Аз също много работя с него. Дори на моменти ми се струва,че прекалявам. Всеки ден пишем диктовка, четем и смятаме. Госпожата е запозната със ситуацията, но непрекъснато му повтаря, че не се справя и му пише двойки и тройки. Аз не се впечатлявам от оценки, но ми е криво. Въпреки нейното мнение за мен има голям напредък, защото в началото му беше трудно да напише дори мама, а сега пише думи като тролей, януари и други трудни, но също заменя букви. За четене също му е много трудно. Според мен се справя с по - лесни текстове, но в учебника има думи като фанфар, което за него на този етап е невъзможно да го произнесе, на срички го чете. Като зацепне на някоя такава дума и тя го прекъсва.
Душичка Как може тази учителка така да го обезкуражава, направо е безобразно... Роси, щом има напредък, значи сте на прав път. Отнема време, може би става по-бавно, но ще стане. И според мен е изключително важно вие да компенсирате у дома това, което детето не получава в училище, а именно признание за усилния труд, който полага. Защото нашите деца работят много повече от връстниците си, и независимо от резултатите, които постигат, трябва да оценяваме услията им.