СЕДМОкласник за изпит се стяга, хайде време не остана - 4

  • 40 224
  • 746
  •   1
Отговори
# 15
  • Пловдив
  • Мнения: 1 592
палето Б и В са еднакви, защо?

# 16
  • София
  • Мнения: 383
Захарно цвекло , по повод вашия спор за гимназията -моята дъщеря е във ФЕГ -има смисъл да се учи там само ако продължава висшето си във Франция,мисля че в класическата подготвят много по-добре по история ,БЕЛ и другите предмети ,отколкото във ФЕГ-такова е моето мнение
Мерси за инфото. Аз нямам никакви впечатления от Класическата, а и ние с мъжа ми не сме ориентирани в хуманитарните профиесии.
Но нека минат изпитите, да не слагаме тигана преди да сме хванали рибата.

# 17
  • София
  • Мнения: 18 068
paleto,
Не претендирам за правота, но според мен единственият възможен вариант   е Г.За В не мога да кажа нищо, тъй като съвпада с Б, който пък е невъзможен.Въпросът е защо..Ами диагоналите в успоредника образуват със страните му триъгълници.Според неравенството на триъгълникa  трябва 8+x>d1  8+x>d2 ,където х е втората страна на успоредника, а d1 и d2 -диагоналите му.

# 18
  • Пловдив
  • Мнения: 1 592
палето според мен логиката е, че диагоналите са по-големи от всяка страна поотделно т.е  това са числата по-големи от 8. В случая отг.  Г.   Обаче не зная правилно ли разсъждавам newsm78

# 19
  • Мнения: 910
за класическата има допълнителен изпит - знаете ли ? На нашата класна дъщеря й е там - та знам доста неща

# 20
  • Пловдив
  • Мнения: 1 592
стубборн писали сме по едно и също време Wink

# 21
  • София
  • Мнения: 383
за класическата има допълнителен изпит - знаете ли ? На нашата класна дъщеря й е там - та знам доста неща
Разгледах сайта на гимназията и попрочетох разни неща. Знам, че е сравнително добра гимназия, но ни е много далече от дома.
Но все пак, ако имаш желание да споделиш интересни неща, предполагам, че и на други ще им е интересно.

# 22
  • Мнения: 910
знам ,че има устен изпит пред комисия от директора , преподавател по история и по БЕЛ,освен това подготвят много добре по история ,език + БЕЛ за кандидатстване във ВУЗ, първата година се "скапват" от учене ,но това е навсякъде в подгответата и  не съм сигурна ,но един от древните езици : старогръцки ,май не се учи вече

# 23
  • Мнения: 910
в сайта им има и класирането от приема миналата година - много точен ориентир

# 24
  • Пловдив
  • Мнения: 1 567
Привет, момичета! Hug
Младежът закъса с една задачка и аз не мога да помогна. Embarassed Моля, някоя отзивчива мама да помогне с решаването. Подкупвам с пробен текущ тест от Веди, който ще постна в темата утре. Heart Eyes
Ето задачката:
Една от страните на успоредник е 8см. Може ли диагоналите на успоредник да бъдат:
а)8 см. и 10 см.
б)10 см. и 6 см.
в)10 см. и 6 см.
г)24 см. и 10 см.


Откъде е тази задача? Сложна е за седмокласник. И трите варианта са възможни според мен. Ние със сина ми сме точно на неравенства в триъгълник и сме на тази вълна, ето как аз виждам нещата:
Ако означим неизвестната страна с x, голям диагонал-a , малъг диагонал-b то трябва да е изпълнено:
a-8<х<8+b
т.е. a-b<16
т.е. разликата между диагоналите винаги трябва да е по-малка от 16, което си е изпълнено за всичките подточки ...
Не би могло например комбинация 27 и 10, защото тогава неравенството се оказва 19<18, което явно не е вярно.

# 25
  • Ямбол
  • Мнения: 1 452
И аз тук, да ви следя   bouquet

# 26
  • Мнения: 21 455
Не претендирам за правота, но според мен единственият възможен вариант   е Г.За В не мога да кажа нищо, тъй като съвпада с Б, който пък е невъзможен.Въпросът е защо..Ами диагоналите в успоредника образуват със страните му триъгълници.Според неравенството на триъгълникa  трябва 8+x>d1  8+x>d2 ,където х е втората страна на успоредника, а d1 и d2 -диагоналите му.
Това е верният отговор. Всяка страна в триъгълника трябва да е по-малка от сбора на другите две. Peace

# 27
  • Варна / UK
  • Мнения: 374
И аз да се запиша Hug
Дорис, аз мисля че Stubborn много точно е обяснила за успоредника. А и нали един отговор само трябва да е верен Wink
Къде е мама Jane, да похваля сина и още веднъж за задачка-закачката, която беше измислил. Дадох я на колегата да я изпрати по мейл на колежката от София и тя вече втори или трети ден и се мъчи горката  Mr. Green Много съм разочарована  Laughing, бях си приготвила Математическата читанка за 4 клас да и метна още няколко задачки Simple Smile Simple Smile, а тя още на тази запецна.

# 28
  • Пловдив
  • Мнения: 1 567
Не претендирам за правота, но според мен единственият възможен вариант   е Г.За В не мога да кажа нищо, тъй като съвпада с Б, който пък е невъзможен.Въпросът е защо..Ами диагоналите в успоредника образуват със страните му триъгълници.Според неравенството на триъгълникa  трябва 8+x>d1  8+x>d2 ,където х е втората страна на успоредника, а d1 и d2 -диагоналите му.
Това е верният отговор. Всяка страна в триъгълника трябва да е по-малка от сбора на другите две. Peace
Как така невъзможен Б, като е явно, че има х, за което е изпълнено. Например ако страната х е 4 см, то 12>10 и 12>6 са си верни!  Същото важи и за подточка а, при друга страна 4 см неравенствата 12>10 и 12>8 пак са верни. Просто с тези написани неравенства, всичко зависи от х, не само от диагоналите, затова трябва да се направи такова сравнение, при което х не участва!

# 29
  • София
  • Мнения: 18 068
Като заговорихте за задачки-закачки се сетих да ви кажа един много хитър ход на един познат.Детенце, на което предстоеше изпит в СМГ след четвърти клас, което обаче успоредно с решаването на задачи сериозно си падаше и по висенето пред компа..Завъртяна задачка с числен отговор..Компютър с ежедневно променяна от таткото парола, представляваща отговора на задачата..Резултат - детенце прието в СМГ сред първите.Но ...детето порасна, научи се как да си сменя паролите, как да си прави собствени акаунти и методът на тати вече не сработва.Но няма значение, остана упоритостта му да бори до успешно решение всяка една задача, която му се опре или е по-завъртяна.. Mr. Green
........................
По повод задачата с диагоналите, Дорис има право, но според мен не изцяло..Допуснала съм грешка при стойностите на диагоналите, това е факт. PeaceНо  сега ще погледна задачата отново, тъй като предишният път карах наум...Трябва май да се разгледат два случая, тъй като никъде не ни е е казано дали х или 8см е по-голямата страна на успоредника.А оттам вече се определя и кой  от диагоналите е големият, а кой малкият.. newsm78

Общи условия

Активация на акаунт