ПИСНА МИ!

  • 6 920
  • 51
  •   1
Отговори
  • Мнения: 606
Просто ми писна.

Съдих се с енергото 3 години, защото се опитаха да ми откраднат 3000 лв.
3 години нямахме ток.
Осъдих ги.
Сега ще ги съдя за обезщетение още 3 години.

В работата дойде фактура за 18 000 лв. ток!
Емперически, тотално невъзможно.
Но... ако искам. Ако не искам, имам свободата да се оплача в църквата и да работя без ток.

Изведнъж в работата към фактурата за стационарния телефон добавиха ИНТЕРНЕТ! (какъвто не ползваме)Shocked Shocked
Вече 2 фактури така. Сцепихме телефона от звънене - нищо. НИЩО. Акаунта трябвало да оправи нещата. Но акаунта не си вдига телефона. Никога и нито веднъж. Никой не може да ти каже защо на фактурата идва нещо, което доказано не ползваме. Очаквам да ми спрат телефона. Интересното е, че на компютрите им излизало, че тела ни е спрян от миналата година?  Shocked


Софииска вода!
Плащаме 303 лв за вода за една тоалетна. Оказа се, че сме на база, защото водомера е бил развален. Казаха, че ще го сменят и така си остана. Звъним ли звъним. Казаха, че нямало срок за подмяна на водомера. Когато - тогава.

Еми писна ми. Нищо няма да плащам. Ще крада каквото мога.
ГАДНА БЪЛГАРИЯ.
ГАДНИ БЪЛГАРИ.

# 1
  • Мнения: 1 492
Кофти!
Викни някоя телевизия.

# 2
  • София
  • Мнения: 10 336
18 000 лв? Доменна пещ на ток ли имате в офиса?  ooooh!

# 3
  • Мнения: 74
Само за водомера мога да ти кажа - сменете си го вие, защо чакате някой да благоволи да ви го смени, те нямат сметка да го направят.
Иначе за другото нямам думи.

# 4
  • Beyond the Frontiers
  • Мнения: 4 741
Сигурна съм, че въобще не ви е смешно....Обаче нещата са толкова абсурдни, че чак като виц звучат....

Успех Peace

# 5
  • Мнения: 3 621
Мога само да ви съчувствам, абсурдно е това което ви се случва. дано се преборите и с всички.
Пуснете и жалби в Агенцията на потребителите, май в последно време работят както трябва.


Само за водомера мога да ти кажа - сменете си го вие, защо чакате някой да благоволи да ви го смени, те нямат сметка да го направят.
Иначе за другото нямам думи.

Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

# 6
  • Мнения: 654
Ало,това дето го държиш не е за красота.
Използвай го. #2gunfire #2gunfire

# 7
  • Талант на 2012,2013 г.
  • Мнения: 3 001
Гадно, гадно... ама що под един знаменател всички българи?!? Вярно... ситуацията е кофти, но едни са виновниците за тая каша и те се знаят... ooooh!

# 8
  • Мнения: 21
Аз така преди години платих вода за две години,където никой не живееше,и за спирането и,и за пускането и после,а на всичкото отгоре защото съм си предплатила като поп,още ми правят проблем като минат да отчитат,защото смятат че правя някакви магии...Еми не,не правя,просто си платих водата на пред,и се чудят как да ми го изкарат през носа...

# 9
  • София
  • Мнения: 2 858
18 хиляди лева за ток на офис? Офис или завод?  Shocked

# 10
  • Насред хаоса
  • Мнения: 5 464
Прав си. Напълно те подкрепям. Ама като кажа тук, че държавицата ни знае само да взема, но не и дава, все се намира някой да ми скокне, че видиш ли, държавата не ми била длъжна с нищо. А защо тогава аз пък да съм й длъжна?!

# 11
  • Мнения: 3 621
Прав си. Напълно те подкрепям. Ама като кажа тук, че държавицата ни знае само да взема, но не и дава, все се намира някой да ми скокне, че видиш ли, държавата не ми била длъжна с нищо. А защо тогава аз пък да съм й длъжна?!
Тук държавата няма нищо общо. И трите компании с които автора има проблем отдавна са продадени и  не са държавна собственост, а частна.Не знам само за Софийска вода, дали е частна или общинска собственост. И пак няма нищо общо с държавата.

# 12
  • Варна
  • Мнения: 25 252
Да, ама държавата е длъжна да защитава гражданите си от подобни абсурди. Как се навърта ток за 18000? То е ясно за всеки, че е невъзможно. Ама на монополиста му дреме на оная работа. Тук трябва да се намеси държавата.

# 13
  • Мнения: 15 619
Съд, че и на тях да им писне!  newsm10

# 14
  • Насред хаоса
  • Мнения: 5 464
Има то много общо. Първо, продала ги е държавата, ако не се лъжа. Второ, има си държавен енергиен регулатор, който трябва да следи тия работи и да се намесва, когато е необходимо, не само да гледа отде колко може да изкяри. Трето, благодарение на мудните съдебни процеси, които отново са патент на държавата, човекът седи три години без ток и сега ще чака още толкова за обезщетение. И вместо обезщетение и въпреки делото му сервират отново космическа сума за ток. Както казва самият автор, изборът му е да се оплаче на църквата и да работи без ток.

# 15
  • Мнения: 606
Да поясня, че тока е около 2000 лв. на месец.
Миналата година ни натовариха с 6000 KW ток за един месец и си ги платихме, като пичове. Псувайки, разбира се.
Инкасатора каза, че било нормално. Периодически "жилели" фирмите.

А историята с домашния ток беше толкова крими, че няма и да ви я разказвам. Направо си пишат сами протокол за вмешателство от енергиен контрол и си тръгват. И така през 10 къщи. Който ги осъди - осъди. Повечето плащат. Сметката е силно положителна.

# 16
  • Мнения: 1 192
Съчувствам ти и те разбирам, защото аз последно се ядосвах за много по-незначителни грешки.
Отивам да плащам 2 стационарни телефона и нета във Виваком. За единия обаче се оказва, че няма нищо за плащане. Питат ме на кой на името се води. Казвам че от повече от месец съм подала молба да се прехвърли от името на брат ми на мое име с генерално пълномощно, в същото време недоумявам какво общо има със сметката формалният собственик- телефонният номер е един и същ...Оказва се, че телефонът са го прехвърлили на мое име, но същевременно (незнайно как и защо) интернетът, който откакто е пуснат е бил на мое име, вече е на името на брат ми  Crazy Тепърва ще проучвам случая, щото си нямам друга работа  Whistling

# 17
  • Мнения: 15 619
Зефсе, що не пуснеш обява и да намериш и други жилнати, да съдите осите заедно!?Ама не си поплювайте хич! За круууупни суми, че те ви и уронват престижа на всичкото отгоре, да не говорим за материалните щети и пропуснати ползи.

# 18
  • София
  • Мнения: 13 206
Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

Това не е така  Wink Водомера не е собственост на Соф. вода, а си е на абоната. Къса се пломбата, сменя се и се вика Соф. вода да го пломбира. Так аи така плащат на база все едно нямат водомер. Нашия го сменихме без да сме изобщо на база дори. Пломбираха, отчетоха и толкоз  Wink

# 19
  • Мнения: 1 517
Съчувствам ти и те разбирам, защото аз последно се ядосвах за много по-незначителни грешки.
Отивам да плащам 2 стационарни телефона и нета във Виваком. За единия обаче се оказва, че няма нищо за плащане. Питат ме на кой на името се води. Казвам че от повече от месец съм подала молба да се прехвърли от името на брат ми на мое име с генерално пълномощно, в същото време недоумявам какво общо има със сметката формалният собственик- телефонният номер е един и същ...Оказва се, че телефонът са го прехвърлили на мое име, но същевременно (незнайно как и защо) интернетът, който откакто е пуснат е бил на мое име, вече е на името на брат ми  Crazy Тепърва ще проучвам случая, щото си нямам друга работа  Whistling

И на мен ми е малко "Х" ситуацията с Виваком. Имаме едно и също потребление на месец на домашен телефон. Обаче: единия месец ми идва фактура за 65.00, като 35 лв са остатък за минал период ??????, а останалите 30 ги плащам; следващият месец имам фактура за 9 лв?!?!?, имайки предвид, че само таксата е 15 лв..................................

Какъв е тоя остатък за минал период, при условие, че не сме плащали авансово??

# 20
  • Мнения: 2
Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

Това не е така  Wink Водомера не е собственост на Соф. вода, а си е на абоната. Къса се пломбата, сменя се и се вика Соф. вода да го пломбира. Так аи така плащат на база все едно нямат водомер. Нашия го сменихме без да сме изобщо на база дори. Пломбираха, отчетоха и толкоз  Wink

       Vache, сори душо, ма явно и ние тука живеем в друга България, водомера си е на абоната, купуваш си го, ама..... newsm78, като махнеш пломбата сам, наистина много солена излиза глобата. Та явно тука не сме България Hug

# 21
  • Мнения: 606
Ама не си поплювайте хич! За круууупни суми,
Ами то май не може. Може ако спечелиш, да не си платиш сумата, която оспорваш и да платят хонорара на адвоката от 3 по 700 лв. за делата на районен, градски и върховен съд. Ако не платиш сумата ти спират тока, а делата са по 1 на година. Ако спечелиш ги съдиш още 3 години за обезщетение. За битови потребители е 20 кинта на денонощие, до колкото знам. Ако я платиш и спечелиш, ще ти я приспадат в бъдеще. А може и да не ти я приспаднат и да ги съдиш още 3 години.
Адвоката каза, че само делата с Топлофикация заемат над 80% от капацитеат на съдебната ни система.

# 22
  • Мнения: 1 849
Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

Това не е така  Wink Водомера не е собственост на Соф. вода, а си е на абоната. Къса се пломбата, сменя се и се вика Соф. вода да го пломбира. Так аи така плащат на база все едно нямат водомер. Нашия го сменихме без да сме изобщо на база дори. Пломбираха, отчетоха и толкоз  Wink

       Vache, сори душо, ма явно и ние тука живеем в друга България, водомера си е на абоната, купуваш си го, ама..... newsm78, като махнеш пломбата сам, наистина много солена излиза глобата. Та явно тука не сме България Hug

От Софийска вода предлагат услуга да дойдат и да ти го сменят с нов водомера. Миналата година платихме за това 50 лв. Иначе процедурата е дори и нов да си купиш да го носиш някъде да го видят дали е точен. Ние предпочетохме да си платим. Офертите им ги пише на сайта им.

С Виваком не работим от много години. Но предишния ни Интернет доставчик в един месец ни бяха пратили три пъти сметка за плащане по електронен път и мойто мъж нали е съвестен платец, като види "чакащи плащания" и натиска бутона "плати". Като решихме да ги сменяме се хванахме за главата, че сме с три месеца напред... Но един лев не ни върнаха... Проблема си е наш... Нещо подобно се опита да направи и настоящия ни доставчик. Спира ни нета в 24 часа в събота (съпруга ми работи нощем) и за да ти го пуснат трябва да си платиш отново. Абе... разчитат на това, че хората не им се занимава със съдилища и ще прежалят някой и друг лев пред това да си трошат нервите с адвокати и разправии...

# 23
  • Мнения: 15 619
Ама не си поплювайте хич! За круууупни суми,
Ами то май не може. Може ако спечелиш, да не си платиш сумата, която оспорваш и да платят хонорара на адвоката от 3 по 700 лв. за делата на районен, градски и върховен съд. Ако не платиш сумата ти спират тока, а делата са по 1 на година. Ако спечелиш ги съдиш още 3 години за обезщетение. За битови потребители е 20 кинта на денонощие, до колкото знам. Ако я платиш и спечелиш, ще ти я приспадат в бъдеще. А може и да не ти я приспаднат и да ги съдиш още 3 години.
Адвоката каза, че само делата с Топлофикация заемат над 80% от капацитеат на съдебната ни система.
Звучи ми безумно направо. Каква е процедурата, когато има спор между две фирми!?Ако едната спечели делото, другата не й плаща ли, и продължават договорни отношения, преливащи от доверие и съпричастност към просперитета на другия... ooooh! Това, че са монополист в момента може и да им обърне каруцата... поне се надявам да има възможност да го направите. Това тяхното си е чиста и пъчеща се наглост. На мен ми стана интересно, кой е този закон, който позволява една фирма да е облагодетелствана във всички случаи.

# 24
  • Мнения: 617
Такаааа лииии!!!Жилят фирмите!!!Аз се чудя как всяка година сметката от 100 става на 400лв за един месец и после пак си е нормална!Това за едно кирливо кафенце, което явно са решили, че е много вървежно.  Shocked
 И като попитах как става тая работа служителката ми обясни, че сме пускали калорифер... Crazy
Само не мога да разбера как така и киловатите си отговарят....и съответно не мажеш да направиш нищо по въпроса.
Бат Бойко ша оправи работата. Laughing

# 25
  • Мнения: 15 619
Пресетих се нещо. Проблемът не идва ли от типовите договори, които подписваме и които са изготвени за да защитят по всякакъв начин мнополиста, а ние като потребители да си останем надупени!?

# 26
  • Мнения: 700
Тъй правят, щото са монопол.
Щеш не щеш - плащаш. Аз не мога да си позволя да остана без ток, как ще живея иначе, ако не си съгласен със сметката, трябва да я платиш. После подаваш молба /при нас е 30 лв./ да дойдат да замерят елекромера, ако се окаже, че те са прави, си плащаш разходите по замерването. Тъпа, тъпа работа. Толкова съм им бясна на Е.Он., че в кожата си не се събирам от яд.
Че съм се върнала 100 години назад и се топля на дърва, не смея да си включа отопление на ток, и пак сметката ми е 100 лв. Писна ми от икономии, от мъкнене на дърва, от сметки.

# 27
  • Мнения: 2 716
Ние пък плащаме парното на крадливите съседи  Tired

# 28
  • Мнения: 700
Парното е голямо удобство, но да си е локално, а не да се разправяш с топлофикация, или съседите, дето хем не искат да плащат, пък искат да им е топло. Затуй вкъщи сме решили тая година, живот и здраве, да си направим парно самостотелно, но и да се върже бойлера към него.

# 29
  • Варна
  • Мнения: 3 360


И на мен ми е малко "Х" ситуацията с Виваком. Имаме едно и също потребление на месец на домашен телефон. Обаче: единия месец ми идва фактура за 65.00, като 35 лв са остатък за минал период ??????, а останалите 30 ги плащам; следващият месец имам фактура за 9 лв?!?!?, имайки предвид, че само таксата е 15 лв..................................

Какъв е тоя остатък за минал период, при условие, че не сме плащали авансово??

Миналият месец ми дойде съобщение / във вид на брошура/, че отчетният период се променя от 15-ти до 15-ти следващият  месец и съответно ще ми бъдат издадени 2 фактури едната за 15 дни, а другата за 30 дни. Като и при двете фактури ще ми се начисли предварителна такса "абонамент" , т.е ще платя 2 абонаментни такси предварително със следващите 2 фактури, които де факто ще отчетат 45 дни потребление. Дано ме разбра, но цитирам по памет. Да не би да ви се е получило същото. Става дума за стационарният ми телефон към Вива- незнам- що- си.

П.П. Още не са ми дошли фактурите и незнам с колко ще ме одрусат

# 30
  • София
  • Мнения: 13 206
Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

Това не е така  Wink Водомера не е собственост на Соф. вода, а си е на абоната. Къса се пломбата, сменя се и се вика Соф. вода да го пломбира. Так аи така плащат на база все едно нямат водомер. Нашия го сменихме без да сме изобщо на база дори. Пломбираха, отчетоха и толкоз  Wink

       Vache, сори душо, ма явно и ние тука живеем в друга България, водомера си е на абоната, купуваш си го, ама..... newsm78, като махнеш пломбата сам, наистина много солена излиза глобата. Та явно тука не сме България Hug

Аз за Софийска вода говоря, авторът също ако не ме лъже паметта  Wink В другите водни дружества не знам как е  Wink

migito, никъде не съм носила за проверка нов водомер. Той е в гаранция, пломбиран с негова си пломба, документи, гаранция, дата на призводство и т.н. Проверка се прави на 5 г. на стари водомери. От 1 г. се разправям със софийска вода по повод водомерите. Може и сам да си го свалиш и провериш в лаборатория. На мен ми излезе по 12 лв на водомер проверка и пломбуиране. Всеки що годе сръчен човек може сам да си смени водомера след засичането от инкасатор. Няма да мине кой знае с колко вода дружеството  Wink Дори няма изисване старите мокри водомери да се сменят, а само да се проверят метрологично. Лично питах и у нас са един мокър и един сух.

Последна редакция: чт, 15 апр 2010, 15:54 от Vache

# 31
  • sofia
  • Мнения: 8 938
Домашния телефон (още бяха БТК) го спряхме преди 6-7 години....мъжа ми трябваше ТРИ пъти да им ходи на крака, за да се случи. Пак по това време имаше някаква простотия с водомера. Добре че бях безработна и имах време.....пътечка направих до Софийска вода, жалби, молби.....еле след няколко месеца си свършиха работата.
На енергото (ЧЕЗ) им трябваха 9 месеца, за да сложат едно табло и да закачат електромер.....добре че мъжа ми си прокара всички кабели от стълба до къщата, иначе можеше да са 18 месеца. Разходките до офисите им не ги броя.

# 32
  • Мнения: 123
От три месеца опитвам да се разведа с ВИВАКОМ,но уви!
И ако до момента съм плащала средно 14 лв./като от тях за разговори -максимум 3,другото е абонамент и ДДС/,
последната сметка е за 19лв.Платих я...

# 33
  • sofia
  • Мнения: 8 938
От три месеца опитвам да се разведа с ВИВАКОМ,но уви!
И ако до момента съм плащала средно 14 лв./като от тях за разговори -максимум 3,другото е абонамент и ДДС/,
последната сметка е за 19лв.Платих я...
ООО, като се развеждахме с м-тел, беше като сериал....ама бланки нямали хората, свободен текст не можело  Rolling Eyes и там с три посещения успяхме (това преди 4-5 години). Много им бяхме скъпи и те ни излязоха доста солено.....

# 34
  • Мнения: 1 192
От три месеца опитвам да се разведа с ВИВАКОМ,но уви!
И ако до момента съм плащала средно 14 лв./като от тях за разговори -максимум 3,другото е абонамент и ДДС/,
последната сметка е за 19лв.Платих я...
Аз за това им заявих, че ще пусна молба за прекратяване на договора през октомври месец още от сега  Peace
Свекърва ми искала да спре телефона, но и предложили по-ниска тарифа 3 и 70 лв., въпреки че не е социално слаба, нито инвалид, нито са изисквали някакви документи от нея. Отивам след 2-3 дни да премина на същия план (щото и без това линията вечно шуми, пък и телефонът го ползваме около 10 пъти в годината, само заради интернетът)  и ..." Не може!  Naughty Планът бил само за социално слаби със съответните документи...
 #2gunfire

# 35
  • Мнения: 145
Не сте ли разбрали ,че всеки се опитва да ни преметне както си иска и без караници  и нерви нещата не се оправят.
Платила съм си сметката за вода и вече идва новата и пак на касата и жената ми заяввява , че имам да плащам за 2 месеца , след което аз и обяснявам , че съм платила сметката си за миналия месец , но тя ми казва , че лъжа - ок.Отивам взимам си разпечатката и се връщам и тя пак ми казва системата ми казва , че не сте я платили - значи не сте - без коментар .

# 36
  • sofia
  • Мнения: 8 938
Да, те системите са безгрешни  Mr. Green

# 37
  • Мнения: 145
Да, те системите са безгрешни  Mr. Green

А ако ти кажа какво и беше обяснението за разпечатката извадена ми лично от нея предния месец ще те заболи главата  Twisted Evil

# 38
  • SA
  • Мнения: 3 196
И идея си нямам какво да кажа... Преди няколко години имахме безумни спорове с ВИК. Накрая ги напсувах пред родителите ми и те за най-голямо мое изумление не се вьзмутиха. Докога подобни абсурди ще се случват в милата ни родина?

# 39
  • България
  • Мнения: 757
Съжалявам за това,което ти се е случило!
Сякаш си в лош филм:ooooh:
И да ти кажа да продължаваш да си търсиш правата,знам че това коства много нерви и средства,а и за съжаление не се знае как ще приключат нещата,но все пак го направи Peace
Успех каквото и да предприемеш  bouquet

# 40
  • Мнения: 1 287
Не чакай, бЕгай към Комисията за защита на потребителите.  Peace
Нали знаете оня виц: Ало, Енергото ли е? Не, ВиК. И на вас да ви е*а майката!  Mr. Green

Последна редакция: пт, 16 апр 2010, 03:04 от zila1

# 41
  • Мнения: 1 938
През август отсъствахме от вкъщи 17 дни. Бяхме свалили дори бушоните...     
150 лв ток. Shocked Shocked Shocked
П.П. Готвя на газ, ако изобщо има значение...

# 42
  • Мнения: 945
Не го пиша за да ви дразня, ама аз успях да се измъкна от този абсурд Laughing. И аз съм имала разправии с повечето институции. #2gunfire
Тук където живея сега, въпроса е решен чудесно - всички консумативи ми влизат в наема(а той не е безумно висок) и можеш да ползваш ток и вода "на корем"  bath1. Имам познати които живеят в къщи и сами си плащат, но никога не са имали подобни проблеми - всичко е много коректно.

# 43
  • Мнения: 2 018
Не чакай, бЕгай към Комисията за защита на потребителите.  Peace

Те не вършат работа когато става въпрос за междуфирмени отношения.

# 44
  • Мнения: 1 217
Считай, че ги правя диви щастливи, отделно ще викна всички медии. Досега не са изнаглявали толкова, но се чудя ако случаите с нереални сметки зачестят какво ли ще стане ако нито един не си плати тока, ще спрат енергоснабдяването на цяла България ли ? Аз доколкото знам Бойко ги погна напоследък и официално попита защо е нужно тока да минава през прекупвач докато стигне до крайния потребител, така че явно не им е чиста работата. А и доколкото знам енергото в момента не го държат българи.

# 45
  • Мнения: 932
Не съм изумена,потресена съм!!!!Това не е наглост-няма измислена дума още дори #Cussing outНаправо ми се струва невъзможно,невероятно.Нерви или не-търси си правата.Викни медиите-всички,за които се сетиш.Пиши на всички вестници и във всички форуми.Майка им жална...

# 46
  • Стара Загора
  • Мнения: 2 780
Не съм изумена,потресена съм!!!!Това не е наглост-няма измислена дума още дори #Cussing outНаправо ми се струва невъзможно,невероятно.Нерви или не-търси си правата.Викни медиите-всички,за които се сетиш.Пиши на всички вестници и във всички форуми.Майка им жална...
Peace
Е гати обирджиите  #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 47
  • Мнения: 4 300
Има и фирми, които са лицензирани или и аз не знам точно как се нарича, да сменят и пломбират водомери. Задължението за уведомяване на ВиК и изобщо цялата документация си е тяхна работа. Цените са им горе долу същите, към 45 лв за нов водомер+монтиране и пломбиране. Имам визитка у дома, мога да ти изпратя телефоните за контакт.
За телефона аз лично вече спрях да се разправям- пускат сметките когато им скимне, на сайта си ги зареждат пак така. Аз боб ли да хвърлям, че да знам колко да им платя ( плащам по банков път). Като получа сметка плащам накуп. Случва се и по две сметки да са. Писах им веднъж на кастъмър съпорта- никакъв отговор. Проблемът си е техен. Като не си оправят разпращането на извлечения и аз ще закъснявам със сметката.

# 48
  • Мнения: 2 386
Много съжалявам за всичко, през което се налага да минете с Деси! Това е отвратително и граничи с невъзможното!

# 49
  • София
  • Мнения: 7 018
иванчо Боздуганов, поздравления за нервите и куража да се бориш с Енергото  Peace ! От кой град си? Ако си от София, моля да ми пратиш на лични координатите на адвоката ти. Имам доста засукан казус със Софийска вода и най-вероятно ще стигнем до съд.
Ако някой има подходящ адвокат, занимаващ се с такива имотно-инфраструктурни проблеми, моля да ми прати координати на лс.

# 50
  • Мнения: 1 517
Преди малко цъфна фактурката от Виваком. Отчетния период си е от 1-во до 31-во число, както и преди. Пак имам някакъв остатък за минал период, КОЙТО ОБАЧЕ не е на минус, а в плюс. На практика излиза, че такса + разговори = 15 лв и нещо, но трябва да платя общо 41 лв, защото ми слагат някакъв остатък за 25 лв, който ич абер си неям от дей.

Ще се развеждаме с Вива-та...крайно време е.

# 51
  • Мнения: 2
Преди малко цъфна фактурката от Виваком. Отчетния период си е от 1-во до 31-во число, както и преди. Пак имам някакъв остатък за минал период, КОЙТО ОБАЧЕ не е на минус, а в плюс. На практика излиза, че такса + разговори = 15 лв и нещо, но трябва да платя общо 41 лв, защото ми слагат някакъв остатък за 25 лв, който ич абер си неям от дей.

Ще се развеждаме с Вива-та...крайно време е.

            Като се разведеш, кажи как може да стане това, щото е зор Развода с Виваком, ...... иначе виж от коя дата е фактурата и кога е последното плащане, понякога се получава така че в същият ден в който си платила, още не е била обновена Програмата, /и на мене ми се е случвало, и се бях наострила и си носих бележката, но не се наложи да да я изваждам, всичко си беше наред в случая/. Иначе и на мене ми е да се разведа с Виваком/търпя ги заради родителите си, защото са възрастни, и няма друг начин да се свързваме помежду си/ Hug

Общи условия

Активация на акаунт