За първи път пиша тук, но съм пред дилема и ще се радвам за съвети. Знам, че форума не е основно за това, но видях, че има и други подобни теми.
Намерих запазен визуално Mercedes C180 2.2 120 кончета. От собственика и от рамата видях, че е има щети по каско и е пребоядисван задна, предна броян и острани. Отделно сега пак има щети по каско, но те са тип по удар като отваряне и удар в предмет ( малки са найстина ). Проблема е, че собственика е трил грешки и при проверка при мои познати излезе само проблем с дросела т.е. трябва да се сменя. При огледа като цяло колата беше добре като има биалетки за смяна и има капене на масло, което не било фатално, но е върху маркучи и те са многооо омаслени в момента. Ставало въпрос за теч от някаква малка гарнирура, която сегашния собст. оправял, но явно е бил калпав ремонта. Моите познати казаха, че не е фатално, но уврежда маркучите. Това е точно зад двигателя. Тази кола, която гледам е дизел и дюзите са ОК. Окачването и другите компоненти са ок, като само навигацията не и работи - имало някаква кутия с карта в жабката за монтаж. С панорамен покрив, който работи, парктроник и други есктри, които бачкат.
Освен тези неща за смяна, километража е на 287 хил за кола 2011 година. Взех вин-а на колата и още 2015 е връщана от 203 000 км на 198 000 и ме съмнява от тогава досега да е карана само 82 000 км ... Сегашния собст. е бъгларин и колата със сигурност е взета от Германия, Мюнхен и докарана на собствен ход. За веригата не сме сигурни дали е ок, тай като сегашния собственик не я е сменял и утре ще проверя в Мерцедес дали е сменяна. Ако не е, нейните километри са бая и ще трябва смяна, която била скъпа ( над 2 к ).
В дилема съм дали да я закупя при цена от 15 700 лв. като продавача не иска да смъква, а за масла филтри дросел и други минимум след това ще дам 1000 лв.
Вие какво мислите? Всеки отговор ще ми е от ползва.