Мебели Айко - или всичи ли са един дол дренки???

  • 10 013
  • 7
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 3 046
Една позната на много от вас история, повторена за пореден път....
С голямо желание и хъс направихме ремонт и хукнахме по магазините да търсим детска стая на малкия. Искахме я възможно най-бързо, оферти като 45 работни дни ми звучаха като "Никога". Накрая си купихме мостра от великия магазин "Мебели Айко". Даже имахме отстъпка, защото е мостра (не това беше основното, за което я избрахме, просто си мислих, че мостра означава, че си я нарамваш и си я носиш в къщи на мига). Платихме я на касата и там разбрахме, че ще я чакаме 1 месец. ОК, наша грешка, не попитахме предварително. Измина месец, после още няколко дни...от Айко никой не ни звъни. Обаждам се - някаква кака ме успива, че имали проблем, не им били дошли новите мостри и не можели да изпразнят магазина, щели да ми я докарат след 2 седмици. Ядосах се, поисках да говоря с търговския им директор, прехвърлиха ме на някой си, а аз му се накарах, че ще ги разнеса по всички форуми дето намеря колко нелоялни са, отделно ми текът неустойки по договор и т.н. След 5 мин ми се обади същата кака с бодър глас да ми съобщи, че разговорът ми с търговския директор имал ефект и урте в еди-колко-си часа ще ми докарат стаята.
До тук-добре. Докара я. Даже беше сглобена, нали е мостра. Само едно шкафче (скринче с чекмеджета) не беше сглобено, беше в кашон. Изсипаха ни я пред входа и си заминаха, ние щастливи си я качихме, наредихме, аз постлах леглото. Стигнахме до шкафчето в кашона, отварям го и --- то в друг цвят  #2gunfire
Това беше преди 10 дена. Вече 10 дена ме лъжат, мотаят че ще дойдат да ми докарат новото скринче и да си вземат тяхното. Даже ходихме до магазина, да не разчитам само на телефоните, а там една искрена служителка тип "патка заспала" чистосърдечно ни обясни, че са продали нашето предплатено на 100% шкафче, защото си мислили, че в склада имат още, не им хрумнало, че може да е в различен цвят  ooooh! Обеща ни, че в сряда (миналата!) щели да имат доставка на такива скринчета и че ако не в четвъртък, то най-късно в петък скрина ще е у нас. В събота звънях да ги питам - те вече са ме взели на мезе, "ааа, вие сте жената със скрина" ми каза някакъв служител. Е, в събота отдел рекламации не работел, но той знаел за проблема ми и в понеделник щели да ми се обадят. Днес е вторник...вече не знам да се ядосвам ли, да се карам ли с някого...пък и с кого...

Вчера си взех комплект чаршафи, които си бях поръчала в някаква фирма ТЕДЕК (поръчала, защото ги искам в летен вариант, със 100г вата). В най-големия дъжд доплувах до магазина, защото вече седмица ми ги бавеха и - щастие, бяха пристигнали. Прибирам се, тръгвам да ги пъхам в пералнята и...няма калъфка за възглавница  ooooh! А десена на "Немо", не върви каква да е възглавница. Днес ходих (не ми е съвсем под носа) да се разправям, повярваха ми, дадоха ми една калъфка, но все пак аз се разкарвах за пореден път до там!

Като се замисля, вчера купих ботуши на Мишо, ама в магазина видяхме само десния  Thinking дали левия няма да се окаже в друг цвят  newsm78 не се сетих да видя снощи.....

# 1
  • Мнения: 2 149
Аз видях на едни роднини детската стая - бяло-лилава, много красива на 1 поглед. Бях покъртително разочарована като я видях в детайл - МДФ-а не бе боядисан перфектно, имаше чукната вратичка, а на всичкото отгоре made in China Tired
Съжалявам, че така си се разочаровала!
само където може да бъркам Айко с Арон, но не май беше Айко точно.

# 2
  • MJF
  • Мнения: 8 528
айко е от магазините в които съм се зарекла да не влизам.мен ме мотаха за аксесоари за баня.бях сама но успях след като се държах като настойчив клиент да накарам 1 момиче и 1 момче за по 5 минути и накрая излязох с половината от заплануваните неща поради липса на  наличност.изобщо поредните подиграващи се с клиента магазини

# 3
  • sofia
  • Мнения: 8 925

Като се замисля, вчера купих ботуши на Мишо, ама в магазина видяхме само десния  Thinking дали левия няма да се окаже в друг цвят  newsm78 не се сетих да видя снощи.....

Винаги меря и двата на място и оглеждам щателно Wink За съжаление с мебелите това е невъзможно  Tired

# 4
  • София
  • Мнения: 1 423
mama_na_misho, съжалявам за преживелиците ви. Не са постъпили коректно с вас от Айко. Няколко пъти съм им била клиент и съм доволна от обслужването и качеството на стоките. Миналата година си купихме спалня- българска, от ПДЧ, производство на една русенска фирма. Нашия модел го нямаше в наличност и ни казаха, че трябва да изчакаме 1 месец. Обадиха се на третата седмица и казаха, че имат от нашия модел и  попитаха кога е удобно да ни я доставят. Транспорта беше за тяхна сметка. Отделно си бяхме платили да я качат до четвъртия етаж (а не да ми я оставят пред блока и да се чудя как да я пренеса). На другия ден дойдоха да ни я монтират.
Купували сме още компютърно бюро, стол, няколко комплект чаршафи, нощни лампи и съм доволна от качеството им.

# 5
  • София
  • Мнения: 3 046
Транспорта беше за тяхна сметка. Отделно си бяхме платили да я качат до четвъртия етаж (а не да ми я оставят пред блока и да се чудя как да я пренеса). На другия ден дойдоха да ни я монтират.
И при нас транспорта беше за тяхна сметка, а за другите неща явно пропуснаха да ни подсетят в магазина, ние също не се замислихме на касата как ще я качваме и в крайна сметка не си бяхме предплатили носенето. Но и това го слагам в списъка на нашите грешки, ако се бяхме сетили на момента щяхме да си платим качването, ама...а и тези ПДЧ-та не са тежки, не беше особено трудно до 2 етаж.

Предполагам, че не се случва на всеки клиент да му объркат поръчката или да го бавят, и на нас ни казаха, че много често нещата идвали преди определения срок. Но все пак мен не ме интересуват техните проблеми, ами ако се нанасям в нов апартамент и детето ми няма къде да спи? Преди да тръгнем по магазините четох подобни истории за Мебели Арон, там нещата им пристигат някъде от чужбина (май Полша) и съвсем не могат да си планират доставките, затова реших, че след като им се случва (сравнително често) няма да рискувам с тях. Е, то било все едно. Това, което ме дразни, че никой не приема проблема присърце, поне за пред мен. Като се обадя ме прехвърлят от човек на човек и всички с досада ми отговарят "ами аз какво да направя, бе госпожоооо". Вече се притеснявам, че минава време и накрая може да си останем без шкаф...

# 6
  • София
  • Мнения: 3 046

Като се замисля, вчера купих ботуши на Мишо, ама в магазина видяхме само десния  Thinking дали левия няма да се окаже в друг цвят  newsm78 не се сетих да видя снощи.....

Винаги меря и двата на място и оглеждам щателно Wink За съжаление с мебелите това е невъзможно  Tired
С ботушите няма проблем, еднакви са  Mr. Green Все пак са КК, ето че някои марки, дори и БГ държат на качествено и коректно обслужване  Peace

# 7
  • София
  • Мнения: 1 423
Това, което ме дразни, че никой не приема проблема присърце, поне за пред мен. Като се обадя ме прехвърлят от човек на човек и всички с досада ми отговарят "ами аз какво да направя, бе госпожоооо". Вече се притеснявам, че минава време и накрая може да си останем без шкаф...
Това с прехвърлянето на отговорността го има навсякъде. И аз много пъти се дразня като ни правят на маймуни. Вместо да се стремят да печелят клиенти, с това си поведение правят точно обратното. Единствените губещи са те. Клиента има избор и ще отиде в друг магазин.
Търси си правата и след като сте платили скрина, значи трябва да си го получите.
Успех  Peace

Общи условия

Активация на акаунт