Четвъртокласници 2020/2021

  • 34 385
  • 776
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 11 565
Срокът е до 28. 02., за другото- може с пълномощно някой да ти вземе нещата, които изобщо не са малко.

# 16
  • Пловдив
  • Мнения: 1 213
Здравейте!
И моята госпожица хоси на държавна занималня. Доволна съм, домашните са написани. През седмицата допълнителни занимания у дома не давам, само проверявам дали всичко е написано и дали е вярно. За сега всичко е в реда на нещата.
Почивните дни давам по 2-3 странички по математика и по Бел, а понякога и преразказ.

# 17
  • Мнения: 11 565
Снощи имахме родителска. Нищо съществено, говори госпожата за всяко дете поотделно, който искаше да чуе. Моят не може да го пребори този Околен свят и това е- все четворки има. И как няма да има. Не помня писала ли съм- на въпроса да назоват пет летящи в небето написал- самолет, ракета, дух, ангел и вещица ли беше... Иначе по БЕЛ е отлично- почти без грешки пише, чете идеално, пише бързо диктовка. Математиката е бетон петици.

# 18
  • Мнения: 1 309
Ох Дари голям сладур е твоят юнак Smile  много се развеселих като те четох..Ми това му е дошло на ум на детето, и тези са летящи Stuck Out Tongue Closed Eyes

# 19
  • Бургас
  • Мнения: 10 345
Дари, усмихна ми сутринта!
Голям образ е твоя син. Simple Smile

# 20
  • Мнения: 5 234
Много е сладко това с духовете и вещиците. Simple Smile

Обаче не спирам да се удивлявам, че се пишат оценки на второкласници.
По новата програма не трябва да имат оценки и бележници до 4 клас.

# 21
  • Мнения: 762
Имат оценки с качествен показател...за справка Закон за училищно и предучилищно образование.
 Извадка:
Чл. 120. (1) Оценката съдържа качествен и количествен показател.
(2) Оценките, които може да се поставят, са "отличен (6)", "много добър (5)", "добър (4)", "среден (3)", "слаб (2)".
(3) В случаите когато количественият показател не се определя като цяло число, качественият показател се определя при условията на държавния образователен стандарт за оценяването на резултатите от обучението на учениците.
(4) Когато се използват други количествени показатели, те се приравняват към оценките по ал. 2.
(5) Оценките от националното външно оценяване в края на VІІ и в края на Х клас, както и от държавните зрелостни изпити и от държавния изпит за придобиване на професионална квалификация може да се изразяват само с количествени показатели - в брой точки, без да се приравняват към оценките по ал. 2.
(6) На учениците от I до III клас включително не се поставят количествени оценки.
(7) На учениците със специални образователни потребности, които се обучават по индивидуална учебна програма, се поставят оценки само с качествен показател, които може да са: "постига изискванията", "справя се" и "среща затруднения".
(Sunglasses Когато се установи, че учениците по ал. 7 са постигнали изискванията на учебната програма по учебен предмет от училищния учебен план, се поставя оценка с количествен показател и по този учебен предмет и обучението по индивидуална учебна програма се преустановява.

Последна редакция: ср, 13 фев 2019, 12:47 от ledenotomomiche

# 22
  • Мнения: 1 561
Ох, за малко да си изхиля в офиса на глас, Дари, отличен отговор на детето! Аз бих го поздравила!
 Защо искат да го вкарват в някакви тесни рамки тези деца не знам!

При нас само Отличен в този бележник, аз имам чувството, че й ги пишат ей така, не вярвам да е толкова отлична, като гледам грешки по диктовките в тетрадката.
Не съм говорила с други мами от класа ни за оценки, но за мен това не е реално и само се подписвам, без да им обръщам внимание. Вече даже си мисля, че и защото съм касиер на класа и затова:)))))) Ужас, дано не съм права.

# 23
  • София
  • Мнения: 7 020
Няма бележници в класа на дъщеря ми, но ги оценяват с качествен показател.

# 24
  • Мнения: 2 558
И при нас е качествен показател като оценка - слагат им различен цвят звездички. Не че децата не си знаят коя звездичка е 6, коя е 2, ама...  Rolling Eyes

# 25
  • София
  • Мнения: 5 931
Имаме електронен бележник, shkolo. bg  и там си имат оценки.
Пишат се съобщения... дава се инфо за всичко
От една страна от Г-жа, от друга страна от самото у-ще , служебни новини касаещи целия випуск или цялото у-ще, даже дискусии се водят по разни въпроси
Щерка ми е "заковала" 1 во място в класа от началото на годината. Не мърда от там
Дълго смятах, че това е понеже е с буквата Б, и по азбучен ред е най -напред от най- първите
Написаха й после една 5ца и пак си остана на 1во място Grinning
Та незнам какво да смятам вече, дали е вярна тази статистика Ill

# 26
  • Мнения: 3 525
Браво на детето! Най- вероятно наистина се справя като за първо място.
Но не знам дали е вярна статистиката. Моето дете все още понякога пише по две думи слято и госпожата веднага го санкционира с по- ниска оценка. Дано когато порасне вече не прави такъв тип грешки!

# 27
  • Мнения: X
Да си сверя часовника  за децата непосещаващи занималня: Проверява ли класната редовно домашните на детето или не е длъжна?

# 28
  • Мнения: X
Браво на детето! Най- вероятно наистина се справя като за първо място.
Но не знам дали е вярна статистиката. Моето дете все още понякога пише по две думи слято и госпожата веднага го санкционира с по- ниска оценка. Дано когато порасне вече не прави такъв тип грешки!
Тази глупост с оценките е толкова безсмислена. Няма смисъл да се санкционира детето, а да му помогне да разбере къде трябва да се подобри ... Аз постоянно се чудя на емотиконите на госпожата, които просто си висят във въздуха без някаква конкретна препоръка, къде да наблегне.

Последна редакция: ср, 20 фев 2019, 13:15 от Анонимен

# 29
  • София
  • Мнения: 5 931
Това в държавно училище ли се случва? Инак друг начин на комуникация, има ли, нещо сайт на класа, shkolo.bg, друг дневник, фейсбук група, или лично като питате Г-жата при вземане и водене, какво казва? нашата например има часове за консултация с родители, дала е там един ден, възможно най - неудобни часове по обяд, но все пак има начин са се разберете, че ще я посетите на място, ей тъй да питате как се справя детето.
Аз не търся Г-жата да я питам постоянно, гледам си бележките и съобщенията в дневника, броим 6-ците  и какво има да се вра да я питам Confused
Ама има напористи майки, вечер не можеш да стигнеш до Г-жата пред у-щето от майки с комплементи и четки към Г-жата...  Като слушам отстрани какви глупости се сипят , нямам думи ..... нещо от типа...
"Г-жо ....моят син Косьо снощи много се беше уплашил за Вас...понеже каза че сте болна... и само ме пита Г-жата кога ще се оправи и се е стресирало детето и не знам как да го успокоя..... ." - майката е едра 1.80 сет висока и бута сина си към Г-жата ,..... и аз не мога да пробия тази стена от майки , да питам някакъв общ въпрос
Та трябва явно да се врем... Grinning и любезничим....  със съжаление го казвам ... ама понякога така излиза...

Общи условия

Активация на акаунт