Неприятна изненада от мобилен оператор

  • 36 361
  • 254
  •   1
Отговори
  • Мнения: 524
Здравейте! Началото на декември месец миналата година посетих магазин на наш оператор, за да платя сметката си. Разполагах с ограничено време и помолих консултантката (младо мило момиче) да приключим възможно най- бързо. Платих сметката си и тя ми обясни, че имало коледна оферта пусната за моя номер, сто безплатни минути към всички мрежи след изразходване на моя пакет. Първоначално отказах и обясних, че плащам сметките на този телефон, само защото имам сключен договор, но не го използвам и дори чакам да изтече и да спра картата. Тогава обаче тя ми предложи мобилен телефон за един лев еднократно, в случай че приема тези минути. Отдавна исках такъв телефон, който да използвам като резервен, в случай, че някой от тези вкъщи се повреди (телефона е някаква непозната марка с камера и цветен екран Grinning). Съгласих се. Обяснено ми беше, че тези минути са към моя план и прочее. След като пусна листите да се принтират, консултантката ми даде нова сим карта?! Защо? Ами... те тези минути били на отделен чип, НО СЛЕД КАТО ИЗРАЗХОДЯ ВКЛЮЧЕНИТЕ  в моя пакет, тогава се активирали. Добре, попитах ще има ли такса. Не, нямало да има, ако изразходвам тези 100 нови минути, тогава щяло да има колко каза 8 лева май. Аз обясних, че дори няма да активирам тази карта и се съгласявам заради апарата. Преди да тръгна бях уведомена, че трябвало да платя ЕДНОКРАТНА такса 7.90, за която не ми беше споменато. Много бързах, платих и отново помолих да приключваме. Консултантката беше максимално любезна. Пожела ми весели празници и какво ли не. В началото на януари 2015 отново посетих друг магазин, за да платя сметката си и беше с 10 лева над таксата. Имала съм сключен договор. Втората карта била с такса 8.90 на месец. Освен това старият ми договор бил преподписан за срок от две години. Моля обяснете ми КАК?!

# 1
  • Мнения: 124
Това ми напомня на Глобул , изпитала съм го на собствен гръб ,това ли е оператора "?

# 2
  • Мнения: 524
Оператора е Мтел. Това е първата тема, която пускам. Още не съм наясно с правилата и не знаех дали мога да спомена оператора.
Поздрави Simple Smile

# 3
  • Мнения: 124
вече нищо не ме учудва , както казах мен ме излъгаха Глобул  и преподписване  на договора ми за 2 год . отново ...и отново беше мн мила госпожица работеща в мол Сердика

# 4
  • Мнения: 3 031
Мтел и на мен така ми пробута "безплатен" телефон. Отказах им го няколко пъти, защото никога няма да го ползвам, но те настояваха, че е подарък. И да не го ползвам, голяма работа, нали е безплатен Laughing
Е, след година и половина случайно разбрах, че си плащам всеки месец за него. Та така с подаръците на Мтел.

# 5
  • Мнения: 6 833
Нямаш ли копие от договора, който си подписала? Там са описани условията, минутите и таксата за тази нова карта.

# 6
  • Мнения: 524
Имам ли право да пиша толкова често отговори или има някаква норма? Мен ми продължиха договора на карта, която не ползвам, че ми сключиха и още за една, без да ме уведомят. Моля, споделяйте.. има ли други с подобен горчив опит и как сте действали след това?
Таксата от 8.90 на месец не ме притеснява, просто ми е неприятна ситуацията как постъпиха с мен, като добавим и другата такса стават 30 лева без никакво използване на услугите от моя страна..

# 7
  • Мнения: 251
При мен, за да се вземе телефон, беше необходимо да се преподпише нов 2-годишен договор, сигурно и при теб е имало такова условие, и също така дадоха нова сим карта (нов номер).

Скрит текст:
Няма норма на отговорите, можеш да пишеш колкото ти сърце иска.  Peace

# 8
  • Мнения: 25 713

Обяснявам - никакви договори не се подписват, докато бързаш.
И аз съм я правила тази глупост преди години, но освен себе си, няма кого другиго да обвинявам. Оттогава си имам обица на ухото и чета всичко, буквално всичко, преди да подпиша.
Един съвет - не си плащай сметките в офисите на мобилните оператори. Има толкова много други места, където можеш да платиш - кварталната поща, Easypay, други... Там просто плащаш, без никой да ти досажда и да ти сваля звезди от небето, защото не гони таргет.
Ако те присърби да те лъжат - винаги можеш да влезеш в някой офис. На свой риск обаче...

# 9
  • Мнения: 524
Така, първо.. касовата бележка за 'еднократната такса' (не знам дали изобщо получих такава), както и листата не ги пазя. Което е моя грешка, че се доверих също е МОЯ грешка, осъзнавам го. Но нито едно от реалните условия не ми беше представено. Дори да пазех листата, най- вероятно в тях пише това, което ми обясниха началото на този месец в магазина.
За преподписване и прочее не са ми споменавали, казаха просто, че за левче ще получа телефон.
Прикачвам снимка на телефона, който ще ми бъде по близо 30 лева на месец (такси)..

# 10
  • Мнения: 18 576

Ако те присърби да те лъжат - винаги можеш да влезеш в някой офис. На свой риск обаче...

Аз съм мазохист, плащам си в офис. Още преди да са осъществили контакт с очи им казвам, че не се интересувам. Докато чакам да ми издадат касов бон ги пресичам още на два пъти, че всичко си имам, пожелавам приятен ден и излизам.

# 11
  • Мнения: 6 833
Идеята на Как'Сийка е много добра  Peace

Една приятелка пък като плаща и я питат на кой е номера, че има оферта, отговаря, че не е на нея  Wink

# 12
  • Мнения: 524
Има ли някакъв начин да обясня ситуацията пред оператор? В магазина, където платих този месец ми казаха, че умишлено са ме преметнали и трябва да си търся правата. На *88 ми обясниха, че трябва да говоря с момичето, където съм подписала.. тя като отрече аз какво  ooooh!

# 13
  • София
  • Мнения: 16 108
Сигурно в Хенди са я свършили тази работа.
Но сега ще си знаеш - четеш подробно, мислиш и тогава подписваш.
Всеки си плаща за уроците.
Аз си плащам по банков път, не се занимавам с оператори. Но често влизам да купувам тел. апарати точно в Хенди. Само апарат, без такса и абонамент, без да е към оператор. Имат такива, на по-високи цени са. Ако много ме агитират за изгоден план мило им обяснявам, че съм абонат на Тюрксел.
Опулват се и губят интерес към по-нататъшна агитация.
Иначе показаното телефонче е хубаво, батерията му държи много.

# 14
  • Мнения: 524
Аз така и никога  не съм го използвала. Седи в шкафа и чака евентуално да бъде полезен. Погледнах го преди малко, от любопитство, за 35 лева без такси и глупости. А какъв е този оператор, който спомена Grinning Аз ползвам услугите на Теленор от години, имам две устройства на лизинг и две такси и всичко за 50 лева. Всички си гледат интереса, но като цяло съм доволна от тяхната политика   bouquet

Общи условия

Активация на акаунт