На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 76 296
  • 2 006
  •   2
Отговори
# 195
  • Мнения: 5 176
vivacom що изписват че изтича договора. те са без изтичане и ще продължи да си е при същите условия докато не им дойде акъла да спрат плана например (А1 го направиха).
Месечният абонамент става на стандартната цена, а не на промоционалната, ако договорът е бил с такава.

# 196
  • Мнения: 68 372
Не съм чула до сега за такъв случай. Години бяхме на договор - на план, спрял да се предлага. Но това не значи че договора е прекратен. Не е и си действа.
Просто манипулират хората - повечето не правят разлика между прекратяване на договор и спиране предлагането на даден план - еднакво им звучи и се втурват да преподписват. Което е грешка, ако са доволни от плана.
Както казах-операторите не играят честно и лъжат. Трябва да сте го разбрали до сега.

# 197
  • Мнения: 6 924
Месечният абонамент става на стандартната цена, а не на промоционалната, ако договорът е бил с такава.
И тази цена обикновенно е поне х2. Важното е, че са уведомили клиента. Това, че следващия месец ще вземат двойно е само в тяхна полза

# 198
  • Мнения: 68 372
Не са го уведомили за негово добро 😉
В питането се говори за "изтичане на договор", не че промоционалния период, ако изобщо има такъв / защото и това не се споменава/,  изтича.

Дамата/господинът точно да цитира съобщението, за да съм от полза.

# 199
  • Мнения: 6 924
След онази недомислица за 3 месечни абонамента като неустойка, не знам да има оператор който да предлага договор без клауза "за целия срок на договора"

# 200
  • София
  • Мнения: 9 880
Имам питане относно преподписване на А1 (може ли да си запазя стария план) или нов но Виваком - L +/13лв/ и Интернет 100мбтс /11,80лв/ прави 24,80лв... в А1 подобен план в момента е около 35лв (като добавим и HD paket za 3lv) - къде е уловката с Вивата, че не са ми познати много.

За разговори - мобилен план - какво може да се вземе (без моб. интернет) и поне 1000мин до /около 15лв (ако не успея да го запазя стария който е 14 и нещо)
Пп. Не видях единствено Eurosport HD като опция да се добавя когато искам.

Последна редакция: пн, 27 яну 2020, 13:01 от Starrydream

# 201
  • Мнения: 5 176
къде е уловката с Вивата, че не са ми познати много.
Всеки търговец сам определя цената на стоката/услугата, която продава. Vivacom правят добра отстъпка при комбиниране и няма уловка.

# 202
  • Мнения: 68 372
Уловка винаги има и винаги гледат да те прецакат. Правят го при това, гледайки те невинно в очите Joy

# 203
  • Мнения: 5 176
Уловка винаги има и винаги гледат да те прецакат. Правят го при това, гледайки те невинно в очите Joy
Кажи какви са уловките в онлайн офертата.

# 204
  • Мнения: 68 372
И защо да го правя..
Последният път като я казах...нали...помним 😉

# 205
  • София
  • Мнения: 9 880
Оставам в А1, макар и по-скъпо. Виваком нямат връщане назад на Еуроспорт повече от едно предаване... А записът се плаща. Flushed В А1 имаш 12ч място за запис.

Последна редакция: пн, 27 яну 2020, 21:42 от Starrydream

# 206
  • Мнения: 6 924
Това последното е лишено от всякаква логика. 12 часа запис във Vivacom е срещу 2.40 лв. Ако ги добавим към цената 24.80 пак ще платите 8 лв повече на А1 или накратко за едно и също нещо в продължение на 2 години ще плащате 20% отгоре.

Къде е уловката? Joy

# 207
  • Мнения: 68 372
Имам питане относно преподписване на А1 (може ли да си запазя стария план) или нов но Виваком - L +/13лв/ и Интернет 100мбтс /11,80лв/ прави 24,80лв... в А1 подобен план в момента е около 35лв (като добавим и HD paket za 3lv) - къде е уловката с Вивата, че не са ми познати много.

За разговори - мобилен план - какво може да се вземе (без моб. интернет) и поне 1000мин до /около 15лв (ако не успея да го запазя стария който е 14 и нещо)
Пп. Не видях единствено Eurosport HD като опция да се добавя когато искам.

Сегашният ти план не казваш какъв е - на промоц условия ли е сключен, колко става таксата след изтичане на срока? Изобщо как се води този план, как се казва?
Провери го в договора...

# 208
  • Мнения: X
Днес Виаком ме вбесиха за пореден път. Преди години се прехвърлих при тях от мтел, понеже ми предложиха много хубава оферта. 16 лв. на месец за неограничени минути към всички. След като ми изтече договорът, преподписах на 18 лв, нямало я офертата от 16 лв. Последният път преподписах на 20лв, понеже пък я нямаше офертата от 18 лв. Сега пак дойде време да преподписвам и започнах да следя във онлайн магазина за добра оферта. Отново излезе една на 19.99 при същите условия. Запазих я в кошницата, добавих си и  мобилен телефон към офертата и започнах да опитвам да завърша поръчката. Никакъв шанс. Стигах до средата, изписваше ми, че има проблем и дотам. " Моля, опитайте по-късно". След цял ден опити, офертата изведнъж изчезна, и на нейно място се появи друга, при същите условия, но с цена 29, 99 лв! Пробвах нарочно дали ще успея да стигна докрай с поръчката на новата цена. Ами стигнах и я отказах, разбира се. Две седмици по -късно, тоест днес, излезе същата изгодна оферта. Отново цял ден опити, пак същия проблем " опитайте по-късно". Звънях два пъти на 123, явно имало проблем в системата, да пробвам по-късно. Пробвах преди малко, офертата вече на скъпата цена, технически проблем никакъв, системата позволява да поръчам! Пак звънях да питам защо се случва така. Получих груб отговор, че не бил тяхна работа онлайн магазина, да съм отидела във физически магазин, ама и там я нямало изгодната оферта.
Добре де, защо се подиграват с хората?! Чия работа е онлайн магазина, като там е оставен за връзка тел. 123? Какъв е смисълът да се пускат периодично изгодни оферти, като поръчката не може да бъде завършена. Как така системата се оправя като изтече офертата? Дойде ми до гуша вече, от мтел се махнах заради тарикащината им, тук пак същото.

# 209
  • Мнения: 68 372
Всички са един дол дренки. От най-долния сорт...

Пиши на КЗП...снимай офертата/скрийншот ако се появи пак.

Общи условия

Активация на акаунт