Всъщност намерих доста лоши отзиви тук - https://www.pazaruvaj.com/stores/mebeli-bg-s160209/#mneniq-or10of0fr-1fm-1.
Здравейте, от сайта на mebeli. bg поръчах общо пет продукта и получих:
1. скрин с променен дизайн за сума 392 лв. , след направена рекламация ми изплатиха компенсация в размер на 40 лв. , тъй като не могат да го заменят, производството било с нова щампа /на сайта им все още е снимката на скрина със стария дизайн/;
2. гардероб с различен цвят на фронтовете на чекмеджетата за сума 646 лв. , след направена рекламация получих компенсация в размер на 40 лв. , тъй като отново не могат да ги заменят, причината била, че фронтовете на чекмеджетата и вратите на гардероба се произвеждали в различни фабрики;
3. етажерка с елемент за сума 315 лв. , който имаше разминаване в сантиметри от едната и от другата страна, поради което елементът не може да се прикрепи към едната страна на етажерката. Предложиха ми да заменят елемента, но аз отказах защото трябваше отново да се извърши монтаж и ми бе дадена компенсация в размер на 20 лв. ;
4. легло отново с променен дизайн за сума 517 лв. Направих поредната рекламация и този път ми предложиха да върна леглото, категорично им заявих, че не желая да го връщам, защото не мога да чакам за друго легло още най-малко два месеца, а желая намаляне на цената заради несъответствието на поръчано и получено /в сайта вече е качена снимка на леглото с новия дизайн/. След като разбраха, че съм пристъпила към монтаж ми предложиха компенсация в размер на 10. 34 лв. , което е меко казано смешно.
5. За матрака нямам забележки.
Зададох и следния въпрос: Как се определя размера на компенсацията?
За скрина, който струва 392 лв. , получих компенсация в размер на 40 лв. , тъй като е с променен дизайн.
За легло, което също е с променен дизайн, т. е. случайте са еднакви, ми се предлага компенсация в размер на 10. 34 лв. при стойност на леглото 517 лв.
За сроковете нищо не мога да кажа, защото пише среден срок и никъде краен.
Поисках да ме свържат с техен началник, но уви явно нямат такъв.
Определено не ги препоръчвам, от пет неща само едно е както трябва.
--
Подкрепям изключително лошото качество на мебелите. Обкантване почти няма, и обкова е най ниско качество. Отделно на това на единия от артикулите които поръчах, срока за доставка бил ориентировъчен и един вид забавянето си е нормално. Операторите са само "Да разбираме ви, но нищо неможем да направим". За компенсация за забавянето и дума не може да става и като цяло не препоръчвам. Защото това прословуто връщане без проблем е супер нереално. То като го отворите да го видите и да придобиете представа (тоест да се разочарова те) , вече не става за връщане.
--
Ужасно съм разочарована от този магазин! Освен, че чаках доставка един месец и при запитванията ми се държаха супер нелюбезно. В крайна сметка си получих бюрото, но качеството му е ужасно. Не бих го препоръчала и като качество, и като обслужване