&
За контакт със сайта:
Email: info@iherb.com
или
http://www.iherb.com/info/Contact
или
в зелената лента горе, в дясно, Contact Us => Chat with Us => Click to Chat Now
Какво трябва да знаем предварително:
• Темата е за обсъждане на продукти и поръчки от сайта, а НЕ за медицински консултации и назначаване на терапии!
• Напомняме и че приписването на лечебни свойства на хранителни добавки е подвеждаща информация (и според БАБХ) и всеки, който се изживява като лечител, назначава лечения и твърди, че хранителни добавки лекуват заболявания, ще бъде санкциониран без предупреждение.
• Консултирайте се със специалист преди да започнете да използвате дадена хранителна добавка!
За да пазарувате от iHerb ви трябва:
- валидна банкова карта (VISA, Мастер кард, Американ Експрес, но не Маестро!) *
(дебитна, кредитна, виртуална)
- реален e-mail адрес
- регистрация в iHerb.com
може да платите и с PayPal **
както и с празна карта
/ но, до 48 часа, трябва да финализирате плащането - през Modify на поръчката, въвеждате отново данните на картата и завършвате плащането/
настройки на сайта за: държава - език - валута
Регистрация в сайта:
- попълвате парола
- посочвате Billing- и Shipping- адрес (добре е да съвпадат при първата поръчка)
- попълвате данните от картата (номер, картодържател, валидност и CVV код (трите последни цифри на гърба))
- Rewards Address - попълвате адреса на картодържателя / той трябва да съвпада с Billing адреса/
- плаща се в долари / $ и € / * - препоръка от сайта
Пазаруване:
- влизате в акаунта си
- слагате продукти в кошницата
- въвеждате код/-ве за отстъпка / дали има в момента код, може да попитате в темата/
- избирате метод на доставка
- натискате Proceed to Checkout
- на следващата страница, отново преглеждате всичко внимателно
- натискате Place Order и .... поръчката е направена.
С по-ниска цена на доставка са продукти на марките:
2-Life Extention
3-Thorne research
4-Enzymedica
5-Nature's Plus
6-Nordic Naturals
7-Real Techniques
тези марки са посочени от сайта, но има и други - проверявайте
- за първа поръчка:
Персонален код - дава 10% намаление за първа поръчка, а при следващи поръчки, бонус само за притежателя на кода
- това е личен код на потребител на сайта - когато го ползвате, носи бонус, както на вас, така и на неговия притежател
- след първата си поръчка и вие ще получите такъв код
Персоналният код може да се комбинира с други кодове, ако има такива в момента.
Персоналните кодове не се виждат след въвеждането, но се появява: Discount Applied - което означава, че кодът, който е въведен е приет и получавате отстъпка.
За да сте сигурни, че са приложени всички желани от вас кодове и да избегнете натрапените кодове, както и смяна на един код с друг, трябва да ги въведете накрая, преди да платите/пуснете поръчката.
Кодове и промоции:
код 10LOYALTY дава 10% намаление за поръчки над 60$
- може да се ползва с персонален код
- многократен
до 48% намаление на: Sparta Nutrition
до 25% намаление на Bucked Up
15% намаление:
NutraBio Labs
EVLution Nutrition
Hydroxycut
Muscletech
Purely Inspired
Six Star
Xenadrine
20% намаление:
MusclePharm
MusclePharm Natural
ALLMAX Nutrition
FEMME
MuscleMaxx
NovaForme
SKRATCH LABS
FitMiss
- валидни до 31 декември 2019 г. (засега)
Brands of the Week Марки на седмицата
- до 15% намаление, излизат всяка сряда 20:00 ч. н. вр.
Daily Deals Дневни промоции - проверявайте на същата страница или следете темата
- мигновени оферти, до 50% намаление на всеки час
- кол-вата са ограничени
- по 1 брой на поръчка
- понякога продуктите свършват много бързо, до няколко минути, след като се появят
* за да видите продуктите, трябва да кликнете върху логото на iHerb
- има индикация в зелено, какви кол-ва са продадени
ВНИМАНИЕ!
1. Не поставяйте персоналния си код в подписи, полета за титли, местожителство, личен текст!
2. Не публикувайте персонални кодове повече от 1 път в мнение /когато пускате цитат/
3. Не публикувайте персоналния си код повече от 1 път на страница
4. Не публикувайте персоналния се код с размер на шрифта по-голям от size=11pt
5. Не публикувайте персоналния си код в други теми!
6. Не публикувайте линкове с генерирани персонални кодове!
7. Не публикувайте само персонален код, без мнение по темата.
8. Не публикувайте персоналния си код с други, промоционални кодове и вероятни, бъдещи промоции.
В противен случай ви грози бан!
Доставка Delivery by Local Post
- проследяване само до БГ в сайта на DHL, чрез тракинг номера в iHerb
- без фиксирана цена на доставка
Поръчки до $100.00. с тегло до 4lbs (1.8 кг)
Без фиксирани цени на доставка, но при някои продукти дава Безплатна доставка
Цената на доставката се определя от цената на продуктите и тяхното тегло. Няма никаква зависимост и трябва да се пробват различни комбинации.
Най-общо, по-скъпите и по-леки продукти, са с по-ниска цена на доставка, понякога дори и БД.
Сайтът предлага, от време на време, някоя марка, която намалява доставката, но не винаги се получава.
Следете темата, понякога попадаме на продукти, които дават по-ниска цена на доставката, вкл. и Безплатна доставка.
*Ограничено проследяване: Получавате тракинг номер, с който може да проследите пратката си до влизането и в БГ. До БГ се ползва DHL, след това пратката отива в пощата или на митница. Не може да се разбере, къде е отишла пратката - чакате известие или от поща или от митница
1lbs (0.454 kg)
2lbs (0.907 kg)
3lbs (1.361 kg)
4lbs (1.814 kg)
Пратките на стойност*:
- до 30,00 лв. без доставката , обикновено, отиват в Пощата.
- над 30,00 лв. обикновено са за Митница, но много често има изключения.
*Себестойността на поръчки до 30,00 лв. не включва транспорта, а на такива над 30,00 лв. включва и транспорта. Тоест дължимото ДДС за поръчки над 30 лв. се плаща и върху транспорта.
Пратките пристигат за 10-15 дни в Пощата или за 15-20 дни, ако са за Митница.
Започвате да се притеснявате, ако са минали 30 дни и не сте получили пратката си.
От сайта препоръчват изчакване 6 седмици на пратката.
ориентир за движението на пратката
Доставка Delivery by Local Post Plus - проследяване:
- проследяване и в страната ( до Пощенския клон или Митница)
- без фиксирана цена на доставка
Поръчки до $100.00. с тегло до 4lbs (1.8 кг)
Цената на доставката, се определя от цената на продуктите и тяхното тегло. Няма никаква зависимост и трябва да се пробват различни комбинации за по-ниска цена на доставка.
Освобождаването на пратката, е както при доставка с Delivery by Local Post
- след като пратката бъде шипната /изпратена/, в сайта на DHL, в дясно, се появяват последователно два, проследяващи номера:
Customer Confirmation - международен номер за проследяване
GM545322484035553573 - чрез който може да следите движението на пратката в сайта на DHL / през Iherb / и тук: https://www.17track.net/bg
- след няколко дни се появява:
Delivery by Postal provider - локален номер за проследяване
RX125164144DE - чрез който може да следите движението на пратката и в сайта на БГ Пощи: https://www.bgpost.bg/
- дори и да има проблем с проследяването на сайта на DHL и 17track.net, след като пратката влезе в БГ, може да я проследите в сайта на БГ Пощи чрез локалния номер RX125164144DE
1. начин - зеленото поле, избирате Payment Methods
или
2. начин - натискате в Payment Details - Change
предлагат се 2 начина на плащане:
- с карта
- с PayPal
Избирате от:
Choose a payment method,
че искате да платите с PayPal ............. и натискате Select
ЦЪК - за плащане с PayPal[/size]
Ако не ви излиза опция за плащане с PayPal
- изчистете кеша, историята или влезте в сайта през друг браузър като Google Chrome или Mozilla Firefox или рестартирайте PC-то
** за PayPal - трябва да имате отметка в профила си в PayPal:
Bill me in the currency listed on the seller's invoice
Сумата, която се изписва на кашона: е сумата на поръчката, без доставката и това е: Subtotal
Как да промените или анулирате поръчка
Отворете ордера и натиснете: Modify Order
На тази стъпка може да промените:
- броя на продуктите / Modify Order items /– само да ги намалите *
- да откажете цялата поръчка / Cancel Order /
- за да се върнете – натиснете: Return to Order Summary
Когато поръчката е със статус Fulfilling - Изпълнение, не могат да се правят никакви промени, може само да я анулирайте и направете нова поръчка
** промяната в поръчката, може да доведе до нейното забавяне
* ако искате да добавите нещо, трябва да откажете поръчката и да пуснете нова поръчка
Важно:
Имайте предвид, че при първоначалната поръчка е блокирана сума от вашата карта.
При повторно пускане на поръчката - отново се блокира сума, която впоследствие сайта ще изтегли.
Освобождаването на първоначалната сума, може да отнеме няколко дни /до 45 дни и това завиди от политиката на вашата банка/.
Или накратко, ако не разполагате с достатъчно пари в картата, не рискувайте да анулирате и пускате повторно една и съща поръчка.
Може да поръчвате повече от 1 промоционален продукт, но на всеки потребител /акаунт/ се полага само по 1 брой от вид на промо цена/на пратка. Всяка следваща бройка се заплаща на редовната цена. Има и изключения, затова проверявайте
По пощата получавате Писмо-покана с Уведомително писмо, че пратката е на Митница.
Може да я освободите :
- лично:
- ЕОРИ номер
ЕОРИ номер се вади с лична карта, най-често в деловодството – безплатно.
Може да се извади:
- еднократен ЕОРИ номер - става веднага
- постоянен - издава се за период от няколко часа, до 5 работни дни
- попълнена Декларация - съгласие /на 2-ра стр. на Уведомителното писмо/
с ЕОРИ номер, отивате в офис на митнически брокер, за да ви попълнят Митническа декларация *.
За Митническа декларация се заплаща 12,00 лв.
- лична карта
- банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal
- копие от ордера на поръчката
- Уведомителното писмо
* Ако искате, сами да попълните Митническата декларация, информация и насоки, може да получите в темата:
***МИТНИЦА*** - информация, въпроси, отговори и споделяне на опит
Писмо-покана, с прикрепено към нея
Уведомително писмо с Декларация - съгласие на 2-ра стр. - където се попълват: трите имена, ЕГН, лична карта, адрес и подпис.
Попълнената Декларация - съгласие се сканира и се изпраща на посочен в документите e-mail.
+ копие от ордера на поръчката
+ банково извлечение или копие от транзакцията при плащане с PayPal
Не е необходим EORI номер, защото БГ Пощи използват свой номер за освобождаване на пратката.
След освобождаване на пратката от Митницата, тя се доставя до вашия пощенски клон, където заплащате митническите такси и получавате пратката си.
Дължими такси:
- ДДС /20% от сумата на поръчката/*
- 4,80 лв. митническа такса
- 12,00 лв. митническата декларация
попълнени на гърба на Уведомителното писмо трите имена, адрес, ЕГН и подпис.
За повече информация за услугата на БГ Пощи:
http://www.bgpost.bg/bg/news/1076
* ДДС се заплаща по валутния курс на Митницата, който може да проверите в сайта на Агенция Митници
за Митница София:
Когато пратката е влязла в БГ, преди 15-20 дни, но все още нямате известие за нея:
jalbi@BGPOST.BG
Посочвайте адреса и пощенския клон. Опишете случая. Направете скрийншот на проследяването и маркирайте / за да се вижда/, кога пратката е влязла в БГ.
От тук направете справка за: ПК Пощенски код и ПС Пощенска станция
адреса и т.н.
http://www.bgpost.bg/bg/312 /много е важно ПК и ПС да са точно посочени/
Ако не реагираме на това, че не си получаваме пратките, няма кой да го направи и ще продължават да изчезват пратки.
Ако имате да кажете нещо по темата - изразете го с повече от една дума. Пускането на едносрични постинги, публикации с емотикон без текст, постинги "запис", както и публикации с цел трупане на брой мнения или публикуване на персоналния код, не се толерират и ще бъдат изтривани!
Ако няма какво да напишете по темата, а искате да я следите, моля, ползвайте функцията "Извести"!
ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
Специални промоции - Specials
Мостри - Trial Items
Разпродажба на последни бройки - Clearance с до 60% намаление
Продукти чувствителни на топлина - достъпни за покупка само между 1 октомври и 14 юни
Продукти с изтичащ срок на годност - Short Dated Sale
California Proposition 65
Предложете продукт
... приятно пазаруване!
СТАРАТА ТЕМА - 113