Пускам тази тема не за друго, а просто защото съм разочарована от обслужването и отношението на управителката на ресторанта и съответно нейните подчинени в хотел "Естрея", к.к. "Св. Св. Константин и Елена". Нормално е много от вас да не са съгласни с мен, но както има доволни, така и недоволни. Е, аз съм една от недоволните!!! Проблема се състои в следното:
1) Много прехвалената им зала "Добруджа" във въпросния хотел, която по думите на управителката е модерна, технически оборудвана и най-вече супер климатизирана, не е нищо повече от най-обикновена конферентна зала, при това с лоша климатизация. Гостите ни щяха да умрат от жега, много от тях излизаха в лоби бара и градината да се освежат и то не защото климатизацията е толкова слаба, а защото беше спряна...
2) Внесохме алкохол, сокове, бири, ядки и какво ли още не /разбира се с тяхно позволение/ с цел масите на гостите да се зареждат своевременно, но уви.... Масите не се зареждаха, за да могат гостите да си поръчват бири от техния ресторант, тъй като нали се сещате, че и климатизацията беше изключена с тази цел.... НЯМАМ ДУМИ
3) Поръчах торта 130 парчета /с 10 парчета в повече отколкото са ми гостите/ като основната беше от три етажа /66 парчета/ + още 2 големи от по 32 парчета. Изумях когато видях, че е нарязана само основната торта т.е. от 66 парчета са ИЗКАРАЛИ 120, като на едни гости имаше големи парчета, а на други - мижавички, а другите две големи торти ми ги върнаха...УМРЯХ ОТ СРАМ!!!
Имаше и други нередности, които на база на тези са незначителни, но моя съвет е:
ВНИМАВАЙТЕ МНОГО ПРИ ИЗБОРА НА РЕСТОРАНТ. ТОЙ Е ЕДИН ОТ ОСНОВНИТЕ НЕЩА ЗА ПРИЯТНОТО ПРОТИЧАНЕ НА ВАШЕТО ТЪРЖЕСТВО!