Дървена дограма Карабулев

  • 4 022
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте,
Това е оплакването което изпратих към фирма Карабулев. В него описвам проблемите с които се сблъсках при срещата си с тази фирма. Надявам се да не съм прекалил с личното мнение и да има достатъчно факти, за да може всеки да прецени за себе си. Поръчката ми беше за дървена дограма от материал лиственица (сравнително плътен иглолистен материал), К стъкло, аргон, цвят светъл дъб на sikkens. В края съм добавил малко допълнителна информация за хората които са се ориентирали към дървена дограма.

Здравейте,
Казвам се Иван Гъдев. На 13.08.2014 г. поръчах дървена дограма от офиса на вашета фирма - ж.к. Дианабад, гр. София, поръчка номер 125. С това писмо бих искал да ви запозная с качеството на
дограмата и особенно с отношението на консултантите в магазина. Моля да разгледате ситуацията и да прецените дали според вас имам основания да бъда недоволен от услугата която закупих.
Бях посрещнат добре, с обещания за качествено изпълнение и съдействие при евентуални следмонтажни проблеми. Осигурих достъп за вземане на размери и заплатих половината сума. От този момент започнаха следните проблеми.

1 Отностно срокът за изпълнение : на 15.09.2014 понеделник от офиса ми се обадиха че дограмата ще пристигне и ще бъде монтирана на 20.09.2014 събота сутринта. Тук излизаме извън оговореният срок с една седмица без никакво предупреждение че това ще се случи. Коментирах закъснението с представителите на фирмата и получих 2 отговора. Единият цитирам : 'Е то не е много' след което ми беше обяснено че по закон неустойката за всеки ден закъснение е малък процент от стойността на поръчката и тъй като моята поръчка от 6000 лева малка няма значение дали ще имам претенции. Вторият отговор беше цитирам 'Имаме много поръчки'. Първо дали закъснението е много или малко не мисля че търговците са хората които го решават и второ съгласен съм че може да има закъснение поради основателни причини но нито съм предупреден нито смятам че е редно да се дъжат все едно нищо не е станало.

2 Относно монтажа : майсторите пристигнаха и започнаха да монтират. Осигурих достъп и съдействие и ги оставих да работят. Към края на монтажа забелязах че подпрозоречните дъски не са монтирани и попитах кога ще се монтират и защо все още не са на което получих отговор 'Никой не ни е казал'. Не разбирам какво значи това и след като попитах представителите от магазина те ми отговориха, че не знаят защо не са монтирани. До момента нямам отговор на този въпрос. След като се разбра че прозорците са монтирани и дъските няма как да влязат със цялата предвидена ширина под тях, както трябваше да бъде поначало, обсъдихме вариант да се намали ширината им. Това отне 1 седмица, което е добре като се има впредвид че са пътували до завода но това което ми върнаха няма как да го коментирам просто погледнете снимката. Мисля че след като съм се оплакал един път от качество да ми донесат такова нещо ми се струва като подигравка. След това ги върнах втори път за корекция на смолата която беше избила.

3 Относно качеството : има 3 вида дефекти :
3.1 - Покритието е започнало да се повдига. Не знам какъв е техническия термин за това затова го описвам просто като пришка на кожата на човек.
3.2 - Дълбоки дефекти които са попълнени с материал. Проблемът е че светът на пълнежа е светъл и дефекта се вижда.
3.4 - Повърхностни дефекти по ръбовете.
3.5 - Отчупени ръбове от профила .
Отбелязвам че тези дефекти са лакирани и третирани по някакъв начин но не са отстранени. По този въпрос ми беше отговорено 'Ами те няма да се виждат'. Този отговор не ми се вижда сериозен тъй като не смятам че търговеца е човекът който може да прецени какво аз като клиент виждам и какво не. Освен това не мисля че трябва да ги има изобщо. Това са примерни снимки от всеки вид дефект.

https://www.facebook.com/profile.php?id=100004115119416&sk=photos
   
   Когато занесох в магазина дъските за корекция на ширината, коментирахме отново за моите претенции при което ми се каза 'Ами те някои клиенти си измислят' и 'Колегата смята че няма сериозни проблеми'. Може да не съм разбрал правилно но според мен ми беше казано в очите че лъжа. През цялото време съм се опитвал дипломатично без скандали и повишаване на тон да се кометират нещата, но последния път просто нямаше как след като ми във връзка с обвинението че си измислям ми беше казано че цитирам 'Не съм казвала такова нещо'. Освен това когато казах че искам да побързат защото дъските ми трябват за да завърша прозорците ми беше отговорено цитирам : 'Е те нали няма да се подпъхват' тоест нямам нужда от тях за да завърша ремонта. Първо не мисля че дължа обяснение на когото и да било какво и как ще правя и второ не съм съгласен продавачката в магазина да ми държи тон и да ми нарежда какво да правя.

   Като цяло смятам поведението на служителите в офиса за нагло, арогантно и просташко. В никакъв случеи не отговаря на претенциите им за съременна работа и грижа за клиента. Те отказаха да поемат отговорност за каквото и да било. По време на монтажа се обадих за да питам дали някои от търговците ще дойде за представител за да коментираме евентуални дефекти на което ми беше отговорено че монтажниците са представители на фирмата и с тях трябва да говоря. От друга страна когато бях в магазина и попитах защо ми бяха докатани дъски с дефекти и защо не са ги погледнали в магазина преди да ми ги предадат ми отговориха 'Щом от завода не са ги погледнали няма какво да направим'. С две думи търговците за нищо никога не са виновни. Постояно отричаха всичко което казвам и дори ме обвиниха в лъжа. Като им обяснявам нещо и ги питам се дразнят и ходят към вратата да ме изпращат. Поправете ме ако греша но мисля че е част от работата на консултантите да проверят дали е доставено това което е поръчано. Това се случва във офиса ви в Дианабад. Наглост, арогантност, простащина и безкрайни претенции. Към това като добавим и спорното качество на продукта ви мисля че може човек при добро желание би се замислил на какво ниво е фирма Карабулев във момента.

   Вчера си взех, надявам се за последен път подпрозоречните дъски, и видях че от фабриката са ми пратили бутилка уиски като извинение за неудобството. Не я приех, но все пак оценявам жеста и благодаря на хората от фабриката. Поне те проявиха съвест и признаха за грешката си. За хората от офиса обаче думи като съвест и отговорност са непознати. След като днес като ми казаха, че дограмата ми била от евкалипт, стана ясно, че тези хора изобщо не ги интересува случващото се и не желая повече да имам нещо общо с тях.Те се подиграха с мен и семейството ми и очевидно нямат желание да сътрудничат. Затова искам да ви попитам две неща. Първо наясно съм, че иглолистната дървесина понякога дава дефекти тъй като е по-смолиста, но все пак на дъските се появиха само месец след изработката. Мога ли да имам гаранция, че сега като ги монтирам ще изкарат поне една две години до седващия освежителен ремонт евентуално. Ако ми дават дефекти толкова често да мисля за друг вариант. И второ до момента не стана ясно каква е официалната форма на рекламация с която мога да се обърна към вашета фирма и дали изобщо има такава. За момента ми е казано да изпратя снимки за да се прецени дали дефектите могат да бъдат отстранени. Затова ето пращам снимки за да прецените за какво качество става въпрос.Моля ако имате проблеми с отварянето на снимките да се обадите за да ви ги пратя директно.
   
За финал бих искал отнова да подчертая разговорите с консултантите от фирмата :
В: Защо закъсняхте О: Е то не е много О: Имаме много поръчки О: Вашета поръчка е малка
В: Защо има дефекти О: Те няма да се виждат О: Те не са сериозни
В: Защо не е завършен монтажа О: Защото никой не ни е казал

https://www.facebook.com/profile.php?id=100004115119416&sk=photos
   Тук искам да допълня нещо във връзка с цветовете като информация за хората които възнамеряват да закупят дървена дограма. При иглолистната дървесина профилите се изграждат от клинозъбно снадени блокчета. При обработката с байц и лак различните блокове поемат по различен начин от материалите и се получава разлика в цвета. Аз приемам това, но мисля и че трябва де се говори за някакви граници. Предполагам че при добро желание от страна на фирмата производител може да се направи подбор за да се намалят разликите. Тук уточнявам че в завода на Карабулев профилите пристигат вече снадени и в завода ги режат и сглобяват. Така че проблемът не е в завода, а предполагам става въпрос за второ трето качество материал. Този въпрос не съм го коментирал в оплакването тъй като може да се говори за субективен фактор възприятие който не е без знаяение особенно с напредване на възрастта Simple Smile Споменавам го като подробност и по-скоро съм съгласен с тях. Иначе другата основна разлика между иглолистната и шириколистната дървесина е в релефа. Първата е гладка втората пореста и на мен първата в момента повече ми харесва.

Благодаря.

# 1
  • Мнения: 273
Отврат! Докато ти вземат пари са много мили, а после вече не те броят за нищо.

# 2
  • Мнения: 19 523
О, Карабулев....имам тяхна кухня и един гардероб. И двете са със сгрешени размери, уредите ми стърчат, а са правени по поръчка. И....6000 лева за дограма и се надявате да издържи 2 години - майко мила, къде отива тоя свят, аз си мислех, че моята дето е на 15 години от първите алуминиеви е лоша! Направо не мога да повярвям, че още не са фалирали, аз им бях клиент преди около 12 години и тогава така се "справяха"

# 3
  • Мнения: 1 597
Аз пък искам да се похваля от услугата на Карабулев от офиса на ул. Оборище. Направиха ми 5 великолепни врати, като решиха 2 проблема на стени без зъб за касите, изпълниха си поръчката в срок и изключително качествено. Бяха любезни и много точни, особено шефът им. Съжалявам, че сте попаднали в грешния офис-представителство на Карабулев. Взимането на размерите и монтажа зависят не от завода производител, а от представителите му в София. Преддставителят от офиса на ул. Оборище е изключителен професионалист.

# 4
  • Мнения: 19 523
Взимането на размерите и монтажа зависят не от завода производител, а от представителите му в София.
А объркан гардероб със секция с рафтове отляво вместо от дясно от кого зависи? Поръчах мебел, която видях в шоу рум с ясни параметри и разпределение на модулите. В резултат получавам огледален модел, без никакво обяснение и обезщетение. Не мога да харесам такова обслужване в никакъв случай.

# 5
  • Мнения: 1 597
Милитана, права си, но аз говоря, че съм много доволна от обслужването и работата на екипа от офиса на ул. Оборище и не за мебели, а за врати. Да грешки стават и ни излизат скъпо особено огорчението от загубените нерви, време и пари.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт