Проблем с оценяване на ученик

  • 11 725
  • 45
  •   1
Отговори
# 30
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Защо предубеден? Как ще се стигне до разговор с родителя, като  имаш проблем с разговорите с родител... и разговара може да е в последствие, в  момента, в часа, няма как да знаеш причини за  липсата, че да пристъпиш към " то при първото изчезване без причина, тази двойка спокойно може да бъде нанесена. "
Аз ли пиша неразбираемо, ти ли не можеш да четеш с разбиране.
Никъде не съм казала, че имам проблем с всички родители. Казах, че има проблем, когато родителят е предубеден, когато идва за разговор за нещо, което е неистина или изкривена такава. Това означава да си предубеден, затова и става проблем, защото ми е трудно да убедя такъв родител, че нещата не са точно такива, в каквито е убеден родителят, че са.
Що се отнася до двойката и бягството - щом съм написала, че е без причина, значи аз съм убедена, че е без уважителна причина.

# 31
  • София
  • Мнения: 44 188
Аз питам от къде на къде си убедена и пова не е ли същото предубеждение, за което пишеш?
Аз писах разговор с учител за изясняване на ситуацията, не да ходи с предубуждуния и от вратата със скандали. Но така или иначе явно е някъде проблем има - дали в детето или в учителя, няма как да се прецени така от страни, като имаме само едната страна на нещата.
И учителите, точно както и децата съвсем не винаги са цвете.

# 32
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Аз питам от къде на къде си убедена и пова не е ли същото предубеждение, за което пишеш?
...
И аз отговорих, че щом казвам, че съм убедена, значи съм, не е просто така. А от къде на къде - има начини много за да се убедя, например разговор с родител. Това прочете ли го?
Аз тук не знам каква е случката и съответно изобщо не поемам някаква страна. Отговорих на въпросите в първия пост, че - да, има такава възможност и права учителят да оценява. Ако се внесат подробности, ще мога да предположа повече, затова зададох въпроси. Които се подминават и се казва, че щяла да си поговори с учителя. Като е решила да говори, защо пита тук?

# 33
  • София
  • Мнения: 44 188
Т.е. почва часа, човека, на който по милост не пишеш няколко пъти двойка липсва, звъниш на родителя, питаш има ли уважителна причина да го няма и като ти каже - не, пишеш двойка...
И всъщност взимаш страна и  казваш, че от разговори полза няма.... ама ти сигурно си имаш предвид, онези предубедените... ама пак само предполагаш, как тя ще отиде да говори, няма как да си убедена... или пак ще кажеш, че си убедена  - не просто така...

# 34
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Т.е. почва часа, човека, на който по милост не пишеш няколко пъти двойка липсва, звъниш на родителя, питаш има ли уважителна причина да го няма и като ти каже - не, пишеш двойка...
....
Никъде не съм написала такова нещо. И никъде в темата не е казано, че точно в часа е писана двойката, след като детето не е било в часа, няма и как да знае. И ако и да е писана в часа, не се знае дали е заради бягството или просто е нанесена предишна оценка от друго изпитване(устно или писмено).

Останалото в поста ти също не е вярно. Никога не съм казвала, че няма смисъл от разговори.
Спри да си правиш грешни заключения или спирам и аз да пиша, защото няма смисъл да отговарям на някакви измислени твои хипотези близки до фантазията.

# 35
  • София
  • Мнения: 44 188
Ами пише това - при липса на детето му е писана двойка... за мен това значи в часа,аз също писах, че ако е нанесена стара или тогава са върнали контролни -ок... но ако не - не е ок. И да, за да се изясни защо - разговор трябва - детето или родителя...според зависи - да изясни ситуацията. 2 оценки на един устен изпит, също е странно, освен ако няма такава уговорка - ще ти задам 2 въпроса и ще оценя всеки по отделно, но за това детето трябва също да е наясно...

А твоето изречение - " и като се срещнете какво" - за мен това издава...нежелание на учител за провеждане на нормален разговор за изясняване на ситуацията... виждам един също толкова предубеден и на нож учител, колкото обвинява в същото родителите, които си позволяват да поискат среща с него, заради проблем...всъщност ти даже каза, че проблеми в една такава неясна ситуация не виждаш...нали...

# 36
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
....
А твоето изречение - " и като се срещнете какво" - за мен това издава...нежелание на учител за провеждане на нормален разговор за изясняване на ситуацията... виждам един също толкова предубеден и на нож учител, колкото обвинява в същото родителите, които си позволяват да поискат среща с него, заради проблем...всъщност ти даже каза, че проблеми в една такава неясна ситуация не виждаш...нали...
За теб може да означава, че под вола има теле, а аз питам точно това, което съм написала. - като се срещнат какво очаква, какво ще се случи, какво се кани за тази среща, че чак звучи заплашително, все едно след срещата ще има наказание за учителката.
Да, от толкова дадено като информация, аз проблем с учителката не виждам. Виждам едни оценки написани. Къде е проблемът? Къде ми е предубедеността?

# 37
  • София
  • Мнения: 44 188
Да -ок...Wink

# 38
  • Мнения: X
Възможно е да има проблем с учителката- всякакви хора и учители има. Възможно е детето да лъже и маже. Именно затова е нужен разговор- да се изясни истината. Иначе, авторката на темата наистина прозвуча, че се кани не за разговор, а за "разправяне" с учителката.

# 39
  • София
  • Мнения: 396
Родителите и учителите сме от едната страна на барикадата. Родители, които подронват авторитета на учителите на детето си му правят мечешка услуга. Най-важното е детето да има авторитети в училище, дори и с цената на това, ние родителите да премълчим или преглътнем пропуски / истински или не/ на учителите. В името на децата.

# 40
  • София
  • Мнения: 44 188
Авторитет и уважение се заслужават, не се дават по подразбиране и зависи от "пропуските" на учителя, не всичко може и трябва да се преглъща.

# 41
  • София
  • Мнения: 396
Не става въпрос за нас родителите. Аз лично не бих правила компромиси, но за доброто на детето ми - да. Пример: Детето ми /3-та група в ДГ/ казва: "Госпожата каза"1,2,3 -то няма значение, не особено важни неща. Аз в случая не бях съгласна с нея и му го казах. Тойми каза обидено: "Ти да не си госпожа???" Peace  Не, казах аз, не съм! Разговорът приключи!  

# 42
  • Мнения: 11 939
Аз много мразя да водя разговори с учителки, обикновено все те имат да ми кажат нещо.
Но на родителски срещи съм изяснявала някои недоразумения или неясноти за мен или в случаите, в които нещо не ми е ясно.И съм стигнала до извода, че има полза.Най-малко, получава се информация " от извора"

Две оценки на едно изпитване ми изглежда несериозно.Затова, ако е имало контролно и изпитване, бих изяснила това, бих искала да видя контролното.Тук е моментът да попитам- до кой клас има изискване родителите да подписват контролните?Защото до момента сме подписвали всичко и след това в повечето случаи учителите си искат обратно работите, т.е. двустранна връзка се осъществява.

Ако има едно изпитване, а две оценки за него- не ми се струва в реда на нещата и пак бих си го изяснила.

Двойка за отсъствие ми се струва абсурд.
Като е било неподготвено в друг час детето, да му е писала тогава двойката, не да го съжалява,а после като го няма "да му натрива носа"


# 43
  • Мнения: X
Самият факт, че авторката на темата не дава важни подробности, които биха внесли яснота по казуса, не говори в нейна полза.

# 44
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Авторката изчезна и може би няма да се появи, че да отговори на възникналите въпроси.
Сега и да гадаем как е било, няма смисъл.

Общи условия

Активация на акаунт