Кол център

  • 5 819
  • 85
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 161
Точно!
Някои казват, че имало възможност да си договоря удобно за мен работно време,  само че често честа за хора, на които са обещали редовни смени на интервюто, а малко след започване на работа и казват, че всъщност няма как да стане. Това доста ме притеснява. Моите са на 2 и на 7... първи клас и първа група в детската градина. Само по себе си е ясно, че няма как за си позволя подобно работно време.

# 76
  • София
  • Мнения: 38 498
Моята приятелка току-що напусна Спотифай. Същата картинка! На интервюто - може да си изберете смени.
Реално - последните 3 месеца е от 11 до 20 с обедна почивка в 15 ч. Не е съвсем зле, но не е и добре.

# 77
  • Мнения: X
Мисля, че имате малко объркана представа каква работа да си търсите. Казвам го с добро, не се заяждам, защото разбирам, че не сте в бг и не сте работила на подобно място.

Искате работно време от 8 до 17 или 9-18. Разбирам, че децата са приоритет, но в кол център трудно ще намерите такава смяна. Дори да има, няма да ви планират само за нормално работно време, защото има още хора, които искат същото. Работи се на смени, за други часови зони, за дълъг часови период, за да има покритие. Някой ще започва сутрин в 7 или 8, но друг ще седи до 11 вечер. Такова е естеството на работа. Затова масово там са студенти, съвместяват работа с лекции и докарват някой лев плюс добиват опит и после лесно ги взимат на по-добра работа.

Ако търсите изцяло работа със стандартно работно време, кол център не е вашето. Другият вариант е просто да издържите 6 месеца и с този опит да си потърсите по-читава позиция в shared service center или друга голяма компания, където немският би бил ценен.

# 78
  • Мнения: 9 050
Майките с деца до 6 години имат право да отказват да полагат нощен труд. А нощен е всеки труд между 22:00 и 6:00 часа. Т.е., ако договорите смяна с дневно работни време, не могат след това да Ви прехвърлят на такава с нощен труд, без Ваше писмено съгласие.

# 79
  • София
  • Мнения: 38 498
На теория. На практика кол центровете правят ето този трик - смени от 5 или смени до 23. Стъпват с едното краче в нощния труд, което не се води баш нощен труд и минават метър.
А че трябва да заведеш детето на градина в 8:20, да го прибереш в 17 и да го приспиш в 21, си е твоя работа.

# 80
  • Мнения: X
Нощен труд е след 22:00 ч, като нищо могат да я планират за смени до 22:00.

Наистина не разбирам защо кол центъра трябва да се съобразява с дг на детето или претенциите на някого. Ако си в производство, на 12 ч смени пак ли ще искаш да излизаш да свършиш нещо или да си ходиш в 5? Работа като всяка друга, има си изисквания и не всеки би се вписал.

# 81
  • София
  • Мнения: 38 498
Така си е. Просто като имаш малки деца, не гледаш обяви за кол център и това е.

# 82
  • Мнения: 161
Прави сте! Наистина не ми е ясна политиката на тези фирми. За това реших, че е по-добре да попитам.
Благодаря за полезната информация!

# 83
  • Мнения: 2 191
искам да се включа, въпреки, че темата е малко стара
Работех до сега в Concentrix, по желание на 4 и на 6 часа, може и на 8
30 % офис 70 home office
Всеки кажи речи идва от колкото часа му е удобно (май смените са 9-17 , 10-18, 11-19) нощни смени няма

Особено ако знаете немски, френски или полски, холандски много търсят хора

Напуснах само защото ми предложиха повече пари на друго място, иначе много ме устройваше работата

# 84
  • Мнения: 3
Някой има ли инфо за Coolbox Бургас, гледам често пускат обяви в jobs.bg за сътрудник клиенти , бях пратила cv и ми звъннаха за интервю,но се чудя.

# 85
  • Мнения: 599
Първо да кажа, че няма такова нещо като “на интервюто казали, че може да си избира смени, а на практика не може”. Всичко може! Въпрос на договорка е. Ща кажете, че искате само дневна смяна, ще ви намалят възнаграждението и вие ще прецените искате ли го. Работила съм само дневни в кол център. За жалост хората не умеят да търгуват труда си. Личи си навсякъде. Чувстват се длъжни да се съгласят с всички условия, чувстват се застрашени, ако не се съгласят. Работата е търговия - ти им даваш времето и труда си, те ти дават пари. Изгода има и за двете страни. Ако не се съгласят да се срещнете там, където е изгодното и за двете страни защо ти е да работиш за тях? Търсиш други, които ще се съгласят.
Относно езика (не съм била с английски) в зависимост от това какво точно ще работиш се иска и съответното ниво. Ако водиш рутинни разговори или си на чат и мейл, и правиш прости операции ниво В1-В2 би било достатъчно. Ако си на телефонни разговори на линия за оплаквания или продажби ще ти трябва минимум В2. Не може с беден речник да успокоиш, убедиш и компенсираш клиент, на който не си езиково равнопоставен.
Смея се с глас на българите, които твърдят, че имат ниво С1 или дори С2 изкарано от школа … с много труд и постоянство … искрено им се смея е добросърдечно. Особено пък тия, които никога не са пребивавали повече от 3 дни в държавата и никога не са говори с местен.
Сори, ако някой се почувства засегнат. Истината е, че съм виждала достатъчно хора с В2, които не могат да говорят, но имат сертификат. Познавам и хора живяли години в държавата, завършили филология, които не могат да покрият С1, защото критериите на място са много по-високи от критериите на една школа па била тя и сертифицирана. За С1 трябва да можеш: да разбираш широк спектър от дълги и претенциозни текстове, да можеш да се изразяваш спонтанно и ясно без честно и видимо да търсиш думи, да ползваш езика по обществени, професионални теми, следване или обучение. Та оставете тези сертификати, с тях не можете да се разбере с местен, който  говори на диалект, а всички говорят диалекти 😉

Общи условия

Активация на акаунт