МАРТИНЕЛИ

  • 110 361
  • 222
  •   1
Отговори
# 60
  • Варна
  • Мнения: 428
Най-омразната ми фирма за обзавеждане и фаянс. Надути безхаберни продавачи,  китайски боклуци за много пари. Какво повече да кажа? Чак се чудя кой купува от тях, та толкова много магазини направиха. newsm78

# 61
  • Мнения: 2 259
Аз пазарувах от Мартинели преди около 2 години.От всичко, което съм купила,нямам забележки.
Относно обслужването ,обичам сама да си разглеждам и коментирам и може би затова не ми е липсвало вниманието им .Така ,че съветник не ми трябва.
Предпочитам да си набележа обектите на покупка и тогава да поразпитам за материал,качество,цена и др.

Аз също работя в търговията и не обичам да досаждам на клиентите освен с едно "Добър ден" и след това /кратка пауза/,"Ако искате да Ви покажа нещо".
Мразя да ми досаждат и досаждам.

# 62
Наистина продуктите на тази фирма много добре изглеждат и определено са по вкуса ми - изчистени линии, но след като бях /вчера/ в един от магазините на фирмата реших че никога няма да купя и една карфица от тях. Т.нар.  бяха поне 10-тина и нито една не си направи труда - не да ме посрещне, а да ме попита "Нещо определено ли търсите, бих могла да Ви помогна" - не те просто си седяха и си говореха.

В крайна сметка тези служителки би следвало да направят поне малко опит да си изкарат заплатата. Според мен персонала трябва да се подбира а не да се назначават от кол и въже.

# 63
bashta mi raboti v martineli:)si4ko e super

# 64
  • Мнения: 6 039
bashta mi raboti v martineli:)si4ko e super

искаш да кажеш Всичко Mr. Green


темата е пълна с гости Naughty

# 65
  • Мнения: 1 190
В Мартинели съм влизала в Хасково, но продават само за баня, поисках информация за мебелите, понеже бях харесала нещо за детската стая и ме погледнаха така, все едно за първи път чуват, то така се и оказа накрая де, мъжът вътре и хал хабер си нямаше, че предлагат и таквоз чудо.

# 66
Не мога да разбера какво са седнали да се оплкват всички, като търговец на мебели вече в 3 различни фирми разбрах няколко неща:
1) всички фирми внасящи отвън имат едни и същи проблеми, това че се е случило да чакате 2 месеца за плочки в Мартинели, не означава че няма да ви се случи и в някои друг магазин.
2) Всяка фабрика си има производствен срок и няма как да ви донесът нещата по рано след като фабриката още не ги е произвела
3) А защо не повдигнем и темата за това колко често след като пристигне стоката на някой клиент , същия не е готов да си приеме стоката и тия се задържа в склада и разбира се няма никакъв проблем да не говорим че стока се е задържала даже и за повече от 5 месеца.
4) Ами клиентите които се държат нагло като влизайки се отнасят сякаш трябва да им лижеш краката, нали в крайна сметка всеки си има достойнство, Казваш му : " Добър ден, могали да ви покажа или помогна с нещо" , а той те гледа сякаш си мъртвец насреща му.
5) Не ви били казали и добър ден като сте влезли в магазина, а колко пъти влизате и първи казвате добър ден
6) Работата на продавачите в Мартинели, Селамор, Версус , Нидо и т.н. не се свежда само до продаване на мебели , това е едно от хилядите работи които се вършат и най безобидното така да се каже, но разбира се вас това не ви засяга защото нали за това им се плаща в крайна сметка.
7) Да не говорим колко нагли станаха клиентите от както влезе закона за потребителите в БГ, аз лично също съм се възползвала от него като потребител, но след като разбрах от къде идва проблема и че друго решение няма, а не просто да бълвам псувни и закани по този който не трябва
8 ) Когато си купите дреха от магазина и се приберете в къши и установите че и липсва копчето или някъде се е разшила, колко от вас са се върнали в магазина за рекламация?

Но естествено вие няма как да ги знаете тези неща защото сте от другата страна и нали в българия всеки гледа себе си, на него да му е добре.

Докъто манталитета ни е такъв нищо няма да се промени.

# 67
  • Мнения: 5 178
Флоренза, да ме извиняваш ама аз дреха за 6 хил не съм си купувала, а какво правим когато плочките "екстра" качество се окажат "Н-то" и гланца им падне и това удоволствие го получаваш за 65 лв/м2

# 68
  • Мнения: 2 259
Е как пада гланца бе?
Това възможно ли е?
Да се понадраскат,да!
Направо не е за вярване.И от къде са тез плочки с падащ гланц ако не е тайна?

# 69
  • Мнения: 5 178
e как къде от Мартинели,
ами как не знам и аз, но на познат в банята резултата е плачевен.. самите плочки някакси се ронят и това покритие пада

А да и пазете се от Досев Импекс, купувайте само след като огледате всички плочки в кашоните.. та там номера е плочки от различно качество в един кашон и естествено плащаш като за първо ..
Ако са криви само краиштата как да е, но когато плочката прави дъга познайте как се лепи и каква красота става в банята
Писна ми ... от подобни нагли номерца

Нашите са на Балдосер от Доминант М, самия майстор като му казахме че сме взели чужди плочки каза, че сме се прецакали, но след като ги видя ги лепи с кеф. От 3 кашона имаше точно 3 плочки с отчупени краища и тях съответно ги ряза за дулма.

Май не е точно тук темата, но си търся гранитогрес за терасата ще правим пода и перилата, искам нещо, което имитира варовиков камък, защото тази част от терасата ще е моя цветарник и място за кафе през лятото

# 70
  • Мнения: 6 039
e как къде от Мартинели,
ами как не знам и аз, но на познат в банята резултата е плачевен.. самите плочки някакси се ронят и това покритие пада

А да и пазете се от Досев Импекс, купувайте само след като огледате всички плочки в кашоните.. та там номера е плочки от различно качество в един кашон и естествено плащаш като за първо ..
Ако са криви само краиштата как да е, но когато плочката прави дъга познайте как се лепи и каква красота става в банята
Писна ми ... от подобни нагли номерца

Нашите са на Балдосер от Доминант М, самия майстор като му казахме че сме взели чужди плочки каза, че сме се прецакали, но след като ги видя ги лепи с кеф. От 3 кашона имаше точно 3 плочки с отчупени краища и тях съответно ги ряза за дулма.

Май не е точно тук темата, но си търся гранитогрес за терасата ще правим пода и перилата, искам нещо, което имитира варовиков камък, защото тази част от терасата ще е моя цветарник и място за кафе през лятото


Коте, аз  масово купувам плочки от Доминант М вече повече от 6-7 години. Много коректна фирма, спокойна съм когато купувам от тях. Дори да стане грешка, което е много рядко, за 10 минути сме решили проблема и всичко е наред. И най- важното подържат огромни количества наличност. Никога не съм поръчвала по каталог.
А скоро ми се наложи да взимам плочки от Досев, по желание на клиента - приятели били и познай - 30% фира, защото плочките бяха начупени. А никак не бяха евтини. Приятели.... ooooh!

# 71
  • Мнения: 1 561
Здравей, прочетих този пост, но с доста неща не мога да се съглася.
За сроковете- ок, щом не могат да гарантират нещо, за което обещават, смятам за добре да бъде информиран клиента за този проблем, а не  да се сблъска с него след като плати и мине срокът.
Най - редовно продавач консултантите влизат в тези детайли след като възникне проблемът.
Лично на мен ми се е случвало да им обясня каква ми е идеята ,  за  да държа да го  имат на склад, за да мога да го взема когато сме готови.те ме уверяват, че го имат за да го платя, но когато дойде момента да ни го доставят, се оказа, че складът не бил в София, даже не знаеха къде е въпросния склад, че чакат да им го доставят и се разбра тогава, че складът не е лично техен, а на вносителя да речем...Защо трябва до там да се стига.
Ако ми бяха казали, че е възможно да се забавят с 3-4 дни, че складът е някаде си и не е лично техен, аз щях да съм с друга нагласа и да си направя сметка. точно тези номера на търг овците не понасям и  смятам, че имам правото да ги плюя, още повече, че  не  си направиха труда да кажат " Ивинявайте  за недоразумението ".А такова нямаше, защото те ни лъжат за да вземат парите.
И после ходи и се разправяй ако имаш нерви и време. а за Закона на потребителя мога  да кажа, че  е недомислен и в полза на търговеца, но не и на потребителя.


А относно  дали казвам добър ден когато вляза- понякога казвам, понякога не, защото смятам, че не аз съм длъжна да кажа пэрва, а точно обратното.Аз съм клиент и влизам някаде с  цел да оставя парите си.Спаред теб дали аз трябва да ги поздравя  или продавачът, които взима заплата за да ми вземе парите.
И дали такива дето си четат вестника или си говорят по тел котаго вляза заслужават поздрав?
Казвам на такива, които след като вляза ме удостоят с внимание, дори и минимално, поне с поглед и усмивка.
На останалите, илизам си, без да кажа нищо.В такъв магазин няма да оставя парите си.


Кокаго има дефект стоката, редовно търся правото си да ми я подменят или върнат парите.
Стигала съм до разговори със собственици, оплаквала съм се за нередностти и смятам, че това е начинът нещата в тази хаотична държава да се подредят.
Мога да изредя фирми и учреждения, чиито шефове са ми се извинили за непрофесионализма на служителите си.
Трябва да се сигнализира за  да не си позволяват своеволия.
Мисля,  че нахвърлях моята философия отностно  темата.


# 72
  • Мнения: 1 561
към  florenza e насочен, да уточня преди да е късно Hug

# 73
  • Плевен
  • Мнения: 1 738
Бяхме харесали едно "пано" за бянята,състоящо се от 3 декорни плочи . Струваха около 450-500 лв. ,а в Мартинели ни го предложиха същото нещо с отстъпка за малко над 800 лв.

# 74
Alexova, не става въпрос къде влизаш и дали си оставяш парите или не си ги оставяш, а е въпрос на възпитание. Аз съм възпитана когата вляза някъде или когато видя някого да го поздравя. Аз също съм клиент на различни магазини, било то за мебели, за хранителни стоки или за какжото и да било, и първото нещо което правя като вляза е да кажа добър ден, а на излизане не се изнизвам пълзешком а казвам довиждане.
За четенето на вестници аз лично такова нещо никога през живота си в никой магазин не съм виждала. Освен в магазин за хранителни стоки, докъто продавачката чака да влезе някои в магазина.
За говоренето по телефона не можеш да съдиш защото не знаеш дали точно в момента служителя не разговаря с клиент. Мен лично клиент ме е държал около 30 минути на телефона за да ми обясни концепцията си.
За подмяната и за връщането на стоката не коментирам всеки магазин си има политика, незнам.
За професионализма може доста да поспорим, защото ако за теб професионализма се свежда до " Добър ден, и Довиждане, и Стоката ще ви се Забава", За мен лично професионализма изисква доста повече познания, в крайна сметка не говорим за домати.
Не забравяй че собственика никога няма да каже извинете фирмата е виновна а ще набеди служителя си- та така е най - лесно.
Защо казваш , че те лъжат за да ти вземат парите, "Излъган е само този , който се е оставил да го излъжат". Не можеш да си обясниш идеята и да искаш някой да ти пази нещо защото имаш идея, такива с идеи хиляди, от тях 2-ма 3-ма поръчват. За кой от хилядите според теб трябва да се запази въпросното количество.
Продавач консултантите не могат да влязат в подробност преди да е възникнал проблема, те не са ясновидци.
Когато работиш с хора , проблеми има винаги.
Явно ти си една от тези на които просто не им е "провървяло" / уточнявам "провървяло": има хора на които като им тръгне на карък не ги оставя, неприятно е но факт./

Общи условия

Активация на акаунт