Кол център

  • 5 817
  • 85
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 9 050
Високото ниво със сигурност улеснява нещата. Но далеч не е задължително. Според мен, от първоначалния ти план си струва само това, да посветиш известно време на интензивни курсове. Не съм сигурна, че цяла година е необходима. Според мен и 6 месеца са достатъчни. Но, както са ти казали и по-напред в темата, зависи от това как усвояваш нови езици.
После в добре да започнеш работа в желаната сфера и да продължиш да упражняваш езика.

# 46
  • София
  • Мнения: 817
Според мен за QA B1 за старт е напълно достатъчно.
НО не претенции за Б1, а истинско, покрито.
С B2 ще се чувстваш супер.

C1 - започва да трябва когато имаш много интензивна комуникация с чужденци, особено на високи позиции. Иначе Б1-Б2 е напълно достатъчно.

# 47
  • Sofia
  • Мнения: 4 015
Пълни глупости са това, че не е нужен добър английски за ИТ. Дори и на позиции, където се пише код, се пише писмена кореспонденция, документация, инстуркции, тестове, епици, сторита и  няма как там нивото да е ниско - никой мениджър няма да си го причини, защото знае в такъв случай какво следва и за него и за екипа му....Не залъгвайте хората как езика не е толкова важен, дори в държави като Индия е официален и пишат и говорят добре.

# 48
  • Мнения: 2 902
Не залъгвайте хората как езика не е толкова важен, дори в държави като Индия е официален и пишат и говорят добре.
Сериозно? С индийци говорила ли си въобще? Поне с такива от щатите или западна Европа?
Явно не.

# 49
  • Sofia
  • Мнения: 4 015
Не залъгвайте хората как езика не е толкова важен, дори в държави като Индия е официален и пишат и говорят добре.
Сериозно? С индийци говорила ли си въобще? Поне с такива от щатите или западна Европа?
Явно не.
Аз ежедневно общувам и с такива,но Вие явно не...

# 50
  • Мнения: 2 902
Аз ежедневно общувам и с такива,но Вие явно не...
Ежедневно си обменяте писма по пощенски гълъб с най-образованите индианци на света... Дааааа.

Аз работя и с индийци, и с китайци. Както имигрирали в САЩ така и останали си в Азия. Знам защо всички са пропищяли от работа с такива.

За започване в ИТ сектора на начинаеща позиция разговорен английски е достатъчен. За кол център с английски като единствен език е нужно по-високо ниво просто защото конкуренцията е голяма.

Последна редакция: сб, 27 авг 2022, 22:39 от bboiko

# 51
  • Мнения: 558
За кол център трябва високо ниво на английски, не защото конкуренцията е голяма, а защото говориш с носители на езика и няма как да използваш грешна граматика и неточни думи. Част от британците говорят доста бързо и с ужасни акценти, които никак не са лесни за разбиране.

# 52
  • Мнения: 5 820
Индийците говорили разбираем английски език. Да, бе, да. На тях нищо не мога да им разбера.

     Вярно е, че британците говорят много бързо, съкращават думи, букви, звуци, появяват се нови звуци при тях и т.н.

     Наблегнете да учите IT в този сектор, от който се интересувате. Там е трудността да се научи, а не да наблягате само да учите английски език една година. И аз съм чувала, че IT специалистите знаят на някакво средно ниво английски език.

# 53
  • Мнения: 2 902
Много от по-възрастните или от тия с по-селски манталитет и на средно ниво не го знаят. За съжаление съм попадал на доста меринджеи дето говорят някаква смесица от български и английски в стил превъзбуден петокласник и не могат да се изразяват културно на нито един от двата езици.

За кол център трябва високо ниво на английски, не защото конкуренцията е голяма, а защото говориш с носители на езика и няма как да използваш грешна граматика и неточни думи. Част от британците говорят доста бързо и с ужасни акценти, които никак не са лесни за разбиране.
На теория е така, на практика обаче в повечето кол центрове им се налага да наемат който се съгласи да им работи защоти работата не е толкова бляскава колкото си мислят някои. Та на практика е достатъчно да си с по-добро от средното ниво за да намериш работа.
А и част последните постове са пренесени от друга тема и се коментира работа като QA, а не като телефонист.

# 54
  • Мнения: 161
Привет,
ако позволите бих искала да попитам дали някой има пресни впечатления от Телус или Региоком? Всяка информация ще ми бъде от полза!
Предварително Ви благодаря!

# 55
  • Мнения: X
Телъс имат различни проекти. За кой конкретно питате?

# 56
  • Мнения: 161
Все още не знам по какъв проект ще работя. Кандидатствах на няколко места с Немски език и най-надеждни ми се сториха именно Телус и Региоком.Ще мога да заема позицията след няколко месеца, защото тепърва ми предстои да се местя от Германия обратно в България, та за това не знам по какви проекти ще работя.
Четох различни коментари по форумите и леко се притесних, защото повечето са негативни.
Ще ми се да поговоря с някой с по-пресни впечатления, за да ми обясни повече.

# 57
  • Мнения: X
Ами за Телъс хубави мнения няма да намерите. Имат различни проекти с много езици, предимно кол център, чат. Работата не е привлекателна за хора с опит, масово там са студенти, които съчетават лекции с работа. Предимно работа на смени.

Ако имате високо ниво на езика и икономическо или техническо образование, опитайте в някоя по-добра фирма.

# 58
  • Мнения: 161
Ясно...
Благодаря Ви много за информацията!
За съжаление нямам такова образование, нито пък опит в тази сфера. Езика иначе ми е на ниво Б2-Ц1, което мислех че ще ми помогне да намеря "читава" работа, но уви....

# 59
  • Мнения: X
Със сигурност ще помогне, но трябва да потърсите хубаво. Дори да почнете в кофти фирма, с опит ще видите кои са добрите и ще намерите добра работа.

Общи условия

Активация на акаунт