Видеоклипът "Презерватирай се" - част от кампанията срещу ХИВ/СПИН, не само предизвика гневни реакции в социалните мрежи, но и провокира читатели на "Дневник" да изпратят добри примери как може да се прави подобна кампания.
"Дневник" публикува някои от видеата:
Франция, октомври 2007, автор е агенция "Лио Бърнет" :
Франция, 2010, кампания на AIDES:
Испания, 2009, кампания на "Лекари без граница":
Отново Франция, 2007
Изпратихме и официални въпроси до здравното министерство и програма "Превенция и контрол на ХИВ/СПИН". Очакваме отговор кой е автор на видеоклипа, как е избран, от колко кандидати и по какви критерии. Попитахме още какво е било заданието за видеоматериала. Очакваме отговори от колко средства са платени за изработката му и откъде са отпуснати.