Детето ми не ме иска

  • 4 887
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Вероятно не съм първата,която повдига тази тема ,но това много ме притеснява тай като сам млада майка .
Случаят е такъв детето ми е на 2м. а аз съм студентка.От няколко дни се върнах към занятията си и друг го гледа и ето го резултата той не ме иска.Плаче в мен,не ми гука не се смее.Може и просто да се втелявам но ако не .....

# 1
  • На Дунава
  • Мнения: 268
Дечицата усещат нашата емоция и се повлияват от нея много бързо. Според мен проблемът не е в това, че детенцето не те иска, а в това, че усеща твоята изнервеност, притесненост, вероятно примесени с чувство за вина, и реагира по единствения му известен начин - с плач. А не е нужно да се чувстваш виновна. Щом сте избрали този път - че толкова рано ще се върнеш към учението - няма лошо, върви го с гордост и достойнство, усмихвай се и се наслаждавай на времето ти с детето, като се прибереш! И то ще усети, че ти си щастлива и спокойна, и ще се чувства по същия начин.
Още е много мъничко твоето човече, за да те "наказва" или да не те иска, а и ти си се върнала едва от няколко дни към учението! Този драматичен сценарий е само в главата ти. Успокой се, усмихни се, радвай се на живота!

# 2
  • Варна
  • Мнения: 25 286
Не си първата, която се чувства така. Спокойно, много е малко детенцето, за да "не те иска". Като прочетох заглавието реших, че става дума поне за 2-годишно. Наскоро се рових из старите си постове и попаднах на такъв, писан, когато малкият е бил колкото твоето дете - на 2-3 месеца. Оплаквах се, че в баща си гука и се смее, а в мен не, че не ми се усмихва... Ако изобщо има такова нещо то е временно и неосъзнато, най-вероятно детето просто се радва повече на човека, когото вижда по-често. Също може твоето чувство на вина и тъга да преекспонира нещата. Обича те детето ти, не се тревожи Simple Smile

# 3
  • Мнения: 2 406