Отговори
# 720
  • София
  • Мнения: 1 942
Значи да разбираме и според already, и според Lady-B моделът 91 НЕГ е печеливш. Ставаме доста на това мнение тук. Хайде да го формулираме като предложение, да си сложим подписите (главите в торбите) и да го пратим на ММООММНН omm за промяна на проектозакона. А?

# 721
  • София
  • Мнения: 301
Нека и аз си кажа мнението: относно формата на изпита по математика - първия модул няма лошо да бъде така както беше тази година, но начина по който проведоха изпита опорочи добрите намерения. Имам впредвид, че всички деца провеждаха изпита в собствените си училища и в компанията на съучениците си. И там където квесторите не са били строги е падало голямо преписване - улеснено от формата на изпита. Щом няма описание на задачата колко му е да ти подскажат 1 - 2 - има впредвид 1 пръст за първа задача и 2 пръста за отгово б и т. н.
А втори молул според мен трябва да бъде изцяло върху задачи които да се описват подробно за да се елиминира момента с късмета и подсказването. А така и оценяването ще бъде по-точно и много по-прецизно.

# 722
  • София
  • Мнения: 5 137
Значи да разбираме и според already, и според Lady-B моделът 91 НЕГ е печеливш. Ставаме доста на това мнение тук. Хайде да го формулираме като предложение, да си сложим подписите (главите в торбите) и да го пратим на ММООММНН за промяна на проектозакона. А?
Саш, кое му е призовото? Само балът ли?
Не съм съгласна.

# 723
  • Мнения: 224

ПП. Друг е въпросът, че равните възможности е по-добре да се осигуряват не с местене на деца или цели семейства от град в град, препълване на столицата, обезлюдяване на цяла България, а с гарантирано добро образование поне в близкия областен град. Но вече навлизам в съвсем дълбоки води.

Чудесна идея, но май само на теория. Доброто образование (т.е. високото ниво) почива върху високи изисквания. А след като масата деца в провинцията нямат желание за високо ниво нещата просто не се получават. За да има едно дете стимул да гони най-високото ниво останалите, които са по-зле от него, защото не искат да учат, трябва да получават само тройки и четворки. Но това не става, а от това и добрите се демотивират. То затова всички майки искат най-доброто училище - заради средата.

Съгласна. Има още доста да чакаме докато и това се промени. Затова написах, че навлизам в дълбоки води. Но такъв трябва да е стремежът. И първо държавниците ни трябва да го осмислят и да започнат да налагат съответната политика. А не само да отчитат успеваемост на матурите, например по градове.
А иначе, не знам дали изобщо ще го доживеем.

Значи да разбираме и според already, и според Lady-B моделът 91 НЕГ е печеливш. Ставаме доста на това мнение тук. Хайде да го формулираме като предложение, да си сложим подписите (главите в торбите) и да го пратим на ММООММНН omm за промяна на проектозакона. А?
Аз парафирам.  Joy Joy Joy

# 724
  • София и там където не се пуши
  • Мнения: 12 141
Ако това ви успокоява, има родители, които децата им изкарват изпитите и въобще не пряват нищо певече, В един момент се усещата и започват да действат, вече минали поне две класирания  Joy .


Съгласна съм с MariDi  , изпитите не трябва да са с познати деца.

# 725
  • София
  • Мнения: 5 137
MariDiр, аз съм напълно съгласна с теб!

# 726
  • София
  • Мнения: 18 104
Саш, погрешно ме разбра.. Heart EyesНе одобрявам схемата на НЕГ, напротив..Нямам дори яснота, какви профили в последствие могат да избират децата.Не дай си Боже пъкпо-нататък заради избора на даден профил да се налагат размествания в класовете.Не виждам подобна неяснота с какво е по-добра..Упоменах разговора ни с Лейди с цел намиране на обяснение за това, че гимназията е единствената без упоменати профили. Peace

# 727
  • София
  • Мнения: 5 137
Я, да ви поздравя с любимата песен на голямата ми щерка, която и на мен мис тана любима:)

http://www.youtube.com/watch?v=LPmrLVmwfQQ&feature=player_embedded

# 728
  • Мнения: 370
Ганис детето го няма но лично аз мисля че всички задачи включително и от 1 модул трябва да се разпишат това с  а , б , в ,г не дава реална оценка колко знаят децата  , а и преписването ще се ограничи
задчите да са едни и същи за всички но в различна последователност

# 729
  • София
  • Мнения: 1 942
Значи да разбираме и според already, и според Lady-B моделът 91 НЕГ е печеливш. Ставаме доста на това мнение тук. Хайде да го формулираме като предложение, да си сложим подписите (главите в торбите) и да го пратим на ММООММНН за промяна на проектозакона. А?
Саш, кое му е призовото? Само балът ли?
Не съм съгласна.

В никакъв случай не балът. Начинът на разделяне на профилите или по-точно времето, когато те се разпределят.


Голямата ти щерка е пич! Ози ми е любим!!!

# 730
  • София
  • Мнения: 5 137
Ганис детето го няма но лично аз мисля че всички задачи включително и от 1 модул трябва да се разпишат това с  а , б , в ,г не дава реална оценка колко знаят децата  , а и преписването ще се ограничи
задчите да са едни и същи за всички но в различна последователност

И тук съм съгласна, с теб, вещице:)
Аз лично на моите ученици не давам тестове по мат. Нито на контролни, нито на изпитване.
Тестове обаче решаваме, заради формата на матурата и на някои кандидатстудентски изпити.
Тестовете също си имат някои чалъми за решаване.
Но на контролни- никакви тестове. Аз да видя, как е решена задачата, да разбера последователността и да установя грешките.
За мен е важна грешката- логическа ли, смислова или техническа.
Има разлика. За смислова режа, за техническа, не. Ясно е, че в 11 клас 3.5 не 10 и че това е техническа грешка.

# 731
  • София
  • Мнения: 301
Защото ако целта ни е да поставим децата при еднакви условия - то тази година не беше постигната. Лесно е да се вземе като пример западния модел на провеждане на изпитите под формата на тест. Но както винаги, тук всичко побългаряваме - в лошият смисъл казано.
Освен това, когато детето кандидатства за езикова гимназия, ясно е, че не е с математически наклонности - защо тогава с еднаква тежест се вземат двата изпита. В математическите гимназии и в специализираните училища вземат под внимание с по-голяма тежест изпита по математика или да речем оценката по география, биология и т.н. разбирате ме какво искам да кажа.
За езиковите не е така.
За там трябва да си универсален ли .
"Три в едно - най-добрата комбинация" - е това не е приложимо при децата. Така само ги засипваме с натоварване, което няма да доведе до трайно формиране на знания в главите им. #Crazy

# 732
  • София
  • Мнения: 18 104
Текстът на песента е убийствен..   bouquetМного силен..

# 733
  • София
  • Мнения: 1 942
Саш, погрешно ме разбра.. Heart EyesНе одобрявам схемата на НЕГ, напротив..Нямам дори яснота, какви профили в последствие могат да избират децата.Не дай си Боже пъкпо-нататък заради избора на даден профил да се налагат размествания в класовете.Не виждам подобна неяснота с какво е по-добра..Упоменах разговора ни с Лейди с цел намиране на обяснение за това, че гимназията е единствената без упоменати профили. Peace

Първо - спасяваш се от изреждане на всички профили поотделно
(Тук малко си признавам, че съм раздвоена- защото ако са поотделно пък можеш да ги редуваш от различни училища по приоритети)

Второ - ти каза, че по този начин училището печели рейтинг

Камииии****, къде си? Помооощ 50 стр.

# 734
  • Мнения: 11 607

Има ли кой да пусне нова тема??????? Мога да предложа скромните си услуги.......

Общи условия

Активация на акаунт