ПИСНА МИ!

  • 6 923
  • 51
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 606
Да поясня, че тока е около 2000 лв. на месец.
Миналата година ни натовариха с 6000 KW ток за един месец и си ги платихме, като пичове. Псувайки, разбира се.
Инкасатора каза, че било нормално. Периодически "жилели" фирмите.

А историята с домашния ток беше толкова крими, че няма и да ви я разказвам. Направо си пишат сами протокол за вмешателство от енергиен контрол и си тръгват. И така през 10 къщи. Който ги осъди - осъди. Повечето плащат. Сметката е силно положителна.

# 16
  • Мнения: 1 192
Съчувствам ти и те разбирам, защото аз последно се ядосвах за много по-незначителни грешки.
Отивам да плащам 2 стационарни телефона и нета във Виваком. За единия обаче се оказва, че няма нищо за плащане. Питат ме на кой на името се води. Казвам че от повече от месец съм подала молба да се прехвърли от името на брат ми на мое име с генерално пълномощно, в същото време недоумявам какво общо има със сметката формалният собственик- телефонният номер е един и същ...Оказва се, че телефонът са го прехвърлили на мое име, но същевременно (незнайно как и защо) интернетът, който откакто е пуснат е бил на мое име, вече е на името на брат ми  Crazy Тепърва ще проучвам случая, щото си нямам друга работа  Whistling

# 17
  • Мнения: 15 619
Зефсе, що не пуснеш обява и да намериш и други жилнати, да съдите осите заедно!?Ама не си поплювайте хич! За круууупни суми, че те ви и уронват престижа на всичкото отгоре, да не говорим за материалните щети и пропуснати ползи.

# 18
  • София
  • Мнения: 13 211
Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

Това не е така  Wink Водомера не е собственост на Соф. вода, а си е на абоната. Къса се пломбата, сменя се и се вика Соф. вода да го пломбира. Так аи така плащат на база все едно нямат водомер. Нашия го сменихме без да сме изобщо на база дори. Пломбираха, отчетоха и толкоз  Wink

# 19
  • Мнения: 1 517
Съчувствам ти и те разбирам, защото аз последно се ядосвах за много по-незначителни грешки.
Отивам да плащам 2 стационарни телефона и нета във Виваком. За единия обаче се оказва, че няма нищо за плащане. Питат ме на кой на името се води. Казвам че от повече от месец съм подала молба да се прехвърли от името на брат ми на мое име с генерално пълномощно, в същото време недоумявам какво общо има със сметката формалният собственик- телефонният номер е един и същ...Оказва се, че телефонът са го прехвърлили на мое име, но същевременно (незнайно как и защо) интернетът, който откакто е пуснат е бил на мое име, вече е на името на брат ми  Crazy Тепърва ще проучвам случая, щото си нямам друга работа  Whistling

И на мен ми е малко "Х" ситуацията с Виваком. Имаме едно и също потребление на месец на домашен телефон. Обаче: единия месец ми идва фактура за 65.00, като 35 лв са остатък за минал период ??????, а останалите 30 ги плащам; следващият месец имам фактура за 9 лв?!?!?, имайки предвид, че само таксата е 15 лв..................................

Какъв е тоя остатък за минал период, при условие, че не сме плащали авансово??

# 20
  • Мнения: 2
Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

Това не е така  Wink Водомера не е собственост на Соф. вода, а си е на абоната. Къса се пломбата, сменя се и се вика Соф. вода да го пломбира. Так аи така плащат на база все едно нямат водомер. Нашия го сменихме без да сме изобщо на база дори. Пломбираха, отчетоха и толкоз  Wink

       Vache, сори душо, ма явно и ние тука живеем в друга България, водомера си е на абоната, купуваш си го, ама..... newsm78, като махнеш пломбата сам, наистина много солена излиза глобата. Та явно тука не сме България Hug

# 21
  • Мнения: 606
Ама не си поплювайте хич! За круууупни суми,
Ами то май не може. Може ако спечелиш, да не си платиш сумата, която оспорваш и да платят хонорара на адвоката от 3 по 700 лв. за делата на районен, градски и върховен съд. Ако не платиш сумата ти спират тока, а делата са по 1 на година. Ако спечелиш ги съдиш още 3 години за обезщетение. За битови потребители е 20 кинта на денонощие, до колкото знам. Ако я платиш и спечелиш, ще ти я приспадат в бъдеще. А може и да не ти я приспаднат и да ги съдиш още 3 години.
Адвоката каза, че само делата с Топлофикация заемат над 80% от капацитеат на съдебната ни система.

# 22
  • Мнения: 1 849
Няма как сами да си сменят водомера, защото той 100 % е пломбиран, ако свалят пломбата ще получат много солена глоба от ВиК-а.

Това не е така  Wink Водомера не е собственост на Соф. вода, а си е на абоната. Къса се пломбата, сменя се и се вика Соф. вода да го пломбира. Так аи така плащат на база все едно нямат водомер. Нашия го сменихме без да сме изобщо на база дори. Пломбираха, отчетоха и толкоз  Wink

       Vache, сори душо, ма явно и ние тука живеем в друга България, водомера си е на абоната, купуваш си го, ама..... newsm78, като махнеш пломбата сам, наистина много солена излиза глобата. Та явно тука не сме България Hug

От Софийска вода предлагат услуга да дойдат и да ти го сменят с нов водомера. Миналата година платихме за това 50 лв. Иначе процедурата е дори и нов да си купиш да го носиш някъде да го видят дали е точен. Ние предпочетохме да си платим. Офертите им ги пише на сайта им.

С Виваком не работим от много години. Но предишния ни Интернет доставчик в един месец ни бяха пратили три пъти сметка за плащане по електронен път и мойто мъж нали е съвестен платец, като види "чакащи плащания" и натиска бутона "плати". Като решихме да ги сменяме се хванахме за главата, че сме с три месеца напред... Но един лев не ни върнаха... Проблема си е наш... Нещо подобно се опита да направи и настоящия ни доставчик. Спира ни нета в 24 часа в събота (съпруга ми работи нощем) и за да ти го пуснат трябва да си платиш отново. Абе... разчитат на това, че хората не им се занимава със съдилища и ще прежалят някой и друг лев пред това да си трошат нервите с адвокати и разправии...

# 23
  • Мнения: 15 619
Ама не си поплювайте хич! За круууупни суми,
Ами то май не може. Може ако спечелиш, да не си платиш сумата, която оспорваш и да платят хонорара на адвоката от 3 по 700 лв. за делата на районен, градски и върховен съд. Ако не платиш сумата ти спират тока, а делата са по 1 на година. Ако спечелиш ги съдиш още 3 години за обезщетение. За битови потребители е 20 кинта на денонощие, до колкото знам. Ако я платиш и спечелиш, ще ти я приспадат в бъдеще. А може и да не ти я приспаднат и да ги съдиш още 3 години.
Адвоката каза, че само делата с Топлофикация заемат над 80% от капацитеат на съдебната ни система.
Звучи ми безумно направо. Каква е процедурата, когато има спор между две фирми!?Ако едната спечели делото, другата не й плаща ли, и продължават договорни отношения, преливащи от доверие и съпричастност към просперитета на другия... ooooh! Това, че са монополист в момента може и да им обърне каруцата... поне се надявам да има възможност да го направите. Това тяхното си е чиста и пъчеща се наглост. На мен ми стана интересно, кой е този закон, който позволява една фирма да е облагодетелствана във всички случаи.

# 24
  • Мнения: 617
Такаааа лииии!!!Жилят фирмите!!!Аз се чудя как всяка година сметката от 100 става на 400лв за един месец и после пак си е нормална!Това за едно кирливо кафенце, което явно са решили, че е много вървежно.  Shocked
 И като попитах как става тая работа служителката ми обясни, че сме пускали калорифер... Crazy
Само не мога да разбера как така и киловатите си отговарят....и съответно не мажеш да направиш нищо по въпроса.
Бат Бойко ша оправи работата. Laughing

# 25
  • Мнения: 15 619
Пресетих се нещо. Проблемът не идва ли от типовите договори, които подписваме и които са изготвени за да защитят по всякакъв начин мнополиста, а ние като потребители да си останем надупени!?

# 26
  • Мнения: 701
Тъй правят, щото са монопол.
Щеш не щеш - плащаш. Аз не мога да си позволя да остана без ток, как ще живея иначе, ако не си съгласен със сметката, трябва да я платиш. После подаваш молба /при нас е 30 лв./ да дойдат да замерят елекромера, ако се окаже, че те са прави, си плащаш разходите по замерването. Тъпа, тъпа работа. Толкова съм им бясна на Е.Он., че в кожата си не се събирам от яд.
Че съм се върнала 100 години назад и се топля на дърва, не смея да си включа отопление на ток, и пак сметката ми е 100 лв. Писна ми от икономии, от мъкнене на дърва, от сметки.

# 27
  • Мнения: 2 716
Ние пък плащаме парното на крадливите съседи  Tired

# 28
  • Мнения: 701
Парното е голямо удобство, но да си е локално, а не да се разправяш с топлофикация, или съседите, дето хем не искат да плащат, пък искат да им е топло. Затуй вкъщи сме решили тая година, живот и здраве, да си направим парно самостотелно, но и да се върже бойлера към него.

# 29
  • Варна
  • Мнения: 3 361


И на мен ми е малко "Х" ситуацията с Виваком. Имаме едно и също потребление на месец на домашен телефон. Обаче: единия месец ми идва фактура за 65.00, като 35 лв са остатък за минал период ??????, а останалите 30 ги плащам; следващият месец имам фактура за 9 лв?!?!?, имайки предвид, че само таксата е 15 лв..................................

Какъв е тоя остатък за минал период, при условие, че не сме плащали авансово??

Миналият месец ми дойде съобщение / във вид на брошура/, че отчетният период се променя от 15-ти до 15-ти следващият  месец и съответно ще ми бъдат издадени 2 фактури едната за 15 дни, а другата за 30 дни. Като и при двете фактури ще ми се начисли предварителна такса "абонамент" , т.е ще платя 2 абонаментни такси предварително със следващите 2 фактури, които де факто ще отчетат 45 дни потребление. Дано ме разбра, но цитирам по памет. Да не би да ви се е получило същото. Става дума за стационарният ми телефон към Вива- незнам- що- си.

П.П. Още не са ми дошли фактурите и незнам с колко ще ме одрусат

Общи условия

Активация на акаунт