На какъв план сте? /мобилни оператори/

  • 79 069
  • 2 038
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 5 255
Здравейте,
правя си онлайн магазин и искам за контакт да оставя телефон, но да не е личният ми. Към кой от операторите бихте ме насочили за договор с такса 12-15лв? Не ми трябва интернет.
Добър и евтин план е на Bulsatcom 9лв. 400мин. или 14лв. 1000мин. към всички национални http://www.bulsat.com/mobilni.php , но те имат само 4G мрежа и е възможно при теб да няма обхват.

# 181
  • Мнения: 1 876
Моят план е A1 ONE unlimited 49, като в него се включват:
Мобилен интернет на максимална скорост
43000 MB
Международни разговори към ЕС
800 минути
Обем данни в ЕС и Балкани
800 MB
Роуминг ЕС и Балкани
800 минути
Роуминг SMS в ЕС и Балкани
800

Също в плана си имам 100GB @ disk.bg И HBO, но не намирам в тарифата колко са.


Не намерих по-подходящо място да попитам дали някой използва кредитна карта А1? Условията са добри, видях и тарифата, единствено има 4,68% неустойка при някакво закъснение, а на малка сума до 500-1000 лв. не е страшно.

# 182
  • Мнения: 9 441
Кредитната карта от А1 всъщност е т.нар. Бяла карта.

# 183
  • София
  • Мнения: 1 249
Мобилният ми план е на Теленор, сега рових в сайта, но не го откривам. В интерес на истината не забелязвам да шментят със сметката и да я надписват. Имам неограничени минути към всички, имам международни минути, интернет, който ми стига. Нямам есемеси, но при наличието на вайбър, на месинджър, нямам и такава нужда. Таксата ми се води 22,48 лева. От време на време навъртвам сметка, но най-много съм плащала до 30 лева месечно, което ме устройва.


Преди години бях на А1, такива мошеници и измамници, не съм виждала. Едва ли ще повторя тази грешка. То бяха надписвани сметки, то бяха неадекватно подновявани договори. Даже жалба бяхме пускали и ни я уважиха. Отделно.. до преди година се бяхме излъгали и домашният интернет и телевизия да бъдат към тях.. Голяма минавка! Интернетът спираше, качеството на телевизията не бе добро.. въобще не искам и да чуя за тях. Голямо разочарование.

# 184
  • Мнения: 68 655
В "архив" на сайта сигурно го има плана ти.
И моят е там...

# 185
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 795
Имаме две сим карти на името на фирма,която не съществува в Регистъра сигурно от 6 години.Искам да направя смяна на потребител,но ми казват,че трябва да изчакам да изтекат договорите.Обаче в такъв случай имам опасения дали ще мога да запазя същите условия при,които съм подписала договорите?Ако някой има опит да сподели.Благодаря.

# 186
  • Мнения: 68 655
Прочети в общите им условия в сайта.
Кой ти казва така...ако е в офис, не ги слушай.
Пусни си писмено запитване чрез формата за контакт. ПИСМЕНО.

# 187
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 795
Прочети в общите им условия в сайта.
Кой ти казва така...ако е в офис, не ги слушай.
Пусни си писмено запитване чрез формата за контакт. ПИСМЕНО.
В два офиса питах по различно време и все едно и също ми отговарят.

# 188
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 795
Само че не откривам формата им за Контакт. Може ли помощ?

# 189
  • Мнения: 68 655
На кой оператор..?

# 190
# 191
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 795
Много благодаря

# 192
  • Мнения: 840
vivacom що изписват че изтича договора. те са без изтичане и ще продължи да си е при същите условия докато не им дойде акъла да спрат плана например (А1 го направиха).

# 193
  • Мнения: 68 655
Не докато спрат плана
 Докато те не прекратят договора!! / или клиентът не го прекрати-тоест една от двете страни /.
Разликата е осезаема.

# 194
  • Мнения: 840
едва ли ще тръгнат да прекратяват договор.

"Мобилната ви услуга е с изтичащ срок. Възползвайте се да я подновите при по-добри условия."

Общи условия

Активация на акаунт