Отговори
  • Мнения: 10
Надявам се, че мога да публикувам питането си тук, тъй като не открих информация с търсачката.
Стоките идват от Полша, затова избрах тази категория.

Преди един месец върнах пратка на въпросния онлайн магазин, но така и не върнаха парите. Писах им имейл за да ги уведомя, че връщам, а от тях не получих отговор, а само служебно съобщение, че имейла ми е получен нормално при тях.
Изтекоха 14-е дни за връщане и им писах за да проверя какво става, а те отговориха:

Благодарим Ви, че се свързахте с нас.
Молим Ви да ни изпратите снимка с номер на товарителницата, за да направим справка с колегите кога очакват Вашата върната пратка.


Изпратих сканирана бележка от Speedy,  но повече отговор няма.
А като проверя в сайта на Speedy ми изписва, че още на втори ден след като съм върнала продукта, е бил приет от тях /ПОЛУЧИЛ: ГЕОРГИЕВ/.
Писах им отново, но не отговарят. Какво ще ме посъветвате и имате ли опит с този магазин?

Последна редакция: пт, 12 юни 2020, 10:34 от Blooming Flower

# 1
  • София
  • Мнения: 7 992
Това е от техния сайт, може да им се обадите и по телефона за всеки случай:

Платих и взех поръчката, но нямам пари в Касичката. Защо?
В нашия магазин имате законен 14-дневен срок за връщане на стоката, без да посочвате причина. Съответно чакаме да разберем коя част от стоката ще
 задържите действително. След този срок, тоест грубо след 15 работни дни от получаването на стоката ще Ви бъдат начислени парите в Касичката. ВНИМАНИЕ! Във връзка с антимерките за COVID-19, удължаваме срока за връщане и замяна от 14 на 45 дни!

# 2
  • Мнения: 10
Дните от 14 стават на 45, но само за замяна на стока.
За връщането на сумата по банка са отново 14.

Сега и аз видях това в сайта им:
Може ли закупената стока да бъде върната?
Да, разбира се. В нашия магазин имате законен 14-дневен срок за връщане на продуктите, без да посочвате причина. На талона за рекламация попълнете номера на банковата сметка,на която да Ви изплатим парите за върнатата стока.


Да видим.

Последна редакция: пт, 12 юни 2020, 10:34 от Blooming Flower

# 3
  • София
  • Мнения: 7 992
Другият вариант е да им се обадите по телефона и да видите дали може да получите информация така.

# 4
  • Мнения: 10
Да, ще опитам и така, дано всичко е наред.

# 5
  • Мнения: 60
Аз също съм потърпевша. Не възстановяват сумата за върнат продукт. Писах им няколко пъти, защото не вдигаха телефона. Не отговаряха и на писмата ми. Накрая ми казаха, че са изплатили сумата, но пари няма. Пак писах и пак игнорират. А банковата сметка я подадох правилно и 3 пъти проверих изписването и. Към КЗП ли следва да се обърна, пазя си всички бележки. Много некоректен astratex.bg. Повече няма да пазарувам от там определено...

# 6
  • Мнения: 60
Почти месец след рекламацията ми изплатиха сумата. Преди 3 дни ми писаха, че са я платили, но така и не получих пари. Написах им имейл и ги изплатиха тогава... никоректен магазин. Повече няма да рискувам с тях. Разчитат на това да забравиш за парите и те мотат яко. Супер лоша комуникация и размерите са доста умалени... Ако не пазех всички касови бележки сто процента щаха да ме изцакат без да им мигне окото... ама явно ги хвана страх от КЗП. Че не са им евтини и нещата...

# 7
  • Мнения: 1
Здравейте, дами,

Аз съм официален представител на Astratex за България.

Първо, желая от мое име и името на цялата ни фирма да поднеса искрените ни извинения за горчивия опит, който сте имали с нашия онлайн магазин.

В случай, че все още имате неразрешен случай, моля да ни изпратите по-подробна информация чрез съобщение до нашата фейсбук страница на https://www.facebook.com/Astratex.bg/, където аз лично ще мога да Ви помогна. Дори и вече да сте се справили със ситуацията, бих се радвала да споделите по-подробно с нас какво се е случило, за да можем да разучим къде точно е бил проблемът и как можем да предотвратим бъдещата му поява. Можете да ми изпратите и номер на поръчка направо тук. 😊

Ние се стараем да обслужваме клиентите си възможно най-бързо и коректно. Нашият център за обслужване на клиенти прави всичко възможно да връща обаждания и имейли на клиентите ни, но понякога колегите не успяват поради натовареността им. Също така, в случай на каквито и да било възникнали проблеми, можете да ни пишете във Фейсбук.

Всички артикули пътуват от склада ни в Чехия, както и всички пратки, връщани към нас, също пътуват до този склад. Нашият адрес за получаване на пратки в София е само събирателен пункт и след като пристигнат в София, те пътуват до склада ни в Чехия. За съжаление понякога доставките до нашия склад са забавени, което води до забавяния във връщането на пари.

Държа да отбележа също така и следното: В момента, в който установихме, че информацията за местоположението на склада ни убягва на клиентите, въпреки, че сме я обявили на сайта ни, ние я включихме и тук: https://www.astratex.bg/kak-da-postpja-ako-beloto-ne-mi-dopadne/.

Отново поднасяме нашите дълбоки извинения и ви уверявам, че ще направим всичко възможно да подобрим обслужването на клиентите си!

С Уважение,
Ивелина Димитрова

Последна редакция: пт, 14 авг 2020, 18:22 от Ivelina.Dimitrova

# 8
  • Мнения: 2 852
Може ли поръчките да се връщат със Спиди, въпреки че в адреса на склада пише Еконт?

Общи условия

Активация на акаунт