Резервация в booking и отмяна

  • 3 026
  • 19
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 83
Здравейте, преди 1 месец направихме резервация за две двойни стаи в един хотел през сайта booking за този уикенд. Тогава се свързахме с персонала и питаме дали е необходимо да предоставим капаро, но те ни отговориха отрицателно. В сайта имаше опция за безплатно анулиране на резервацията до 29.06. За съжаление обаче плановете ни днес пропаднаха поради непредвидени обстоятелства и ни се налага да анулираме резервацията. От сайта обаче в опцията за анулиране пише, че се заплаща, като размерът е цялата сума за престоя? Бихме платили някаква неустойка от сорта на 20-30%, но цялата сума ми се струва много несправедливо, предвид това, че има още 3 дни до датата на настаняването, а и не сме уведомени предварително за това условие. Някакви идеи как да постъпим?

# 1
  • София
  • Мнения: 1 369
Здравейте, преди 1 месец направихме резервация за две двойни стаи в един хотел през сайта booking за този уикенд. Тогава се свързахме с персонала и питаме дали е необходимо да предоставим капаро, но те ни отговориха отрицателно. В сайта имаше опция за безплатно анулиране на резервацията до 29.06. За съжаление обаче плановете ни днес пропаднаха поради непредвидени обстоятелства и ни се налага да анулираме резервацията. От сайта обаче в опцията за анулиране пише, че се заплаща, като размерът е цялата сума за престоя? Бихме платили някаква неустойка от сорта на 20-30%, но цялата сума ми се струва много несправедливо, предвид това, че има още 3 дни до датата на настаняването, а и не сме уведомени предварително за това условие. Някакви идеи как да постъпим?
Това е "уведомлението", според мен.

# 2
  • София
  • Мнения: 35 230
Дали ви се струва справедливо - няма значение. Това са условията на сайта.
Търсете из фейсбук групите някой да пътува вместо вас, дори и на 50%

# 3
  • Мнения: 41 387
Съвсем резонно са ви удържали гаранцията, написано си е, че е така.

# 4
  • Мнения: 977
Ами те хората са си написали до 29,днес е 30-нормално е. Няма какво да направиш,освен наистина да търсиш някой,който да ви вземе почивката. Или просто я подаряваш на близки хора.

# 5
  • Мнения: X
Обадете се и говорете с хотела,иначе те са си в правото да си дръпнат % от сумата или цялата сума (в booking винаги си пише точните условия) след срока, който хотела е обявил. Случвало ми се е обаче хотел да ми върне голяма част от платеното, когато отказвах резервация, въпреки че не бяха задължени по никакъв начин.

# 6
  • Мнения: 159
Уведомени сте си отвсякъде, грешката не е тяхна.

# 7
  • Мнения: 12 864
Обадете се в хотела и поговорете, може да се "смилят".
Или пратете родителите си на почивка вместо вас, така и така плащате.
Много съм ползвала букинг.ком, свестни са, а и сте били уведомени.

# 8
  • София
  • Мнения: 13 483
Букинг винаги са много коректни. Вкл. при хакната система са имали дублирани за чужбина и са правили и невъзможното да ни гарантират почивката.
Винаги на всяка резервация си пише реалните условия. При вас е било също така. Имало е срок за безплатна анулация. След този срок няма значение как ти се струва на теб, защото условията са това и си ги приела още в началото. Щом е имало срок за анулация, значи сте имали достатъчно време да реагирате. Не са те карали насила да резервирам при тези условия, щом не си била сигурна. Често имат по-скъпи опции за същото място с възможност за отмяна дори в последния момент, но хората рядко ги избират пред по-евтините възможности. Сега пратете някой друг или си отменете ангажиментите. Букинг сс коректни, бъдете и вие.

# 9
  • Мнения: 19 027
Щом има непредвидени обстоятелства, пишете на хотела, пишете и на букинг...има шанс да проявят разбиране и да отменят без да плащате нищо...ако не стане и изтеглят парите преговоряйте с хотела да ползвате нощувките след време....

# 10
  • Мнения: 1 295
Здравейте, преди 1 месец направихме резервация за две двойни стаи в един хотел през сайта booking за този уикенд. Тогава се свързахме с персонала и питаме дали е необходимо да предоставим капаро, но те ни отговориха отрицателно. В сайта имаше опция за безплатно анулиране на резервацията до 29.06. За съжаление обаче плановете ни днес пропаднаха поради непредвидени обстоятелства и ни се налага да анулираме резервацията. От сайта обаче в опцията за анулиране пише, че се заплаща, като размерът е цялата сума за престоя? Бихме платили някаква неустойка от сорта на 20-30%, но цялата сума ми се струва много несправедливо, предвид това, че има още 3 дни до датата на настаняването, а и не сме уведомени предварително за това условие. Някакви идеи как да постъпим?
Споделете за къде точно става въпрос, каква е цената.Въртят ми се разни идеи, опитах се да ви пиша на лични, но сте забранили.

# 11
  • Мнения: 83
Щом има непредвидени обстоятелства, пишете на хотела, пишете и на букинг...има шанс да проявят разбиране и да отменят без да плащате нищо...ако не стане и изтеглят парите преговоряйте с хотела да ползвате нощувките след време....

обадих се до хотела и те се съгласиха да отменя резервацията без да плащам нищо.

Има такава опция в booking, да изпратиш заявка до хотела за отмяна без такса и ако те одобрят резервацията се анулира.

# 12
  • Мнения: 793
Здравейте, знам, че не е много по темата, но тук мисля, че ще получа отговор. Имам регистрация в booking.com от доста време, и досега не съм имала проблем с профила си, но трябва да отбележа и, че не съм правила резервации през сайта. Преди няколко седмици направих резервация успешно, и почти успоредно с това си свалих приложението за телефона. На другия ден профила ми беше деактивирен "от съображения за сигурност". Междувременно си правя други резервации през приложението без проблем. Някакви идеи как да действам? Да си направя ли нова регистрация? И на какво според Вас се дължи деактивирането? Благодаря предварително!

# 13
  • Мнения: 41 387
Просто им се обади, че си реалният собственик на профила, а не са ти го хакнали. Предполагам, че имат някаква автоматика, която на база на някакви универсални критерии селектира съмнителни действия.

# 14
  • София
  • Мнения: 4 884
Посочените условия за анулация в букинг не са техни, а на хотелите/местата за настаняване, които са техен партньор в случая.
Казвам го като човек, който доскоро се занимаваше с отдаване под наем през сайта им.
Решението е да се свържеш директно със собственика на хотела/апартамента и да обсъдиш възможностите за частична компенсация с него.
Букинг са само посредник между двете страни- в случая между теб и хотела, и не може да взима решения каква част от сумата ви ще бъде възстановена и дали това изобщо ще се случи.

# 15
  • Най-накрая на безкрая
  • Мнения: 242
Здравейте, досега съм резервирала само без кредитна карта, затова не съм наясно със следното: ако направя резервация с кредитна карта, но със заплащане на място и възможност за безплатно анулиране до определена дата, това, че ще въведа данните на кредитната си карта, означава ли, че ще ми стопират сумата до плащането или до последния възможен ден на отмяната на резервацията?

# 16
  • Мнения: X
Зависи от общите условия на самото място. Някои ги стопират, други не. Поне до преди година беше така, сега не знам.

# 17
  • Мнения: 42
Здравейте, при платена резервация в booking и необходимостта от отмяна (с безплатно анулиране до 27.05), парите за резервацията ще бъдат ли възстановени по сметката (платено е с дебитна карта)?

# 18
  • София
  • Мнения: 13 483
Да, ще бъдат, но може 20-тина дни да останат блокирани.
Никакъв проблем няма с букинг. Аз го ползвам от години ежемесечно.

Последна редакция: чт, 12 май 2022, 11:26 от Fever Ray

# 19
  • Мнения: 42
Да, ще бъдат, но може 20-тина дни може да останат блокирани.
Никакъв проблем няма с букинг. Аз го ползвам от години ежемесечно.

Благодаря за отговора, досега ползвах Airbnb и сега за пръв път се сблъсках с Booking и не бях сигурна как процедират.

Общи условия

Активация на акаунт