Отговори
# 45
  • София
  • Мнения: 6 302
От Богдан мебел и аз не съм доволна. За високата си цена... очаквах повече. Дамаската уж испанска, а се протри след втората година. Да не говорим, че ми объркаха цвета на кожата в долната част на дивана, и понеже беше с нестандартни размери, нямаше какво да го правим, освен да го приемем такъв.
И за вратите на "Баш майстора" да кажа - уплътнението около входната врата още при поставянето нещо не можа да се получи. Майсторът каза, че ще го сменят до няколко дни. Така си стои още.....

# 46
 newsm61 Rage  Аз пък искам да споделя за неволите си с мебели АРОН. На 07.02.2008г. направих договор с тях за една спалня РУБИ, която харесах в техния сайт защото беше с надстройка и ЪГЛОВ гардероб, цвят Бук и на снимката е страшно красива. Происводство на Полша. В договора времето за доставка е 45 работни дни и я докараха почти в срок - на 24.03.2008 и започна монтажа. Не обичам да досаждам на хора, които работят и ги оставих да работят на спокойствие. След около 3 часа влезнах да видя какво става и почти всичко беше склобено, но не видях ъгловия гардероб. Попитах момчетата кога ще го сглобят и те ми показаха едно обикновенно еднокрило гардеробче и казаха, че това е така мечтания от мен ЪГЛОВ гардероб. Чисто и просто това гардеробче се поставя под ъгъл и представете си колко пространство поглъща. На всичкото отгоре едното крило на надстройката е без гръб, нямало го в пакета и щели да дойдат да го монтират друг ден, а вече мина цяла седмица от тогава и никой все още не ми се е обадил. Отидох на другия ден в магазина, там служителката с която направихме договора отново беше страшно любезна и започна да звъни в офиса, в склада и да обяснява за недоразумението. Предложиха ми да си избера друг гардероб, но естествено нямаха нищо подходящо(защо ли ще се учудвам). Ако избера друго обзавеждане, разликата в цената трябвало да поема аз, с други спални с надстройка не разполагали, можело да ми върнат парите и да си вземат мебелите - а ние какво,  на земята ли да спим още два месеца до идването на други мебели.
   Поисках някакво обезщетение за изхабените нерви, неудобството и загубеното време(все пак 2 дни не ходих на работа заради тях) - Онази от офиса ми се озъби "Какви неудобства и нерви БЕ госпожо, не говорете глупости"
  Политиката им не била такава - е, нали сме в Европа, защо да не им е такава политиката не мога да разбера.
  Поисках от  "много любезната" служителка в Офиса името и телефона на Шефа, и тя ме заплаши с дело за тормоз по телефона.
"Чувате ли се какво говорите БЕ, аз лични данни не мога да ви дам" - че аз да не му искам номера на банковата сметка?
  И така до днес все още нямам отговор от тях нито за гръбчето на надстройката, нито за някаква връзка с някой шеф, изобщо пълна тъмница.
   Признават че всичко е по тяхна вина защото явно търговците им не си гледат работата, но аз сигурно ще си остана с чакането поне да дойдат да си довършат работата.
   Та така за майсторите, магазините, обзавеждането и всичко останало около нас. #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 47
  • Мнения: 1 107
Колкото и да се види странно на някой- стоящ смесител за мивка на Видима Идеал- за по-малко от една година започна да потъмнява на петна сякаш покритието се е захабило....познайте- гаранцията не важи за това.

# 48
Само не ходете в Лабиринт - пълни нещастници.
Уговорих с тях доставка и ми определиха 5 часа интервал, в който трябваше да чакам и какво мислите стана - естествено НЕ ДОЙДОХА. Дори не се и обадиха.Същото и на следващия ден. Накрая си взех парите. Сестра ми си поръча секция и я чака месец и половина. Донесоха й мостра, след две седмици втора мостра и накрая - взехме си парите.

# 49
  • Пловдив
  • Мнения: 79
Фирма Solis - поръчах врата хармоника, с която да заградя една ниша в банята. Първо поръчката се забави с повече от месец и накрая след няколко позвънявания от моя страна изпратиха двама монтажника и вратата да я монтират! Резултатът беше плачевен - неправилно взети размери, грешни и празни дупки с дюбели зеят в плочките, дупчено наново, спукана цяла плочка от новата ни баня, а един месец по-късно и откъртено парче от хармониката, без да е насилвано. Като реших да се оплача от лошия монтаж прочетох договора и пишеше, че гаранцията не покрива неправилен монтаж, въпреки че съм платила за него и е направен от служители на фирмата! #2gunfire

# 50
  • Мнения: 422
Врати "Баш майстор"...
И ние се разправяхме с тях сума ти време... Първо една от вратите я бяха обърнали.В на4алото не искаха да я сменят, какво ни пре4ело ако се отваря на другата страна....После като дойдоха да монтират, си бяхме постлали големи найлони по пода, за да не се драска ламината (току що сложен). По4наха с крака да дърпат, да махнат найлона, какво им пре4еше, не мога да разбера.Касите на вратите омазаха вси4ките ....
Накрая се 4ухме с 4овека, които беше правил вратите (баш майстора са му нещо като посредник), та без "Баш майстора" си донаправихме нещата, 4овека беше страшно коректен, много добре направи вси4ко.

# 51
  • София
  • Мнения: 4 493
Тъжно, много тъжно

Стоян Тотин
А какво прави той - мебели ли, майстор ли е - дай телефон или някакво по - подборно инфо за него

# 52
  • Мнения: 48
И аз да ви споделя за 1 фирма за блиндирани врати"Tunador" с седалище в Габрово.2 месеца чакаме за врата и накрая ни убеждават че това което е в договора,не съществува....или поръчали сме каса 14-32см,но виж този модел бил с единична каса 12 см.Е, кога ми го казват... и онази дето си пилеше ноктите(продавач консултант)защо така е приела поръчката.Че даже и ме карат да доплащам....но грешката е на тъпата продавачка не е моя.Бясна съм,защото в Бг всичко е така...а уж сме европейци....
В случая става на ? за офиса им в Плевен...

# 53
  • Мнения: 21
Мултитех ООД (Multitech) фирма за АЛ и ПВЦ дограма. Всичко при тях е точно до момента когато не се наложи да ги викаш за гаранцията. Иначе дойдоха хората взеха размерите, изпълниха всичко в срок, дадоха ми и гаранция. Която се чудя какво да направя  Confused ? Първия проблем се появи когато ги помолих да дойдат да ми регулират едната врата понеже беше изметнала и не можеше да се затваря. Както и да е дойдоха, но след като се обадих няколко пъти, а работата се състоеше да натегнат един болт и аз можех да го свърша ако имах инструмент. Но това не е нищо сравнение с втория проблем. Значи аз имам гаранция за херметизацията на стъкло пакета от 5 години. И понеже имах съмнение, че стъкло пакета ми се разхеремтизирал им се обадих. Приеха оплакването ми и ми казаха, че ще се свържат с мен, но след седмица бездействие им се обадих втори, след което трети, но на четвъртия вече капитулирах. Намерих си друг начин да разбера, че в действителност не съм имал проблем с херметизацията на стъкло пакета. Ще ви пожелая само да нямате проблеми с дограмата закупена от фирма МУЛТИТЕХ.

# 54
  • Мнения: 1 885
Неосет!

Чаках 2 дивана и 2 маси  2 месеца като всяка седмица ме лъжеха, че камиона им е на границата с Гърция

# 55
  • Мнения: 126
Николай-поставя фаянс,теракот,изработва бар плотове,камини,надгробни плочи от естесвен камък-НЕ NaughtyТой е от Ловеч,но работи предимно в София,по черноморието и т.н.Голям нервак е,страшно злобен човек,чупи,хвърля.Повечето поставени плочки са чукнати и неравномерно поставени.Да не говоря,че след 2 месеца плочките се надуха,счупиха и фугите се нацепиха-ужас #2gunfire

# 56
  • Мнения: 9 903
първо оплакване от Солис - щори. Първото ми оплакване е за забавяне на поръчката,което ми обърква плановете за седмица напред. Второто оплакване е след уговорен час за монтаж/който и без друго не ме устройва/, да ми звъни друга девойка от същата фирма и нищо неподозираща да ми предлага час за монтаж след още 2 дни  Sick третото оплакване ще пусна вероятно в деня за монтаж  Mr. Green

за съжаление късно прочетох постинга на veliana.

# 57
  • MJF
  • Мнения: 8 591
аз също имам оплакване от солис за щори.почти идентичен случай.но човека ,който дойде да вземе размери се държа леко арогантно,после последваха некоректни отмени и така отидох в офис техен ,казах си мнението ,взех си парите и  към конкуренцията.става въпрос за София защото за тяхна услуга но в друг град нямам забележки.

# 58
  • Мнения: 9 093
Не четох назад, но - отвратена съм от Солис Пловдив.
Проклинах се сто пъти задето се обърнах към тях.
Първо ми направиха щори с грешен размер (аз дадох размерите, служителката в офиса вписа нейни си размери, което аз видях по-късно, чак когато ми монтираха щорите и липсваха сантиметри отстрани).
Второ - външните ни щори се забавиха с месец и половина, с оправданието че монтажистите са в болнични. Което мен не ме интересува...

# 59
"Драго и Драго" - мебели по поръчка. Офисът им е до НДК към Петте кюшета.
Кухнята ни трябваше да е готова в началото на октомври. Монтажът започна към края на ноември като първия ден дойдоха в 12 и отидоха да обядват до 4. Следващото им идване беше след 1 седмица. После след още една и оттогава чакаме да си довършат още няколко неща... А в офиса всеки път като звънна се изненадват как майсторите още не са дошли?!
Ние също си поръчахме гардероб при тях и дадохме капаро 800 лв. Трябваше да е готов след месец, след което ни обещаваха за всяка следваща седмица. След два месеца чакане си поискахме парите, тъй като не можеха да ни кажат точно кога ще го монтират - можело да е тази седмица, но не били много сигурни, евентуално за следващата и т.н /и това ми го казва шефа им.
Сега като чета, се радвам, че не сме ги оставили да ни мотаят още дълго време.

Общи условия

Активация на акаунт