Пирография- тема № 2

  • 79 867
  • 129
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 004
                    Добре дошли в тема №2 за пирография и още нещо!

От тук започнахме на 18.01.2010 г
http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=463563.735

# 1
  • Мнения: 23
Племенника ми Кристиян Simple Smile

# 2
  • Мнения: 13
Здравейте!Благодаря ти ,Трънчице за новата тема.Стояне,браво,чудесна пирография.Хайде и аз да се отчета.Правих два портрета на Любен Каравелов за завършването на учебната година,за две учителки.Училището,в което учат децата ми носи името на този писател и революционер.


Направих и декоративни чантички от картон.

# 3
  • Мнения: 23
БРАВО!  smile3501

# 4
  • Мнения: 23
И едно медальонче от мен

# 5
  • София
  • Мнения: 10
Здравейте и от мен Simple Smile
Поздрави за всички прекрасни творения, направо съм възхитена какво сте постигнали!

Аз съм съвсем начинаеща в пирографията. Като ученичка съм украсявала дъска за рязане.
И от тогава чак току що направих едно цветенце и сърчице..

Искам да попитам дали има някакви специални изисквания за дървото? Ако се сещате за някой сайт, където има насоки за начинаещи бих ви била много благодарна.

# 6
  • Мнения: 2 004
Привети!  Hug
m1mka общо взето сме самоуки.
Аз поне не знам за такъв сайт, ползвам руските и Хамерикански уроци.
Дървото трябва да е сухо, изшкурено и по възможност бяло.

# 7
  • Мнения: 23
Аз намерих една фирма която изработва и доставя качествен шперплат от топола и липа от 3мм до 10 мм също така могат да ти го изрежат в какъвто размер пожелаеш
Това е шперплата от топола дебел 8мм(много съм доволен)

# 8
  • Мнения: 2 004
Стоян   bouquet
може ли инфо на ЛС за фирмата?  Praynig

# 9
  • Мнения: 35
Скоро не съм се занимавал с пирография но експериментирам нови техники на дърводелския струг,ето някои от новите ми изделия.

# 10
# 11
# 12
  • Мнения: 35
Всичко това е струговано без да се използва слепване на сегментите.

# 13
  • Мнения: 1