Апарат за начинаещи

  • 3 755
  • 4
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, разгледах отворените теми и никоя не съвпада с моя въпрос. Кой фотоапарат бихте ми препоръчали. Аз съм начинаеща и това е първият ми фотоапарат. Бюджета ми до 800 лева. Ще снимам портретни и пейзажни снимки. И обектив към него. Къде мога да намеря апарат по-евтино и къде да отида да говоря със специалисти. Апаратът да е със сменяем обектив. Аз съм от шумен.

# 1
  • Мнения: 983
Здравейте, разгледах отворените теми и никоя не съвпада с моя въпрос. Кой фотоапарат бихте ми препоръчали. Аз съм начинаеща и това е първият ми фотоапарат. Бюджета ми до 800 лева. Ще снимам портретни и пейзажни снимки. И обектив към него.
Аз имам нужда от същият съвет.😀Искам да си купя фотоапарат за любителски снимки,но идея си нямам коя марка да е с какви обективи и всичко останало...

# 2
  • София
  • Мнения: 2 903
Здравейте, разгледах отворените теми и никоя не съвпада с моя въпрос. Кой фотоапарат бихте ми препоръчали. Аз съм начинаеща и това е първият ми фотоапарат. Бюджета ми до 800 лева. Ще снимам портретни и пейзажни снимки. И обектив към него. Къде мога да намеря апарат по-евтино и къде да отида да говоря със специалисти. Апаратът да е със сменяем обектив. Аз съм от шумен.

Ако аз трябва да избирам сега, щях веднага да почна с безогледален фотоапарат от марка и модел, за които ми стигнат парите. Не купувайте голям, черен и доста тежък огледално-рефлексен фотоапарат от нисък клас (за по-хубав парите Х2). По-евтин апарат може да вземете от чужбина, но след излизането на Англия от евросъюза и това става проблематично поне за мен. Най-близките до Шумен, истински магазини за фототехника, са във Варна - Фотопавилион и Фотосинтезис. Ако продавачите са в час, би трябвало да ви насочат към подходящата техника.

# 3
  • Мнения: 107