Отговори
# 15
  • София
  • Мнения: 10 554
Преди да я ударя, много лошо, усукана предница, Борчето на 19 г. и капка масло не е пило. Божкее, как ми липсва, и си я бях стегнала..

# 16
  • Мнения: X
Единствената ми кола, която е горяла масло и е заложено в ръководството ѝ е Лада четворка. А причината беше в нововъведението агренажен ремък и вкопани клапани. Нямаха гумички, бяха с втулки клапаните.
Да всяка друга кола е допустимо до 300 мл. на 10 000 к. м.

# 17
  • София
  • Мнения: 1 572
Аз също не смятам, че каквото и да е доливане може да се счита за нормално. Щом има нужда от доливане, значи отнякъде го губи. Елементарно, Уотсън..

# 18
  • Мнения: 3 606
Аз също не смятам, че каквото и да е доливане може да се счита за нормално. Щом има нужда от доливане, значи отнякъде го губи. Елементарно, Уотсън..
Това не е вярно  има мотори които заводски похапват масълце(така наречените маслояди)справка Пежо 407 бензин  2.0/140к.с.

# 19
  • София
  • Мнения: 1 176
Аз също не смятам, че каквото и да е доливане може да се счита за нормално. Щом има нужда от доливане, значи отнякъде го губи. Елементарно, Уотсън..
Това не е вярно  има мотори които заводски похапват масълце(така наречените маслояди)справка Пежо 407 бензин  2.0/140к.с.
Здравейте на всички, да се включа и аз, Шкода похапва масло фабрично, не е много но го има. Това е съвсем нормално ако долееш 200 грама преди следващата смяна на масло.

# 20
  • София
  • Мнения: 6 308
Не помня дали поздравих.
И да съм, нищо, пак ЧНГ. Simple Smile

Мид, що да не я смени, бе. С нова такава. Simple Smile

Въпроса с маслото винаги ми е бил интересен. Зависи от различни фактори и е много относително. Аз лично не съм карал такава, дет да яде масло, по каквато и да е причина. Ако яде, има проблем, т.е. търси се и се прави. В момента, от колите около мен, немалко и между 5 и 15 годишни, нито една не яде. А има и бая дърти и с всякакви двигатели.
Всъщност излъгах. Карал съм. Първата - ЗАЗ и после един москвич. Laughing

Морски, явно те преследва някаква кофти карма. Laughing Всеки е ял дърво, по-малко или повече, но надали
 всичко е черно. Simple Smile Меря според собствен аршин, естествено, случвало се е да хвана някоя греда, ма чак всичко да е боклук... Всъщност, може. Въпрос на гледна точка. Simple Smile

За марките, също е особен въпроса. Всеки има някакви пристрастия, мераци, предпочитания. Аз не съм почитател на италианките и франсетките и никога не съм имал лична такава.

# 21
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Ако визираш мен за робуване на марки,абсолютно смятам,че е има в пъти по добри коли от други.

Всички визирам.
Към днешна дата няма марки в пъти по-добри от другите.
Всички марки са един дол боклуци  с много скъпи проблеми след изтичане на гаранцията.

Най-горчивят пример  - от който  бай ганьовците се засягат/особено силно в бмв форумите-фейсбук групи/
 - защото е болна истина:  
Бмв и Опел са абсолютно еднакви по качество и издържливост!
 Моторите им текат еднакво - ръждясват еднакво.

Превъзхожда по-сериозно може би само японските Хонда КРВ....Ленд Круизър...Митсубиши Л 200...Лексус.

# 22
  • София
  • Мнения: 6 308
Аа, видиш ли, имало все пак. Stuck Out Tongue

# 23
  • София
  • Мнения: 18 680
И аз това казвам,ама хайде не по врат Grinning

# 24
  • Мнения: 298
За много години шофьори , живи, здрави и безаварийно шофиране

относно горенето на масло, мнението ми е :
всеки ДВГ ,трябва да гори масло, тъй като, за да се смазват цилиндъра и буталото ,е необходимо да има маслен ,,филм,, , който да предпазва от триене.
При ход, надолу на буталото, в такт изгаряне / възпламеняване/ на горивната смес , маслото което е останало ,,намазано,, на цилиндъра изгаря, затова всеки ДВГ изгаря /гори/ маслото ,което е заложено, като разход допустим и за всеки тип ДВГ е различен, колкото е по форсиран повече .
Има и фабрични пропуски на някои модели /например VW  2.0 TFSI/ които имат изключително голям разход на масло

# 25
  • Мнения: 2 478
Точно така, Тинти, полезен и опреснителен ми беше постът ти.  Hands Thumbsup

Другото, което е маслото, като потъмнява, означава, че си върши работата, и обира боклуци и там, каквото.
Наблюдавах моето, което вече е на 2500 км. До около 1000-1500 беше много бистро, като зехтин, сега е леко потъмняло, но не е черно. Понеже около празниците много карах, тези дни ще проверя отново нивото му, да видя смъкнало ли е, и в какво състояние е.  newsm01

Днес някакво гадно време в София, мрачно.
Прехвърча сняг, и нищо чудно да се образува лек леден филм утре по стъклата. Хубавото е, че гледам от вторник ще е слънчево, нищо, че сутрин ще е минусово, но гледам идва и затопляне и то продължително докъм 14-ти, което никога не е било. Смея да кажа, че досега нямаше зима. 2 пъти преваля сняг и това беше. Чистил съм два пъти колата.

# 26
  • Мнения: 3 732
ГТП ми е до 15.01. Кога трябва да мина на преглед - на 14, 15, 16 ли? Какво да нося?

Гражданската е до 20ти. Нея на 20 ли да я правя? Пак ли да е в същата фирма или няма значение?
Ще я разсрочвам. Вярно ли е, че ако стане ПТП, трябва да платя останалите вноски накуп за да признаят щетите?

За втори път правя упражнението и всичко съм забравила.

# 27
  • Мнения: X
Гражданската може да я подновиш 30 дена преди да изтече старата. Като началната дата на новата да 00 часа 21-ви, защото старата е до 24 часа на 20-ти.
Направи я на вноски. Сама избираш при кой застраховател.
Преглед може да минеш винаги. Глобите не са големи, но нямаш ли преглед при ПТП застр. не признава гражданската.

Гадно е, че ти се събира в един месец. Моят съвет е след два - три месеца пак да минеш преглед. Идеята е да разместиш датите. Така няма да ти тежи финансово. Примерно при мен прегледа е  декември, застраховката е януари, смяна на гуми март, винетката е април.

# 28
  • Мнения: 226
Момичета, трябва да взема решение - колата ми е Рено на 20 години и съединителят умря, има и други забележки, но те не са драматични. Междувременно си взехме нова кола, която карам основно аз.  Та чуденката ми е дали си заслужава да постегна 20 годишната и да стои като резервна или да се разделим. Вече няколко месеца не мога да взема окончателно решение - имам голям сантимент с тази кола, взех я почти нова и години наред ми беше верен другар. Ако я дам за скрап, няма да взема нищо, а двигателят й работи добре. В продължение на месец бяхме без кола когато тя се развали и разчитахме на чужди коли при нужда. За това част от мен ми се иска да я запазя.

# 29
  • Мнения: 205
За ГТП си вземи големия талон.

Общи условия

Активация на акаунт