...
За това съм съгласна, ама поне наистина да ги правеха на спокойствие - аз не съм ги притискала за сроковете, а те доброволно си ги поемат като задължение, че и в договор ги оформят. А и проблемът е, че от 5 поръчани неща - 2 не отговарят на поръчката, а 1 не е както трябва (т.е. само 2 от 5 са "изпипани").
Кажи поне коя е фирмата.....да имаме едно на ум
пък аз може да им пратя линк към темата, че да се замислят за напред
...
Предпочитам да не казвам засега коя е фирмата, защото не знам тепърва как ще ни се развиват отношенията.
Всичко, което написах, съм го казала по телефона на госпожицата в магазина и те знаят мнението ми (жалко, че у нас фирмите не са задължени да записват разговорите с клиентите, както е в някои "нормални" държави, защото не се трогнаха особено).
Като се изясни всичко, сама ще им препратя линк - дано някой "биг бос" вземе нещата в ръце.
Просто имах нужда от подкрепа, за която благодаря.
Ерика, по-скоро бих говорила със шефа на фирмата, която представляват, за да се изяснят помежду си - лично мен, ако някой ме представлява и ме злепоставя (с действие или бездействие), бих взела мерки.
Благодаря ти за разбирането. Точно това е - големите неща някак по-лесно се преглъщат, ама понякога някоя дреболия така може да ти влезе под кожата, че да ти се иска да .