Къде да се оплачем в случай на некоректен търговец?

  • 4 830
  • 6
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 335
Не се бях замисляла за това до сега, след като вече месец и половина не мога да си получа парите обратно от магазин, който не можа да изпълни поръчката поради изчерпана наличност. Изпратих им n-найсе мейла - не отговарят и това е.

Искам да подам жалба, но не знам къде Thinking На адреса на арменския поп?

Случвала ли се е на някой подобна неприятност и как разрешихте проблема? Къде подадохте оплакване?

Последна редакция: вт, 01 юни 2010, 11:07 от Stelfy

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 3 624
Кажи  кой  е сайта? Англииски ,американски? Как момичетата да  дадат съвет или окажат помощ?Това е крайно неприятно ,но наистина зависи какъв е сайта ,как си платила и т.н.Просто трябват подробности...Има много компетентни мами които ще помогнат-не се отказвай

# 2
  • София
  • Мнения: 1 335
Сайта е www.rimbalzo.co.uk (английски, както става ясно от адреса), платила съм през PayPal на 2 пъти - веднъж цената на продукта и веднъж цената на доставката (не знам защо им е такава двойна системата). Какви други подробности да дам? newsm78

(Остатъка от историята е: в средата на април поръчах една играчка, за която платих и 2 седмици ни вест, ни кост от нея, а обикновено пратки от Англия пристигат за по-малко от една работна седмица. Питах ги какво става, а те ми се извиняват - мислели, че я имат, но я нямат и техния доставчик също я няма, но ще ми я доставят в началото на юни. Казвам им - не ми трябва в началото на юни, рождения ден на сина ми е в началото на май, така че канселирам поръчката и ако обичате да ми върнете парите, за да си купя продукта от другаде, без това вече не остана време.  Всичко това много любезно им го пиша де Sunglasses На този мейл отговор не получих. След няколко дни получавам автоматичен мейл до много потребители: нас няма да ни има до края на май, защото си местим офиса и няма да отговаряме на мейли, но ще гледаме да хвърляме едно око на този имейл адрес за спешни въпроси. Отнесох си спешния въпрос и до този имейл адрес - нищо! След датата, в която трябваше да са отново на линия пак им писах - пак няма отговор. Това е в общи линии.)

Не бях писала конкретики, защото мислех, че има универсален подход на действие, т.е. при проблем с търговец подаваш жалба в интернетското полицейско управление и т.н. Въпроса е кое е интернетското полицейско управление Mr. Green

Последна редакция: вт, 01 юни 2010, 08:35 от Stelfy

# 3
# 4
  • София
  • Мнения: 1 335
Благодаря много, това търсех! Hug

Последна редакция: вт, 01 юни 2010, 15:14 от Stelfy

# 5
  • София
  • Мнения: 1 335
Връщам се просто да разкажа финала на историята:

В крайна сметка ми отговориха на мйелите, извинявайки се с трети лица и непредвидени обстоятелства, и че не могат да ми върнат пълната сума за продукта, защото в Пей Пал имало такси при валутен превод. Аз им обясних (няколко пъти), че е некоректно да искат от мен да плащам каквото и да било, защото са се издънили отвсякъде, а аз нямам никаква вина в случая.
Впоследствие все пак прецених, че въпросната такса би била няколко паунда и им казах, че ок, ще поема тази разноска (макар че ако аз бях търговец не бих го допуснала, защото чистото ми име би ми било по-важно) и ако продължа да имам трудности при връщането на парите ми ще подам оплакване в Европейския потребителски център (благодаря, Харалампиева Mr. Green).
Последния мейл изпратих вчера вечерта, преди малко получих превода в Пей Пал Peace

# 6
  • Мнения: 583
 Hug радвам се, че всичко е приключило!

Общи условия

Активация на акаунт