На 26 декември 2015 оставих в сервиз Дончев и Величков на улица Нищава №113А в София моята прахосмукачка марка Samsung за ремонт мислейки че се е развалила. Взеха ми 15 лева за диагностика.
На 27 декември 2015 ми се обадиха от сервиза за да ми кажат че е изгорял мотора и че трабва да се смени. Поправката с труд струва 105 лева без ДДС. Казах им че не си заслужава да се поправя и че ще отида да я прибера.
На 29 декември 2015 купих в Техномаркет нова прахосмукачка Samsung и същия ден след обяд прибрах старата прахосмукачка от сервиза на фирма Дончев и Величков. Същият ден пуснах новата прахосмукачка, включвайки я в същия контакт в който беше включена старата когато спря да работи и се оказа че проблема е в контакта,а не в уреда. Включена в друг контакт новата заработи без проблеми. В същия този контакт включих старата и се оказа че работи перфектно и без проблеми. В края на краищата се оказа че господата от този сервиз, ако може така да се нарече не са си направили даже труда да я включат в един контакт. Преди два дни им се обадих и им казах че трябва да ми върнат тези 15 лева. Защото не са направили никаква диагностика и казаха че ще ги върнат. Днес когато изпратих човек да вчеме парите са му обяснили че проблема на уреда е в някакви лагери и не са му ги върнали.
ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Ако не искате да бъдете измамени от долнопробни мошеници така както ме измамиха мен не ходете в сервиз на Samsung на фирма Дончев и Величков.