Учените твърдят, че най-накрая са достигнали до най-доброто си решение за децата с увреждания. Те създадоха софтуер, който да им помогне да разрешат поне отчасти проблемите си с общуването с другите и заобикалящата ги среда. Създавайки въпросната програма, разработчиците предимно са мислили за децата с целебрална парализа. Софтуерът носи приветливото заглавие „Как мина в училище днес?”.
Системата в помощ на децата с проблеми е дело на компютърните специалисти от университетите в Абердийн и Дънди (Великобритания). В проекта дейно участие взима и най-голямата шотландска организация за хора в неравностойно положение.
Първите ученици, които имаха достъп до софтуера, са от училището Корсфорд в Ренфрюшир (Великобритания). „Как мина в училище днес?” използва сензори, специални чип карти и записващи устройства, за да събере информация за това какво е преживяло детето в училище през изминалия ден.