Черен списък на мебелните магазини

  • 15 706
  • 47
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 17 592
Ами... това е то. След поредния проблем от поредния магазин - този път маса - реших да пусна тази темичка, поне друг да не се мине. Пиша магазини, в които не получавате каквото сте поръчали - т.е, не се спазват сроковете, получавате дефектна или некачествена стока... Само няколкото, които сега се сещам къде са. Попаднах и на още 3 такива, ама не ги знам къде са се преместили.

Коколино - на Пиродска Вместо 3 седмици 2 месеца, с големи проблеми - столчета - и накрая - с пукнатини
Още един на Пиродска, на отсрещната страна, но - уви - не помня името му, от там гардероби, дори не искам да описвам изпълнението какво се оказа.
Последно - масата  е от Мебелен Магазин Тайм (на пътя към Надежда), обещаха я на 1-ви септември за 14-ти. Сега е 9-ти октомври, а масата е... няма едно нещо да й е наред или да пасва.
Хм... Има един магазин, който се намираше преди време в Младост 3, но го преместиха, не знам къде... Ако го открия кой беше, ще го напиша. Там забавянето може да е с години...

# 1
  • Мнения: 1 152
Коколино - на Пиродска Вместо 3 седмици 2 месеца, с големи проблеми - столчета - и накрая - с пукнатини
Още един на Пиродска, на отсрещната страна, но - уви - не помня името му, от там гардероби, дори не искам да описвам изпълнението какво се оказа.

ПироТска се пише, просто не можах да пропусна поправката!



По темата - фирма НЕО - мебели за баня - магазин в гараж, 40 дни забавяне и супер лошо качество! Само те предлагаха, това което търся за съжаление.

# 2
  • Мнения: 2 641
аз ще добавя Комо - купихме шкаф накойто сложили други панти и при монтажа се разпадна. обвиниха ни че е трябвало да си платим те да го монтират и не ни смениха шкафа. трябваше да ги съдя ама за 100 лева не ми се занимаваше.
вече поръчвам мебели само при познати  Peace

# 3
  • София /Абсурдистан
  • Мнения: 11 687
Ще следя темата.

# 4
  • Мнения: 8 999
Мебелни магазини "Галакси" - единият е на Цар Асен, а другият - на Дондуков. Не стига, че се забавиха /това мога да преглътна/, ами и бюрото, което ми доставиха накрая беше с десни чекмеджета, а не леви. Върнах го, за да го преработят, обещаха за 3 дни, обадиха се след 10 дни. На всичкото отгоре на мострата, която гледах в магазина им, кантовете бяха ПВЦ, а на това, което ми донесоха - най-обикновен хартиен кант, който се лепи с ютия!!!! А най-много побеснях, защото не се сетиха да ми направят отстъпка за всички неудобства, които ми създадоха. Българинът няма скоро да се научи да прави качествен бизнес и да поема отговорност за зле свършена работа.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 103
 Фирма "Баш майстора". Поръчахме врата, която чакахме три месеца и накрая получихме след множество настоятелни обаждания от наша страна, а трябваше да е готова за месец. Имам чувството, че ако не се бяхме обаждали изобщо нямаше да я получим - просто ни бяха забравили, а бяхме предплатили почти цялата сума.

# 6
Аз съм от Варна и имам съвсем прясно мнение от две мебелни фирми - Нипо и Арт Мебел. За първата нищо хубаво не мога да напиша. Високи цени, неспазване на сроковете по договора и като резултат - мебели с ниско качество, монтаж на мебелите проточващ се повече от месец и след монтажа - мръсотия по мебелите и цялото жилище и куп дефекти, които се появяват рано или късно... Втората фирма е за белия списък и е точно обратното на Нипо - абсолютно качествени мебели, спазване на срока и монтаж за 1-2 дни. След монтажа хората си почистват помещението в което са работили...

# 7
  • Мнения: 1 671
Имам скромен опит с мебелни магазини, но мога да допълня малко списъка.

Мебели "Станков" :
Поръчахме гарнитура и 3 месеца чакахме да я доставят, а трябваше да стане най-много за 2 месеца! Дори не си направиха труда да ни се обадят и да ни се извинят за неудобството, което ни причиняват с това закъснение. Съответно аз трябваше да ги търся поне 10-15 пъти  Twisted Evil, за да разбера кога ще е готова гарнитурата ни.
Два дни преди да ни я докарат, уговорихме в магазина доставка и качване до апартамента (със съответното заплащане 25лв. доставка и 20 лв. качване - по 10лв. на етаж, които трябваше да дадем на хамалите). В съответния ден само един шофьор ни стовари гарнитурата, ние сами трябваше да мислим как да си я качваме, защото вече такава услуга НЕ ПРЕДЛАГАЛИ!!! #Cussing out
Относно качеството на гарнитурата обаче нямам никакви забележки!  Жалко, че така им куца качеството на обслужване и работата с клиенти, защото рано или късно това ще създаде лошо име на фирмата, а гарнитурата наистина е хубава и удобна.

От "Комо" два пъти сме си купували мебели - спалнята и гардероба ни са от там и сме доволни. Избрахме си немски мебели, наложи се поръчка, но си спазиха срока и вече 2 години мебелите ни вършат работа и са съвсем здрави, като съотношение цена-качество са добри.

За сметка на това в "Бриколаж" ни продадоха шкафче за баня с дефект  Twisted Evil

От "Айко" веднъж съм доволна, веднъж - не. С креватчето на детето и шкафа за неговата стая нямахме проблеми, но с масата за хола имаше, пак свързани с доставка и монтаж.

# 8
  • Бургас
  • Мнения: 1 200
А нас ни излъгаха за кухнята,която си поръчахме.Беше магазин в Бургас,който доставя полски кухни,но всъщност е от мебели "Явор".Когато купувахме кухнята,имаше 2 цени-за 2 метра и за 2.60.Ние имахме пари за 2 метра,но жената ни каза да не се притесняваме да поръчаме кухня 2 метра,и че когато имаме пари можем да поръчаме останалия шкаф /горен и долен/.И познайте като отидохме наскоро да купуваме шкафчетата,защото вече ще слагаме кухнята,какво каза тя-"аааа,вие не сте разбрали,това са 2 отделни кухни и не може да си поръчате тези шкафчета.А и няма такива плоскости никъде...,нали знаете,че са полски?"и познайте как избезнях,но какво мога да направя?Посъветва ни да сме си купили още една такава кухня от 2 метра и само това било решението,не си купихме естествено.Иде ми да я удуша тази жена.

# 9
  • Мнения: 472
iliqna22 къде се помещава тази фирма?Да я имам в предвид,че съм на вълна кухни.

# 10
  • Мнения: 13 188
Фирма "Баш майстора". Поръчахме врата, която чакахме три месеца и накрая получихме след множество настоятелни обаждания от наша страна, а трябваше да е готова за месец. Имам чувството, че ако не се бяхме обаждали изобщо нямаше да я получим - просто ни бяха забравили, а бяхме предплатили почти цялата сума.

За нашата спазиха срока, но я слагаха, докато ни нямаше и като се върнахме- що да видим- не махнали дървената каса на старата врата, лепнали я отгоре и ни намалили яко светлия отвор, а е входна врата и нищо не може да вкараме вътре неразглобено. Самата врата са я "украсили" - сега касата и е с по- различен цвят от останалото. Пък колко беше скъпа #2gunfire #2gunfire.

# 11
  • София
  • Мнения: 7 190
Фирма "Баш Майстора" е ОК за интериорни врати.
Проблемът е, че те имат друга фирма подизпълнител за входни врати, и там вече положението е лошо.

# 12
  • софия
  • Мнения: 25 457
Фирма Gold Apolo. Добър дизайн, отвратително изпълнение и качество на материалите. Неквалифициран персонал. Спестиха си доста от детайлите.

# 13
  • Мнения: 1 305
...
Коколино - на Пиродска Вместо 3 седмици 2 месеца, с големи проблеми - столчета - и накрая - с пукнатини
Още един на Пиродска, на отсрещната страна, но - уви - не помня името му, от там гардероби, дори не искам да описвам изпълнението какво се оказа.
Последно - масата  е от Мебелен Магазин Тайм (на пътя към Надежда), обещаха я на 1-ви септември за 14-ти. Сега е 9-ти октомври, а масата е... няма едно нещо да й е наред или да пасва.
Хм... Има един магазин, който се намираше преди време в Младост 3, но го преместиха, не знам къде... Ако го открия кой беше, ще го напиша. Там забавянето може да е с години...

Евтино хубаво няма  Naughty
Въобще не мисля и да припарвам до Пиротска! Там е пълно предимно със съмнителни фирмички гаражно производство с "изгодни" оферти. То човек с големи и уж реномирани фирми си има проблеми, та какво остава с тия на Пиротска  Twisted Evil

# 14
  • MJF
  • Мнения: 8 588
 Sad Confused Confused Shocked #Cussing out Rageнакратко на 25септември 2007 г от фирма нова идея поръчах 3 секции полски.доставка устно до 30 работни дни.по договор не е вписано на мястото за срока.след като мина крайния срок на място ми казаха че мойта заявка тръгва от Полша на 5 ноември и ще пристигне до 10 ноември 2007г.мина датата 10 ноември пак на място ми казват че мебелите ми са вече в България и 1 седмица ще се разтоварват и сортират така че след 15 ноември ще ми се обадят.днес 21 ноември звъня аз.питам кога ще ми докарат съответния номер поръчка и след момент да проверя ме заляха с поредната помия от тяхна страна.отговор.по документи моите мебели били в пратката но всъщност ги нямало в камиона.ще дойдат с следваща пратка към края на месеца.след като ги накарах да пояснят за кой месец и година говорят се оказа края на ноември 2007 г.само че за 2 месеца аз разбрах че 1 седмица има път Полша -България,1 седмица се разтоварва камиона 1 седмица сигурно ще мине поне ако благоволят поне един път за това вече тогава 1 тримесечие да ми се обадят.утре ще ходя на място.накрая по телефона с половин уста промърмориха че се плащало неустойка.утре на място ще ида да говоря с тях.да видим какви пак ще ги измислят.без неустойка няма да минат но ми дайте съвет какво друго да правя.
щях да пропусна най трагичното.поръчах с плащане на цялата сума за да ползвам отстъпка.беше ми изгодно при условията които ми представиха тогава.
дайте съвет

# 15
  • софия
  • Мнения: 25 457
Пропуснах да напиша и Богдан мебел. Закъсняват с доставката, не се обаждат, за "екстри" като неустойка за неспазване на срока не се дава и дума да се каже. Материалите (без дамаската, която сами си избрахме) са евтини и некачествени, а за това как са ушити калъфите не ми се говори. А иначе цените им съвсем не са символични.

# 16
  • София
  • Мнения: 7 190
Пропуснах да напиша и Богдан мебел. Закъсняват с доставката, не се обаждат, за "екстри" като неустойка за неспазване на срока не се дава и дума да се каже. Материалите (без дамаската, която сами си избрахме) са евтини и некачествени, а за това как са ушити калъфите не ми се говори. А иначе цените им съвсем не са символични.
Наистина ли? Ужас! Като си помисля, че можехме за една бройка да си купим от тях канапета........

# 17
  • Мнения: 4 300
Само да вметна, че съм много доволна от Бриколаж и Практикер- заменят всичко, дори 3 седмици след като е купено. Не е точно за мебели,но все пак понеже прочетох мнение за Бриколаж по горе...
От Практикер купихме вградено казанче и след около 3 седмици майстора нещо не го хареса и каза да го сменим. Отидохме и хората веднага се съгласиха да си го вземат, стига да купим нещо друго за парите ( беше даже в различен месец, хората и ДДС-то са си приключили, нали съм счети Mr. Green). Купихме си бойлера и забравих какво още.
От Бриколаж бяхме взели едни сифони за пода в баните и се оказа че пак нещо не пасвали, трябвало само решетки да купим, та ги върнахме, взехме решетки за по малка сума и ни върнаха разликата в брой. Това се случва един ден след покупката.
Така че в това отношение съм доволна, хората са коректни Peace

# 18
  • Мнения: 162
          За Пловдив предлагам- Медели Идеа. Страшно грубо, некоректно и непрофесионално отношение. НЕХОДЕТЕ ТАМ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Поръчах ме си ъглов диван с дървени подлакътници за 1600 лв. При избора на подлакътниците занесох чекмедже от моята кухня- орех. Имаха същия цвят в картелката. ПРовери се 10-15 пъти номера и в крайна сметка пак го объкаха. Направиха ги цвят-венге, а краката с метален кант., който загрозяваше целия пейзаж. Върнах го! След 2 сед.- с цвят череша, а краката венге и т. н. Мотаха ме така 2-3 мес. и накрая отидох и вдигнах скандал до небесата. Те ми изкараха 2 кашона с крака и подлакътници. Омръзнало им да се занимават с мен . Аз им показвам поръчката- какво е записано вътре . Нищо неможели да направят. Бях си харесала и едни столове от там, но ме достраша да си ги взема-ако объркат и тях. Шарения. Взех си италиански с метални крака и кафява кожа като цвета на подлакътниците. Сега мразя този диван.

# 19
Мебели-Нова идея - София. Дадохме поръчка за спален комплект на 14.09. т.г. До този момент са пристигнали само гардероба и огледалото.Леглото, нощните шкафчета и др. не се знае кога ще пристигнат, а иначе поръчката би трябвало да се изпълни за  30 работни дни.  Изключително не професионално поведение на продавачките, нагло и грубо отношение. В крайна сметка си взехме липсващите мебели от комплекта от мебели явор.

# 20
  • София
  • Мнения: 7 798
Мебели Станков   #2gunfire #2gunfire #2gunfire  Ето повече подробности - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=130934.0

# 21
  • Мнения: 76
Меком ООД, предлагат матраци и дивани тип спалня с подматрачна рамка и матрак. Поръчахме го в началото на м.06, получихме подматрачната рамка в началото на м.10, при срок за изпълнение 45дни, матрак няма, не е дошъл още от Австрия /само дето на кутията пише, че е произведено в България, за Икея/ и след голям скандал успях да взема оборотен матрак, та да използваме дивана.
Мебели Еж, поръчка на кухня края на м.06, монтаж средата на м.10, отново при 45дни срок за изпълнение и монтаж и при монтажа си оставиха ръцете.

# 22
  • Мнения: 22 865
ПРАКТИКЕР -като цяло имат ужасно обслужване.,непрофесионално и бавно.Мотаха ме с поръчката на едни плочки 3 месеца.имала съм и други дефектни стоки оттам
МЕБЕЛИ ГИДУЛСКИ-поискаха ми 1/2 от цената за мебелите,не им ги дадох естествено.Поръчката закъсня с 5 месеца и не беше това,което исках.Не дойдоха да си дооправят нещата.
КАРАБУЛЕВ-на 1-вия мецец се разлепи фурнира на една интериорна врата,след 100 мои обаждания никой не дойде да я оправи.А майсторите им,като поставяха вратите направиха страхотна кочина и се изнесоха.
Нов дом-една маса я чаках 6м. ooooh!

Последна редакция: чт, 22 ное 2007, 15:26 от ДесиХ2

# 23
  • Мнения: 4 300
Деси,  Shocked
Че са непрофесионалисти в Практикер си е вярно, ама аз отдавна съм се отказала да разчитам на съвети на продавачи в тея магазини ( с изключение на един младеж Красен от Бриколаж- евала Peace). Но за сефте чувам че са имали проблем с доставка, мислех че като са голям магазин нямат проблеми със снабдяването.
Сетих се да добавя и Джесика- бяха изложили едни плочки, комбинация от 3 вида. Решихме да поръчаме- оказа се се нямали от единия вид, но никой цяла седмица не се потруди да каже че ги няма. На всичкото отгоре ни излъгаха, че имало проблем в завода и не се произвеждали, а ги намерихме същите в друг магазин Shocked
Продавачките бяха нелюбезни, бяха изложили една тоалетна с грешна ( по малка ) дъска. Питам ги имат ли съответстваща- имали, ама не можело да я видя. Ако си я купя щяла да съм да я взема направо от склада. Ако не ми хареса питам- щяла съм да се върна.
В крайна сметка купихме каквото купихме и касиерката не ни даде касов бон и не сложи печат. Напомних й, а тя така го трясня все едно я карам да ми мие краката.
Втори път няма да отида там.

# 24
  • MJF
  • Мнения: 8 588
днес отидох в магазина броиха дните -30 от поръчката. уточнихме неустойката принципно-зависи кога ще го докарат,проверих дали ми имат телефона.за целия 10 минутен разговор не чух извинявайте.не получих отговор защо след като са видяли,че мебелите ми ги няма в камиона не ми са се обадили.този въпрос 2 пъти го питах.но явно говорехме на различни езици.отговориха че звънят само когато получат поръчката.,аз както е тръгнало мога да я получа примерно март 2008.още повече ,че мога да прекратя поръчката-тук имаше неутрално мълчание. #Cussing out #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire
 #2gunfireосвен дядо коледа да ми донесе пищов с халосни,няма да целя хора, но прозорец или нещо друго.разговори не помагат,разговори с повишен тон също smile3513 fight Laughing

# 25
  • MJF
  • Мнения: 8 588
za praktiker  v redkite momenti kogato mi doide gelanie i nugda da popitam ne6to minimum 2 du6i ot personala me prepra6tat vupreki 4e pitam tezi za suotvetnia otdel, redovno sum tam pokrai remonta obzavegdane i kato fizionomii gi ponaznaivam , но хич не са по обясняването къде да намеря еди какво си а да дадат съвет още не съм на целила такъв а определено ги питам и без това когато е на език които не владея с тези постни български преводи се налага и съвет някои да даде.извинявам се за латиницата по горе.

# 26
  • Мнения: 1 671
На нас отказаха да ни върнат шкафчето в "Бриколаж", а нямали друго, с което да го сменят (върнахме се 2-3 часа след като го купихме). Дефектът е, че над вратичката плоскоста е срязана и има една драскотина (доста дебела и грозна, като от трион), която се вижда и е изложена на влага. Дано не се подуе и разпука. В крайна сметка ще си купим ново, но няма пак да е от там!  Crossing Arms
Между другото от "Практикер" си взехме осветителните тела. Бяхме харесали едни с матов кант и се оказа, че имат само 2 плафона, а ни трябваха 3. Момичето от щанда за осветление веднага се обади в другия им магазин да провери и ни намери още един плафон. Явно си зависи на кой ще попаднеш, спести ни тогава едно разкарване из цяла София. Друг път в същия магазин не са ни забелязвали, наложи се да се скараме, за да ни покажат къде има обезопасители за контакти или както там се наричат.

# 27
  • София
  • Мнения: 313
Мебели "Нова Идея" - на 25-ти АВГУСТ си поръчахме скрин от тях. Дойде на 15-ти НОЕМВРИ  #Cussing out
Няколко пъти не го бяха сложили в камиона и така... Платиха ни неустойка - 0,90 лв  Confused, мъжо си ги взе, защото въпроса бил принципен  Laughing Иначе по телефона понякога бяха любезни, понякога не - зависи с коя служителка говориш  Thinking

# 28
  • MJF
  • Мнения: 8 588
таря ти ме разби с тази неустойка .на мен в сряда ми изчисляваха 0,5% на ден от закъснението от 30 работни дни.ясно е ,че като пристигнат мойте секции-ако изобщо пристигнат някога-ще ида да си взема неустоиката преди каквото и да е дейсвие от тяхна страна.

# 29
  • Мнения: 367
Много съм разочарована от мебелни салони „НОВ ДОМ – СИМЕОНОВ"Дадохме поръчката си на 15.09 за антре и ни казаха до 45 дни(работни)ще е при вас,но ето че минаха доста повечко и антрето го няма и няма и да дойде,защото нямали поръчки #2gunfire #2gunfire #2gunfireПоне капарото ни върнаха,ама и нямаше как,защото май доста повиших тон Naughty

# 30
  • София
  • Мнения: 313
6o6ul40, той и самия ни скрин не беше кой знае колко скъп. Ако си поръчала повече неща може и по-голяма да ти е неустойката. Дано ти пристигнт нещата по-скоро!

# 31
  • Мнения: 2 013
Не знам как Богдан мебел успяха да направят две холни масички с различен цвят! Занесохме им хем мостра - нито една не е същия цвят като мострата, а двете са различни...

# 32
  • Пловдив
  • Мнения: 23 668
Не знам как Богдан мебел успяха да направят две холни масички с различен цвят! Занесохме им хем мостра - нито една не е същия цвят като мострата, а двете са различни...
Хихихи, утеши се, че не са различно високи Simple Smile

# 33
  • София
  • Мнения: 17 592
Коколино - на Пиродска Вместо 3 седмици 2 месеца, с големи проблеми - столчета - и накрая - с пукнатини
Още един на Пиродска, на отсрещната страна, но - уви - не помня името му, от там гардероби, дори не искам да описвам изпълнението какво се оказа.
ПироТска се пише, просто не можах да пропусна поправката!

Ха-ха, кой не чете табелките - то не че ги има, ама това е друга история. Най-откровено казано, не знаех не само как се пише, но и изобщо от къде идва това име. (Последното още не го знам). Извинявам се за неграмотността!

# 34
  • Мнения: 734
Ние пък от Gold Apolo за сега сме доволни...Фирмата е Русенска, работи с различни представители в София. Поръчахме кухня. Бяха объркали едното шкафче - вместо 30см, го бяха направили 20см. И бяха сбъркали разбера на подиумчето за фурната, но от магазина, в който я поръчахме  ни го оправиха, а новото шкафче пристигна след 3 дена, дори ни оставиха старото, ама няма какво да го правим..Освен, че кухнята си е много красива, цената беше най-добрата за това, което искахме.
Това е впечатлението ми за сега.
За Практикер - съпругът ми беше купил едни лайсни по съвет на консултант в магазина. Впоследствие се оказа, че са ни пробутали друг тип лайсни (струваха 90лв) и след една камара разправии му ги смениха с правилните. Мнението ми е, че служителите са изключително некомпетентни, неуслужливи и груби.
А в Бриколаж не знам какво трябва да се случи, за да то обърнат внимание и да си дадеш парите..  newsm78

# 35
  • Мнения: 734
Е, вече мога да добавя и мебели Нова Идея в черния списък....Поръчахме холна гарнитура и маса при тях. Тогава имаха налична масата, но поискахме да ни я докарат с гарнитурата след 30 раб.дни (срокът е записан в договора). Въпросният срок изтече вчера, съпругът ми днес се обади - масите са свършили и не се знае кога ще докарат нови, гарнитурата не се знае и тя кога ще дойде....Ще им тегля една...накрая...Аман от некадърници... #2gunfire

# 36
  • Мнения: 3 094
Коколино - на Пиродска Вместо 3 седмици 2 месеца, с големи проблеми - столчета - и накрая - с пукнатини
Още един на Пиродска, на отсрещната страна, но - уви - не помня името му, от там гардероби, дори не искам да описвам изпълнението какво се оказа.
ПироТска се пише, просто не можах да пропусна поправката!

Ха-ха, кой не чете табелките - то не че ги има, ама това е друга история. Най-откровено казано, не знаех не само как се пише, но и изобщо от къде идва това име. (Последното още не го знам). Извинявам се за неграмотността!

Град Пирот - не си ли го чувала?!

# 37
  • Мнения: 734
град Пирот има в Сърбия....

# 38
  • София, Манастирски ливади
  • Мнения: 1 194
....................................
Мебели "Станков" :
..........
Относно качеството на гарнитурата обаче нямам никакви забележки!  Жалко, че така им куца качеството на обслужване и работата с клиенти, защото рано или късно това ще създаде лошо име на фирмата, а гарнитурата наистина е хубава и удобна.


съвършено вярно!!!

# 39
  • MJF
  • Мнения: 8 588
здравейте.още никои не ми се е обадил от нава идея и утре ще мина да чуя поредната лъжа.последния път се разбрахме най късно до 15 декември.

# 40
  • Мнения: 734
6o6ul40 , моят съпруг им писал чрез сайта им...(предполагам чрез изпрати запитване по интернет, но не съм сигурна, ако те интересува, ще го попитам), обадили му се почти веднага да се извинят. Той им казал, че ако не получим мебелите до еди кога си, че оттеглим поръчката, което и ще направим в действителност, ако пак се изложат. Вярно е, че сега са най-натоварени мебелните магазини, но нас като клиенти въобще не ни интересуват техните вътрешни проблеми. Казват ми срок - да си го спазват. Ако смятат, че няма да успеят, още в началото да кажат по-дълъг период и ние ще преценим искаме ли, не искаме ли да поръчаме...

# 41
А някой пробвал ли е да си търси правата чрез комисията за защита на потребителя. Аз не че съм го правил, обаче продавачите (или фирмите може би) откакто влязохме в ЕО май се стряскат повече. Трябва да се прочете тоя закон. Като им цитираш някоя точка "Мога да върна стоката до 3 раб.дни без никакви обяснения", "мода да върна стоката, защото няма ръководство за експлоатация, ръководство за монтаж НА БЪЛГАРСКИ", нещата стават. В началото на годината си купих един уред, който се оказа че не върши това което желаех, и след 2 дни реших да го сменя с друг модел. Разговори в магазина 10 мин и оправдания "гаранционната карта написана, пък тя ходи с уреда, в склада на вносителя няма, ала-бала...". Казах им културно,  че излизам от магазина и отивам да я търся къде е тая комисия да се оплача, защото имам право да им го върна до 3 дни и освен това нямат ръководство на български. Не че имах намерение да го правя, но.. след 10 мин. по телефона ми се обади представител на вносителя, с две думи се разбрахме, и новия ми уред пристигна след 10 дни (защото наистина нямало в склада, но очаквали пратка). ЗНАЧИ МОЖЕ  Laughing Оттогава вече обръщам голямо внимание на гаранционни карти, касови бонове и фактури и имам една подменена скара от Техномаркет (1 месец преди да и изтече гаранцията) с нова и три ремонтирани уреда.

# 42
  • Мнения: 734
А някой пробвал ли е да си търси правата чрез комисията за защита на потребителя. Аз не че съм го правил, обаче продавачите (или фирмите може би) откакто влязохме в ЕО май се стряскат повече. Трябва да се прочете тоя закон. Като им цитираш някоя точка "Мога да върна стоката до 3 раб.дни без никакви обяснения", "мода да върна стоката, защото няма ръководство за експлоатация, ръководство за монтаж НА БЪЛГАРСКИ", нещата стават. В началото на годината си купих един уред, който се оказа че не върши това което желаех, и след 2 дни реших да го сменя с друг модел. Разговори в магазина 10 мин и оправдания "гаранционната карта написана, пък тя ходи с уреда, в склада на вносителя няма, ала-бала...". Казах им културно,  че излизам от магазина и отивам да я търся къде е тая комисия да се оплача, защото имам право да им го върна до 3 дни и освен това нямат ръководство на български. Не че имах намерение да го правя, но.. след 10 мин. по телефона ми се обади представител на вносителя, с две думи се разбрахме, и новия ми уред пристигна след 10 дни (защото наистина нямало в склада, но очаквали пратка). ЗНАЧИ МОЖЕ  Laughing Оттогава вече обръщам голямо внимание на гаранционни карти, касови бонове и фактури и имам една подменена скара от Техномаркет (1 месец преди да и изтече гаранцията) с нова и три ремонтирани уреда.

Мисля, че повече хора трябва да постъпват като теб. По този начин дано и търговците да променят начина на работа и отношение към клиентите...Аз също ще се поровя за този закон.
 newsm10

# 43
  • MJF
  • Мнения: 8 588
здравейте.по данни от магазин "нова идея "моята поръчка била пристигнала.не че те звъннаха досега.пак аз съм инициатора за връзка с тях. но поне този път ме "зарадваха"."днес или утре колегите ще се свържат с вас стоката ви е дошла".днес мина така че да видим утре дали някой ще благоволи да звънне.веднага като звъннат ще ида да си взема обезщетението.очаквам отрицателни емоции по темата обезщетение , но ще поживеем ще видим.

# 44
  • Мнения: 734
Пак за въпросните "Нова Идея" - след като отново ни излъгаха за срока на доставка, с мъжа ми се ядосахме много и днес той отиде да си прибере капарото обратно....Ще търсим друга фирма с други мебели...
 #2gunfire

# 45
  • Мнения: 3 830
 #2gunfire #2gunfire #2gunfire

Дали и по-реномираните фирми за мебели са такива дебили....? Там все пак цените са доста по-високи и би трябвало и обслужването, качеството и всичко останало да са на ниво newsm78

# 46
  • Мнения: 734
#2gunfire #2gunfire #2gunfire

Дали и по-реномираните фирми за мебели са такива дебили....? Там все пак цените са доста по-високи и би трябвало и обслужването, качеството и всичко останало да са на ниво newsm78

Нямам представа...Знам само, че някои фирми държат на склад. Е, да, скъпо е да се поддържа голямо складово пространство, но ако искаш да си конкурентноспособен, няма начин....
Другото, което ме шокира е при Аико. Не сме пазарували от тях, но след като холният ъгъл при Нова Идея няма да го бъде, решихме да е един, който ни хвана око в Аико. Какво се оказа - там пък взимат някакви модели мебели, продават ги и толкоз. Може никога повече да не ги заредят...Съответно нашият ъгъл е купен и повече няма....нито с поръчка, нито на склад...Казали на съпруга ми да гледаме само какво е изложено, защото те купуват, продават и взимат ново...Ето това също не го разбирам... newsm78

# 47
  • София
  • Мнения: 6 067
Не знам дали е за тук, но да си кажа - секция Неон на фирма Интериор 46, сглобявана вчера цял ден от мъжа ми и чичо му, е пълна с грешки! Купихме я от Айко ( от тях нямам никакви оплаквания, бяха любезни и докараха всичко навреме) на промоция - http://aiko-bg.com/index.php?gid=7&tid=26&pid=22636, заедно с една спалня на BRW (полска). Е, как пък можеше на полските шкафчета, скрин и легло да няма едно сбъркано нещо, беше удоволствие да се сглобяват, и схема подробна имаше, а нашенската секция - непробити дупки, пробитите не съответстват, липсващ болт, за сметка на това няколко излишни, за които вероятно пак нямаше дупки, чекмеджетата не се затваряха, та трябваше да се разглобяват и преправят, леко крив ъгъл на един рафт и още кой знае какво, сигурно пропускам нещо! Не знам, може партидата да е била такава дефектна и затова да е с намаление, но това ли е начинът?! Иначе  моделите им ми харесаха и искахме и спалнята да е от същата фирма, но май така стана по-добре! Wink

Общи условия

Активация на акаунт