127 СУ

  • 17 988
  • 113
  •   2
Отговори
# 75
  • София
  • Мнения: 1 392
Това пък сега с разпадащиат се 10(11)е от къде дойде? Заради поправката ли?

# 76
  • София
  • Мнения: 38 632
10 е конкретно. Е, вече може да са си взели поправката и да си продължат напред по живо, по здраво.

# 77
  • София
  • Мнения: 221
.

Oma Desala, казвате, че директорът Лазаров е недоразумение. Ама, разбира се. Точно такъв е. То е видно с просто око. Съдейки от това което е "натворил" до момента и как продължава да се вихри.

          Не знам някой дали му е казал, че когато е подписвал длъжностната си характеристика, освен да си получава заплатата, е поел ангажимент да "организира, контролира и отговаря за цялостната дейност на учебното заведение" и също така да отговаря, подчертавам той да отговаря, за "качеството и резултатите от учебния процес".

         То е ясно, че е спал през цялото време - нито е разбрал, че трябва да осигури добри учители по испански, нито е разбрал, че на децата освен да се мятат материали, за да учат сами, трябва по език да  имат системни занимания.  А даже за периоди не е осигурявал учители или някъде е сменял по четирима за година.

        Аз също имам познати, учили в 127. СУ, с деца които са ученици в момента и също търсещи друго училище. Низамов ще се въздържа да коментирам, защото нищо добро не мога да кажа за него, а и защото явно вие го познавате много добре, чак сте си "близки".
 
         И когаро родителите съвсем добронамерено споделят своите притеснения от създалат се ситуация, ти злорадо да ги нападаш и обвиняваш - това е цинизъм.

Последна редакция: пт, 22 юли 2022, 06:22 от paparakt

# 78
  • София
  • Мнения: 1 392
В това училище няма само паралелки с първи испански, а негативните коментари са в по-голямата си част по повод преподаването на този език.
И двете ми дъщери учат там в паралелки с първи английски и по отношение на езиковото обучение нямам абсолютно никакви забележки. С голямата имахме проблем с класната в 8 клас, но в момента, в който повдигнахме впроса пред ръководството, той бе разрешен (смениха я).
Да се обобщава, че училището не става за нищо е много крайно. Не съм наясно какъв точно е проблема на Низамов, предстои да се "запозная" с него тази учебна година, защото ше преподава на голямата ми дъщеря.
Някоя майка с дете, бъдещ ученик там ако ви чете, ще реши, че е най-голямата дупка, а съвсем не е така.

# 79
  • София
  • Мнения: 83
Здравейте, писах и в другата тема за неелитните гимназии- ще напиша и тук. Моят син беше 8 клас през 2021/2022 с АЕ/НЕ и съм доволна от училището, както и той. В 8 клас се учат 5 предмета на кръст, така че можем да ги сведем до език, математика и БЕЛ. По БЕЛ и английски мисля, че обучението ( поне в неговия клас ) е на ниво. По математика има очевидно затруднения с материала, но доколкото разбирам и децата много не се напъват. Явно и самата учителка не успява да им привлече вниманието, не знам каква е причината, но определено с този предмет има проблем там. Контролните наистина не се връщат, но учителката им дава да си ги снимат- защо децата не го правят, е друг въпрос. Всъщност и в основното училище не им връщаха контролните по голяма част от предметите. За другите предмети тепърва ще видим през следващата година.

# 80
  • Мнения: 240
Аз погледнах уч. планове за предстоящата година. Честно казано съм леко разочарована, защото няма да се изучават разказвателни на АЕ. Детето ми отиде с едно добро ниво на АЕ, с надежда да се затвърди езика, но не съм сигурна така ли ще стане накрая.

# 81
  • София
  • Мнения: 83
Аз погледнах уч. планове за предстоящата година. Честно казано съм леко разочарована, защото няма да се изучават разказвателни на АЕ. Детето ми отиде с едно добро ниво на АЕ, с надежда да се затвърди езика, но не съм сигурна така ли ще стане накрая.

Ако детето Ви е на добро ниво на английски, цяла година ще си почива Simple Smile - нивото на края на учебната година е Б1.1. По принцип се започва отначало, но понеже повечето ( ако не и всички) деца знаят езика в някаква степен, бързо минават към по-сложни неща. В 9 и 10 клас се изучават предмети на английски. Това е от информация на сайта на училището:
– При първи чужд език – Английски език се изучават на АЕ:
в 9. клас – История и цивилизации, География и икономика, Философия, Биология и здравно образование;
в 10. клас – Философия, Биология и здравно образование, Физика и астрономия;
Моето дете ще е 9 клас през 2022/23, та ще видя колко полезно ще е изучаването на разказвателни предмети на английски език и дали изобщо ще ги научи ( даже и на български).

# 82
  • Мнения: 19
С какво се различават децата в 127-мо от децата в другите училища в София? С какво се различават родителите?  Попаднали са в училище с нехаен директор.
    С математиката проблемът е много сериозен. Oma Desala, как разбра, че децата харесват госпожата по математика - уверявам те, че никой не я харесва. И да, колкото и да учат и да ходят на уроци (повечето от тях), им се пишат ниски оценки. То кой ли не писа и не се оплаква къде ли не - резултат никакъв.
     Какво е направил директорът за да реши проблемът с математиката? Отговорът е ясен - нищо.
     По английски също има проблемни учители - Ранова и Райна Андреева.
     По испански  - то им се пращат материали да си учат сами, то им се сменят учители непрекъснато. Но директорът отново спи.
      Примерът с испанския език в 10-ти и 11-ти клас е повече от показателен. Обяснен по-горе. Директорът, преподавател по испански, е сменял учител след учител, и накря, след три-четири години е установил, че децата не знаят целия материл /къде предаден, къде непредаден/.
    Rockstar, една позната майка от вашия випуск също има съмнения, че Низамов е писал по-ниска оценка на детето и по испански на последното класно. То е ходило доста време на курсове в института Сервантес и накрая пак слаба оценка. Трябва да си поискате класните работи.
     В момента търся ново училище на детето ми. Спрели сме се на две. Миналата седмица ходих в едното, като там трябва да държи само един приравнителен изпит. Днес ще ходя в другото, за да говоря с директорката, където, ако ни приемат, ще се наложи да държим повече приравнителни. Дано да успеем да се преместим, защото детето ми не иска повече там.
    Да, и накрая да кажа и аз няколко добри думи за училището - има и добри преподаватели по БЕЛ, по английски, история, биология и др.
    И да, оказа се, че когато директорът е слаб и не се справя със задълженията си, най-лесно е да обвини децата и родителите.

Последна редакция: пт, 22 юли 2022, 16:52 от rosa_rosa

# 83
  • София
  • Мнения: 38 632
Много е спорно и съмнително въпросното класно!!! Ама много.

# 84
  • София
  • Мнения: 83
rosa_rosa, къде видяхте, че съм написала, че децата харесват учителката по математика? Не съм писала такова нещо нито тук, нито в другата тема, така че ми е  интересно как го решихте това.
По отношение на учителите - както съм писала, аз имам наблюдение върху няколко учители само ( в 8 клас се учат език, БЕЛ, мат, ИТ, музика, рисуване, физическо, философия) , като проблем виждам при математиката само. Не се и съмнявам, че има и други учители, които не са ок, но това е във всяко училище и се надявам да са малцинство. Ако обаче всички учители не стават- това вече е проблем.
За директора писах, че не мога да кажа нищо, тъй като не съм имала никаква комуникация с него, освен на първата родителска среща, когато дойде да се представи.
Надявам се моето дете да няма проблемите, които Вие имате, и да си остане в това училище и занапред, но това само бъдещето ще покаже.
На Вас пожелавам успех с новото учлилище!

# 85
  • Мнения: 19
Ох, ruppy, извинявай. Объркала съм потребителя. Сега ще се коригирам.
И благодаря за пожеланието. Дано е за добро.

Последна редакция: пт, 22 юли 2022, 09:50 от rosa_rosa

# 86
  • София
  • Мнения: 83
ruppy, извинявай. Объркала съм потребителя. Сега ще се коригирам.

ок. няма проблем

# 87
  • Мнения: 1
Малко факти за училището от последните години :
- резултатите от НВО и ДЗИ са се повишили, като същите са над средните за страната и за София-град;
- балът за прием в осми клас се повишава в последните три години;
- множество ремонти: преасфалтиране на двора, премахване на ламперия, класни стаи, коридори, ограда и прочие;
- нова техника: лаптопи, интерактивни дисплеи, телевизори и други;
- обновяване на мебелите: чинове, столове, шкафове и т.н.;
- преди 2018 в училището няма интернет нито електронен дневник;
- дори се обръща силно внимание на цветята в сградата и в двора;
- компютърните кабинети и учителската стая бяха преместени, ремонтирани и обновени;
- училището дарява техника на ученици, които имат силна нужда;
- изграждане на нов санитарен възел на трети етаж (до колкото разбрах в момента се ремонтират две тоалетни);
- има слухове, че ще бъде санирана сградата до края на годината;
- ремонт на парната инсталация;
- работят по най-различни проекти в полза на ученици и учители;
- от една година има настоятелство, което събра средства и осигури един интерактивен дисплей;
- поставени са две пиана в различни части на училището и някои ученици ги ползват по време на междучасията;
- онлайн обучението не беше перфектно, но беше по-добро от други училища, които са в близост, като 6-то и 133-то /имам деца на познати там/;
- с новите учители по физическо ходят постоянно на състезания и печелят много награди и купи;
- второто ми дете кандидатства в осми клас и не се класира, а на четвърто класиране имаше над 40 кандидати само за три свободни места в три различни паралелки;
- 10.е няма да бъде разформирован.
Моето дете учи в този клас и е много признателно на учителката по испански, която им водеше в осми и девети клас. Не си тръгна, а е в майчинство. Даде им добра база, но много време бяха онлайн по независещи от училището обстоятелства. Това е и извинението на голяма част от учениците. Част от тях се включваха в час от тренировки и прочие. Лично госпожата им е давала много шансове, но предполагам, че всяко нещо си има граници. А колко много поразии направи нашият клас /счупени врати, столове, чинове и какво ли не/, но не се отказват от училището. Един заместник-директор /май напусна тази година/ и психоложката лично им обръщаха внимание. Може би всичко се дължи на това, че са повече момчета и по-малко момичета, не зная;
- математиката е на трагично ниво в цялата страна, вероятно това е причината да се обвиняват и учителите, но надали само те да са виновни;
- направи ми впечатление, че екипът от учители се подмладява, но не липсват и опитни такива и явно има някаква приемственост.
Та това е и то накратко.
Че имат керливи ризи - имат, няма перфектни, но трябва да се дава коректна информация, по възпитан начин.
Лично мнение.

Последна редакция: ср, 17 авг 2022, 23:41 от Maria_Magdalena_

# 88
  • София
  • Мнения: 2
Защо спира децата в 11 клас? Иска да направи училището да е до 10 клас ли?

Напълно възможно, той вече закри първи клас.

# 89
  • София
  • Мнения: 1 392
....
Напълно възможно, той вече закри първи клас.
А знаете ли защо? Да не би да не са се събрали достатъчно деца?

Общи условия

Активация на акаунт