Професия учител - 18

  • 19 197
  • 339
  •   3
Отговори
# 15
  • Мнения: 141
Здравейте , започнах работа,  но сега имам да попълвам графици за втория срок , но нямам идея как .../нова съм /
Работим с школо

# 16
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
Здравейте , започнах работа,  но сега имам да попълвам графици за втория срок , но нямам идея как .../нова съм /
Работим с школо
Какво разбираш под "графици" - разпределения, седмична програма на класа?

# 17
  • Мнения: 404
Здравейте , започнах работа,  но сега имам да попълвам графици за втория срок , но нямам идея как .../нова съм /
Работим с школо
График или седмично разписание?
Седмичното разписание се прави от класен ръководител. Отивате на разписание и от там добавяте ново за втори срок.
Ако е график за контролни- отивате на класа, отгоре в лентата има малко бутонче контролни- върху него и от там ги добавяте.

# 18
  • Мнения: 475
Здравейте! Така и така се подхвана темата за часовете обща подкрепа... Въпросът ми е по колко часа давате? Изчетох наредбите, но честно казано има доста противоречия.

# 19
  • Мнения: 6 001
Минимума беше 10 часа, не знам да има промяна.

# 20
  • Мнения: 1 072
Освен че трябва реално да се осигури обща подкрепа( да се насрочат часове за допълнително работа с учениците), трябва ли да се изготвят някакви документи за обща подкрепа( за ученици със срочна оценка 2) ?

# 21
  • Майничка
  • Мнения: 12 582
Да, класният изготвя доклад до директора за учениците, които се нуждаят от обща подкрепа, на база информация, подадена от преподавателите по предмети.

# 22
  • European Union
  • Мнения: 1 387
Максималният брой часове е 10, а не минималният.

# 23
  • Мнения: 164
При нас всеки учител изготвя план за обща подкрепа за всеки ученик, който има 2 по предмета. Това обаче се прави преди края на срока. Трябва да се информират ученика и настойника, за да се осигури присъствието на консултациите. Ако ученикът въпреки това не дойде, се изпраща писмо до социалните.

# 24
  • Добрич
  • Мнения: 5 453
По всеки предмет, по който имам "обща подкрепа" изготвям учебна програма с до 10 часа и списък на учениците.

В табличен вид отразявам за всяка тема от учебната програма кои ученици са присъствали.
Ако има за годината двойки, пускам всичко наново преди изпита. Ако на изпита има двойки повтарям през лятото.

Всички програми и списъци ги събирам в папка с титулна страница за "Дневник" за обща подкрепа.

Правя всичко по класове, че за всеки ученик отделно става прекалено.

Скрит текст:
И се старая през срока "да си спестя три поредни двойки". С тройка между тях няма проблем.... Това понякога е много трудно...

# 25
  • Мнения: 4 594
Аз имам на обща подкрепа дете от ромски произход от моя клас. Понеже искахме втория срок да го обследват за ресурсно подпомагане, ми бяха казали от училище, че трябва три месеца преди това да е на обща подкрепа. Не са ми искали никакви програми, само да въвеждам в дневника всяка седмица часовете по БЕЛ и математика, които караме - 2 часа седмично. 🙄

Последна редакция: вт, 06 фев 2024, 20:13 от H0uSse_Baby

# 26
  • Върху лъчите на Слънцето.
  • Мнения: 1 992
По всеки предмет, по който имам "обща подкрепа" изготвям учебна програма с до 10 часа и списък на учениците.

В табличен вид отразявам за всяка тема от учебната програма кои ученици са присъствали.
Ако има за годината двойки, пускам всичко наново преди изпита. Ако на изпита има двойки повтарям през лятото.

Всички програми и списъци ги събирам в папка с титулна страница за "Дневник" за обща подкрепа.

Правя всичко по класове, че за всеки ученик отделно става прекалено.

Скрит текст:
И се старая през срока "да си спестя три поредни двойки". С тройка между тях няма проблем.... Това понякога е много трудно...
И всичкото това е само една хамалогия за учителя! Благодарение на една велика наредба!

# 27
  • Добрич
  • Мнения: 5 453
Скрит текст:

По всеки предмет, по който имам "обща подкрепа" изготвям учебна програма с до 10 часа и списък на учениците.

В табличен вид отразявам за всяка тема от учебната програма кои ученици са присъствали.
Ако има за годината двойки, пускам всичко наново преди изпита. Ако на изпита има двойки повтарям през лятото.

Всички програми и списъци ги събирам в папка с титулна страница за "Дневник" за обща подкрепа.

Правя всичко по класове, че за всеки ученик отделно става прекалено.

Скрит текст:
И се старая през срока "да си спестя три поредни двойки". С тройка между тях няма проблем.... Това понякога е много трудно...



И всичкото това е само една хамалогия за учителя! Благодарение на една велика наредба!

Точно!

Според Наредбата за приобщаващо образование учениците или минават по обичайния  начин с количествени оценки или ги обявяваме със СОП и пак минават, ама с качествени оценки.

В крайна сметка, като се приложат всичките мерки и няма ефект се стига до втория вариант.

Няма начин да ги мързи, да не им пука и пр...

Последна редакция: вт, 06 фев 2024, 22:52 от Вела

# 28
  • Мнения: 3 413
Ученик първи клас. Настояване за освидетелстване СОП. Родителя казва, че “нищо му няма”. Какво правим в такъв случай?

# 29
  • Мнения: 475
Ученик първи клас. Настояване за освидетелстване СОП. Родителя казва, че “нищо му няма”. Какво правим в такъв случай?
Нищо Sad Полека, лека ще завърши четвърти..., ще премине в пети и там ще завалят двойки, изпити по бг и мат със сигурност. Ако родителят се усети добре, ако не детето ще тегли..Sad
При нас друг казус. Ученик до 9 ти клас със СОП. В девети клас родителят се сеща, че не му е изгодно. Ученикът е категорично със СОП. Цялата родителска драма е заради възможността младежът да има книжка (според нас).
И сега настъпва драмата. В нас остава отговорността това лице да излезе на пътя. Оставяме на изпит, явява се, плаче, тормози се, повтаря годината ... въпросът е до кога?

Общи условия

Активация на акаунт