Суперхраните на АКВАСОРС - 5

  • 119 982
  • 838
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 173
Весела Коледа, здрави и щастливи бъдете! Мога ли да поръчам Колактив 3 на дистрибуторски цени?
Не знам дали си стува за поръчка по 1 опаковка Колактив на 2 месеца веднъж да ставам дистрибутор?

Последна редакция: ср, 25 дек 2019, 08:52 от Krasi_mira_ni

# 391
  • София
  • Мнения: 1 098
Ако ми бяха задали въпрос дали си заслужава да се регистрирам преди 20 години, може би щях да попитам като теб. Rolling Eyes
Ако ме попитат сега - ще кажа ДА има смисъл да се регистрирам. Но вече имам друга информация, не тази, която имах преди 20 години. Yum

# 392
  • Мнения: 805
Комисионната от Аквасорс трябва ли да се декларира за данък печалба?

# 393
  • Мнения: 960
Комисионната от Аквасорс трябва ли да се декларира за данък печалба?

Ако сте ФЛ, компанията удържа необходимите осигуровки преди изплащане на всяка комисионна. В началото на следващата година ще получите служебна бележка за получените суми, които си ги декларирате в годишната декларация. Лесно, просто, бързо, макар че много хора си мислят, че е изключително сложно и трудно.

# 394
  • Мнения: 805
Не знам дали е необходимо- дали се води отстъпка или комисионна- вие как процедирате?

# 395
  • София
  • Мнения: 1 098
Не виждам какво значение има как се нарича. Парите са си пари и всеки има право да ги употреби както намери за добре. Flushed
Може би, ако се използват за покупка на продукти, да се таксуват като отстъпка. Това са суми на личния номер.
Ако се изплащат по банка - комисионна. Това са суми от мрежата. Те не могат да се ползват за покупка и задължително се привеждат по банка.

Относно декларирането :  Фирмата удържа осигуровки, ако сте над минималната работна заплата и сте декларирали това в счетоводството. Ако имате суми от мрежа се плащат данъци. Ако комисионните са на личния номер - не плащате нищо.

Обърнете се към спонсора си и коментирайте с него. Ако той не е в състояние да вземе отношение, потърсете връзка с по-горно ниво и те ще го направят. Ще е полезно и за двама ви. И е препоръчително да поддържате връзка със спонсора. Все пак сте му гласували доверие, като сте го избрали да бъде такъв и да ви учи и помага в ползуването на продуктите или в работата. Фирмата да му изплаща суми върху вашите поръчки. Когато ходите на учител за нещо, вие му плащате. Тук не плащате вие, а фирмата.  Imp

Лично аз обучавам хората си, ако имат въпроси и не очаквам да питат във форума. Yum

Последна редакция: пт, 03 яну 2020, 17:40 от Dino

# 396
  • Мнения: 805
Ами не на всякъде има хора като Вас Grinning

# 397
  • София
  • Мнения: 1 098
Ами не на всякъде има хора като Вас Grinning

Ами Вие избирате. Wink
Ако се запишете на курс по английски и си платите, не влизате в групата по немски. Не че не може по принцип, но . ......

# 398
  • София
  • Мнения: 3 029
Влизаме на курса по английски, но дали ще ни хареса, няма как да знаем.🙂

# 399
  • Мнения: 960
Малко в повече ми идват тези нападки. Човек научава за продуктите на АкваСорс от познат или лекар. Обикновено се доверява на лекарска препоръка и тогава търси да закупи продукт.

След това какъв е пътя? Ако се убеди в ефекта от продуктите и ако е доволен, човек е склонен да се регистрира, за да ползва отстъпката.

И тук е разковничето - човек не може да знае, че следва да получава информация от т. нар. си спонсор. Това е просто един познат, дори и може да бъде и непознат, и всичко приключва след регистрацията.

Елементарна логика - когато си закупите електроуред от магазин, търсите ли винаги за информация консултантите в магазина? Не, само ако има проблем, тъй като имате гаранция. Сами си набирате нужната информация, а и е безмислено да тормозите с всякакви въпроси магазинерите.

И да се върнем на Аквасорс - това, че някой е регистриран и има хора под себе си, не означава че прави бизнес и трябва да знае всичко за продуктите. Затова има контакт с офиса на АкваСорс, има други дистрибутори, които също са склонни да консултират, има фейсбук групи, форуми и прочее.

# 400
  • Мнения: 2 677
Според мен пък точно това му е хубавото - да можеш да разчиташ за консултации и съвети на спонсора си. Не съм го мислила предварително, когато си правих регистрацията, но с времето осъзнах, че съм имала голям късмет да попадна при изключително информирани, всеотдайни и коректни хора. Дай Боже всекиму!

# 401
  • София
  • Мнения: 1 098
=============
И да се върнем на Аквасорс - това, че някой е регистриран и има хора под себе си, не означава че прави бизнес и трябва да знае всичко за продуктите. Затова има контакт с офиса на АкваСорс, има други дистрибутори, които също са склонни да консултират, има фейсбук групи, форуми и прочее.

Съгласна съм донякъде. Но само донякъде. Imp  Когато започне да регистрира под себе си и се превръща в спонсор, не следва ли да се образова малко и да помага на хората, които регистрира. Това вече е не само клиентска и консуматорска регистрация, а заявка за работа. Да не говорим, че той получава и пари за това. Не ги връща нали, твърдейки, че не работи и не е допринесъл за тях.
Вижте момичета, не съм отказала на никой да го консултирам. Но не мога да се съглася, че е нормално аз да работя, а фирмата да плаща на друг човек. И колко от Вас биха се съгласили с това, особено ако стане ежедневие. Едва ли сте много.

Не мога да се съглася с това, че други мои колеги са длъжни да правят същото. Т.е. да работят, защото това си е вид работа, а фирмата да плати на човек, който нехае и само регистрира, недооценявайки отговорността си. ( и дори смятайки, че други трябва да му вършат работата, а той да прибира комисионната). Ако не знае достатъчно, но прави регистрации под себе си, той също има спонсор, към който може да се обърне и да се научи. И така нагоре по веригата.

Никой от офиса няма да му откаже да го свърже с горната линия, ако неговия спонсор е отпаднал или не се интересува. Самата аз съм извървяла този път. Сега работя с директорските линии и винаги съм работила с тях, независимо от моя ранг, защото моите спонсори бяха отпаднали.  Но имайте предвид, че работещите в офиса не са длъжни да Ви консултират за продуктите, за мрежите, за комисионните и въобще за работата. Те са длъжни да поемат други функции към фирмата и да са любезни и добри с нас, когато ни обслужват.

За всичко друго, длъжни да ви информират са спонсорите Ви и хората които са спонсори на вашите спонсори и директорите над тях. Защото Вие сте в тяхната мрежа и колкото и малко комисионни да получават от вашите обороти, имат интерес  и задължение да го правят. Прочетете регистрационните си пакети и може още преди да сключите договора да попитате спонсора си за правата и задълженията си!!!!  Rolling Eyes

Във всяка една фирма има процедура и правила и когато сключваме договор (независимо с кого) четем всички клаузи, членове, алинеи. И ги спазваме. Не мога да допусна, че някой е сключил договор с фирмата, без да знае какви са отговорностите, задълженията, правата и правилата.
Да не говорим, че повече от веднъж месечно, получаваме съобщения на електронните си пощи, които не е зле да прочитаме. А ако не получаваме, има офис и можем да проверим защо не получаваме.

Приключвам с коментара и се надявам всеки да извлече максимална полза от написаното, като и да се споделят полезни информации, а не такива от които да се вижда, че някой не си е свършил работата.  YumHeart Exl

# 402
  • Мнения: 960
Както споделих - хората се регистрират основно да ползват отстъпката, а не да правят бизнес. Малко са тези, които искат да изкарват пари, търсят материали, знаят какво е спонсор и прочее преди да са се регистрирали.

Хипотетична и напълно реална ситуация - Мария има регистрация, нейната приятелка Ивана научава и я пита дали може да ползва регистрацията, за да си пазарува. Ето как дори не се регистрират хора и отново не се прави бизнес, защото това е просто услуга от страна на Мария.

Или другия вариант - Мария не желае поради някаква причина да дава регистрацията си и казва на Ивана да се регистрира, като използва нейния номер. Все пак няма как да се регистрира без посочен спонсор.

Мария отново не се интересува да прави бизнес, а прави услуга. И дори много дистрибутори, които са стигнали до момент, в който имат натрупани комисионни, не разбират за това дълго време. Просто защото те не се интересуват, те искат само и единствено да ползват продуктите.

Затова казвам, че човек не се интересува от спонсорство, развитие на мрежа, бизнес успех и прочее. Малко са тези, които казват - ще правя бизнес от самото начало. Ако започне да се интересува, то вече ще е на по-късен етап, когато ще научиш какво е спонсор, каква роля играе и т.н.

Затова апелирам - не обвинявайте хората, че не са наясно какво значи спонсор и че не са избрали подходящия.

# 403
  • Мнения: 860
Бях регистрирана към спонсор, който синползваше отсъпка. Съответно за консултация си търсих други пътища. Стигна се до там, че една госпожа ме блокира от страницата си във фейса, защото разбра, че не съм към нея хаха Тогава приключих с Аквасорс

# 404
  • Мнения: 217
Здровейте, ползвам продуктите на Аквасорс и съм много доволна. Бих искала да се регистрирам, някой може ли да ми каже как става?

Общи условия

Активация на акаунт