🦊 ЧААТАЙ УЛУСОЙ 🦊 - ТАЛАНТ И ПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ! ПРОЕКТИ, ПАРТНЬОРИ И ПРИЯТЕЛИ - ТЕМА 2

  • 16 646
  • 735
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 6 507
"До момента една целувка има, а за мен това му е най-сексапилния образ. Както казах, три пъти да ми повдигне вежда, веднъж да се усмихне и съм се разсеяла от филма"
Така е ,Гери! И за мен е така!!!


Сцените с Бенсу и Чаатай не са много,не се акцентира на тях ,но са запомнящи се - има толкова  мъжка нежност в погледа му  и във всяко негово движение!
А тази усмивка с двете дупчици от страни, може да разтопи буца лед!

https://youtu.be/U-oLIBZSJFU?si=PmpVlTWCMTQp8Akc

В едно интервю го бяха питали дали осъзнава ефекта,който погледа му има върху жените и той каза нещо от сорта на
"Аз така си гледам".
Това съм го запомнила.
Той просто така си гледа! Wink

Последна редакция: ср, 03 яну 2024, 15:35 от NeZ_9

# 31
  • Мнения: 5 022
Значи в Ичердето, сцените между Бенсу и Чачо бяха толкова завладяващи, че даже не забелязах колко слаба актриса е Бенсу. Той поемаше екрана.
Гери, Чачо е със статут на звезда и за него всичко ти е позволено.....виртуала няма нищо общо с реала. Мъжа ти най-много да те вземе на подбив, нищо друго.

# 32
  • Мнения: 6 986
Здравейте!

И днес ни оставиха на сухо, поне до сега. Знае ли човек довечера може да ни зарадват с нов фраг.
Затова пък ви нося нещо ново. Нези, позволих си да ти взема колажа и да го направя на гиф.


Що се отнася до танците и танцувалните умения на Чачо, мога да кажа, че ми е много сладък в Йешилчам. Ама то за мен, всеки който има минимални умения да танцува си е направо "професионалист", защото при мен липсва всякаква координация между ръце и крака, и хич не умея, виж за някой скеч с танци там ще съм номер едно.
А най- хубавото танго, което съм гледала в турските сериали, които съм гледала това е между Ебру и Биркан.

# 33
  • Мнения: 5 022
А най- хубавото танго, което съм гледала в турските сериали, които съм гледала това е между Ебру и Биркан.
Ами пусни ни това танго и ние да му се насладим и да направим сравнение.

# 34
  • Мнения: 6 986
Джаки, веднага. Клипчето е мое, така че ще видите не само тангото.

# 35
  • Мнения: 5 022
Цвети, аз съм го гледала това танго, ама го бях забравила.
Сега си го припомних, наистина много добре се справят и двамата.
Биркан е много галантен, а Ебру е много нежна.
А един до друг тия къдравелковци са красотичка.


Момичета, чак сега се осетих, защо имаме лисичка🦊 в заглавието...заради FOX, нали?

# 36
  • Мнения: 6 507

Затова пък ви нося нещо ново. Нези, позволих си да ти взема колажа и да го направя на гиф.




Страхотно се е получило,Цвети! Hug
Ето още един. Този не е мой,но ми хареса!


"Момичета, чак сега се осетих, защо имаме лисичка🦊 в заглавието...заради FOX, нали"

Браво,Жаки! Досетлива си!
Wink

# 37
  • Мнения: 5 022
Нези, нали? Абе умно бе, умно!

А гифа наистина се е получил много добре.
Цвети, признавам те, че след Дива, ти си най-добра в правенето на гифове.
Колко си ценна, че те имаме, да ни красиш темата с твоите шедьоври.
В тоя ред на мисли споменах ли, че шапката ни е шедьовър.

# 38
  • Мнения: 6 507
Нези, нали? Абе умно бе, умно!

А гифа наистина се е получил много добре.
Цвети, признавам те, че след Дива, ти си най-добра в правенето на гифове.
Колко си ценна, че те имаме, да ни красиш темата с твоите шедьоври.
В тоя ред на мисли споменах ли, че шапката ни е шедьовър.

Така е! Цвети ни е безценна!
Но не само с гифовете,а изобщо!

Hug
Тази вечер се сетих да ви питам нещо?
Има ли някоя идея ,която сте си взели от някой сериал и използвате?
Може и да не е от сериал  с Чачко. Wink
Ето, аз тази вечер ядох нар.
И се сетих как в "Medcezir " Яман приготвяше в кухнята на Серез нар за всички, като го разряза на две и го удряше с лъжица.
Ами получи се! И то перфектно!

Вие сте наред!
Grinning

# 39
  • Мнения: 5 022
Нези, аз за момента не сещам за някоя идея да съм заимствала, но ако се сетя ще споделя.


На много хубава статия за 1 сезон на Терзи попаднах

Терзи (Шивачът) се съсредоточава около Пеями, неговия най-добър приятел от детството Димитри и годеницата на Димитри Есвет. Пеями, известен шивач, започва да шие булчинската рокля за годеницата на Димитри, която тепърва ще среща, но и тримата имат мрачни тайни, които разбиват познатия баланс в живота им.
Скрит текст:
Peyami, изигран от Çağatay Ulusoy , е завършен дизайнер, който има значително заведение в Истанбул. Родом от източния регион Карс, очевидно е, когато се връща за погребението на дядо си, че не е бил у дома от дълго време. Той е принуден да се изправи срещу миналото си, когато среща баща си, умствено изостанал и силно зависим Мустафа, който е осезаемо травматизиран от смъртта на баща си. Баба му Сюлюн настоява да закрият имението им в Карс и да се преместят в Истанбул с Пеями. Мустафа е най-добре пазената тайна на Пеями и той обвива присъствието си в мистерия, скрит от редовните си познати. Дори Димитри (Салих Бадемчи) не знае за съществуването на Мустафа, винаги вярвайки на семейните предания, че родителите на Пеями са загинали при злополука.
Богатите светски родители на Димитри, които са от гръцки православен произход, имат сложни отношения с неконформисткия Димитрий. Те крият мрачна тайна за Есвет, която е сираче, отгледано от невзрачна двойка от гръцката православна общност и е дошла в Истанбул с осиновителите си. Тя и Димитрий са сгодени, като не споделят много подробности за това как са се събрали. Есвет е очевидно несъответствие с психопата Димитри, който живее опасно.  
Един ден Пеями посещава дома на Димитри, за да накара годеницата му да облече сватбената си рокля. Позовавайки се на семейната традиция булката да не се вижда, майката на Димитри Лиа държи Пеями със завързани очи, докато той измерва Есвет (Шифанур Гюл), чието лице също остава под воала. Като такава, асистентката на Пеями Сузи също не успява да научи как изглежда Есвет. В края на сесията им Есвет чува Сузи да говори за осигуряване на болногледач за Мустафа и историята наистина започва, когато Есвет се появява в дома на Докумачи като Фирузе, предполагаем болногледач, изпратен от агенцията.
Без да разкриваме твърде много от историята, това, което следва, е нарастващата връзка и чувственост между Пеями и Фирузе/Есвет, докато Пеями преоткрива чудесата на баща си чрез добротата на Фирузе, усложненията, когато Пеями открива истината за Есвет и събитията, които се задействат, когато Димитри започва да подозира къде може да е изчезнала Есвет. В това са замесени драконистката Сюлюн Ханим, непокорната майка на Мустафа, и променливите хора в семейството на Димитри. Всеки държи частица от историята, докато Пеями, Есвет и Димитри си проправят път през този лабиринт от живот, в който са потънали.
Terzi е първото сътрудничество на практикуващия психотерапевт д-р Гюлсерен Будайчиоглу и Онур Гювенатам (OGM Pictures), което идва в стрийминг платформата. Наблюдателите на Dizi са добре запознати с проекти като Kırmızı Oda , Masumlar Apartmanı , Camdaki Kız , Doğduğun Ev Kaderindir и най-новия суперхит Yalı Çapkını , всички от които са плод на едно и също сътрудничество. Често адаптирани от досиета и истории на пациенти, основната основа на историите на д-р Budayıcıoğlu са психологическите изследвания на героите, докато всеки се ориентира в драматичните реалности на живота си.
Терзи също е базиран на истинска история и като такъв има подобен психологически привкус. Той е адаптиран към по-сбития форм фактор на сезон от 7 епизода, като всеки епизод продължава 47 минути или по-малко. За разлика от това, в зависимост от това кога шоуто дебютира, обикновен дизи сезон е дълъг около 30 епизода, като всеки епизод е дълъг 140 минути. По този начин краткият сериал изглежда по-въздействащ с темпото на разказване на истории и откриване на герои.
Сценографията и костюмите изглеждат смесица от класическото със съвременното. Интериорът на домовете, семейните обичаи и облекло изглеждат класически, но въпреки това се сливат безпроблемно с модерността на бляскави модни ревюта, афтър партита и най-новите модели превозни средства по улиците на Истанбул. Човек също така вижда смесицата от мини-култури в Турция в начина, по който изживяваме суфи музиката и културата, фините намеци на християнството в света на Димитри и как те се връзват заедно през героите и техните житейски истории.
Рамката, ъглите на камерата и цветовете са визуално удоволствие. Слава на режисьора Джем Карчи за улавянето на същността на всяко семейство чрез техните пространства и цветове. Има претенциозност в домакинството и офиса на Димитри, класическата елегантност на домакинството и работното пространство на Пеями и традиционната грандиозност на дома на Пеями от детството. Въздушните снимки както на Истанбул, така и на Карс са красиво направени, излагайки зрителя на страна, която не може да не въплъщава слоевете култура и разнообразни традиции, изградени през вековете.
Çağatay Ulusoy като Peyami и Şifanur Gül като Esvet/Firuze дават солидно представяне в първия сезон, но фокусът през този сезон е повече върху изграждането на героите за Mustafa и Dimitri. Олгюн Шимшек като умствено изоставения Мустафа е заклинателен. От изкривяването на тялото и лицето до детските му маниери, той вдъхва характера на Мустафа. Салих Бадемчи в ролята на пищния, непредсказуем, свободен канон Димитри е драматичен в интерпретацията си на герой, чиито животински маниери се определят от собствените му белези от детството. Селиле Тойон Уйсал в ролята на зловещата Сюлюн Ханим се справя много добре, за да изобрази непоколебима матриархистка, която има смелостта да огъва реалността, за да отговаря на нейните нужди. Като цяло, всеки актьор поема своята роля с почтеност и те играят добре един срещу друг.
Тerzi е бърз и приятен часовник и още повече за феновете на Çağatay Ulusoy, тъй като той се завръща на екрани след близо година и половина пауза. Героите са интересни с мистериите от миналото си, което прави Сезон 1 подходящо интригуващ в драматичните конфликти и детайлите на сюжета, вградени в епизодите. Шоуто се представя добре и достигна второ място в Топ 10 на сериалите на Netflix в света, като близо 80 страни го имат в своите топ 10 предавания до Ден 3 от излизането му. Дори се класира на номер. 9 в САЩ за ден.
Терзи не представя предсказуем поток, оставяйки зрителите гладни за това как ще се развият нещата в Сезон 2 и 3. Това е белегът на доброто кино и ние с нетърпение очакваме пристигането му.

# 40
  • Мнения: 6 507
Наистина много хубаво статия ,Жаки!
Има ли нещо и за другите сезони?
Аз се сетих още нещо,което съм взаимствала от" Medcezir ".
Когато един известен американски коафьор каза на момичетата винаги да изплакват косите си със студена вода,за да са  по-здрави и лъскави.
Изпробвано, работи! Wink

# 41
  • Мнения: 5 022
Не, няма за другите сезони, но има за Хартиени животи.
Ако искате ще го пусна, ама да не ви станат много статии, че са дългички

# 42
  • Мнения: 6 507
На мен ми е интересно. Когато решиш, я сложи и нея. Hug

Последна редакция: ср, 03 яну 2024, 22:40 от NeZ_9

# 43
  • Мнения: 5 022
Хартиени животи,
беше пуснат в Netflix в полунощ и това е жестока, но кинематографична история за животите, които често пренебрегваме в нашия оживен градски живот, блестящите светлини и великолепието маскират патината на отчаянието, което го подчертава.


Скрит текст:
Началните сцени майсторски установяват това съпоставяне, като показват ярък контраст между богатите и известните и уличните „хората“, които поемат неблагодарната задача да поддържат града чист. Вместо да продължи нишката на този контраст, филмът незабавно навлиза в живота на такива хора, изследвайки техните надежди и мечти по най-артистичен начин.
Историята се върти около Мехмет, управител на местен склад за отпадъци, който е тежко болен и се нуждае от трансплантация на бъбрек. Той е обичан и почитан от всички улични деца и събирачи на отпадъци в тяхната „зона“ и всички те са под закрилата на Тахсин Баба, възрастен джентълмен, който е бил техен наставник в мръсотията и мизерията на техния запуснат квартал. Множество бездомни деца и младежи, очевидно израснали на улицата, съставляват армията от сметосъбирачи, на които се плаща за килограмите боклук, които оставят в склада. Мехмет премина от крака на улицата до управлението на склада, вероятно защото болестта му се влошава от физическото натоварване от теглене на толкова големи тежести по неравни улици, често при лошо време. Все още понякога обича да излиза да събира боклука, посещавайки стари места по пътя.
Една вечер най-добрият му приятел Гонзи (известен още като Гонзалес) се отклонява в зона, покровителствана от различна група дрипави, брутални събирачи на боклук, но той успява да се измъкне с радост. След като неговият боклук е претеглен заедно с останалата част от запасите на местните трупи, всеки получава своя дял и се изпраща у дома. Сам, Мехмет проучва блъскащите се шумове, идващи от количката на Гонзи, и едно малко момче изпада. Той е Али, бито младо момче, често бито от втория си баща, а майка му го е качила в количката, за да го спаси от бруталността. Мехмет веднага е привлечен от него и го взема под крилото си, с обещания да го събере с майка му. Докато предприема това пътуване, Мехмет се сблъсква с истините от собственото си травматично детство, което го принуждава да приеме една агонизираща съдба.
За тези от нас, съблазнени от изкуството на турското разказване на истории, "Хартиени животи" е първият турски оригинален филм на Netflix, който вплита човешката страна на турската сила на семейните връзки, независимо дали е показан чрез силата на майчината любов задочно или чрез начините, по които тези изоставени деца се свързват, за да създадат усещане за семейство. Социалната йерархия се показва чрез благоговението, с което всички се отнасят един към друг. Мехмет е „аби“ за повечето и добре познат в квартала, Тахсин Баба остава духовен и морален наставник за всички. Героите се вписват добре в гоблена, изтъкан за живота им, говорейки на уличен жаргон, натоварен с ругатни.
Кварталът е личност сам по себе си, с усещане за изоставеност, вградено в пренебрежението на мрачните сгради, изпълнени с графити и порутени тела. Той е различен от обширните, внушителни гледки, които виждаме в обичайното дизи заведение, и почти изобразява долната част на града, който иска да бъде известен, но остава игнориран в основните медии.
Издигайки се майсторски над опасността да бъдете затрупани от визуалната атака на неочакваното, това, което триумфира, е богатият диалог и предаването от талантлив актьорски състав, подсилено от нежно детайлна кинематография, която прави светското да бъде пълно със смисъл. Кинематографичното изживяване в своята цялост приканва към интроспекция за това как нашите избори или липсата на такива оформят съдбата ни, докато белязват невинността на детството, често без изкупление.
Един от най-трогателните диалози се води на масата за вечеря, където трупата се събира на празнуване. След като свещите на тортата са духнати, Мехмет пита децата какви са техните желания и неочаквано най-важното е да намерят майка си, отразявайки собствената на Мехмет от неговия списък с кофи за цял живот. Едно дете меко казва, че иска да умре. Докато около масата настъпва тишина, той обяснява, че причината е починалата му майка да го разпознае, когато се съберат отново в отвъдния живот.
От това да има списък с кофи, който включва също возене в кабриолет в допълнение към обединението с майка си, до люлеене на ръба на колапса, докато Мехмет чака за трансплантация на бъбрек, силата на историята на тези изоставени деца е уловена прекрасно в песента „Itirazim Var“ от Muslum Gurses , който звучи по радиото, когато Мехмет се връща от първия си престой в болницата по време на началните надписи:
„Имам възражение срещу жестоката си съдба
Имам нещо против тази безкрайна агония
Към непостоянния пръст на съдбата
Към ударите, нанесени от живота
Към всяка една беда
Имам едно възражение
Към любовите, които остават недовършени
На моята усмивка назаем
Да умреш, преди да живееш живот
Имам възражение"
Реализмът, вплетен в сценария, който изследва и предава толкова дълбоки мисли без много шум, е отличителният белег на страхотното кино. Историята има изненадващ обрат в края, но е перфектно направена, така че да капсулира целия разказ в прочувствен мозайка, която ще прикани втори поглед към всеки един кадър. Славата на една история и нейните герои често не е във формулираната история от дрипи към богатството, а в начините, по които ни е позволено да разгадаем героя, за да разберем тънкостите на неговите радости и скърби, било чрез визуални улики, изобразяването на актьорите или чрез сценарий. Всичко това е красиво направено от ръцете на артисти, които са майстори на занаята си.
Cagatay Ulusoy , който също е творчески продуцент на проекта, носи нов аватар за този филм, далеч от излъсканите герои, които е играл досега. Това е тема, близка до сърцето му, тъй като той също е работил върху късометражен филм за бездомните, когато е бил в училището за филми в Лос Анджелис преди няколко години. Гамата от емоции, които той улавя като Мехмет, от човек, който привлича вниманието до човек, който остава дълбоко неудовлетворен, е изобразен толкова изкусно, че е лесно да се присъедините към него в неговото физическо, емоционално и духовно пътуване през целия филм. Това е още една трансформираща роля, изпълнена от Cagatay, видян за последно на екраните като по-голям от живота супергерой в The Protector на Netflix . Той продължава да се преоткрива с всеки свой проект, а "Хартиени животи" е само най-новият в кървящия ръб на множеството му таланти.
Младият Емир Али Догрул показва своето обещание като актьор в изображението си на травматизирано дете, чиито очи все още се пълнят с удивление от радостта да видят шоколадова торта със светещи свещи. Той е възхитителен като Али.
Тъй като никога преди не съм гледал Ersin Arici , неговата роля като Гонзалес е невероятно въздействаща и перфектна, осигурявайки гръбнака на плавността на историята по най-смисления начин. Начинът, по който Гонзи и Мехмет са свързани в осиновеното им семейство, е невероятно изискан.
Актьорът ветеран Тургай Танълку в ролята на Тахсин Баба няма много екранно време, но това, което носи, е необходимата гравитация на мъдър старец, който е научил реалностите на живота и отдавна е загубил желанието другите да се съобразяват с него начини. Социален активист в реалния живот, който подкрепя рехабилитацията на непълнолетни в продължение на десетилетия, г-н Танълку отдава пълно уважение на един запомнящ се герой, който поглъща скърбите на своите подопечни и се опитва да им позволи да намерят малко чар и смисъл в бедния си живот.
"Хартиени животи" е режисиран от умелите ръце на Can Ulkay, който се насочи към този занаят едва през 2017 г. и въпреки това естествените му таланти да създава рамка с прецизно внимание към детайла и чувство за грандиозна визуална естетика са очевидни във всеки проект. Един от първите му проекти, Ayla: Дъщерята на войната , беше участието на Турция за наградите на Академията през 2018 г. и той само подобри уменията си в "Хартиени животи" . От обширните, разкъсани бойни полета на Южна Корея в Айла до късогледия свят на квартала около улица, наречена Mucadele Cikmazi в "Хартиени животи",  г-н Улкай е просто майсторски. Филмът, първоначално озаглавен „ Алея на борбата “ („Mucadele Cikmazi“) едва наскоро беше преименуван на "Хартиени животи"(Kagittan Hayatlar).
Филмът на г-н Ulkay от 2018 г. Muslum беше биографичен филм за турския фолк певец Muslum Gurses, чиято песен присъства в надписите на "Хартиени животи" , споменати по-горе. Именно тези детайли, фини поотделно, но великолепни в своята цялост, правят продукцията незабравима. Гледането е подобрено от богатия сценарий на Ерджан Мехмет Ердем, най-известен с работата си по тежкото полицейско шоу Behzat C., а това, което публиката получава, е многоизмерно кинематографично изживяване, което ни оставя с въпроси, поставени в част от турския живот, но това наистина преминава всякакви граници.

На по-малко от два часа, "Хартиени животи" предлага стегнат разказ, който покрива много земя, ако го търсите. От физическите герои до визуалното и внушеното, това е неочаквано изследване на една много мъжка гледна точка на изоставянето и замъците, построени в небето, за да преодолеят произтичащите празнини. Има само една голяма актриса, Селен Озтурк, която играе множество лица на жена и това е интересен детайл, който подчертава силата на майката в живота ни и как тя може да определи формата на всички други жени в живота на един мъж .
Няма да раздавам други спойлери за филма, но ви каня да го гледате. Дори и да нямате никаква история с турската драма, вие ще оцените социалните мисловни експерименти, стартирани чрез разказа, и ще разберете защо експресивните турски мъжки герои резонират толкова силно с глобално процъфтяваща, предимно женска публика за цената.
Оценка: 9/10

# 44
  • Мнения: 6 986
Нези, нали? Абе умно бе, умно!

А гифа наистина се е получил много добре.
Цвети, признавам те, че след Дива, ти си най-добра в правенето на гифове.
Колко си ценна, че те имаме, да ни красиш темата с твоите шедьоври.
В тоя ред на мисли споменах ли, че шапката ни е шедьовър.

Така е! Цвети ни е безценна!
Но не само с гифовете,а изобщо!


Момичета, от толкова хвалене вижте в какво се превърнах, от онези свободните пуйки.

Общи условия

Активация на акаунт