Ултра лято в Албена 2010 (тема 6)

  • 47 599
  • 685
  •   1
Отговори
# 630
  • Мнения: 6 301
Зузи, би ме било гнус да се къпя в такава баня  Sick Наистина е мизерно.

# 631
  • Мнения: 2 865
Това е просто недопустимо.

# 632
  • Мнения: 762
Забравих да споделя Наложи се да си искам от рецепция тоалетна хартия, щото като не влизат да чистят няма как да разберат че се е свършила. Около вилите е мръсно и обрасло. Чудя се да ли си струва труда да им пиша. Като се замисля те неможе да не са знаели в какво състояние им е базата  newsm78 Май не си струва......

# 633
  • В.Търново
  • Мнения: 6 680
Забравих да споделя Наложи се да си искам от рецепция тоалетна хартия, щото като не влизат да чистят няма как да разберат че се е свършила. Около вилите е мръсно и обрасло. Чудя се да ли си струва труда да им пиша. Като се замисля те неможе да не са знаели в какво състояние им е базата  newsm78 Май не си струва......
Не се отказвай,пиши....те може би заради това минават покрай капките,който се оплаче-оплаче,който не-не.Дават го на доизживяване.Наистина куца хигиената на доста места в Албена,а и това с парко местата е ужасно.Навсякъде автомобили.Въобще курорта Албена не може да се каже,че е луксозен курорт или поне на ниво.Ако трябва лично шефовете да минават на проверки от време на време да си следят базите в какво състояние са или да си наемат кадърен персонал.

# 634
  • Луната ни пази
  • Мнения: 3 008
Забравих да споделя Наложи се да си искам от рецепция тоалетна хартия, щото като не влизат да чистят няма как да разберат че се е свършила. Около вилите е мръсно и обрасло. Чудя се да ли си струва труда да им пиша. Като се замисля те неможе да не са знаели в какво състояние им е базата  newsm78 Май не си струва......
Не се отказвай,пиши....те може би заради това минават покрай капките,който се оплаче-оплаче,който не-не.Дават го на доизживяване.Наистина куца хигиената на доста места в Албена,а и това с парко местата е ужасно.Навсякъде автомобили.Въобще курорта Албена не може да се каже,че е луксозен курорт или поне на ниво.Ако трябва лично шефовете да минават на проверки от време на време да си следят базите в какво състояние са или да си наемат кадърен персонал.
А мислиш ли, че не минават? Кадърен персонал- единствената алтернатива са по- възрастни жени и млади и неопитни деца от Добрич и ромки от съседните села. Поради ниското заплащане старите албенаджии вече са по другите курорти. Единствено готвачите са с по- сносни заплати и за това все още някои майстори стоят! Нито на Лидия Шулева и се дават повече пари за заплати, нито на Станев. Докато е така и курорта ще отживява.

# 635
  • Мнения: 762
Колкото повече разсъждавам по темата толкова повече стигам до извода че те това което си го пишем си го знаят. Щото ако аз чакам 20 души на гости у дома си осигурявам 20 стола и толкова прибори и всеки има къде да седне. Ако нямам място ще си поканя по-малко хора. Така че и те са знаели на колко легла колко парко места ще предложат, колко шезлонга на плажа и колко около басейна имат и са били предварително наясно че ще се боричкат хората за храната, шезлонгите и парко местата, а за навалицата в автобусите да не говорим. Май единственият начин да ни уважават като гости а не като натрапници е да не ходим там ! Ние им се натисках ме и те ни третират май като навлеци. Аз по нищо не усетих че съм им гост и то желан!

# 636
  • Мнения: 17 973
Абе гост, то ние сме си клиенти, и това ги задължава още повече, защото си плащаме, аз като съм на гости кусури не диря, каквото са ми наготвили, където ме сложат да спя- това е.  Много ми е жал, че не съм видяла Албена в хубавите и години, защото сега е...връщане назад, много назад в годините.

# 637
  • Луната ни пази
  • Мнения: 3 008
Колкото повече разсъждавам по темата толкова повече стигам до извода че те това което си го пишем си го знаят. Щото ако аз чакам 20 души на гости у дома си осигурявам 20 стола и толкова прибори и всеки има къде да седне. Ако нямам място ще си поканя по-малко хора. Така че и те са знаели на колко легла колко парко места ще предложат, колко шезлонга на плажа и колко около басейна имат и са били предварително наясно че ще се боричкат хората за храната, шезлонгите и парко местата, а за навалицата в автобусите да не говорим. Май единственият начин да ни уважават като гости а не като натрапници е да не ходим там ! Ние им се натисках ме и те ни третират май като навлеци. Аз по нищо не усетих че съм им гост и то желан!
Аз в интерес на истината бях на другия полюс, много ми хареса. ! Взискателна съм заради детето и нямах забележки към чистотата, освен в деня, в който титулярната камериерка отсъстваше (следователно въпрос на човек). Храната на мен лично ми беше вкусна, ходехме малко по- късно заради блъсканицата и така я избягвахме, басейна беше много чист, честно казано едно боклуче не видях вътре, момчето чистеше филтъра през час, час и половина, децата се забавляваха постоянно, не искаха да си тръгват. Вярно е, някои от забележките, които отбелязахте и на мен ми направиха впечатление, но..... не ми попречиха да изкарам страхотно, въпреки че бях сама с две деца Simple Smile ! За финал- бях в Оазис, сектор А, стаята гледаше към главната улица, но единсвения шум , който ни притесняваше, е бабата в съседната стая, която до късно си гледаше ТВ -то на макс , но след известно чукане по стената, се усети!

# 638
  • Мнения: 71
Лариса,Nevdi,благодаря ви мнооооогоооо     bouquet Hug     bouquet Hug
Моля, пак заповядайте. Надявам се чудесните песнички да ви топлят през студените зимни дни само с хубавите спомени от това лято и мечтите за лято Албена 2011.  Peace

# 639
  • Мнения: 2 401
Наминах след дълго отсъствие и виждам, че вече има адекватни коментари за качеството на услугите в Албена.
Но как да се надяваме, че нещо ще се промени след като от няколко години всички недоволни биваме сръфани, наругани и оплюти от прости потребителки и хора, чиято работа е да работят за измислен имидж на курорта.

# 640
  • Мнения: 79
...всички недоволни биваме сръфани, наругани и оплюти от прости потребителки и хора, чиято работа е да работят за измислен имидж на курорта.

Смело! Thinking
Би ли доразвила тезата си?! Rolling Eyes

# 641
  • Мнения: 17 973
Наминах след дълго отсъствие и виждам, че вече има адекватни коментари за качеството на услугите в Албена.
Но как да се надяваме, че нещо ще се промени след като от няколко години всички недоволни биваме сръфани, наругани и оплюти от прости потребителки и хора, чиято работа е да работят за измислен имидж на курорта.

Аз не бих се изразила толкова грубо, но разбирам какво ими предвид Минзухар, защото след като се върнахме и написах негативния си пост, много хора се нахвърлиха отгоре ми, за да ми кажат, че не разбирам, че храната е била хубава /а тя не беше/, че съм капризна, че не можем да се забавляваме, а само кусури търсим и т.н. След като и те се върнаха обаче, писаха, че вече са съгласни с мен, друго си е око да види. Чест им прави, че си признаха.
При тях е носталгия, за нещо хубаво, което помнят, при мен беше разочарование от нещо прехвалено.

# 642
  • Мнения: 5 277
Да взема и аз да се разпиша за .КОМ и за Албена като цяло.
Първо за хотела - аз лично съм много доволна от стаята ни - бяхме на прземен етаж и това ни хареса най- много - отваряш вратата и си навън,сядахме си на масичката и децата си играят отпред на тревичката.Искахме сектор Д,но чак на третия ден разбрах,че сме настанени в Б Simple Smile Не съм спорила,защото така или иначе там ни хареса още от вратата. Simple Smile Стаята си ни беше супер - едно двойно и едно единично легло, ТВ,климатик,всичко,както си е на снимките. За чистота - беше по-чисто от много други места,където съм била Simple Smile Камериерката ни беше готина - всеки ден сменяше хавлиите,макар че не бяхме ползвали трите комплекта пак ни оставяше три и накрая имахме към 3-4 неизползвани,защото за децата си носех отделно,на третия ден я попитах кога сменят чаршафите и тя веднага се върна в стаята и ни ги подмени.Винаги чистеше сутрин докато ни няма,не сме я засичали в стаята. Аз лично съм доволна от чистотата. Не е перфектна,но и не е толкова зле,че да ме е гнус.
Храната в ресторанта беше добре - ако отидеш да седнеш в началото на храненето обаче. След това повечето интересни неща свършват и остава това ,което има всеки ден. Обаче се усетихме чак последните 2-3 дена как става Simple Smile Лошото е,че по някое време настава пълна лудница,всеки се бута нанякъде,ресторанта там,където се взима храна не е доизмислен много ,тясно е и е голяма лудница в пика. Отделно това с липсващите чинии и прибори  Rolling EyesИзнервящо е,признавам си и ако има друг хотел от този клас,в който това да го няма, ще го предпочета.
Това,което на мен най-много не ми хареса е,че няма детски кът,детски клуб,детски съоръжения в басейна и анимацията за деца беше никаква - поне за малки като моите. Само единия ден видях на басейна една игра,където хвърлиха някакви щипки в дълбокото на басейна и трябваше да ги извадят,съответно ние не можахме да се включим. На другия ден момичето каза,че нямало време за игра,защото станало 12 ч. Детска дискотека имаше само 3 пъти в седмицата,като ние за 5 нощувки я хванахме 2 пъти. Иначе едната вечер имаше страхотно шоу на сцената  Peace
Та анимацията за деца ще е другото,заради което бих сменила хотела  Peace
Шатъл буса - няма такъв цирк Simple Smile Единия ден отидохме да го чакаме - на спирката 100 човека. ПО-лошото е,че и на първата спирка имаше още 100 и на нашата буса изобщо не спря Simple Smile До там с опитите ни да го ползваме.След това си ходехме с колата.
На плажа бар Хавана не знам колко вкусно са готвели,защото,за да се храниш там трябва да си още по-нахален и търпелив,отколкото в хотела Simple Smile В началото има всичко и след това чакаш да заредят. От там сме си взимали само пиене и сладолед,а - също и пъпеш,защото в нашия хотел друго освен ябълки(зелени),сливи и ако си късметлия - банани и праскови,друго нямаше. Също голям минус за мен.
Алкохолът,които уж трябваше да е Ултра - имаше някакви уискита,които ние  не пием и не знам как са били,май имаше Джони,което бързо свършваше.Аз съм фен на Бейлис и първите два дни си пийвах ( Каролайнс де,точно Бейлис нямаше) ,разбира се докато го имаше . Последните три дни изобщо не заредиха повече. При положение,че предлагаш ултра не може ултрата да я няма,колкото и да си платил за това.  
Аз също не подкрепям хора,които недоволстват от обслужването или нивото на хигиената - няма как да платиш 50 лв. и да очакваш същото разнообразие от храна или същото ниво на чистота като в хотел,където нощувката е 100 лв.,но поне това,което предлагат да го има налично ,а то липсва. Гъбата и джакузито не работят,детксата площадка,която пише,че я има, я няма,вносния алкохол не го зареждат или по 1-2 бутилки,колкото да се види,че има. Няма как хотел с 300-400 стаи да се задоволи с такова колкичство,колкото и повечето да не консумират едно и също.
А за десертите не знам вие къде ги видяхте толкова разнообразни и вкусни - аз това което забелязах,че изкарваха - за първите успели да се докопат - са някаква плодова пита,кекс,1-2 торти,но това в количества за 10 човек,а не за 500. След това сладки от тези насипните.Не съм фен на десертите,но поне заради децата .
Забравих плажа - ние винаги си бяхме на първа линия - отивахме към 9-10 ч. и се цопвахме най-отпред само на шезлонги ,без чадър и си ни беше супер Simple Smile
КАто цяло равносметката ми е - за бюджета,с които разполагахме съм повече от доволна от това,което получихме. За 500 лв. за 4 души имахме стая с климатик,която някой почистваше,може и да не е основно,но е почистено,за мен беше достатъчно,храна и напитки по всяко време,също и сладолед. Ако си сметна разходите само за безалкохолни и сладолед на свобдно до никъде няма да ни стигнат тези пари. За храна също - има от всичко,винаги сме преяждали даже,камо ли да останем гладни.Вярно,че последните дни започна да ни втръсва от еднообразие,но пак ако трябва да сме някъде на квартира с тези пари ще си позволим доста по-малко.Освен това шезлонг на плажа ,басейн. Абе предоволно.
НО ако имам по-големи възможности не бих избрала отново този хотел .
Досега съм се спряла по отзививите ви на Орлов и Добротица и евентуално Ралица 3 зв.,но зависи догодина какви ще са цените там. Никой от другите хотели според мен не си заслужава по-високата цена от тази в КОМ .Мое мнение.
За Ралица супериор,Калиакра и особено пък Фламинго изобщо не говоря. Не мога да си обясня,защо хора,които имат възможности за тях изобщо гледат към другите хотели. Много ясно,че ще са супер разочаровани и ще отчайват и другите.
Оставам си на мнението,че курорта е подходящ за хора със средни доходи за качеството ,което предлагат и ако искат да си върнат качествените туристи ще трябва да вложат доста пари в него.

Последна редакция: чт, 09 сеп 2010, 13:12 от Djina

# 643
  • Плевен
  • Мнения: 97
Е аз не мисля ,че работя за имиджа на курорта на мен ми хареса,на моите приятели също.Това за мен си е достатъчно добре.Ама наистина не е коректно пък да ви се кара някой като казвате ,че на вас не ви е харесало.Все пак всеки има право на мнение . Hug

# 644
  • Мнения: 1 951
Хохо! Минзухар изби рибата  Laughing
Значи аз съм или просто проста, или работя за имидж. Избирам си първото  Mr. Green Или трябва да не си отварям устата колко много сме доволни и от хотела, и от храната и от всико от-до.

Не мога да разбрера, как с посещението на един хотел и последвалото ви разочарование, зачерквате целия курорт?   Crazy

Общи условия

Активация на акаунт