Внимание - РОЛПАЛСТ

  • 40 318
  • 95
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 274
   Предупреждавам всички да внимават с въпросната така тиражирана в последно време фирма - Ролпласт!   
   Какво се случи при нас / предварително се извинявам че е малко дълго /: 2 пъти ходихме до офиса им в Младост и говорихме по тел. преди да решим да работим с тях! Девойката в офиса ми каза, че фирмата извършвала и довършителни работи т.е. измазване на пяната около прозореца! Да ама НЕ! Добре че една мама от форума ме предупреди за това, та си извикахме човек за целта! На 22.07 дойде служител от фирмата за да вземе размерите! Искахме 5 камерна Трокал с Ка стъкло, 2 перваза - външен и вътрешен и ролетен комарник! Взе размерите въпросния служител и за наша изненада започна да пише договор! Ние нямахме в наличност парите и се разбраха с мъж ми в първия работен ден да отиде в офиса и да плати 50% и тогава ще ни дадат дата за монтаж! Отива моя мъж в понеделник, плаща и чакаме да ни се обади някой за дата! Минават 2 дни  Shocked и нищо! Звъня аз в офиса в Младост и девойката супер изненадана казва, че е трябвало да ни се обадят от централния офис  #Cussing out! Звъня бясна в централата, а от там една девойка ми обяснява че никой не им е казал че сме платили  Shocked! Както и да е! Дадоха ни дата - 10 август / до 6.08 били в отпуск /!!! Идва 10 и си заминава и никой не идва! След скандал от моя страна на 11.08 вечерта се появяват хубавците. Работата се отложи за понеделник - 14.08! Дойдоха те, махнаха дограмата и ни оставиха един ден да си направим колони от страни! На следващият ден идват да монтират, ама счупили едното стъкло  #Cussing out! Питам аз: къде са ми первазите - не били писани никъде, нямало ги в спецификацията  #Cussing out! Неможели да монтират без вътрешния перваз! Оставиха стъклата и дограмата и си тръгнаха! Бясна бях  #2gunfire! Дойде шефа им да правим анекс към договора! На другият ден - 16.08 дойдоха най-после да монтират, но този път нямали в наличност външни первази, а машината за стъклопакетите била счупена  #Cussing out, но на другия ден щели да дойдат да ги монтират! Като си тръгнаха - изненада: уплътнението на единия прозорец - скъсано  #2gunfire! На 17.08 пристигат със новото стъкло и перваза! Питам ги за комарника, а те ми викат, че ми го били донесли  #Crazy! Кога, като аз дори незнам как изглежда??? Едва ли не ни обвиниха че сме го откраднали  #Cussing out! Питам за уплътнението - неможело да се смени, щото идвало така с дограмата от Германия и го лепели в завода  #Cussing out! Слагат те стъклото, ама прозореца виси  #Cussing out! Опитват се да го регулират, но изненада...болта превърта  Shocked! В изблик на ярост монтажника ми казва, че обкова който предлагат като австрийски е всъщност турски и много често имало дефекти  #2gunfire! Казха ни да направим рекламация и си тръгнаха! Няма да споменавам, че перваза го монтираха така, че ни закриха отводнителите  #Cussing out и после се наложи баща ми да си играе да го оправя  #Cussing out!
   Отиваме ние с мъж ми на 18.08 в офиса в Младост за да направим рекламация! Девойката - няк'ва нова - в тих ужас! Звъни на монтажника да го пита за какво иде реч и му казва да се обади на еди коя си да му изпише нужното от склада! Обажда се и в централата и ни заяви че ще ни се обадят за да ни кажат кога ще оправят висящия прозорец! Най-вероятно като дойдат да ни сложат изчезналия комарник!
   Никой не се обади!!! Изобщо не се учудихме!!!
   Вчера - 23.08 дойдоха монтажниците с комарника! Питам ги за обкова, а тоя с цялата си наглост ми казва че никой не му е казал нищо  #Crazy! Как, като аз бях там, когато девойката говори с него  #Cussing out! Отново с цялата си наглост монтажника ми пробутва някакъв приемо -предавателен протокол играещ и ролята на гаранция в който ми написва, че нямало дефекти и всичко било ОК  #Crazy #Cussing out! С баща ми му теглихме едни, не му платихме остатъка от сумата и му казахме, че ще си видят парите когато наистина всичко най-после е наред!
   Кажете ми заслужава ли си да плащаме 950 лв. за дефектна дограма и за подобно отношение  #Cussing out!!! Вярно че сме дребен клиент, ама и ние сме КЛИЕНТИ и имаме права!!!

# 1
  • София
  • Мнения: 3 421
 Отвратително отношение!

Наскоро едни приятели слагаха дограма от тях - имаше промоция с комарници. Е, още си чакат комарниците.
Мизерници!

# 2
  • Мнения: 5 622

 Изобщо нямаше нужда да споменаваш, че сте дребни клиенти! НЕ всеки може да има строителна фирма и да купува за милиони, нали?  #Cussing out

Просто нямам думи Sick Както винаги съм казвала, такива "недоразумения" стават само в нашата Държавичка  Stop

# 3
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
 #Crazy #Crazy #Crazy
какви дребни клиенти бре?! Така ли лесно се вади 1000-ка.

Съседите в неделя си смениха. Тихо, чисто и кротко. Вечерта поливахме събитието. Само да се доизмаже леко покрай прозорците им беше останало.

Но истината е, че ТЕХЕН човек им я смени.

# 4
  • Мнения: 163
Профил Трокал наистина си идва с уплатненията . а по въпроса за монтажа  всички фирми капацитета им е на макс и често стават такива недоразумения не само в Ролпласт а във всички фирми *всичко що е по австрийски, немски и т.н. патент се произвежда в Турция , България и т.н*

# 5
  • Мнения: 2 641
да тази фирма е ужасна Ролпласт
ние си сложихме дограма от Стилпласт и съм доволна хем ги бяхме оставили сами работниците

# 6
  • Плевен
  • Мнения: 1 418
Като гледам май повечето фирми са така и не само за дограми, преди време на работа поръчахме врати с каси за офисите от известната вече фирма "Карабулев", вярно качествени са им нещата, но дълго време се чака, а освен това 9бр. за тях са малко, работели върху по-големи поръчки и на всичкото отгоре след като монтираха вратите с касите не сложиха первазите, сложиха ги след 2месеци уговорки, като първо донесоха первази с друг цвят и ме кръщаваха, че това били поръчаните первази............ А на PVC дограмата майсторите и до ден днешен не дойдоха да сложат капачетата на пантите на прозорците, били сме ги загубили така казаха. Ами като имат много поръчки и не могат да ги изпълнят качествено да не ги приемат, лесно на чужди гръб се трупат парички, а после ние да му мислим и да си хабим нервите. Не всеки може да прави хотели и да прави поръчки за хиляди левове. Но с хотелите е друга работа, там щат не щат изпълняват в срок и качествено, защото не са си взели всичките пари и търпят неустойки по договора, ако всичко не е в ред.

# 7
  • Мнения: 2 180
А на мен ми пуснаха от Ролпласт писмо за потвърждаване на салда и се оказа,че нашата фирмата им дължи някаква дребна сума. Интересното беше,че никой не е поръчвал такава стока от тях, няма подпис на получател на фактурата и не е стигнала до мен за осчетоводяване.
Не съм я платила поради тези причини. Rolling Eyes
А и те не се обадиха да докажат, че стоката е изнесена от склада им, че е транспортирана и т.н.

# 8
  • Мнения: 4 202
Фирмите за дограми имат адски много работа лятото и понеже не им достига персонал всеки младеж над 18 г. може да се цани за монтажник при тях. Друг е въпросът този младеж дали е хващал отверка през живота. Познавам няколко такива момченца, които от нямане какво друго да работят се захванаха с дограми, а повярвайте и една крушка не бяха сменили до сега, та как може да очакваме качествена услуга, като служителите са супер зле  #2gunfire

Преди 2 години и ние сменяхме част от дограмата у дома и имахме разни проблеми, като например това, че едното крило на прозореца е невъзможно да се отвори без клещи, идваха, гледаха, разхлабваха, ама така и не го ползваме това крило, поне да го бяхме направили неотваряемо, че е по евтино, но нашето е бял кахър в сравнение с нервите, които е изхабила benighted

# 9
  • София
  • Мнения: 10 825
В магазина на мъжа ми, който е съседен на един от офисите на Ролпласт редовно влизат клиенти, недоволни от въпросната фирма и с молба ако може ние да им дооправим дограмата или да направим профилактиката, тъй като Ролпласт или са си оставили ръцете или отказват да отидат на профилактика след като вече са си взели парите.
*всичко що е по австрийски, немски и т.н. патент се произвежда в Турция , България и т.н*
Когато човек не е наясно с нещо е по-добре да не прави генерални заключения!

# 10
  • Somewhere...over the rainbow - where troubles melt like lemon drops
  • Мнения: 2 660
А за "Боряна 22" какво ви е мнението?
Управителят на фирмата ни е клиент,
разбират се с мъжа ми, та решихме да поръчаме от там - ПВЦ, 5-камерна с троен стъклопакет(подходяща за драгалевските зими  cold).
Дограмата била ВЕКА, аз нищо не съм чувала за нея newsm78

Свекър ми ни навиваше за Ролпласт, значи добре, че не го послушахме, че хич не ми трябват излишни  главоболия. ooooh!

Последна редакция: чт, 24 авг 2006, 14:56 от Лимонче с меД

# 11
  • в мъжки прегръдки
  • Мнения: 3 574
Ние досега сме поръчвали дограми от една берковска фирма и сме много доволни. Реклама никога не съм й чула по телевизията и даже не знам как се казва. Имам само мобилния на собственика и като му звънна идва, взима размерите и като сложат дограмата - плащаме.

# 12
  • Мнения: 18
VEKA е най-добрата немска дограма. Ние си поръчахме от фирма Евроал и сме страшно доволни. Много са коректни хората, дойдоха навреме и за размерите и за монтажа..нямаше никакви проблеми..а дограмата като качество е супер..сравнявам поне с предишните ни 2 Саламандър. Наистина я препоръчвам.

А за "Боряна 22" какво ви е мнението?
Управителят на фирмата ни е клиент,
разбират се с мъжа ми, та решихме да поръчаме от там - ПВЦ, 5-камерна с троен стъклопакет(подходяща за драгалевските зими  cold).
Дограмата била ВЕКА, аз нищо не съм чувала за нея newsm78

Свекър ми ни навиваше за Ролпласт, значи добре, че не го послушахме, че хич не ми трябват излишни  главоболия. ooooh!

# 13
  • София
  • Мнения: 5 828
А за "Боряна 22" какво ви е мнението?

Може ли координатите на фирмата  Praynig

# 14
  • София
  • Мнения: 6 743
Съчувствам ти.
наистина е ужасно.Мисля си, дали фирмите на такива като мен, които грам не разбират не ги лъжат постоянно.
В смисъл ти избираш скъп вариант, да речем 5 камерна, троен стъклопакет и не знам си какви екстри, ама те дали ти слагат точно това?  Thinking

Някой слагал ли е РЕХАУ??

# 15
  • по пътеката
  • Мнения: 3 149
ако питаш мене да не сте платили и су, е... си отношението, ох защо съм побеляла от едни такива ремонтни ежегодишни проблеми в бг и да си ги оправяме сами!

# 16
  • Мнения: 2 274
  Дамаянти, ние се отказахме от Рехау, защото на много места четох че вече я правят в Турция и е с лошо качество!
   Благодаря на всички за съчувствието и дано да има по малко прецакани като нас! Иначе при нас положението е все същото! Никаква промяна от 23.08 насам! Никой не се обажда!
   Марси, нещо не ти разбирам поста  newsm78! Ние все още не сме им платили всичко и ако си искат останалата част от парите, първо трябва да си свършат работата докрай!!!

# 17
Аз съм адски доволни от тях. Направиха всичко както исках, не сме имали изобщо проблеми. Дойдоха точно на датата и часа , както се бяхме уговорили. Ние също бяхме от дребните клиенти. Много се учудва, защото наистина почти не познавам оплакващи се от фирмата.

# 18
  • Бургас
  • Мнения: 5 631
Аз съм адски доволни от тях. Направиха всичко както исках, не сме имали изобщо проблеми. Дойдоха точно на датата и часа , както се бяхме уговорили. Ние също бяхме от дребните клиенти. Много се учудва, защото наистина почти не познавам оплакващи се от фирмата.
Е ама вие ли, ние ли, те ли???
Чесно казано направо не разбирам що за отношение е това. Че наглост само. Как са ви издържали нервите толкова време. Добре е, че сега хората ще знаят за какво иде реч в тая фирма. На наши съседи се случи подобно нещо и направо полудяха, пък да не говорим, че цял ден ни пробиха мозъците с тая дограма.

# 19
Аз съм адски доволна от тях. Направиха всичко както исках, не сме имали изобщо проблеми. Дойдоха точно на датата и часа , както се бяхме уговорили. Ние също бяхме от дребните клиенти. Много се учудвам, защото наистина почти не познавам оплакващи се от фирмата.
Е ама вие ли, ние ли, те ли???
Чесно казано направо не разбирам що за отношение е това. Че наглост само. Как са ви издържали нервите толкова време. Добре е, че сега хората ще знаят за какво иде реч в тая фирма. На наши съседи се случи подобно нещо и направо полудяха, пък да не говорим, че цял ден ни пробиха мозъците с тая дограма.

Ти за правописа ли се захвана бе жена ? Айде стига с тия критики вече, когато човек няма какво да каже, наистина е по-добре да си замълчи. Аз съм адски доволна, и ще продължавам да ги викам при нужда.

# 20
  • Мнения: 97
Тъщата си сложиха също дограма от Ролпласт и също бяха много коректни. Дойдоха навреме и направиха всичко както беше поръчано, но от офиса в Надежда. Явно си зависи от мястото където поръчваш и от служителите.
Но пък ние ще си сменяме дограмата след 20тина дена от друга фирма, която работи с Thyssen, но впечатления от тях ще пишем като видим за какво иде реч.
Ако знаете нещо за Thyssen може да споделите мнение.

# 21
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
Аз чух лоши отзиви за Валда. Мой роднини си сменяха дограмата и бяха платили по-скъпа - Рехау, а след поставянето като разглеждали дограмата и видяли залепени лепенки на Вайспрофил ( които са по-евтини ). Истината е, че имат много работа наистина по това време, но това не ги оправдава по никакъв начин. Мразя некоректни майстори.

Последна редакция: ср, 30 авг 2006, 22:17 от Грушенка

# 22
  • Мнения: 1 288
 Shocked тъкмо се канехме да ги викаме другата седмица да взимат размери и то точно от офиса в младост.  Thinking благодаря, че ни предупреди!   bouquet сега ще търсим други варианти. така ми е писнало от разни некоректни майстори, фирми, строители, че  #2gunfire #2gunfire #2gunfire

# 23
  • Мнения: 2 274
Ти за правописа ли се захвана бе жена ? Айде стига с тия критики вече, когато човек няма какво да каже, наистина е по-добре да си замълчи. Аз съм адски доволна, и ще продължавам да ги викам при нужда.
   Емилия, сърдечно ти пожелавам никога да не ти се случва това което стана при нас! Ако не вярваш - заповядай ако искаш на гости да видиш за какво иде реч!
   Незнам каква е причината за всичките неразбории, но явно ги тресеше пред и след отпускарска треска  #Cussing out!

# 24
  • Мнения: 467
бррр.... тъкмо тия дни ще ходя за оферта с чертежчето... Наши близки са много доволни, но от офиса на ХрБотев и ненам си коя... Аз мисля да ходя на Мадрид...
Леле и без т`ва незнам как точно ще стане тая работа със смяната в целия апартамент, като е пренаселено при нас. Най-младия обитател е на няма и годинка, а най-възрастния на 91 #Crazy

# 25
  • Бургас
  • Мнения: 5 631
Аз съм адски доволна от тях. Направиха всичко както исках, не сме имали изобщо проблеми. Дойдоха точно на датата и часа , както се бяхме уговорили. Ние също бяхме от дребните клиенти. Много се учудвам, защото наистина почти не познавам оплакващи се от фирмата.
Е ама вие ли, ние ли, те ли???
Честно казано направо не разбирам що за отношение е това. Че наглост само. Как са ви издържали нервите толкова време. Добре е, че сега хората ще знаят за какво иде реч в тая фирма. На наши съседи се случи подобно нещо и направо полудяха, пък да не говорим, че цял ден ни пробиха мозъците с тая дограма.

Ти за правописа ли се захвана бе жена ? Айде стига с тия критики вече, когато човек няма какво да каже, наистина е по-добре да си замълчи. Аз съм адски доволна, и ще продължавам да ги викам при нужда.
Мисля, че съвсем точно съм казала каквото имам да казвам и затова не съм замълчала.
Не са първата фирма с такова отношение и това не им прави чест.
А това за правопис ли ще да е, просто ми направи впечатление. Но не е подчертано за друго, ами ако искаш да го коригираш.

# 26
  • Мнения: 1 117
Ние сменяхме дограма в края на юни. От Ролпласт беше поръчката, Трокал 5 камерна , но цялата поръчка мина през строителна фирма за сухо строителство и сроковете бяха спазени , както и поставянето беше като хората.
Но като чета писаното за Ролпласт се радвам ,че нямахме вземане -даване директно с тях

# 27
  • Мнения: 157
Аз съм доволна от тях,нямам никакви оплаквания.

# 28
Смених си цялата дограма вкъщи поетапно от фирма "Мултитекс" и трябва да ви кажа че съм страшно доволна.
Спазват си часовете и за взимането на мерките и за монтажа,а в момента имат и промоция на цената на 3 камерна може да си вземете 5 камерна.
Ако някой го интересува това им е сайта:http://www.multitech.bg/

# 29
  • Мнения: 1 288
съвсем случайно точно вчера след като написах постинга срещнах един приятел, който се оказа, че работи в ролпласт  Crazy. някаква страшна случайност. и му разказах за случая. той ми обясни, че ролпласт имали само 2 офиса: на мадрид и на ботев. всички други офиси са на дистрибутори на ролпласт и са отделни фирми, които само поръчват от тях. така че и монтажници, и организация нямат нищо общо с ролпласт.
това вече ме обърка съвсем. но като чета май доволните са точно от тези два офиса  newsm78

# 30
съвсем случайно точно вчера след като написах постинга срещнах един приятел, който се оказа, че работи в ролпласт  Crazy. някаква страшна случайност. и му разказах за случая. той ми обясни, че ролпласт имали само 2 офиса: на мадрид и на ботев. всички други офиси са на дистрибутори на ролпласт и са отделни фирми, които само поръчват от тях. така че и монтажници, и организация нямат нищо общо с ролпласт.
това вече ме обърка съвсем. но като чета май доволните са точно от тези два офиса  newsm78
Съжалявам да ти го кажа, но твоя приятел или не работи в Ролпласт и нещо не е наясно. Съвсем случайно аз работя там. Фирмата има 11 офиса в София и 1 във Варна. Имаме над 20 монтажни групи за дограма. Отделно десетки дистрибутори в София и страната работят с нас. Не искам да правя самореклама, можете сами да открието кои и къде са нашите офиси.
Запознах се отблизо със случая на benighted и със съжаление ще призная, че "законите на Мърфи" са работели с пълна сила тук  Sad
Не мога да намеря разумно обяснение за нехайството на монтажната група. А ако наистина са Ви казали, че обкова е Турски би им струвало дисциплинарно уволнение. За съжаление доколкото разбирам не сте се обърнали директно към търговския ни директор, което би трябвало да направите веднага. Сама разбирате, че без да се оплачете на най-високо равнище нещата са потулени между персонала и хаоса продължава. Разбирате, че за фирмата е много по-добре клиентите да се оплачат за да се реагира своевременно. В случая вашия проблем вероятно ще се повтори и потрети. Хубаво е и клиентите да имат някаква пазарна култура.
п.с.
мисля, че все пак комарника Ви е монтиран...
Успех Simple Smile

Заб. Искам да уточня, че не заемам позиция на фирмата. Не съм от ръководното ниво. Изказвам лично мниение... Naughty

Последна редакция: чт, 31 авг 2006, 17:30 от tom n jerry

# 31
  • Мнения: 1 999
Поръчвали сме алуминиеви щори от Ролпласт, някъде преди 3-4 години. Бяхме много недоволни от услугите им. ooooh! Няколко пъти връщахме едната щора. Първият път беше със скъсано въженце, втория беше с един нюанс по-различна на цвят от останалите щори, третия път беше с дефектни ленти и чак на четвъртия ни доставиха това, което трябва. Това отне цял месец!
Повече не искам и да чуя за тази фирма. Crossing Arms

Сегашните ни щори са по-хубави. Mr. Green

 

# 32
  • София
  • Мнения: 2 623
Аз също не съм очарована от тях. Е, не съм имала чак такива проблеми като на авторката, но не бих се обърнала втори път към тях. В стаята имаме 3 прозореца 2 малки и средния голям. Крайния малък не го отваряме защото пред него имаше секция ъгъл и нямаше как. Идват монтират, заминават си и след 2 седмици дърпам пердето и вътрешното стъкло с пукнатина 3-4 см. Изобщо не е докосвано, защото чакахме човек да шпаклова и да обърне ъглите. Обаждам се и те ми казват, че ние сме си го счупили едва ли не. Рекламации приемали до 24 часа от поставянето. Принципно съм съгласна с това, но отношението беше като към клошари, а и начина по който се беше спукало ми подсказва, че стъклото е било под напор, което значи, че стъклопакета е неправилно сглобен. Освен това на балконската врата изпопадаха всички тапички отстрани и сега си имаме 4-5 дупки Sad След 1 месец идват да монтират ролетни щори. Ако видите как са ги сложили ще паднете. Направо аз да ги бях слагала по-добре щеше да е. Сега когато вали дъжд вали между щората и дограмата  Shocked #Crazy Идват да видят на другия ден и казват, че не са виновни, а блока ни бил крив - ходи се разправяй.
Прехвалената фирма всъщност е страшно посредствена е моето мнение !!!

# 33
  • Мнения: 1 288
отново аз. за да си посипя главата с пепел, че не послушах benighted   ooooh! след като моят познат ме увери, че ще проследи лично поръчката, изработката и т.н., а той е на ниво директор, решихме все пак да е ролпласт. накатко одисеята, която още не е приключила.
дойдоха, премериха, чакахме 10 дни. идват да монтират и вече почти свалили едната дограма, едното момче вика- ама къде ще се монтират тия големи прозорци, на друг етаж ли, че тука не виждам такива размери  Shocked оказа се, че прозорците са с грешни размери, като грешката е ЕДИН МЕТЪР  #2gunfire от 4 прозореца- 3 объркани. натовариха си пак всичко.
и се започна една одисея, описана подробно в първия постинг. да не повтарям. телефони, телефони, телефони. аз не знам- колежката е била, колегата е бил. в крайна сметка в събота в 10 часа.
започваме да чакаме в събота. 10, 11, 12  часа- няма никой. звъним. всеки момент тръгваме. ей сега, до половин час. в 2 часа все още няма никой. пак звъним- пътуваме. в 4 вече не отговаряха никакви телефони. и познайте- никой не дойде.
намерих телефона на разни директори производство, продажби и т.н. звъня в събота побесняла. увериха ме, че в понеделник 10 часа идват да монтират. дрън дрън. и тъй като вече е 11, звъня във фирмата. пак никой нищо не знае  #2gunfire #2gunfire #2gunfire
и днес пак сме на изчакване.
щом директорите в тази фирма не могат да се оправят, да накарат хората да си свършат работата, кой ли.
не правете моята грешка и не се лъжете в никакъв случай. разбрах, че имат недостиг на хора, сигурно има текучество. и просто няма кой да изпълнява поръчките.
ще пиша пак, когато ни сложат дограмата. вече ме хваща страх как ще я сложат и какво качество ще има  #Cussing out #Cussing out #Cussing out
НЕ СЕ ЛЪЖЕТЕ И ВИЕ!!!

# 34
  • Мнения: 2 274
   Юка, съжалявам, че и при вас се е получило така! Дано по-скоро се разреши проблема при вас, а не чак след един месец / и повече / като при нас  Praynig!
  Аз да се похваля: на 11.09.2006 се прибирам от магазина и ги гледам монтажниците пред съседния блок! Идва единия при мен и вика: " Ще идваме ли у вас да ви поправяме дограмата?  Shocked", а аз: " Ами ако имате намерение най-после да я поправите  Crossing Arms!"
 Та така! Дойдоха чак в 21:00 часа, когато изобщо не ги очаквахме! Зарязаха главичката на болта на обкова и с обикновена отверка успяха да го завият както трябва! Оказа се, че не е скъсан, а просто е затегнат много и с шестограм не може да се развие! Сложиха ни капачета на дограмата! Платихме, написахме протоколите и чудесиите и вече сме щастливи собственици на дограма Трокал  ooooh!! Да ви кажа - отдъхнах си! Бях решила, че ще останем с висящ прозорец!

# 35
  • Мнения: 7 640
аз искам да си поръчам оттам вътрешни щори- някой да каже нещо има ли, направо ме стресирахте Confused

# 36
  • Мнения: 1 288
polarfox, ако ти се чака един месец за щори и имаш търпение да ти носят я грешен размер, я грешен цвят, поръчвай смело.
при нас одисеята продължава и ще пиша, когато приключи.
просто не е за вярване наглото и арогатно поведение от всички служители към клиента. аз такова чудо не съм виждала. #Crazy #2gunfire

# 37
През изминалата седмица и на мен ми смениха дограмата.Сложиха ми   Thyssen-3 камерен и стана много бързо,лесно и без никакви нерви.Фирмата се казва Трипласт и беше удоволствие да се работи с тях.Що се отнася до Ролпласт баба ми се смени дограмата от тях и.....ми не е доволна от фирмата като цяло!   bouquet

# 38
Здравейте. Системен администратор съм в Ролпласт от 8 месеца.Искам да помоля всички недоволни от фирмата по някаква причина да заповядат на http://rollplast.com/forum/ където можете да опишете конкретния проблем.Много е лесно да кажеш тия за нищо не стават и да се скриеш пишейки по форумите.Специално имаме форум за оплаквания.Ако има нещо което не ви е харесало не сте доволни описвате проблема и номера на договорът ,и в рамките на 8 часа ще имате статус на оплакването.
По едно от оплакванията в сайта ни ,ще кажа че бе установена вина в наш служител като същия е уволнен,а клиента е компенсиран и е останал доволен до колкото съм в течение.Такива писания по форумите обаче рядко чета и рядко обръщам внимание...защото може да го е писал всеки.....от конкурент до ...може да е всеки.Все пак първи предлагаме на клиентите си обратна връзка директно с ръководството на фирмата.Повярвайте ми няма собственик който да иска недоволни клиети.

# 39
  • Мнения: 1 288
достатъчно вече се оплаквах във вашата фирма на кого ли не. хайде да не захващаме пак темата, защото всеки път побеснявам. и знаете ли какво ми каза вашият търговски директор- ама вие вече ме изнудвате  Twisted Evil #Cussing out #2gunfire
представете си- входната ни врата към жилището я бяха направили балконска. затваря се само отвътре, няма ключалка, няма нищо  #Crazy #Crazy #Crazy ние не сме били казали, че искаме ключалка на входната врата  #Cussing out #Cussing out #Cussing out и така се оказа, че винаги трябва да има някой в жилището да го пази, защото просто не можем да си заключим вратата.
и понеже проблемите с дограмата бяха не един, а сто, та вашият директор каза, че го изнудваме. а не прие, че вината е в некадърния ви екип. обратна връзка с ръководството ви. не ме карайте да се смея  Twisted Evil
а за това в рамките на 8 часа, дрън дърн. при вас всичко отнема същото време, не в дни, а в седмици.
поне да имахте достойнството да приемете оплакванията, а не да се нахвърляте върху клиента, той ви бил виновен.
приключих с вас. не смятам да губя повече време и нерви.

# 40
  • Мнения: 152
Аз си бях поръчала вътрешни хоризонтални щори 4бр., като и 4те заяждат в механизма над тях и трудно се превъртат. Друго не бих си поръчала от Ролпласт.

Не бих се жалвала по каквито и да е фирмени форуми, защото има много фирми на пазара. Споделям факта единствено тук защото уважавам това общество и  много пъти ми е помагало да взема правилни решения.

# 41
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
Ние пък вчера си сложихме дограма от Ролпласт и досега мога да кажа само хубави думи за тях като отношение към клиента. Дограмата ни е Trocal 5-камерна с К стъкло, новичка е и аз си я харесвам все още  Grinning. Ще видим по-нататък как ще е!

# 42
  • Мнения: 7 640
Здравейте. Системен администратор съм в Ролпласт от 8 месеца.Искам да помоля всички недоволни от фирмата по някаква причина да заповядат на http://rollplast.com/forum/ където можете да опишете конкретния проблем.Много е лесно да кажеш тия за нищо не стават и да се скриеш пишейки по форумите.Специално имаме форум за оплаквания.Ако има нещо което не ви е харесало не сте доволни описвате проблема и номера на договорът ,и в рамките на 8 часа ще имате статус на оплакването.
По едно от оплакванията в сайта ни ,ще кажа че бе установена вина в наш служител като същия е уволнен,а клиента е компенсиран и е останал доволен до колкото съм в течение.Такива писания по форумите обаче рядко чета и рядко обръщам внимание...защото може да го е писал всеки.....от конкурент до ...може да е всеки.Все пак първи предлагаме на клиентите си обратна връзка директно с ръководството на фирмата.Повярвайте ми няма собственик който да иска недоволни клиети.

първо, този ваш форум е с НУЛА запитвания, т.е. така беше преди седмица.
Страшно тромаво и неудобно е направен, коригирайте го нещо. Няма да пускам оплакване там по тия причини.

Иначе- момичета, хубаво ми казахте, ама аз Thinking

От четири роло-щори, две са с проблем Twisted Evil

Познайте дали ще поръчвам още, а имах желание.

# 43
Всички могат да казват каквото искат.Щом толкова време РОЛПЛАСТ е на пазара,значи доволните са много повече от недоволните.Просто трябва да знаете какво искате и да знаете от кого да го поискате.Има много добри технически ръководители и монтажисти.Всеки ден 25 коли тръгват натоварени до дупка с дограма и още толкова с щори.Ако хората са недаволни нямаше да се строи 3 ти цех за дограма за да може да насмогва производството.Нямаше да се монтира и в събота за да стига дограмата по-бързо до вас. Фирмата се разраства пного и бързо за това набират персонал а не защото има текучество.Некадърните си тръгват остават най-добрите.РОЛПЛАСТ  най-големият производител на дограма в България с най-модерното оборудване.Много голяма част от Софийските фирмички купуват от тях и продават на вас клиентите,без дори да знаете чие производство ви е дограмата.Отидете в центарлият им офис и ще останете очаровани Simple Smile

# 44
  • Мнения: 7 640
кажи, Госте, на кого да ида да начукам тъпата глава, че вашите роло щори вече 3ти месец чакат рекламация

# 45
  • Мнения: 5 393
Ех служителю/гост-можете да се разраствате колкото си искате обаче проблема е ,че гледате само как да монтирате и да вземете парите, а на рекламациите на клиентите никой не обръща внимание.Знаете ли колко хора са идвали при мене с молба да им се регулират механизмите, да им се смени стъклопакета или други подобни дребни неща.И когато им кажа ,че трябва да потърсят фирмата,която е поставила дограмата, ми отговарят, че им се дава срок 2-3 и повече месеци.Като сте толкова велики, направете 1-2 бригади които да поемат само рекламациите-това да им е работата.

Последна редакция: чт, 30 ное 2006, 16:22 от Mecho Pyx

# 46
  • Мнения: 1 058
Направо ужас. На нас една фирма ни постави дограмата за един ден и то три дена след като я поръчахме.

# 47
  • Мнения: 1 999
Цитат
"На 6 Ноември техническият ръководител отива на адрес в кв.Стефан Караджа. Двама мними "клиенти" нападат и пребиват жестоко служителя на Ролпласт. Ограбват наличната сума пари и преносимия компютър"
Това го пише на една брошура на Ролпласт. Тези мними клиенти както ги описват, може да са и "доволни" клиенти. Не бих се учудила. Rolling Eyes

# 48
  • Мнения: 155
Вертикалните щори в хола са от Ролпласт, дойдоха и ги монтираха бързо на петия ден от поръчката  Shocked, което много ме зарадва. Имаме ги обаче едва от 4м и не мога да коментирам дали са достатъчно качествено направени и издържливи. Дограмата, външните ролетни щори и остъклението на терасата ги правиха  Мултитех и сме много доволни - бързо, точно и качествено изпълнение. Сложени са от 4г и няма развален нито един механизъм или уплътнение  thumbsup

# 49
Изродите които пребиха колегата вече са прибрани на топло в ареста и няма да им се размине.Набира се персонал не за 1-2 а много повече монтажни групи.За проблема с рекламацията за рола щорите моля за № договор ще се опитам до помогна.Харесвам си работата и не съм върнала клиент без да направя всичко възможно да му помогна.Ако искате да се подобрят нещата трябва Вие преките потърпевши да сигнализирате на Търговският директор за случилото се и името на служителя нехаещ за проблема ви.

# 50
Цитат
"На 6 Ноември техническият ръководител отива на адрес в кв.Стефан Караджа. Двама мними "клиенти" нападат и пребиват жестоко служителя на Ролпласт. Ограбват наличната сума пари и преносимия компютър"
Това го пише на една брошура на Ролпласт. Тези мними клиенти както ги описват, може да са и "доволни" клиенти. Не бих се учудила.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Един истински човек не би се радвал на хорското нещастие Mr. Green                                                                                                                                Дано никога не се случва на ваш близък или лично на вас.  baby_neutral                                                                                                                                     Никой в Булгария не е застрахован а писаното за съжаление е горчивата истина.

# 51
  • Мнения: 1 288
Ако искате да се подобрят нещата трябва Вие преките потърпевши да сигнализирате на Търговският директор за случилото се и името на служителя нехаещ за проблема ви.
ама вие цялата фирма ли ще се изредите да се хвалите тука.  Twisted Evil я си вършете работата вместо да висите по форумите. #2gunfire
точно вашият търговски директор заяви, че го изнудваме след като за пореден път вашият некадърен  колега- ванков обърка всичко. обобщавам грешките му:
-сгрешени размери с по ЕДИН МЕТЪР на всички прозорци  Twisted Evil
-входна врата без ключалка и брава отвън  Twisted Evil
-докарани отремонтирана дограма без прозорци и термопакет  Twisted Evil
-бравата е монтирана на повече метър от земята  Twisted Evil
-непрекъснато прехвърляне на случая от един колега на друг. един не чул, друг не разбрал, трети не знаел. секретарката пък съвсем нищо не знае всеки път.
списъкът е ужасно дълъг.  резултатът: цялата одисея отне месец, бяхме заложници вкъщи денонощно повече от 2 седмици (защото нямаше как да си заключим врата, която няма ключалка), а похабените нерви не мога да оценя на какво се равняват.
хайде, моля, не ми вдигайте повече кръвното като напомняте за себе си. вършете си работата. и нали знаете, че не броят клиенти има значение, а броят ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ.  Twisted Evil

# 52
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
...........................
 и нали знаете, че не броят клиенти има значение, а броят ДОВОЛНИ КЛИЕНТИ.  Twisted Evil
Абсолютно си права!  Peace

# 53
  • Мнения: 5 393
.Набира се персонал не за 1-2 а много повече монтажни групи
Не говоря за монтажни групи-такива имате много.Говоря за групи които се занимават САМО с рекламациите на клиентите и с отстраняването на проблеми възникнали след монтажа(предполагам, че давате гаранции и за качествен монтаж, стъклопакети и т.н).Май ще имат доста работа. newsm78

# 54
Запозната съм със случая за обърканата с по 1 метър дограма. Май беше преди около месец и половина два знам и колегата заемащ важен пост във фирмата заради когото сте си поръчали там дограмата. Наистина много съжалявам за всички попаднали на незаинтересовани служители работещи единствено за едните пари. Мога да ви препоръчам колеги които ще ви вземат качествено размера и такива които ще ви монтират перфектно дограмата , както и що ри. Всеки има право да избира сам хората които да му извършат това за което си плаща. За мен клиента винаги има право.

# 55
  • Мнения: 1 999

Цитат
"На 6 Ноември техническият ръководител отива на адрес в кв.Стефан Караджа. Двама мними "клиенти" нападат и пребиват жестоко служителя на Ролпласт. Ограбват наличната сума пари и преносимия компютър"

Това го пише на една брошура на Ролпласт. Тези мними клиенти както ги описват, може да са и "доволни" клиенти. Не бих се учудила.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Един истински човек не би се радвал на хорското нещастие Mr. Green                                                                                                                             
blahblah blahblah blahblah
Хич не се радвам, по-скоро съчувствам на работещите в тази фирма. Laughing Но повече ми е жал за клиентите ви, направо ги правите на маймуни. Twisted Evil

# 56
  • София
  • Мнения: 10 825
Запозната съм със случая за обърканата с по 1 метър дограма. Май беше преди около месец и половина два знам и колегата заемащ важен пост във фирмата заради когото сте си поръчали там дограмата. Наистина много съжалявам за всички попаднали на незаинтересовани служители работещи единствено за едните пари. Мога да ви препоръчам колеги които ще ви вземат качествено размера и такива които ще ви монтират перфектно дограмата , както и що ри. Всеки има право да избира сам хората които да му извършат това за което си плаща. За мен клиента винаги има право.

Стана ми интересно, след като знаете, че имате неспособни служители, които работят заради едните пари за чии х... ги държите на работа? Това политика на фирмата ли е? Тях ги пращате при клиенти, които не са ви симпатични или какво?

# 57
Проблема е в това че клиентите се оплакват един на друг а не на когото трябва.Как хората от които зависи дали един служител да остане на работа или не , да разбере че някой не се справя , след като до него не достига информация до него. Цитирайте имена. Тези неща остават по ниските етажи и така до края на света.Търсете си правата и се целете по нависоко.

# 58
  • Мнения: 1 288
Проблема е в това че клиентите се оплакват един на друг а не на когото трябва.Как хората от които зависи дали един служител да остане на работа или не , да разбере че някой не се справя , след като до него не достига информация до него. Цитирайте имена. Тези неща остават по ниските етажи и така до края на света.Търсете си правата и се целете по нависоко.
цитирам веднага- ванков и арогантния ви търговски директор. е, и? аз се оплаках на какви ли не етажи във вашата фирма. за резултатите не знам. надали сте си уволнили току-що назначения директор или пък някой го е смъмрил.  Thinking
вие секретарка ли сте, каква сте в тази фирма. липсват ви поне 20-тина запетайки. не се заяждам, но и мненията ви тук са написани така, както си вършите и работата- на две на три. с това приключвам да се занимавам с вас, дори и във форума. не заслужавате нервите ми.  Naughty

# 59
  • Мнения: 2 274
  Юка, ама и при вас ли е идвал Ванков  Joy! И в нас той идва да взима размерите и се случи целия проблем  ooooh!! Монтажистите споделиха, че бил много влюбен и все витаел в облаците  Joy!
   Сега вече ми е смешно, но като се замисля за цялата одисея и факта, че бях в 7 месец бременна и то с нелека бременност и пак ме хващат бесовете  #Cussing out!

# 60
  • Мнения: 1 288
същият, същият - ванков  #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire #2gunfire идеше ми да го удуша с голи ръце  Twisted Evil особено като ми каза: ама вие не казахте, че искате ключалка на входната врата.  Twisted Evil ужасно тъпо парче. доколкото разбрах е бил монтажист, повишен в такъв, дето взима мерки.  ooooh!
драги служителю, какво направихте с така изявения ви колега. предполагам, че продължава да къса нервите на хората.

# 61
Здравейте всички!Понеже аз работя в конкуретна фирма на Ролпласт умишлено не споменавам името си,моля да ме извините!Това което прочетох до тук ми изправи косите,за нас Ролпласт са голяма фирма и винаги сме се притеснявали от тях.Не ми се иска да вярвам на това което чета,но едва ли се чудите как да си запъквате времето.Съжалявам много за проблемите на всички и въпреки всичко се надявам нещата при тях да се оправят.Много е неприятно всичко това!Като колежка ще им стискам палци и надявам се да не се обидят,но и при нас са се оплаквали от тях.Хайде,колеги,да заслужим парите си и да докажем ,че въпреки че сме български фирми сме на европейско ниво.А дай Боже да надминем и европейците.Всички знаем ,че всеки един лев на българина е "кървав",нека хората да ни ги дават без притеснение.Стискам ви палци!Проблеми има на всякъде знам.Но когато обясниш на клиента спокойно и му кажеш истината ще те разбере.Нека не се лъжем,защото ние само в сферата на дограмата не сме клиенти,но в магазина примерно...там ако се държат грубо с мен излизам,нашите клиенти няма как да си махнат дограмата и да си вземат друга.Тя не е на цената на един хляб.

# 62
  • София
  • Мнения: 193
Здравейте и аз да кажа на какво бях свидетел.Мой колега си поръча дограма за целия апартамент /4-стаен /едното стъкло беше пукнато .Казват"ще ви го оправим" -  е ден два ....на уговорена среща не идват били счупили стъклото и затова не дошли  минават месец два.... хайде отпускарски период колегата да не ги безпокои,накрая той се обажда по тел."ами ние сме ви го сложили  ще трябва да си го платите"   #Crazy #Cussing out.Следват един куп обаждания по тел. и съответно много нерви за да се уточни ,че не им е сменяно стъклото .Абе доста неприятно.Незнам може би тази фирма в началото си е създала добро име на пазара ,но нещо се излага в последно време  newsm78.

# 63
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
  Ужаааас,а аз за малко да започна работа при тях  Embarassed

# 64
  • София
  • Мнения: 1 228
На нас пък днес ни монтираха роло щори навсякъде, и то точно Ролпласт. Супер доволни сме - всичко си пасва (имаме прозоречни стени с тъп ъгъл по ръба), поръчахме миналата събота, в понеделник взеха мерките, днес монтираха. И то точно офиса в Младост (до Била)...  newsm78
Случват се и гафове, и то навсякъде. Аз също работя с клиенти, макар и в тотално различна сфера и знам, че понякога даваш всичко от себе си и накрая те заради собствена небрежност или друго, те плюят с предложение към шефовете ти да те уволнят ... Исках само да кажа, че няма нужда от такива силни епитети, понеже такива като мен биха могли пък да залеят темата със суперлативи, ако им се занимава  Simple Smile
Освен това, има си комисия за защита на потребителите Simple Smile
Както и да е, пожелавам на всички, при които е имало гафове, възможно най - безболезнено оправяне.
  bouquet

# 65
  • Мнения: 2 274
   Момичета, лятото е имало доста недоволни клиенти от Ролпласт / няма да назовавам цифри / и може би са взели вече мерки, за да не се получват подобни издънки и да си върнат доверието на клиентите!
    Разбрах, че нашата скромна тема с оплакванията се е обсъждала във фирмата и искрено се надявам да няма вече недоволни клиенти, които да си късат нервите, а всичко да бъде извършвано бързо и коректно!
   Ралли, ще се радвам темата вече да е изпълнена със суперлативи! Това ще означава, че не съм писала напразно  Peace!
   Юка, как са нещата при вас? Отдавна не си писала! Какво е развитието?

# 66
  • Мнения: 3 089
и нашият опит:
имаме 90 квадрата апартамент на 2 нива, всяка от стаите има прозорци на 2 от стените, т.е. прозоречната плщ е над 20 квадрата. поръчахме и 3 вътрешни врати. обадихме се, дойдоха светкавично /и какне - с такава поръчка Simple Smile/, измериха прозорците, подписахме договор, капарирахме, казаха ще додем след 15 дни. дойдоха съвсем навреме и даже в уречения час. и до тук са ми добрите впечатления.
1. нито една от дръжките на прозорците, коите са ни сложили, не работи нормално. викахме ги 4-5 пъти, побутнат нещо, пооправят, пък след 4-5 дни хавата е същата. накрая се отказахме да ги викаме - що да ги разкарваме момчетата - те само поставят некачествено направените продукти. сега си затваряме прозорците с натиск и ги отваряме със сила.
2.  прозорчетата на банята и антрето - не са с дръжка, а с нещо като резе. там е ужас. само мъжът ми може да дръпне резето така, че да отвори.
3. стъклата уж са К, ама като ги питахме по какво се познава К ли са, нормални ли са, казаха, че уж като се  гледат под ъгъл и се виждало някакъв оттенък, но всъщност, то си пишело на самите стъкла кои са К и кои са обикновени - така им ги изписвали от там, от където ги вземали.
4. на стаята на втория етаж объркаха плъзгането. сега отваряемата плъзгаща се част на прозореца се пада над отвора за стълбата и буквално трябва да висиш над дупката, за да си отвориш прозореца. вярно, че питаха дали искаме да поправят профила, ама трябваше да стоим 2-3 седмици с дупка на прозореца, ако бяхме решили да ги чакаме. 'дръжката; на въпросния прозорец не е дръжка като такава, а някакъв тип резе - т.е. пресягаш се над дъпката на стълбата, за да успееш с нокътя на пръстта си да нацелиш резето,за да си отвориш прозореца. картинка Simple Smile
5. да не говорим за балконската врата, която трябваше да има дръжка и от външната си страна, а като пристигна при нас се оказа, че няма. момчетата казаха, че дръжка можело да има само от вътрешната страна. отвън не можело. нещо не сме били разбрали. и сега няма, така че като излезеш на -15 градуса да пушиш цигара (например), дърпаш едно ластиче, което сме сложили, за да притвориш вратата, защото дръжка няма...
6. след избиванео на старата дограма, между новата дограма и стената се оказа, че има между 5 и 10 см луфт, който се запълнени с онази пяна. ясно е колко точно са взети мерките. съответно, сега в апартамента има едни 'артистични' чупки, които бележат измазаното пространство между прозореца и стената /стените на апартамента са зидове х 40 санта, прозорците са поставени максимално най-навън и просто няма начин да избегнеш въпросните чупки/.

сори, че така ги плюя, ама как от 20 квадрата прозоречна площ не сколасаха един качествен профил да направят и едно читаво затваряна на прозорец няма из цялата къща.

иначе за 3-те вътрешни врати не мога да си кривя душата - тамзабележки ямам - едната е двойно плъзгаща се /1.5 метра/, а другите са нормално отварящи се. 

а иначе не мисля, че сме чак дребни клиенти. къде 3-4000 лв. оставихме във фирмата. а и в интерес наистината, пед переспективата да стоим с дупки по стените вместо прозорци, цялият ми ентусиазъм за реклмации и скандали се стопи. много са смотани, мился аз. ама и ние сме смотани, щом не предприехме нищо. от друга страна, какво ли точно може да се предприеме в подобна ситуация...

Последна редакция: сб, 13 яну 2007, 13:23 от majceto

# 67
  • Мнения: 1 288
benighted, какво да ти кажа....спрях вече да се разправям с тях. аз вдигнах на крака цялата фирма, а отсреща вместо извинения, само арогантно поведение. то си е за тяхна сметка.
към прозорците засега нямам забележка. комарниците обаче се разглобяват при всяко дърпане нагоре-надолу. ще видим лятото как ще я караме. входната врата, на която, слава богу, след много молби сложиха брава и отвън, хич не се затваря добре. в смисъл не мога да я затворя и заключа без да се отпусна цялата отгоре и ключът да ми се отпечата върху пръстите. идваха, пилиха, правиха, нищо...накрая казаха, че трябвало в цеха да бъдат направени резето и отвора за затваряне, та да си паснат. а те нали ги правиха на място, поради простата причина, че ванков са му запушени ушите и не му работи мозъка  #Cussing out
между другото, смятах да се обадя и да проверя още ли работи там въпросната личност, след като обещаха да вземат мерки. но нали ви казвам, щом търговският им директор си позволи такова отношение към клиент, няма смисъл повече да се разправям с тях.  Thinking
надявам се с тази тема да сме предотвратили разочарованията и разправията на хората, които са се канели да им бъдат клиенти.

# 68
  • София
  • Мнения: 10 825

3. стъклата уж са К, ама като ги питахме по какво се познава К ли са, нормални ли са, казаха, че уж като се  гледат под ъгъл и се виждало някакъв оттенък, но всъщност, то си пишело на самите стъкла кои са К и кои са обикновени - така им ги изписвали от там, от където ги вземали.

Това за гледането под ъгъл са пълни безмислици.
Продават се едни тестери, които не струват никакви пари и всяка уважаваща себе си фирма би трябвало да има такива и когато някой клиент се съмнява дали стъклото е К или обикновено, просто се прави теста и готово. И клиента остава доволен и фирмата е с ненакърнено име.
Ама........ това все пак е Ролпласт

# 69
  • Мнения: 3 089
е, това за тестерите сега го чувам. може би преди година и половина-две, когато сме си слагали прозорците, да е нямало  hahaha
както казах, и ние ще да сме много смотани, за да ни сервират такова обяснение и ние да се вържем Confused

# 70
  • Мнения: 17
Направо немога да повярвам . Аз си поръчах роло щори при тях (платих на ръка)и чакам в понеделник да ми ги монтират. ooooh!
През лятото сменяхме дограмата при тях и нямаше никакъв проблем. Peace
  ooooh!мисля че няма да мога да заспя докато не ми ги монтират

# 71
  • Мнения: 7 640
Направо немога да повярвам . Аз си поръчах роло щори при тях (платих на ръка)и чакам в понеделник да ми ги монтират. ooooh!
През лятото сменяхме дограмата при тях и нямаше никакъв проблем. Peace
  ooooh!мисля че няма да мога да заспя докато не ми ги монтират

към момента Ролпласт са май единствените производители на роло-щори.
Момичета- огън хванах- монтажниците идваха до нас 7- седем пъти за четири щори, като все нео не беше наред и в крайна сметка вдигнах ръце и се съгласих да останат така калпави две от четирите #Cussing out

Проблемът бил, че на двуметрови прозорци такива не прилягали добре и вървят тегаво и просто ужас.
Защо по дяволите никой не ми каза това като поръчвахи или като дойдоха за размери #2gunfire

# 72
  • Мнения: 852
Да поправя-роло-щори предлагат и други фирми.Не са само Ролпласт.Аз си поръчах от Трипласт не вярвам да са много по-различни.Предполагам че и много други фирми правят,но нали ние като видим голяма реклама и се лъжем.Тях ги видях случайно,дойде момчето обясни ми всичко ,показа ми мострички и сега съм доволна.Пожелавам ви го и на вас. Peace

# 73
Направо не мога да повярвам това за Ролпласт. Аз също живея в Младост и също ползвах услугите им на два пъти от офиса им в Младост. Препоръча ми ги приятелка, която е много доволна от тях. Аз също останах много доволна и също ги препоръчах на мои приятели. Не знам как е станало всичко това, но при мен бяха изключително точни, дограмата е Рехау и е много добра (нищо общо с турската), нямам никакви проблеми. Дойдоха точно в уговореното време, свършиха работата много качествено, бяха много любезни. Ако пак имам нужда от дограма, пак към тях ще се обърна.

# 74
  • Мнения: 7 640
Да поправя-роло-щори предлагат и други фирми.Не са само Ролпласт.Аз си поръчах от Трипласт не вярвам да са много по-различни.Предполагам че и много други фирми правят,но нали ние като видим голяма реклама и се лъжем.Тях ги видях случайно,дойде момчето обясни ми всичко ,показа ми мострички и сега съм доволна.Пожелавам ви го и на вас. Peace

предлагат или произвеждат, това има значение.

# 75
  • София
  • Мнения: 10 825
[към момента Ролпласт са май единствените производители на роло-щори.

PolarFox, Ролпласт далеч не са едиствените, които предлагат ролетни щори.
Всъщност Ролпласт не произвеждат ролетни щори. Те ги поръчват при "К-макс"

# 76
  • Мнения: 7 640
роло-щори, не ролетни.
Пак провери, ащото и аз поръчах на К-макс, вземат точно този вид от Ролпласт.

# 77
  • София
  • Мнения: 10 825
Няма какво да проверявам. По една случайност съм навътре в бранша, та поназнайвам такива неща Wink

# 78
  • Мнения: 7 640
Няма какво да проверявам. По една случайност съм навътре в бранша, та поназнайвам такива неща Wink

поръчах в К-макс, роло-щорите им са от Ролпласт, даже и в такава опаковка ги носят, не го крият, напротив.

Имахме сериозни проблеми, писала съм по-горе, монтажниците то К-макс нямаха вина, че фабиката на Ролпласт не си въри работата.

# 79
Ролпласт им официален сайт www.rollplast.com , където всеки може да изкаже мнението си за фирмата, препоръки или въпроси. Форума се следи постоянно от служители на Ролпласт и всичко се взима сериозно под внимание.
Фирмата държи на ясните и коректни отношиния с клиентите си, като всеки един клиент е важен за нас. Ако е констатирано нарушение или неизпълнение на задълженията, съответния служител поема отговорността си.
Ако имате въпроси Ви очакваме във форума на Ролпласт.

# 80
  • Мнения: 1 288
Ролпласт им официален сайт www.rollplast.com , където всеки може да изкаже мнението си за фирмата, препоръки или въпроси. Форума се следи постоянно от служители на Ролпласт и всичко се взима сериозно под внимание.
Фирмата държи на ясните и коректни отношиния с клиентите си, като всеки един клиент е важен за нас. Ако е констатирано нарушение или неизпълнение на задълженията, съответния служител поема отговорността си.
Ако имате въпроси Ви очакваме във форума на Ролпласт.

знаем за вашия форум. но ме карате да се смея с такива фрази, като "всеки клиент е важен", "всичко се взима сериозно под внимание" и прочее глупости.
всички тук сме ви сърбали попарата. рекламирайте се на друго място колко сте коректни.  hahaha

# 81
Само искам да вметна , че щорите на "Трипласт"са производство на "РОЛПЛАСТ". Laughing

# 82
Здравейте.Преди известно време работех в Ролпласт и мога да ви кажа че те си произвеждат всичко с изключение на така наречените "хоризонтални"щори (вътрешни алуминиеви),и сами си внасят отделните елементи за зглобяването им. Flowers Sunflower
Много от фирмите в София не произвеждат нищо от това което предлагат а просто го купуват от други фирми сред които е и Ролпласт.Затова дори и Вие не можете винаги да сте наясно кой точно е произвел Вашата дограма , щори или комарници. newsm12

# 83
Само искам да вметна , че щорите на "Трипласт"са производство на "РОЛПЛАСТ". Laughing

аз пък да кажа, че има много видове щори - външни ролетни, вътрешни хоризонтални, вътрешни вертикални и роло щори, като от Ролпласт се доставят само роло щорите, което е и нормално - малко фирми на пазара произвеждат всичко, което предлагат тъй като номенклатурата е доста богата и е нерентабилно да се поддържа производство на всички артикули Но освен производството на дадена стока мога да кажа, че не по маловажни са взимането на точни размери и монтажа.
Усмихнат ден на всички   bouquet

# 84
  • Мнения: 51
ХОРАААА!  Защо не ми казахте всичко това за Ролпласт преди 2 месецааааа???? Да им се не види и фирмата, и служителите, и професионалиститеееее!!!!

# 85
  • Някъде на път....
  • Мнения: 10 351
ХОРАААА!  Защо не ми казахте всичко това за Ролпласт преди 2 месецааааа???? Да им се не види и фирмата, и служителите, и професионалиститеееее!!!!
Ами тя темата е доста отдавна - със сигурност е от повече от 2 месеца!

# 86
  • Плевен
  • Мнения: 1 418
 Не, че ще те успокои, но темата е започната на 24 август 2006, 09:32 .
Ivamina, ти да не си се възползвала от промоционалното им предложение, което вървеше по телевизията  през м. февруари (за прозореца на детската стая ........)?

Последна редакция: чт, 08 мар 2007, 13:28 от valja

# 87
  • Мнения: 2 332
...
   Незнам каква е причината за всичките неразбории, но явно ги тресеше пред и след отпускарска треска  #Cussing out!

Ами може би тях непрекъснато ги тресе някаква треска, защото и леля на мъжа ми имаше големи проблеми с тях... Малко преди да родя  Wink и монтираха дограма на балкона - и тя за "скромната" сума 1000 лв... бяха оставили отстрани фугички от по 7 см... скромно, нали... как са правили изчисленията - не знам; а плъзгащите се прозорци и мъж ми не можеше да ги плъзне, а определено не е от немощните мъже. И лелята се беше побъркала с тях, след н-на брой обаждания в офиса пусна оплакване в централния офис /на бул.Цар Борис - всъщност може и да не е централния/ и най-накрая и смениха дограмата и вече прозорците се плъзгат. Ако все пак решим да сменяме дограма определено няма да е Ролпласт!  Naughty

# 88
  • на странно място ......
  • Мнения: 493
Не бях попадала на тази тема, но искам и аз да споледя премеждията с въпросната фирма, както и фирма Стилпласт.
Монтираха ми дограмата в края на август първо и аз ги почаках около 2 часа да дойдат,но това е бял кахър, мъжа ми беше свалил старата дограма, защото предишната дограма която сменихме във фирма Стилпласт монтажниците освен дограмата, се бяха опитали и стената да съборят. Та идват те и доволни, че няма да къртят, обаче старата дограма имаше разлика в мястото на вратата и прозореца и тръгват те да слагат дограмата, а аз блея и в един момент решавам да проверя, какво правят и какво виждам опитват се те нашите да закрепят дограмата не за тухлите а за мазилката #Crazy, че дори и дограмата излиза навън, питам какво  правят и те ми обясняват как да съм си купела депрон и майстора, който ще ми прави замазката да подлепи и всичко щяло да е наред, а отвън остава 40см тухла. Та убосниците му с убосници ми казват да си бяхте разбили мазилката и всичко щеше да е наред, нямали време да се занимават, че ги чакат и на други места. Да уточня, бях бременна в 6ти месец и естествено, разстройваща се от всичко и като ги гледам какви ги вършат направо ми се дорева и като ревнах и се развиках, а аз като равна става много страшно, много сърцераздирателно, а тия продължават да ми обясняват колко хубаво щяло да бъде и как щели да си строшат инструментите ако произбият малко стената, за да сложат дограмата където и е мястото. И така след едночасово каране и звънене до офиса им накрая те ми се разсърдиха и монтираха където трябва въпросната дограма. Да обаче след една седмица врата нещо се слегна или и аз не знам, какво та се наложи пак да ги викам, а монтажниците още ми бяха сърдити да неговорим че за отводнителните тапи до ден днешен никой не се е сетил ама както и да е.
Другата фирма Стилпласт те добре си монтираха дограмата макар, че както казах се опитаха да съборят цялата стена, при тях проблема изникна след 2години прозореца  увисна. Обадих се аз в офиса им т.к. имат гаранция 3г. на механизмите, та обаджда се една невъзпитана служителка и ми обяснява че не е това тел. на който да звъня и че тази рекламация няма да ми я приемат, защото не съм си затваряла правилно прозореца, както и че идването на майстор ще ми струва някакви пари, е вярвайте ми побеснях, какво значи че не съм си отваряла и затваряла правилно прозореца до ден днешен не съм викнала никой да ми го оправи като падне съвсем тогава!
Това е от мен единственият ми коментар е УБАВА РАБОТА АМА БЪЛГАРСКА!!!

# 89
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Леле, момичета, страх ме хвана.
Вече се чудя дали да не си карам със старата алуминиева дограмичка.
Ама посмях се, макар че си е трагедия това, с метър да се разминават мерките, външна врата да не се заключва ... е не, това са неща достойни за виц.
Иде стройко, мислех да поръчвам, но май хубавичко ще помисля ...
Някой да е ползвал услугите на фирма "Валда"?

# 90
Има една фирма нъдето сме много доволни от тях.Точни,коректни и всичко ни изпълниха в срок.
"Стробел" ООД
тел : 9711156
         9711157
email : strobel@dir.bg

# 91
  • Плевен
  • Мнения: 1 418
Има една фирма нъдето сме много доволни от тях.Точни,коректни и всичко ни изпълниха в срок.
"Стробел" ООД
тел : 9711156
         9711157
email : strobel@dir.bg
Аман от реклама. Как така се сети да пишеш в тема от месец март и то като гост. Stop

# 92
  • В Перлата на Майн-ата си, Германа (DE)
  • Мнения: 488
Има една фирма нъдето сме много доволни от тях.Точни,коректни и всичко ни изпълниха в срок.
"Стробел" ООД
тел : 9711156
         9711157
email : strobel@dir.bg
Аман от реклама. Как така се сети да пишеш в тема от месец март и то като гост. Stop
Реклама и то с правописни грешки Simple Smile като анти реклама звучи

# 93
  • Мнения: 4 965
Направо немога да повярвам . Аз си поръчах роло щори при тях (платих на ръка)и чакам в понеделник да ми ги монтират. ooooh!
През лятото сменяхме дограмата при тях и нямаше никакъв проблем. Peace
  ooooh!мисля че няма да мога да заспя докато не ми ги монтират

към момента Ролпласт са май единствените производители на роло-щори.
Момичета- огън хванах- монтажниците идваха до нас 7- седем пъти за четири щори, като все нео не беше наред и в крайна сметка вдигнах ръце и се съгласих да останат така калпави две от четирите #Cussing out

Проблемът бил, че на двуметрови прозорци такива не прилягали добре и вървят тегаво и просто ужас.
Защо по дяволите никой не ми каза това като поръчвахи или като дойдоха за размери #2gunfire


Е, при нас монтажниците идваха само 5 пъти - миналата есен.
От 6 щори 4 бяха дефектни. При това, станаха след около месец чак.
След рекламацията, от 4-те дефектни - донесоха /този път след 2 месеца, защото първо бяха отпуска, а после някаква машина им беше уж развалена/ 2 здрави и 2 дето не отговаряха на размерите си.
Разгеле, след поръчка през юли, октомври месец най-после всичките 6 щори си бяха по местата и с отстранени дефекти.
На сайта им не съм писала, ама писах на някакъв посочен в нет-а имейл на директора на фабриката - още нямам отговор.
След хиляди, нерви, разправии и т.н. - накрая ми предложиха да ми намалят 5% от окончателното плащане  ooooh!. А аз, за да ги чакам през септември, си отложих с 2 седмици едно пътуване в чужбина...
Аааа, бях поръчала и комарник, но след 2-рия месец чакане, ми заявиха, че поръчката не била подадена към фабриката и щяли да накажат монтажиста и да ми го донесат след 2-3 седмици /ама да си го поръчам наново/. Е, така и не си сложих комарник.

Какво повече да комнтирам въпросната фирма. Радвам се, че нямам повече взаимоотношения с тях.

# 94
БОЖИЧКО...А АЗ ГИ ЧАКАМ В ПОНЕДЕЛНИК ДА ДОИДАТ И ДА МИ ВЗЕМАТ РАЗМЕРИ ЗА ЦЯЛ ЕТАЖ.НЯМА ЛИ НЯКОИ ДА КАЖЕ НЕЩО ХУБАВО ЗА ТЯХ

# 95
  • MJF
  • Мнения: 8 571
споко тези са от фирмите , които не ме ядосаха много.аз изгоних фирма солис и от там за да приключа моята драма с щорите веднага влязох в офис на ролпласт за да си запиша час за размери.дойдоха взеха размера втори път дойдоха действаха експедитивно и ми сложиха всичко както исках.бяхме се разбрали да ми донесат и плат който само от едната страна да е с окачена летвичка.и това бяха направили.така че нямам забележки.но и на мен ми беше закипяло та доста безцеремонно се държах.установих че ако се държа нормално с разните фирми ми се качват на главата и затова обърнах страницата и грубо.абе голяма простотия.добре че приключиха тези разправии.

Общи условия

Активация на акаунт