Пазаруване от Асос - тема 60

  • 5 412
  • 38
  •   1
Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 1 781
При мен доставката излиза 8,5 евро, не 3 както пише в първи пост? Безплатната не е над 30 евро, а над 55? Така ли е, или е нещо временно?

# 16
  • Велико Търново/Latitude: 43 ° 32 '47 "North - Longitude: 6 ° 56' 17" East
  • Мнения: 1 221
Малко позамряла темата, но да попитам - според информацията в сайта , връщането е безплатно. Някой правил ли го е скоро, да потвърди? Виждам в първия пост, че преди явно не е било така.

# 17
  • Мнения: 1 759
Безплатно е да. След попълване на формуляра , пишете на Спиди да ви генерират товарителница , защото тази, която излиза при попълване на формуляра е за следене след напускане на Бг.

# 18
  • Русе
  • Мнения: 499
Промениха го, вече не е нужно да се пише до Спиди. Само се генерира товарителница, печаташ и носиш в Спиди.

# 19
  • Русе
  • Мнения: 111
Темата е неактивна от доста време, но дано някой ми помогне.
Връщала съм и преди, но сега имам проблем. Генерирах си етикет за връщане чрез Спиди. След посещение в офиса им се оказа, че не могат да примат пратката, тъй като няма активна товарителница при тях. Посъветваха ме да се свържа с Асос и да поискам активирането й.
Никъде не мога да открия имейл за връзка с тях. Къде да им пиша?
Не мога и да генерирам нов етикет за връщане.
Благодаря

# 20
  • Мнения: 1 759
Пишеш ма този мейл dhlreturn@speedy.bg
Че връщаш към Асос с едикояси тяхна товарителница и искаш да ти генерират и пт Спиди . Като ти я пратят на мейла отиваш в офис и готово

# 21
  • Русе
  • Мнения: 111
Писах на имейла на Спиди, но те ме насочиха към асос за активиране на товарителницата. Те не можели.
Писах в чат на Асос и ми генерираха нов етикет. Много бързи бяха. Утре ще видя дали ще стане вече.

# 22
  • Мнения: 1 759
Писах на имейла на Спиди, но те ме насочиха към асос за активиране на товарителницата. Те не можели.
Писах в чат на Асос и ми генерираха нов етикет. Много бързи бяха. Утре ще видя дали ще стане вече.

Не на мейла на Спиди, А на Спиди/дчл.
Горе съм го написала.

# 23
  • Мнения: 383
От няколко месеца има промяна в процеса - вече не е нужно да се пише до Спиди, за да Ви генерират товарителница.

В момента връщането става чрез директно сканиране на баркода за връщане (който се генерира, когато попълните бланката за връщане на сайта и я изтеглите на pdf). Досега ми се е налагало да връщам няколко пратки, и само в един офис знаеха за новата процедура. Така че, ако Ви върнат и Ви кажат че не става, или трябва да се свържете с някой друг да Ви генерира товарителница, настоявайте че не е така.

Като допълнение - явно отнема няколко часа, за да се отрази в тяхната система, така че ако попълните бланката за връщане на сутринта по-добре ще е да отидете в офис следобед/вечер.

# 24
  • Мнения: 253
Когато аз връщах последно (преди няколко месеца ) имаше опция за връщане с БГ ПОЩИ или със Спиди. Да не сте генерирали етикет за БГ пощи ?

# 25
  • Русе
  • Мнения: 111
Успешно върнах пратката с втори етикет за връщане генериран от Асос.
Не връщам за пръв път и съм спазила всичко, което препоръчвате:
- опитах връщането след 24часа от генерирането на етикета и не стана /дори опитах в два различни офиса/
- писан на посочения имейл DHLSpeedy, но те казаха, че товарителницата им липсва в тяхната система и трябва да се свържа с Асос
- и етикета беше точно за спиди.
Но всичко приключи успешно.
Може би някакъв бъг в системите им, защото пък по номера се виждаше в сайта на DHL.

Успешно пазаруване!

# 26
  • Мнения: 7 141
Да, случва се бъг и затова при проблем се пише на АСОС, не на Спиди ДЧЛ кънект. Случвало ми се е и с пратки от Амазон. Става и след 24 часа от генерирането на товарителницата.

# 27
  • Мнения: 186
Привет,
не бях поръчвала от сайта сигурно от 10 години...набелязах си едни маратонки на Найк, които в БГ са поизчарпани и ги има на много малко места, а мнооого ги исках, излязоха ми случайно в Асос и реших да рискувам, без да попрочета...поръчах ги на 21-05/неделя/, после се усетих - ами ако отидат на митница...Но в проследяващия номер ми изписа, че тръгват от Германия и се поуспокоих...вчера ми дойдоха/не съм очаквала такава скоростна доставка/4 дни/ - е очарована съм! Да не говорим, че в официалният сайт на Найк и в малкото сайтове, където ги открих, са 160 евро, а на мен ми се вързаха точно 115, с малко намаление тогава и 20% допълнителна отстъпка/с днешна дата отново са си 159 евро/.
Много съм доволна, ето линка:

https://www.asos.com/nike/nike-air-max-furyosa-trainers-in-black … ?ctaRef=my+orders

Последна редакция: пт, 26 май 2023, 11:21 от amidala13

# 28
  • Мнения: 216
Здравейте! За първи път се сблъсквам с връщането на продукт. Следвах стъпките и ми даде да формулирам връщане в платформата ReBound, до тук добре. Оставих в Спиди пратката, още при попълване в платформата ми се формулира товарителница и сега я отварям (предадох я в Спиди на 06/06) и последната информация е от 06/06  -     На път кът нашия местен хъб. В сайта на DHL последната информация е от 07/06, че е напуснала страната и до днес нищо.  Как да постъпя, на кого да пиша?

# 29
  • Sofia
  • Мнения: 9 729
А защо трябва да пишете на някого? Явно пътува.

Общи условия

Активация на акаунт