Аз мисля, че не толкова в ситуацията трябва да се вслушваме, а в самото дете. То ще даде насоката.
Още на първа страница Вечерница е написала мнение, което ми вдъхна голяма надежда.
(Вечерница, ако четеш )
И при моята дъщеря нещата се развиха аналогично, Аз също не въвеждах едновременно езиците, оставих киндергартен и първи клас основно за английския. Дъщеря ми много бързо дръпна с него в първи клас, започна да чете гладко и без проблеми на английски. Сега, вече на 7 и във втори клас, започнахме с четенето на български език. Няма стрес, тя вече има 'концепцията' на четенето, всичко става бързо, с желание и без проблеми. Преди все беше някак насила и особен успех налице нямаше.
Прочетох, обаче и други мнения (следя темата отдавна), но покрай мнението на В., което ми вдъхна кураж (защото и аз си мислех, че закъсняваме), разбрах колко различни са децата и че универсална рецепта няма.
Успех! Сигурна съм, че ще дойде : )