ИЗМАМНИЦИ ЛИ СА ТЕХНОМАРКЕТ ??? /Техномаркет - нещата които не работят/

  • 11 250
  • 46
  •   1
Отговори
  • Мнения: 11

ИЗМАМНИЦИ ЛИ СА ТЕХНОМАРКЕТ ???
/Техномаркет - нещата които не работят и боклуците които се опитват да Ви пробутат/



Продавачът е ДЛЪЖЕН да уведоми купувача за всякакви особености на стоката, особено, ако е употребявана, дори за мостра. Продавачът НЯМА право да продава стока, която по някакъв начин е била използвана, освен за заводско тестване (мостри, демонстрации, презентации и т.н.), като НОВА.

Република България
Наказателен кодекс - Раздел IV Измама
Чл. 209. (1) Който с цел да набави за себе си или за другиго имотна облага възбуди или поддържа у някого заблуждение и с това причини нему или другиму имотна вреда, се наказва за измама с лишаване от свобода до шест години.
(2) Който със същата цел използува заблуждението, неопитността или неосведомеността на някого и с това причини нему или другиму имотна вреда, се наказва с лишаване от свобода до три години.
Чл. 210. (1) За измама наказанието е лишаване от свобода от една до осем години:
2. ако е извършена от две или повече лица, сговорили се предварително за нейното извършване;
4. ако е извършена повторно в немаловажни случаи;
5. ако причинената вреда е в големи размери.
(2) В случаите на точки 4 и 5 съдът може да постанови конфискация до една втора от имуществото на виновния.



КОГАТО ДЕЯНИЕТО, ПОРАДИ НЕЗАВИСЕЩИ ОТ ВОЛЯТА НА ИЗМАМНИКА ПРИЧИНИ Е РАЗКРИТО И С ТОВА НЕГОВОТО ИЗВЪРШВАНЕ Е ОСУЕТЕНО, ПРОКУРАТУРАТА ПОВДИГА И ПОДЪРЖА ОБВИНЕНИЕ ЗА ИЗМАМА !!!

Първи етап:
/Хайде на псевдо промоциите в ТехноМаркет /
Happy weekend / Happy Hour! Искаш нов телевизор? А може би телефон? Или най- вероятно искаш нова пералня? Каквото и да искаш, ще останеш "happy". Защото тази събота и неделя в
Техномаркет е 48 часа happy Hour.. ОБАЧЕ ДРУГ ПЪТ !!! ЗАЩОТО ЩЕ ПОЛУЧИШ ВТОРА УПОТРЕБА - МОСТРЕНИ БОКЛУЦИ !
След дълго чакане за добра оферта от разните търговски вериги за техника и сърфирайки из техните сайтове, попадам на изгодно предложение в страницата на ТехноМаркет, под гръмкото название 'Happy weekend'.
Виждам няколко предложения на различни серии от предпочитания от мен модел телевизори, намалени с около 170лв от основната цена и си викам - БИНГО.
След като препрочитам основно, всички правила и условията за пазаруване On-line в техния сайт, си правя регистрация и заявка за закупуване на телевизор на стойност 999лв намален от 1180лв.
Не след дълго получавам, имейл за потвърждение в пощенската си кутия, че поръчката е приета под номер /еди кой си/, обработена и изпратена за изпълнение.
Не липсват и благодарности в писмото, че е пазарувано от тяхната верига.
Чувство на радост и облекчение обхваща душата ми, че всичко е на ред и само остава да си получа дълго жадувания телевизор.
Вече си представям къде го поставям, настройвам и му се радвам.
Разбирам, че поръчката според правилата, щяла да пристигне до няколко дни... /кой ден никой не ти казва/.
Няма опция проследяване на моментното движение на пратката и каквато и да е информация по кой куриер е изпратена.
Ами сега! Кой ден трябва да съм си вкъщи за да я получа?
Правя някакви средно аритметични изчисления и си взимам два дни неплатен отпуск за всеки случай.
Ура ! На третият ден получавам, СМС от куриерската фирма, с известието да очаквам пратката в същият ден.
Около обяд получавам обаждане по телефона ;Добър ден, имате пратка. Във вас ли сте ? Идваме до 15 мин. на адреса.
Приготвям хилядарка и след няма и 10 мин се звъни на вратата.
Отварям и гледам кашона с телевизора пред мен, в очакване да стане неизбежна част от домашния интерьор.
Куриера с бумагите и фискалната машинка; - Дължите сумата от 999лв по наложен платеж.
Оглеждам кашона и на пръв поглед ми се струва един такъв мърляв и намачкан, но си викам това е от стоене по складове и транспорт, по-важно е какво има вътре.
Отваряме го пред вратата в коридора и на първа линия изкачат аксесоарите: дистанционно, 3D очила, захранващ кабел, документи, стойка за тв + болтчета /всичко както си трябва, в найлонови опаковки и кутии.
Нещо не виждам комплекта батерии но си викам ; сигурно са някъде из кашона, да не издребняваме...
С куриера повдигаме защитното покривало на ТВ и гледаме на бързо да не е счупен или пукнат нещо. /СТОКАТА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ВКЛЮЧВАНА И ИЗПРОБВАНА /.
Гледам лепенки ,туй унуй по екрана, всичко точно.
Да не бавя куриера, че телефона му звъни през 2 минути, му подавам му десет 100-чки и му казвам; Задръж.
Прибирам кашона в стаята и започвам да разглеждам книжката с инструкциите с идеята да сглобявам ТВ-то за стойката.
И така, най-сетне пристъпвам към дейността по монтажа.
Оставям всички аксесоари настрани като ми прави бегло впечатление, че захранващият кабел е завит с вързалката много небрежно.
Внимателно вадя и поставам телевизора на леглото с екрана напред.
Опаа... гледам от задната страна, белият панел нещо малко мръсен на едно място !?!
Всички лампи ми светват в главата !
Телевизора пристига не с бус на ТехноМаркет ,а с куриерска фирма от съвсем друг град; кашона смачкан и мърляв ; липсва комплекта с батериите ;захранващият кабел омотан и завързан нехайно ; панела на телевизора мръсен...
*** НЯМА СЪМНЕНИЕ !!! ПРОБУТАЛИ СА МИ МОСТРЕН ТЕЛЕВИЗОР - ВТОРА УПОТРЕБА за НОВ !!! ***
Мисля си 'Егати долнопробните мошеници. Уж сериозна верига магазини, едно друго, а си служат с измекярски измамнически похвати.'
Ами сега ???
Всичкият ми ентусиазъм и чувство за еуфория от новата покупка преминава внезапно.
Опити за утешителни и позитивни мисли се прокрадват в главата ми.
Сигурно няма да е работил много в магазина и дори по-добре,че е тестван един вид и не е показал дефекти.
С нежелание и разочарование го поставям на стойката и го включвам разглеждайки менютата.
Листата с каналите седи! /поне да си бяха направили труда да му върнат фабричните настройки - аматьори/.
Я сега да вляза в скритото системното меню с набор от кодове и да видя за какво става въпрос.
Олеее, майко...
Работни часове 2130.
Правя на ум бърза сметка и .... работил "само" половин година по 12часа на ден и то на пълна яркост в магазина.
Пипал го Сульо и Пульо на щанда, бърсала го леля Пенка - чистачката с ня'кви препарати от прах и мърсотия месеци на ред, разопакован - опакован и връщан от клиенти незнайно колко пъти...
А не, мерси !!!
Тъкмо ще го изключвам и връщам в кашона след 25 минути "любуване" и гледам нещо в един момент на екрана.
Я пак по внимателно!
Ами да, правилно!
Дефект!
Едва забележима хоризонтална линия (1мм) отгоре - до долу по екрана в някои моменти при смяна на картината.
Егати изродите си викам. Не стига, че се опитват да ми пробутат мострен боклук, а на всичкото отгоре и с повреда!
Усещам как мазохистично чувство на радост и облекчение се прокрадва в мен.
Ооо, благодаря ти Боже , че покупката е направена On-line и мога да го върна в 15 дневен срок ,без обяснения.
/Ако беше закупен от магазина и беше забелязана тази едва доловима на пръв поглед повредата след 4-5 дена, никой нямаше да ми върне парите или да ми го смени, а щяха да ме размотават по сервизите им./
Прибрах и опаковах всичко в кашона, във вида който бях получил стоката ,а именно: /запазена нейната цялост, пълна окомплектовка, придружаващата я документация и без
увреждания/.

Втори етап:
Връщане на стоката и разваляне на договора за продажба от разстояние.
Звъня още същия ден на оператор на телефона за връзка с клиенти на ТехноМаркет /на цената на един градски разговор ?!?/ и след набиране на правилната цифра ме свързват с
любезна госпожица на която заявявам.
Купих си телевизор преди няколко дни от вашата верига когато течеше промоцията, но сте ми изпратили вместо нов телевизор, мострен / втора употреба/.
Настоявам да ми го замените ако случайно продавате нови и неизползвани телевизори.
- Амии, за коя поръчка става въпрос?
- За поръчка номер №....
- Момент, така . Ами то има само 4 бройки такива в системата, ще проверя и ще Ви се обадя.
- Кога, ще ми се обадите?
- Амиии, до края на деня. Дочуване.
- ?!?!?
/Направи ми впечатление, че девойката беше много на 'ТИ' със ситуацията, с ясното съзнание, че пробутват боклуци на клиентите си и въобще не и мина през главата да ме опровергава /.
След има няма три часа ми се обажда на JSM-а, за да ме информира, че не могат да ми го заменят понеже нямали в наличност НОВИ.
Подготвен за ситуацията я питам дали не може да ми го сменят тогава с по предходният модел ТВ който е с 30лв по-евтин.
За кой модел ставало въпрос. Обяснявам подробно и Ооо , ново 20.
Ама не можело така, защото този модел струвал 1150лв, пък Вие вашият сте го купили за 999лв.
Да обаче сега колко струва моя ,1180лв? Що да не ми го смените с по евтиния модел който струваше на промоцията 960лв, а сега е с 30лв по-евтин от моя.
Не, не можело така, не съм схващал правилно нещата и съм ги интерпретирал по различен начин.
Спрях да споря и попитах в такъв случай какво правим.
Щели да ми дадат ваучер за пазаруване . /егати наглостта/
Отговарям и категорично.
Аааа НЕ, мерси задръще си го, аз си искам парите! /не оспорва /
В такъв случай, ще Ви изпратим утре куриер да вземе стоката, а Вие ще трябва да попълните /формуляр - заявление за разваляне на договора/ и да ни го изпратите по електронната поща на нашият фирмен ел.адрес.
Ами парите ,как ?
Парите... работим с банкови преводи.Трябва да ни изпратите банковата си сметка в лева и до 14 дни, парите ще Ви бъдат възстановени. /"само" 14дена, за 10 цъкания с мишката, "егати бързаците"/ !?!
На другия ден по обяд идва куриер на спедиторска фирма да вземе стоката и /изглежда преценявайки ме/ ми се подхилва.
- Ко' става ? Мостричка ,ааа...
Този твоя е третия за днес и имам да ходя на още един адрес.
Мисля си на ум; Тези, ТМ трябва много да са я закъсали, щом вече бръмчат така безцеремонно и мащабно на измами.
Жалко... ,а още по жалко за следващите им потенциални "клиенти - жертви".
Предавам телевизора на куриера, който от своя страна ми дава разписка и си тръгва.
Хайде след това, бягам до банката да си откривам сметка, че така работели ТМ, а утре вече съм на работа и няма да имам време.
След чакане на опашки, попълване на безброй документи /включително ,че не съм пребивавал в САЩ и не дължа данъци на страната //учудващо защо нямаше такава декларация за Лапландия // ,та се сдобих с банкова сметка IBAN.
Така, прибирам се вкъщи и чинно попълвам бланката за отказ от договор за покупка, и им изпращам по имейл всичко както си трябва. Кой кога направил поръчката, дата, час, номер и т.н. И започва голямото чакане.
След два - три дена си викам ' Да взема да им се обадя да ги питам какво става с трансфера;
Звъня пак по телефона на ТехноМаркет за онлайн търговия и на следващата по ред госпожица обяснявам подробно от начало до край цялата сага, и питам кога ще си получа парите.
ооо, изненада !
- Ами трябва да попълните формуляр и да ни изпратите банкова сметка.
- Знам и вече го направих преди три дни.
- Така ли? Ми то го няма тука в системата.
Трябвало пак да направя всичко отначало, като се разбрахме този път, лично тя да ми върне потвърждение.
Хайде същата процедура, но този път имаше потвърждение, че 'молбата' била регистрирана в системата.
Голямото чакане за връщане на сумата, започна отначало с ясно регламентирана дата.
Кога ще ти върнат парите, никой не ти казва. Защо да си правят труда да те информират с имейл или по телефона, за разлика като си поръчваш стока?
Ходи и си губи времето да чакаш опашки и проверяваш в банката като просяк, дали има нещо преведено по сметката ти, сякаш парите на са си твои, а очакваш подаяние от някой.
Като им се обадих на 10-ят ден да ги питам какво става с трансфера, най-нагло ми се скараха, 'Срока бил 14 работни дена, да не съм ги занимавал;
И кога си мислите, че от ТехноМаркет ми върнаха парите?
Познахте! На 14-тият ден.


Трети етап:
Нали трябва да сме позитивно настроени и да вярваме в доброто?
Две седмици след опорочената ми покупката от ТехноМаркет, гледам в сайта им, пак пуснали промоция.
Този път всичко ще е точно, всеки греши.
Правя поръчка за още по висок клас телевизор, на стойност 1300лв.
И така, куриера пристига пред вратата с новата пратка.
Вече знам с кой си имам работа и си отварям очите на 'четири'.
Кашона пак един такъв раздърпан, запечатващото тиксо изглежда да е отваряно.
Викам на куриера.
- Приятел какво става тука ? Уж нов, пък отварян.
- Ами ние от куриерската фирма като приемаме пратките ги отваряме за оглед ,заради застраховката.
- Хммм........ ,дай да видим какво има вътре
Още при отварянето на кашона,  пакетите с аксесоарите ги гледам намачкани едни такива, а дистанционното с поставени батерии.
Охооо... къде отиваш ти, може би ???
Големи ентусиасти трябва да са тези от ТехноМаркет, ако си мислят, че могат да ме прецакат втори път.
Прегледа на стоката приключи преждевременно и казвам на куриера;
Обратно, приятел !
Отказвам пратката!

Равносметка:
Повече от половин месец: загубено време, нерви, разправии, въртене на телефони, ходене по Банки, преки финансови загуби, пропуснати ползи и т.н.
Защо ?
Защото като съвестен клиент съм решил да си купя нещо от веригата - ТехноМаркет.
Избрал съм си го, платил съм си го, а те с ясното съзнание се опитаха да ме измамят и пробутат дефектен мострен телевизор за нов, /на два пъти/ и то на цената на две средни месечни заплати.
И какво? /мислите ли че от, КЗП не знаят/
Ще ги накаже ли някой?
Едва ли!?!
Ще си продължават в същият дух защото; 'Едно ненаказано зло, поражда след себе си ново зло'



Заключение:
Едно е ясно!
ТехноМаркет масово се опитват да мамят, като се пробват да пробутват употребявана и повредена стока за НОВА.
На клиентите си, ТехноМаркет гледат като на потенциални жертвени агнета и не ги интересува ни имидж ни нищо.
Стремят се на всяка цена да реализират продажби, с всякакви непочтенни средства и явно потъпкване на законите, на принципа ;'Ако мине номера'
Консултантите и работниците им лъжат и мажат, без да им мигне окото, а клиентите за тях са досадни балъци.
Балъци обаче изглежда, са и самите те, за да се опитват да пробутват скъпа техника, която се купува не щото консултанта казал, че е много яка или по телевизията е имало рекалма, а по спецификации от хора които си имат понятие за какво става въпрос.
В моя случай;
Имали само 4 налични бройки от този модел и нито една ЧИСТО НОВА, а продължиха и все още продължават да ги продават като НОВИ в сайта си, седмици на ред; при това дори без да са с намалена цена.
Представям си на колко хора са се опитали да си пробутат мострените и дефектни боклуци, тъй като не им вървят продажбите, понеже голяма част от хората са отвратени от тях.
Идеята е да се пробва до дупка, да се продават мострените стоки, пак и пак, докато накрая някой ги купи.
Залагат на измамата; по-добре 3-4 рекламации и разходи за транспорт 20-на лева, от колкото да продават стоката ПОЧТЕНО, като ремаркетиран продукт на по-ниска цена.
Кога ,бай Пешо фаянсаджията ще знае как се влиза в системно меню на телевизор и какво да гледа там? Шанса е 5%
Кога, баба Сийка ще им върне телевизора като не знае, как се работи с пощенски кутии, как се попълват електрони брошури, да осъществява банкови транзакции и т.н. 5%
Кога, бай Марин дето е се върнал убит от работа и гледа само новините преди да заспи, ще има време, познания и нерви да се занимава 2 седмици с операторки, спедиторски фирми, банкови деятели и т.н? 5%
Кога някой дятка с 5 диоптъра очила ще види проблемната дефектна черта като гледа само кабелни бози с размазана картина? 5%
Ей това са потенциалните жертви - хора които няма кой да защити, събирали пари и решили да си направят подарък, получават използван развален боклук от някоя самопоставила се над закона верига.



Дали, Вие, евентуалните бъдещи клиенти които прочетете това ще купувате от ТехноМаркет, си решавате сами!
Ако все пак рискувате да си купите телевизор от тях, обърнете сериозно внимание на следните детайли:

1) Кашона - за мърляв външен вид и второ тиксо по него
/тук от спедиторската фирма доставяща стоката твърдят, че разопаковат кашона за да видят дали няма повреда, заради застраховката/ ?!?
2) Лепене на втора /трета бележка с товарителницата по опаковката от спедиторските фирми
3) Кашона отварян ли е отдолу / някои тарикати ги вадят от там/
2) Пакетите на атрибутите дали са разопаковани
/намачкани найлонови опаковки, захранващият кабел вързан небрежно/
3) Батериите са в дистанционното или въобще липсват в комплекта
4) Прахоляк вътре в буксите
5) Следи от допир на стойката за стената
6) Отпечатъци от пръсти и прах по рамката
7) Лепенките със спецификациите залепени на екрана, са надути от нагряването на работил телевизор
Sunglasses При първо подкарване на ТВ, в началото има настройка в която му се задава страна и ПИН!!! (ако не я видитe, сещайте се)
9) Влизане в системното меню на телевизора /за по напреднали клиенти/
/там се вижда колко часа е работил телевизора от първото му пускане, до даденият момент/
10) и т.н.

ТехноМаркет ВЕЧЕ НЕ СЪЩЕСТВУВА ЗА МЕН, ТАМ НЯМА ДА ВЛЯЗА И ДО ТОАЛЕТНАТА !!!
 










# 1
  • Мнения: 25 824
Стигнах до началото на втората част от драмата и си мисля... На всеки може да се случи да го направят на глупак, всеки все някога прави глупости в живота си, ама ти си рецидивист, бе рожбо!
Как пък не си взе никаква поука още първия път, не знам...  Rolling Eyes


ПП Един съвет от мен - зарежи тази телевизия, ами почвай да пишеш книги. Явно си те влече...

# 2
  • Мнения: 2 301
А защо не отиде до магазина им от там да си го избереш, да видиш, пред теб да го отворя? Не съм купувала тв от тях, а от другите с подобно име, но видяхме какви са моделите на живо, избрахме, консултанта ни извади тв от запечатан кашон, пусна го да видим, че работи, показа аксесоарите. Платихме на касата, натоварихме си го и се прибрахме удовлетворени от покупката. Та ми е странно как се доверявате да купите нещо за 1000+ лв онлайн...

# 3
  • Мнения: 3 031
Прочетох всички 3 етапа! Simple Smile И аз бих се изнервила зверски на твое място. Пусни една жалба все пак до КЗП, колкото да знаеш, че си направил каквото трябва.

Между другото пишеш много увлекателно, поздравления.

А защо не отиде до магазина им от там да си го избереш, да видиш, пред теб да го отворя?
Та ми е странно как се доверявате да купите нещо за 1000+ лв онлайн...
Защото е по-удобно?
Аз купувам повечето неща онлайн, пък били те и за 2000 лева. Качеството трябва да е отлично, както и ако отида на място в магазина.

# 4
  • Мнения: 1 826
Ами аз поръчах също от сайта и го доставиха бързо,беше си опакован и всичко запечатано.Първо цената е по-ниска,второ доставят ти го до вратата,само дето куриера не даде да го отворя и видя.Кашона беше пробит на две места от товаренето на експедиторската фирма.Та при мен проблема беше с  куриера ,от горе върху кашона имаше 4 бр гуми и след като не даде да го отворя ,аз го снимах и пратих снимките на фирмата,но вътре тв си беше в ред и без проблем.А все пак има и гаранция 3 г .

# 5
  • Мнения: 2 301
Явно съм старомодна, но предпочитам да го видя на живо и тогава да го закупя. Сигурно и коли си купувате по снимка  Simple Smile 

# 6
  • Мнения: 3 741
Поръчах си хладилник от същата верига и промоция. И да, докара ми го куриер, а не кола на Техномаркет. Хладилника си дойде запечатан, чисто нов и недокоснат. Знам ли, може да си карък. Wink ,  но пък имаш уникален стил на писане.  Peace

# 7
  • Мнения: 9 827
И аз поръчвах от промоция на този магазин, но изрично си пишеше, че стоката е ДЕМО. Така, че не съм очаквала да дойде чисто нова техника.

# 8
  • Мнения: 3 317
Измамници са и технополис ... Имах големи премеждия с един хладилник от тях ......

# 9
  • София
  • Мнения: 930
За първи път чета толкова дълъг пост, без да ми досади и без да прескачам редове.
Пишеш много увлекателно, с чувство за хумор, по едно време мислех, че чета откъс от книга, а не оплакване.
По темата, нямам опит с Техномаркет, съчувствам ти за преживяното, но ако напишеш роман, ще го прочета.

# 10
  • Бургас
  • Мнения: 179
Може ли да ни споделиш откъде се влиза в менюто с работните часове на телевизора?

# 11
  • Пловдив
  • Мнения: 275
 newsm10 за писането,грамотността и най-вече без използването на емотикони.

И ние вече не купуваме от Техномаркет, след подобни премеждия.

Успех с купуването на телевизор и да си закриеш банковата сметка, ако не си го направил вече. Hug

# 12
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 178
Искрено се смях и същевременно ти съчувствах,понеже и аз съм им сърбала попарата на тия малоумници. И ти си като мен упорит стане ли дума за връщане на стока,за което евала. Grinning

# 13
  • Мнения: 10 746
Най-много ми хареса позитивизма ти.  Grinning Брато, как може за втори път да поръчаш телевизор онлайн и то по-скъп от първия? ХЯхяхя... Laughing Ама ти сигурно никога не си стъпвал в реален магазин на Техномаркет? Там мострите са си мостри, дефектните са заделени на едно местенце с намаление, а това, което купуваш ти го тестват в реално време пред теб, преди да го платиш.  Peace

Добре че пералните няма как да ти ги пратят със 2000 часа работа в магазина.  Joy

Още по-интересното е, че пазаруваш онлайн, пък нямаш банкова сметка. Къде си държиш парите, под леглото ли? Тцтцц... българска работа.  Grinning

# 14
  • Мнения: 9 827
Аз разбрах, че няма сметка в лева.

Общи условия

Активация на акаунт