Отговори
# 735
  • София
  • Мнения: 5 131
MariDiр тук не съм съгласна. Влечението към чужд език няма нищо общо с влечемието към хуманитарна или природоматематическа дисциплина.
И затова е 2 на 2 за двата изпита.
Имам много ученици, които са профил мат в 73 СОУ и които кандидатстват с МАТ Simple Smile

# 736
  • София
  • Мнения: 1 942
Мама Цо, давай. В профила ти пише Почетен член! Laughing

# 737
  • Мнения: 231
За моя син ,изпита по математика е бил лесен.Първи модул го е направил за 30 мин. и има 6.За втори модул времето също му е стигнало, объркал е две задачи,но не защото не му е стигнало времето,а знания.
Аз мисля,че задачите за изпита трябва да са задачи с описване,а не само с отговор,а в тестовата форма,за да се избегне налучкването да го направят като изпита в НПМГ.За всеки грешен отговор, да отнемат толкова точки,колкото би донесъл верния отговор на въпроса.
А относно информацията за кандидатстването си мисля,че ако човек се интересува,намира това,което му трябва.Аз случайно попаднах в този форум,малко преди изпита по български,но мога да кажа,че знаех доста неща преди това.Бях си купила 3 справочика на три различни издателства и трите ги бях изчела.

Последна редакция: сб, 03 юли 2010, 22:15 от eni33

# 738
  • София
  • Мнения: 5 131
Цоцоланке, давай НОВА ТЕМА Simple Smile

# 739
  • София
  • Мнения: 5 131
За моя син изпита по математика е бил лесен.Първи модул го е направил за 30 мин. и има 6.За втори модул времето също му е стигнало, объркал е две задачи,но не защото не му е стигнало времета,а знания.
Аз мисля,че задачите за изпита трябва да са задачи с описване,а не само с отговор,а в тестовата форма,за да се избегне налучкването да го направят като изпита в НПМГ.За всеки грешен отговор да отнемат толкова точки,колкото би донесъл верния отговор на въпроса.
А относно информацията за кандидатстването си мисля,че ако човек се интересува,намира това,което му трябва.Аз случайно попаднах в този форум,малко преди изпита по български,но мога да кажа,че знаех доста неща преди това.Бях си купила 3 справочика на три различни издателства и трите ги бях изчела.
Hug

# 740
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 676
Нова тема, нова тема!

# 741
  • Мнения: 11 607
Дано някой не ми се разсърди........


НОВА  ТЕМА


Ако кажете и заглавие, цена няма да имате.......

# 742
  • Мнения: 40 931

Аз мисля,че задачите за изпита трябва да са задачи с описване,а не само с отговор,а в тестовата форма,за да се избегне налучкването да го направят като изпита в НПМГ.За всеки грешен отговор да отнемат толкова точки,колкото би донесъл верния отговор на въпроса.


Не съм съгласна. Отнемането на точки за сбъркана задача е опит да се тушира играта на налучкване. При задачи с описване това вече няма смисъл. От друга страна при отнемане на точки (това го има на някои олимпиади) се случва дете, опитало да реши и сбъркало една задача, да се класира след деца, които изобщо не са опитали да решат две задачи.

# 743
  • София
  • Мнения: 1 942
eni33, в справочниците информацията е официална (разбирай не много вярна). Аз ходих и на изложението на гимназиите в НДК, много важно - реклама, реклама, както и в сайтовете на самите училища...

Тук е истината - тук са събективните мнения на препатили хора...

# 744
  • София
  • Мнения: 18 043
MariDiр тук не съм съгласна. Влечението към чужд език няма нищо общо с влечемието към хуманитарна или природоматематическа дисциплина.
И затова е 2 на 2 за двата изпита.
Имам много ученици, които са профил мат в 73 СОУ и които кандидатстват с МАТ Simple Smile
Да, ученето в езикова е с единствената цел овладяване език на ниво.Не е обвързано с някаква строга ориентация на децата към БЕЛ или МАТ или други предмети даже.Доказателството е именно в кандидатстващите от езикови гимназии - много кандидатстват дза ВУЗ-ове с БЕЛ, не по-малко  и с мат, редица са тези, които се спират и на биология и химия..

Саш,училището печели рейтинг, именно това е целта на занятието. PeaceНе облекчаване процедурата за родителите и децата.. Wink

# 745
  • Мнения: 497
Саш, погрешно ме разбра.. Heart EyesНе одобрявам схемата на НЕГ, напротив..Нямам дори яснота, какви профили в последствие могат да избират децата.Не дай си Боже пъкпо-нататък заради избора на даден профил да се налагат размествания в класовете.Не виждам подобна неяснота с какво е по-добра..Упоменах разговора ни с Лейди с цел намиране на обяснение за това, че гимназията е единствената без упоменати профили. Peace
Олреди, налагат се размествания и още как-да кажа от нашия скромен опит..... След 8 клас след изпита за лайстунг се сформират две  паралелки с приетите деца ("д" и "е") и неминуемо и по другите класове има нови деца от двете "стари"паралелки - "д" и "е", които не са приети в лайстунг паралелките. Не чух сина ми или други негови съученици да са оревали орталъка заради това, че ще има разместване в класовете. Даже напротив, това е чудесна възможност да се опознае по отблизо целия випуск. Друг избор (втори) се прави ако те приемат в лайстунг, а пък при записването в началото на 8 клас си посочил руски като втори език. Изборът е -или лайстунг, където няма руски, а само английски или се отказваш от лайстунг, за да си учиш руския, тоест избора, който си направил преди година с руския е тинтири минтири. Joy За този втори избор пак не чух някой-дете или родител да рИве, че е излъган или че се налага отново да избира Joy Joy Затова подкрепям, че е удачно с вътрешен изпит след 8 клас да се направи разделение на паралелките по профили, ако толкова държи училището да го има това и има какво да предложи като различни профили, разбира се. 91 го прави успешно за нейното си разпределение по пралелки, защо и 73 (напр.) да не го прави. По нататък има ли и какво е точно разпределението по профили ще споделя догодина  Joy Joy

Общи условия

Активация на акаунт