Внимание - РОЛПАЛСТ

  • 40 349
  • 95
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 5 393
Ех служителю/гост-можете да се разраствате колкото си искате обаче проблема е ,че гледате само как да монтирате и да вземете парите, а на рекламациите на клиентите никой не обръща внимание.Знаете ли колко хора са идвали при мене с молба да им се регулират механизмите, да им се смени стъклопакета или други подобни дребни неща.И когато им кажа ,че трябва да потърсят фирмата,която е поставила дограмата, ми отговарят, че им се дава срок 2-3 и повече месеци.Като сте толкова велики, направете 1-2 бригади които да поемат само рекламациите-това да им е работата.

Последна редакция: чт, 30 ное 2006, 16:22 от Mecho Pyx

# 46
  • Мнения: 1 058
Направо ужас. На нас една фирма ни постави дограмата за един ден и то три дена след като я поръчахме.

# 47
  • Мнения: 1 999
Цитат
"На 6 Ноември техническият ръководител отива на адрес в кв.Стефан Караджа. Двама мними "клиенти" нападат и пребиват жестоко служителя на Ролпласт. Ограбват наличната сума пари и преносимия компютър"
Това го пише на една брошура на Ролпласт. Тези мними клиенти както ги описват, може да са и "доволни" клиенти. Не бих се учудила. Rolling Eyes

# 48
  • Мнения: 155
Вертикалните щори в хола са от Ролпласт, дойдоха и ги монтираха бързо на петия ден от поръчката  Shocked, което много ме зарадва. Имаме ги обаче едва от 4м и не мога да коментирам дали са достатъчно качествено направени и издържливи. Дограмата, външните ролетни щори и остъклението на терасата ги правиха  Мултитех и сме много доволни - бързо, точно и качествено изпълнение. Сложени са от 4г и няма развален нито един механизъм или уплътнение  thumbsup

# 49
Изродите които пребиха колегата вече са прибрани на топло в ареста и няма да им се размине.Набира се персонал не за 1-2 а много повече монтажни групи.За проблема с рекламацията за рола щорите моля за № договор ще се опитам до помогна.Харесвам си работата и не съм върнала клиент без да направя всичко възможно да му помогна.Ако искате да се подобрят нещата трябва Вие преките потърпевши да сигнализирате на Търговският директор за случилото се и името на служителя нехаещ за проблема ви.

# 50
Цитат
"На 6 Ноември техническият ръководител отива на адрес в кв.Стефан Караджа. Двама мними "клиенти" нападат и пребиват жестоко служителя на Ролпласт. Ограбват наличната сума пари и преносимия компютър"
Това го пише на една брошура на Ролпласт. Тези мними клиенти както ги описват, може да са и "доволни" клиенти. Не бих се учудила.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Един истински човек не би се радвал на хорското нещастие Mr. Green                                                                                                                                Дано никога не се случва на ваш близък или лично на вас.  baby_neutral                                                                                                                                     Никой в Булгария не е застрахован а писаното за съжаление е горчивата истина.

# 51
  • Мнения: 1 288
Ако искате да се подобрят нещата трябва Вие преките потърпевши да сигнализирате на Търговският директор за случилото се и името на служителя нехаещ за проблема ви.
ама вие цялата фирма ли ще се изредите да се хвалите тука.  Twisted Evil я си вършете работата вместо да висите по форумите. #2gunfire
точно вашият търговски директор заяви, че го изнудваме след като за пореден път вашият некадърен  колега- ванков обърка всичко. обобщавам грешките му:
-сгрешени размери с по ЕДИН МЕТЪР на всички прозорци  Twisted Evil
-входна врата без ключалка и брава отвън  Twisted Evil
-докарани отремонтирана дограма без прозорци и термопакет  Twisted Evil
-бравата е монтирана на повече метър от земята  Twisted Evil
-непрекъснато прехвърляне на случая от един колега на друг. един не чул, друг не разбрал, трети не знаел. секретарката пък съвсем нищо не знае всеки път.
списъкът е ужасно дълъг.  резултатът: цялата одисея отне месец, бяхме заложници вкъщи денонощно повече от 2 седмици (защото нямаше как да си заключим врата, която няма ключалка), а похабените нерви не мога да оценя на какво се равняват.
хайде, моля, не ми вдигайте повече кръвното като напомняте за себе си. вършете си работата. и нали знаете, че не броят клиенти има значение, а броят ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ.  Twisted Evil

# 52
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
...........................
 и нали знаете, че не броят клиенти има значение, а броят ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ.  Twisted Evil
Абсолютно си права!  Peace

# 53
  • Мнения: 5 393
.Набира се персонал не за 1-2 а много повече монтажни групи
Не говоря за монтажни групи-такива имате много.Говоря за групи които се занимават САМО с рекламациите на клиентите и с отстраняването на проблеми възникнали след монтажа(предполагам, че давате гаранции и за качествен монтаж, стъклопакети и т.н).Май ще имат доста работа. newsm78

# 54
Запозната съм със случая за обърканата с по 1 метър дограма. Май беше преди около месец и половина два знам и колегата заемащ важен пост във фирмата заради когото сте си поръчали там дограмата. Наистина много съжалявам за всички попаднали на незаинтересовани служители работещи единствено за едните пари. Мога да ви препоръчам колеги които ще ви вземат качествено размера и такива които ще ви монтират перфектно дограмата , както и що ри. Всеки има право да избира сам хората които да му извършат това за което си плаща. За мен клиента винаги има право.

# 55
  • Мнения: 1 999

Цитат
"На 6 Ноември техническият ръководител отива на адрес в кв.Стефан Караджа. Двама мними "клиенти" нападат и пребиват жестоко служителя на Ролпласт. Ограбват наличната сума пари и преносимия компютър"

Това го пише на една брошура на Ролпласт. Тези мними клиенти както ги описват, може да са и "доволни" клиенти. Не бих се учудила.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Един истински човек не би се радвал на хорското нещастие Mr. Green                                                                                                                             
blahblah blahblah blahblah
Хич не се радвам, по-скоро съчувствам на работещите в тази фирма. Laughing Но повече ми е жал за клиентите ви, направо ги правите на маймуни. Twisted Evil

# 56
  • София
  • Мнения: 10 825
Запозната съм със случая за обърканата с по 1 метър дограма. Май беше преди около месец и половина два знам и колегата заемащ важен пост във фирмата заради когото сте си поръчали там дограмата. Наистина много съжалявам за всички попаднали на незаинтересовани служители работещи единствено за едните пари. Мога да ви препоръчам колеги които ще ви вземат качествено размера и такива които ще ви монтират перфектно дограмата , както и що ри. Всеки има право да избира сам хората които да му извършат това за което си плаща. За мен клиента винаги има право.

Стана ми интересно, след като знаете, че имате неспособни служители, които работят заради едните пари за чии х... ги държите на работа? Това политика на фирмата ли е? Тях ги пращате при клиенти, които не са ви симпатични или какво?

# 57
Проблема е в това че клиентите се оплакват един на друг а не на когото трябва.Как хората от които зависи дали един служител да остане на работа или не , да разбере че някой не се справя , след като до него не достига информация до него. Цитирайте имена. Тези неща остават по ниските етажи и така до края на света.Търсете си правата и се целете по нависоко.

# 58
  • Мнения: 1 288
Проблема е в това че клиентите се оплакват един на друг а не на когото трябва.Как хората от които зависи дали един служител да остане на работа или не , да разбере че някой не се справя , след като до него не достига информация до него. Цитирайте имена. Тези неща остават по ниските етажи и така до края на света.Търсете си правата и се целете по нависоко.
цитирам веднага- ванков и арогантния ви търговски директор. е, и? аз се оплаках на какви ли не етажи във вашата фирма. за резултатите не знам. надали сте си уволнили току-що назначения директор или пък някой го е смъмрил.  Thinking
вие секретарка ли сте, каква сте в тази фирма. липсват ви поне 20-тина запетайки. не се заяждам, но и мненията ви тук са написани така, както си вършите и работата- на две на три. с това приключвам да се занимавам с вас, дори и във форума. не заслужавате нервите ми.  Naughty

# 59
  • Мнения: 2 274
  Юка, ама и при вас ли е идвал Ванков  Joy! И в нас той идва да взима размерите и се случи целия проблем  ooooh!! Монтажистите споделиха, че бил много влюбен и все витаел в облаците  Joy!
   Сега вече ми е смешно, но като се замисля за цялата одисея и факта, че бях в 7 месец бременна и то с нелека бременност и пак ме хващат бесовете  #Cussing out!

Общи условия

Активация на акаунт