Не мога да разбера за толкова уникално ли смяташ училището на едното си дете, че не можеш да приемеш, че във всяко друго училище може да добра подготовка!? Непременно трябва да има етикет "елитно" от агенцията ЕЖК, че да става ли?
При нас ЗИП-овете са БЕЛ и ДБТ. Според мен е добра комбинация - българският е важен по подразбиране, а ДБТ развива фината моторика и творчеството при децата, защото ученето не е само български и математика, а и нещо за ръцете и душата. Едва ли има училища, които за ЗИП-ове са сложили само пеене или рисуване. Пък и дори да са ги сложили, тяхна си работа. В най-добрия случай в училището може да има и СИП по български или някой друг предмет. Но това е максималният дебит на системата - да имаш по един ЗИП математика и български + СИП математика и български. Но на СИП-овете много деца не ходят, защото те не са задължителни а и не може всяко дете да ходи на всички СИПове. В СИП-овете децата се записват доброволно, а не са задължителни по програма. Например, в нашето училище има СИП математика за четвърти клас, но моето дете не го посещаваше, защото съвпадаше като график с други негови ангажименти. Това не означава, че неговата подготовка по математика е по-слаба, защото не ходи на този СИП или защото СИП-ът не е в "елитно" училище. Имаше деца, които го посещаваха. Училището ни има и не знам колко други СИП-а, като започнеш от вокална група, та стигнеш до танцовата.
Или се правиш, че не разбираш, или наистина не разбираш. Вкопчила си се в тази елитност, все едно е нещо кой знае какво!