Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 419
  • 254
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 3 957
Научила съм се, че винаги, когато ми предлагат нещо безплатно или срещу минимална сума, значи ми изтича договорът и искат да го преподписвам.
Аз лично много внимавам, но ще споделя една случка на заблудена приятелка. Има 3 карти на нейно име (две ползва, третата върви с телефон на изплащане и не се ползва). В Глобул ѝ казват, че е лоялен клиент и  срещу еднократно заплащане от 5 лева, получава флашка с 5 ГБ интернет, който може да ползва безплатно и без никаква такса.
Съгласява се и взима флашката. После се оказва, че удължават договорите и на трите карти с още 2 години, заради тази флашка. Картата, която не се ползва, трябва да я плаща още две години по 10 лева на месец, пък нека флашката е безплатна  ooooh!

# 31
  • Мнения: 3 031
А колко време след като подписа договора ти го развалиха, май има срок една седмица или по-късно е било?
Година и половина Laughing
Аз отдавна се отказах от хартиените фактури, не ги проверявах и в интернет. И изобщо не съм забелязала как всеки месец си плащам за още един телефон/номер. Съвсем случайно разбрах.
Излъгах се на същия принцип като авторката. Отивам да плащам сметка в Хенди, зимата, влача дете, куче, покупки.... абе бързам много. Момичето като започна да ми пробутва подаръка, обяснения колко е хубав, полезен, безплатен, едно, друго. За да спре да ми досажда го взех.
Така си научих урока с подписването на разни протоколи и договори без четене.

# 32
  • при късмета
  • Мнения: 24 117
За смяна на планове и нови карти не знам как е, но абонат само за интернет от мтел не подписва никаква хартия на практика. Подписваш се на една платка, която електронно изкарва подписа в договора преди да го принтират даже. Предполагам, че за всички договори е така.
Вчера бях в офис на мтел да си осребря точките, а договора не е на мое име, та разхождах титуляра. Титуляра само интернет ползва и то още преди мегалан да се съберат с мтел. Та за да свалят таксата с 3 лв. на месец, ги вързаха пак с 2 годишен договор.
А, и такса на финала взеха, за която не бяха предупредили предварително.
Аз с точките си купих артикул, който не можеха да обвържат с договор или промяна на плана. Просто си ги осребрих в пари.
Толкова беше нахална госпожицата на гишето, че на края ми се наложи да й кажа:
- Извадете ми черно на бяло, че никога няма да ме тормозите с оферти предлагане на смяна на плана, това е единственото което ще ви подпиша.
Тя зяпна и повече не повдигна темата.
В офис на мтел се развива действието
Договора ми е безсрочен, с оферта която вече от години не предлагат, с много ниска такса и се бесни, че не могат да я сменят. Изтормозиха ме по телефона, като изтичаше да се откажа от този договор и няколко пъти трябваше да им заявя в прав текст, че нищо няма да се преподписва за да стане договора безсрочен, иначе директно с изтичането го прекратявам.
Няма граница нахалството им и добре, че и двата ми телефона не са на мое име и изобщо не ме тормозят с оферти

# 33
  • Мнения: 366
Не е толкова безнадеждна ситуацията. И мен преди време ме вързаха по подобна схема. И аз го установих след повече от месец, когато дойде сметката. Отидох в магазина и без никакви скандали, все пак сама съм си виновна, че не съм чела какво подписвам и съм се оставила да ме подведат, попълних молба за отказ от "безплатната" екстра. Описах истината, че са ми обяснили за "безплатните" неща, които получавам срещу събралите се точки ("които, госпожа, изгарят след две седмици..."Simple Smile), но не и за таксите, аз съм подписала без да прочета договора и сега съм установила, че плащам за напълно излишна карта и за това МОЛЯ договорът да бъде анулиран. След още месец ми отговориха, че са съгласни и развалихме договора. И след още няколко щастливо се разведохме. С новия оператор много внимавам. Засега  Grinning

# 34
  • София
  • Мнения: 2 179
Адски са непочтени и злоупотребяват.
Наскоро ми се случи с Теленор, но не лично на мен, а на дядо ми - 80-годишен човек, който веднъж на два месеца купува ваучер за 6 лв, който да му заредят. Досега минаваше безпроблемно, но този път попаднал на амбициозна служителка, която му казала, че вече не продавали ваучери и успяла да му пробута две карти, които говорят безплатно помежду си и той подписал, защото му казали, че всичко е безплатно. Възрастен човек, наивен, нито чува, нито вижда добре, приел всичко на доверие. Много грозна постъпка. Оказа се впоследствие договор  за две години с месечна такса от 20 лв. Въпреки че се опитах да разваля договора, не се получи. Мисия невъзможна! На успелите честито!

# 35
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 529
Аз пък съм в конфликт с Виваком (БТК) за договор за мобилен интернет. След като изтече срокът, 2 г., получих повече от двойна сметка, въпреки че в самия договор е записано, че при непротивопоставяне се продължава за неопределен срок "при същите условия". Още при първото ми офиц писание до тях, при условията на алтернативност прекратих едностранно договора, но те вече трети месец продължават да ми начисляват такса, която аз естествено не плащам. Освен това, писмата, к получавам от тях се подписват от служител с ниска длъжност. Поисках писмено да ми удостоверят, че с действията си този служител валидно ангажира търговското дружество. ТЦ, не отговарят по този въпрос. Сезирала съм КЗП, които още не са се произнесли. Последният им хит беше абсолютно бланкетна покана за доброволно изпълнение, от съдържанието на която е ясно, че служителят, който я е съставил изобщо не си е направил труда да провери фактическите обстоятелства. Отговорих на нея, не с "С уважение", а "С възмущение" и най-накрая получих отговор, че сметката ми ще бъде преизчислена. Сега чакам да се натуткат да преизчислят. Цялата работа обаче ми отне известно време и усилия. Освен това вече са ме загубили като клиент.

# 36
  • Мнения: 524
Отписах я вече тази сума от 8.90 (нова 'безплатна' карта) + 16.90 (картата, която имах преди неприятната случка беше до първите месеци на 2016, вече и двете са до декември 2016). Въпреки, че не използвам услугите им, всеки месец си плащам прилежно сметката, защото в началото на миналата година сключих договор абсолютно доброволно за срок от две години. Тогава си мислех, че картата ще ми влезе в употреба, но се оказа, че не ми е нужна. Въпреки това съм на мнение, че трябва да бъда коректна и да си плащам до изтичането на договора. В магазина където подписах без да чета, докато цъкаше нещо на компютъра, момичето ме заговаряше по различни теми и дори обясних, че не използвам картата и ще си я плащам до изтичане и я спирам. (плащам си само таксата, нямам потребление) Невниманието ми помогна не само да ми начисли нова 'безплатна' карта, но и да продължи съществуващия ми договор  Naughty
Забравих да спомена, че новата карта по някакъв си начин се водела към старата карта, хем има собствена такса и различни условия, хем си била към договора на старата. (някакви подобни обяснения ми дадоха, когато плащах този месец)

# 37
# 38
  • Мнения: 32
Може да отидеш в Мтел магазин и да подадеш Жалба. На тяхна бланка в свободен текст описваш случилото се. Съмнявам се да удовлетворят искането ти за спиране на допълнителната карта, но не пречи да опиташ. Също така се оплачи в официалната им фейсбук страница, за да го видят повече хора.
Следващият път...чети какво подписваш.

# 39
  • Мнения: 524
мама Саня, благодаря, мила, но нямам нерви. Дори твърде много се проточи темата. Успешна седмица на всички и се пазете от недобронамерени мили консултанти.
(наскоро гледах някакъв филм, където казаха, че дявола винаги идвал с цветя  hahaha)
 Hug    bouquet

# 40
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 854
Много добре те разбирам, много кофти са те преметнали. И на мен ми се случи преди време и едва миналия месец спрях ненужния договор. В Хенди в Дъ Мол уж допълнителни 100 минути ми дават безплатно, а се оказа, че са с нова сим карта и 5 лв. такса. Директно си ме излъга в очите младежа, но да съм чела.....Понеже сумата е малка, забелязах, чак след няколко месеца като си проверявах фактурата в интернет. Плащах си чинно година и половина, но си научих урока.
Сега като почнат да ме "ухажват" казвам, че ще си помисля. Ако пък ми предлагат услуга, която не ползвам от тях директно отговарям, че съм на срочен договор към друг и не мога да го прекратя. Като ме питат докога, казвам някакъв далечен срок и с усмивка питам ще важи ли офертата тогава. Отговорът обикновено е не и се приключва.

# 41
  • СОФИЯ
  • Мнения: 11 529
Адски са непочтени и злоупотребяват.
Наскоро ми се случи с Теленор, но не лично на мен, а на дядо ми - 80-годишен човек, който веднъж на два месеца купува ваучер за 6 лв, който да му заредят. Досега минаваше безпроблемно, но този път попаднал на амбициозна служителка, която му казала, че вече не продавали ваучери и успяла да му пробута две карти, които говорят безплатно помежду си и той подписал, защото му казали, че всичко е безплатно. Възрастен човек, наивен, нито чува, нито вижда добре, приел всичко на доверие. Много грозна постъпка. Оказа се впоследствие договор  за две години с месечна такса от 20 лв. Въпреки че се опитах да разваля договора, не се получи. Мисия невъзможна! На успелите честито!
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=1&document_id=7073

# 42
  • Мнения: 524
Ако пък ми предлагат услуга, която не ползвам от тях директно отговарям, че съм на срочен договор към друг и не мога да го прекратя. Като ме питат докога, казвам някакъв далечен срок и с усмивка питам ще важи ли офертата тогава. Отговорът обикновено е не и се приключва.
   hahaha харесва ми!

# 43
  • София
  • Мнения: 655
Изискай от оператора копие на договора или договорите, който си подписала за да знаеш какво може да предприемеш от тук нататък.
Без наличен договор няма как да ти отговоря.
Аз имах много интересен случай с мобилен оператор, но се позовах на договора и след много протакване оправихме нещата.
И един съвет: Повече нищо не подписвай!

# 44
  • София
  • Мнения: 655
Скрит текст:
Адски са непочтени и злоупотребяват.
Наскоро ми се случи с Теленор, но не лично на мен, а на дядо ми - 80-годишен човек, който веднъж на два месеца купува ваучер за 6 лв, който да му заредят. Досега минаваше безпроблемно, но този път попаднал на амбициозна служителка, която му казала, че вече не продавали ваучери и успяла да му пробута две карти, които говорят безплатно помежду си и той подписал, защото му казали, че всичко е безплатно. Възрастен човек, наивен, нито чува, нито вижда добре, приел всичко на доверие. Много грозна постъпка. Оказа се впоследствие договор  за две години с месечна такса от 20 лв. Въпреки че се опитах да разваля договора, не се получи. Мисия невъзможна! На успелите честито!
http://www.kzp.bg/index.php?mode=viewd&group_id=1&document_id=7073

Ако човек реши да подаде жалба в КЗК трябва да има основание т.е. документ (който към момента авторката на темата няма).
Две години очаквам отговор от КЗК!!! Жалбата съм регистрирала лично. Проблема ми беше разрешен, но от Комисията до днес нищо не са направили. Когато човек разполага с документи може да се обърне към  Омбудсмана на Република България, това е човека който за 2 седмици постави нещата в нормалния си ред.

Общи условия

Активация на акаунт