За скъпата и евтината козметика

  • 252 255
  • 1 767
  •   1
Отговори
# 30
  • Торонто
  • Мнения: 837
Здравейте, аз съм професионален гримьор и се занимавам също с внос на козметика. Скоро останових, че много от фирмите имат един и същ производител само си правят различни опаковки!!! Ако човек пожелае и има достатъчно пари естествено може да си поръча собствена марка със същото качество

   Да производителят често е един и същ - това е производствена фабрика, която няма нищо общо с марката, освен че я произвежда и я доставя на фирмата, която я поръчва - да речем L'oreal и Estee lauder също имат някои продукти, които се правят на едно и също място.
   Та тези фирми просто си плащат на производствената фирма защото или нямат собствена производствена база а само държат търговската марка и пазара, или пък имат, но в момента са натоварени и дават на друг да им го направи (какъвто е случая с L'oreal i Estee)

# 31
  • Мнения: 3 835
Това със Спиралите е нещо друго, да ти кажа като професионалист една спирала и 1 $ да струва докато е нова е хубава! И най скъпата да е използваш ли я няколко пъти изсъхва, дори да е качествена!

Е, това ме успокоява.
Честно казано, и аз предпочитам да дам повече парички за бяла козметика. Но нещо са много стиснати на тестери в Бюти зоните.  Crossing Arms

# 32
  • Мнения: 40
Сега се сетих нещо. Една аптекарка ми беше казала, че Ланком не произвеждат сами продуктите си. Купуват готова вече формула...но с имео и марката Ланком цената се вдига неимоверно!


Lancome, L'oreal - е една и съща фирма - различи търговски марки


Така е. Ето всички марки на фирмата L'oreal.

                                 L'OREAL GROUP BRANDS
                                       (as of 2006)

Professional                           
Products                                 
Division 
           
                                       
• Kérastase
• L'Oréal Professionnel
• L'Oréal Technique
• Matrix
• Mizani
• Redken

Consumer
Products
Division


• L'Oréal Paris
• Garnier
• Maybelline New York
• SoftSheen-Carson

Luxury Products
Division


• Biotherm
• The Body Shop
• Cacharel
• Diesel Perfumes
• Giorgio Armani Parfums and Cosmetics
• Guy Laroche
• Helena Rubinstein
• Kiehl's
• Lancôme
• Paloma Picasso
• Ralph Lauren
• Shu Uemura
• Victor et Rolf parfums
• Vichy


Active
Cosmetics
Division 


• Dermablend
• La Roche-Posay
• SkinCeuticals
• Vichy Laboratoires
• Innéov
• Ombrelle

# 33
  • Мнения: 463
Lancome, L'oreal - е една и съща фирма - различи търговски марки
Не бих казала.... по-скоро са собственост на един и същи концерн, като и други марки от бранша, като всяка от тях разполага със свои собствени иновационни отдели, така че.....
Начинът, по който си го казала означава, че и вкуса на кока-кола, спрайт, фанта, капи и т.н. би трябвало да е един и същ и разлика да има само в количеството захар /например/ Wink

После видях, че е даден част от списъка.... Нали не вярвате, че едно и същото акционерно участие означава и едно и също качество на продуктите?!

А и още нещо по темата - смятате ли, че някои си слага "етикети" на козметиката, която ползва. А и това, че ползва продукт на дадена марка, означава ли непременно, че той е с най-високата цена сред произведжаните от тази марка? Определено смятам, че разликата от най-евтиния и най-скъпия продукт на дадена марка може да надхвъли 10ки пъти като цена?! Изводите - всеки сам за себе си Wink

Последна редакция: нд, 02 мар 2008, 21:11 от Phoenix,Az

# 34
  • Мнения: 60
Lancome, L'oreal - е една и съща фирма - различи търговски марки
Не бих казала.... по-скоро са собственост на един и същи концерн, като и други марки от бранша, като всяка от тях разполага със свои собствени иновационни отдели, така че.....
Начинът, по който си го казала означава, че и вкуса на кока-кола, спрайт, фанта, капи и т.н. би трябвало да е един и същ и разлика да има само в количеството захар /например/ Wink

После видях, че е даден част от списъка.... Нали не вярвате, че едно и същото акционерно участие означава и едно и също качество на продуктите?!
Не са със един и същ вкус но идват от една и съща лаборатория, което значи че те определят съставките!

# 35
  • Мнения: 60
Нали това обяснявах по горе, ако имаш достатъчно пари можеш да си поръчаш в тяхна лаборатория същият продукт със същите съставки, но с твое име Laughing

# 36
  • В сърцата на четирима мъже/е,може и малко повече да са:-)))/
  • Мнения: 1 808
Да,определено от към тестери са много пестеливи - все нямат,все свършили- е да де, ама как да дадеш пари за нещо,без да знаеш как ще ти подейства.Случвало ми се е да имам реакции от нещо доста скъпо, и от тогава -само с тестери Naughty

А иначе, майка ми има един коментар,който много ми харесва- ако имаше козметика,която заличава бръчките и те държи вечно млада ,то богатите щяха да са вечно млади и красиви...но,всички знаем,че и супер богатите остаряват,сбръчкват се и рано или късно опират до пластичната хирургия... Peace

Ползвам хубава козметика,каквото и да означава това-определено мисля,че парите са за марката и името,отколкото за качеството... И винаги се сещам за думите на Ванга,които обесняваха,че за да има резултат ,било за козметика, било за диети,храни и т.н, трябва да си ползваме нещата, с които тялото ни е запознато,и ще отвърне положително - с две думи,да се ползват съставки,етерични масла,които са родени на нашата си ,българската земя..Защото, например ,маслото от Шеа/или както там беше/, може наистина да действа страхотно ,но на тези,които цял живот са имали допир с него... и ние,колкото и да го ползваме, то е непознато,чуждо, и ефекта,който трябва да се получи,просто не става Peace  И веднага се сещам за розовата ни вода-каквито и лосиони за освежаване да съм пробвала,за каквито и пари, по-хубаво за моето лице от розовата вода не намерих-срещу 3 лева, сутрин и вечер лицето ми е освежено и  заредено с енергия , а аромата на роза-просто го обожавам:peace: Peace

# 37
  • Мнения: 463
Как реши, че идват от 1 и съща лаборатория? Все едно... /какъв ли е адреса на тази тайна лаборатия?!/потърси инфо за иновационните отдели на тези марки и ще видиш, че определено не се намират на едно и също място/
А и до колкото разбирам от ценообразуване маркетинга е приблизително един и същи процент от всеки едни продукт, а това каква е цената му определя и размера на бюджета за реклама и налагане на марката. Това, че веднъж е купен даден продукт, ако качеството му е лошо дори и най-успешния маркетинг за има няма да доведе до повторна покупка и във времето този продукт ще престане да се търси на пазара
Спирам по темата - ползвайте това, което реши, че е правилно - дано и кожата/тялото ви са на същотото мнение Wink

# 38
  • Мнения: 54
Мисля, че е строго индивидуално. Аз съм с проблемна и много чувствителна кожа (както на лицето, така и на цялото тяло) и за 10 години изпробвах много варианти на почистващи, хидратиращи, билкови и т.н. продукти. Поне при мен евтините продукти (има и изключения, разбира се) изостряха още повече проблема. Така че, предпочитам да давам повече пари за козметика (въпреки че понякога ми е доста трудно), но без да се ръководя от марката, а от самия продукт. Naughty
За себе си съм решила, че мога да се откажа от всякакви глезотии, но не и от най-доброто за кожата си Crossing Arms
А имам приятелки с чудесна кожа, които не дават повече от 10-15 лв. за козметични продукти.  newsm78

Последна редакция: нд, 02 мар 2008, 21:31 от camee

# 39
  • В сърцата на четирима мъже/е,може и малко повече да са:-)))/
  • Мнения: 1 808
Мисля, че е строго индивидуално. Аз съм с проблемна и много чувствителна кожа (както на лицето, така и на цялото тяло) и за 10 години изпробвах много варианти на почистващи, хидратиращи, билкови и т.н. продукти. Поне при мен евтините продукти (има и изключения, разбира се) изостряха още повече проблема. Така че, предпочитам да давам повече пари за козметика (въпреки че понякога ми е доста трудно), но без да се ръководя от марката, а от самия продукт. Naughty
А имам приятелки с чудесна кожа, които не дават повече от 10-15 лв. за козметични продукти.  newsm78

На това му се вика -ген Grinning Peace

# 40
  • Торонто
  • Мнения: 837
Lancome, L'oreal - е една и съща фирма - различи търговски марки
Не бих казала.... по-скоро са собственост на един и същи концерн, като и други марки от бранша, като всяка от тях разполага със свои собствени иновационни отдели, така че.....


Говорим за едно и също нещо.
Аз отговорих на момичето което казваше че Lancome нямат собствена марка.

# 41
  • Торонто
  • Мнения: 837
А и до колкото разбирам от ценообразуване маркетинга е приблизително един и същи процент от всеки едни продукт, а това каква е цената му определя и размера на бюджета за реклама и налагане на марката. Това, че веднъж е купен даден продукт, ако качеството му е лошо дори и най-успешния маркетинг за има няма да доведе до повторна покупка и във времето този продукт ще престане да се търси на пазара

     Kачеството му не е лошо що се отнася до апликация върху кожата - той ако не е приятен въобще няма да го пуснат на пазара.
Но ти няма как да разбереш че това което се ползва като активна съставка е сложено само колкото да го има на етикета.
    Мисълта ми е че ниския процент на тази съставка в никакъв случай не влошава апликационните свойства на крема - той си остава едно страхотно миришещо леко приятно бижу в прекрасна опаковка, но без никакво особено бръчоизглаждащо действие.

# 42
  • Мнения: 2 309
Чета-чета и стигнах до извода,че Арома гиби снабдява световната козметична индустрия с формули за вечна младост и красота!
Нима сте запознати с абсолютно всички подробности???
Сега не разбрах - крема от 250 лв,е със същите съставки,като този от 2 и 50!Да бе,те и колите от 200 лв. и от 200 000 лв.,все ще те закарат от точка А до точка Б!Едва ли ще усетим разлика...

# 43
  • Мнения: 451
Относно последния въпрос - често се случва един крем да струва 500, защото за него са похарчени милиони долари за реклама в прайм тайма, а за този от 5 - не. Понякога причината е защото в скъпия има повече активни съставки (както и се очаква от него), но това е по-рядко срещаната причина.

Tи къде си гледала реклама на крем за 500 кинта по което и да е време?

Иначе разбира се, че има тенденции.

# 44
  • Торонто
  • Мнения: 837
Не знам,но аз до сега проценти на съставки не съм чела на продуктите да пише..... ,точно там е проблема ,че не се знае....

Процентите ги няма на етикета, но това, което можеш да направиш е :
      1. Да се научиш да разпознаваш активните съставки по името им на етикета, защото то често е различо от това, което използваме в разговорния език.
      2. Да знаеш, че съставките на етикета са подредени в низходящ ред на количеството, в което са сложени. Тоест колкото по-напред ги намираш, толкова по-добре.
      3. Ако си с чувствителна кожа тогава е хубаво крема да clinically tested, не че е гаранция, но все пак по-добре.

Също в последно време много се избягват консерванти от типа парабен, но повечето кремове са с точно тези консерванти. За в бъдеще ще ги изчистят всички предполагам.

Като се сетя за нещо друго, което може да помогне на купувача, ще го добавя. А също и да обясня как да се познават активните компоненти.

Последна редакция: пн, 03 мар 2008, 00:12 от Sofi

Общи условия

Активация на акаунт